К?ні:
П?н: ?аза? тілі
Сынып: 6
Та?ырып: Мені? к?шігім
Саба?ты? ма?саты:
Білімділік: та?ырып бойынша о?ушыларды? білімдерін толы?тыру. С?з тіркесін, с?йлемдерді д?рыс ??растыру.
Образовательная: Дополнить знания учащихся по теме. Правильно состовлять словосочетания и предложения.
Дамытушылы?: О?ушыларды? ойлау ?рекеттерін дамыту, ?з ойын тияна?ты, д?л жеткізе білуге ?йрету, с?здік ?орын байыту, д?рыс айту, с?йлеу м?мкіндіктерін жетілдіру.
Развивающая: развитие мыслительной деятельности учащихся, учить точно, ясно выражать свой мысли, развитие словарного запаса, речевых возможностей учащихся.
Т?рбиелік: О?ушыларды ??ыпты ,т?ртіпті болу?а т?рбиелеу. О?ушыларды? ойын д?рыс, ж?йелі айтып беруге, ?з бетінше ойланып ж?мыс істеуге т?рбиелеу.
Воспитательная: воспитывать детей быть аккуратными, прилежными. Воспитывать правильно, осмысленно думать, самастоятельно работать.
Т?рі: Аралас саба?ы
Вид: комбинированный урок
Саба?ты? ?діс- т?сілдері: с?ра?- жауап, т?сіндіру, ж?ппен ж?мыс, іздендіру.
Методы и приемы урока: вопрос-ответ, объяснение, работа в парах, поисковая.
Саба?ты? к?рнекілігі: карточкілер, слайд, класстер
Наглядность урока: карточки, слайд, класстер
Саба?ты? барысы
Ход урока
- ?йымдастыру кезе?і (Оргмомент)-2 мин
(О?ушылармен с?лемдесу, т?гелдеу, саба??а дайындылы?тарын тексеру)
Психологиялы? жа?дай ту?ызу.
Са?тайы? ?ане, тынышты?,
Б?гінгі саба? тым ?ызы?.
«Ойлан, ойлан ж?не ойлан»,
Есесіне бар сыйлы?.
- Балалар, саба? басталды, отыра ?ойындар!
?й тапсырмасын тексеру 7 мин
Проверка домашнего задания
- Ша?ын эссе жазу
?й тапсырмасын ?орыту
Подведение итогов выполнения домашнего задания
Жа?а саба? 2 мин
Новый урок
Саба?ты? та?ырыбы, ма?саты айтылады. Цели и задачи урока.
-Б?гінгі ?аза? тілі саба?ы к?ндегіден ?згеше, ?рі ерекше ?тпекші. Себебі, б?гін біз мені? к?шігім та?ырыбын ?рі жал?астырамыз , ж?ппен ж?мыс істейміз.?р о?ушы ?з білім де?гейін к?рсетуге тиіс.
Слайдпен ж?мыс (Работа со слайдом) 3 мин
Слайт ар?ылы с?здермен таныстыру.
С?здік ж?мысы(Словарная работа)
К?тіп т?рады- ждет
К?зетеді- охраняет
?реді- лает
Осы с?здерді? ма?ыналарын т?сіндіру, аудару. Д?рыс айту?а да?дыландыру. Жа?а с?здермен с?з тіркестерін,с?йлемдер ??рау
М?тінмен ж?мыс(работа с текстом) 8 мин
М?тінді о?ып шы?амыз, аударамыз.(прочитаем текст, переведем)
Ж?ппен ж?мыс(работа в парах) 7 мин
О?ушылар класстер жасайды, с?ра?тары ??растырып жазады, о?иды. (учащиеся составляют кластер, вопросы, читают)
Сергіту с?ті (физминутка) 1 мин
Тапсырмамен ж?мыс 8 мин
Дарынды балалар?а арнал?ан тапсырмасы. (задание для одаренных детей)
«Дискуссиялы? карта» ?дісі метод «Дискуссионная карта»
К?шікті ?й к?зетуге ?йретіп ж?рмін. Осы іс- ?рекетті д?рыс па?
«И?»
«Жо?»
Ойларын жазып ?ояды.
Орташа о?итын балалармен ж?мыс (работа со средними учащимися)
Тапсырмамен ж?мыс
Бос орынды толтырамыз.
1.Мені? ..... деген к?шігім бар.
2.Мен ..... жа?сы к?ремін.
3.Жолбарыс б?тен адам?а ......
Керекті с?здер: К?шігімді, ?реді, Жолбарыс
К?шік с?зді септе
Нашар о?итын балалармен ж?мыс (работа со слабыми учащимися)
С?зді буын?а б?л:Жолбарыс
Д?рыс Б?рысын аны?та
С?йлемдер
Д?рыс
Б?рыс
Мені? Жолбарыс деген к?шігім бар.
Мен мысы?пен дала?а шы?ып ойнаймын.
Жолбарыс ма?ан ешкімді жа?ындатпайды.
Мен саба?ты жа?сы к?ремін
?орытындылау: ?р о?ушы кестені толтырады
Подведение итогов: каждый ученик заполняет таблицу 4 мин
Білгім келеді
Оценивание 2 мин
?йге тапсырма беру: ?ле?дерді жаттау,диалог жаттау, презентация жасау
Домашнее задание: выучить стихотворение, составить диалог, презентацию. 1 мин