kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Решение задач и примеров

Нажмите, чтобы узнать подробности

Этот урок разработан с развлекательными материалами и с помошью их мы можем научить учеников логическому мышлению, сравнению многозначных чисел.

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Решение задач и примеров»











O`zbеkiston Rеspublikasi Xalq ta'limi vazirligi

Namangan viloyati Xalq ta'limi boshqarmasi

Norin tumani Xalq ta'limi bo`limiga qarashli 10-umumiy o’rta ta’lim maktabining boshlang’ich sinf o’qituvchisi

Qodirova Zulxumorning

matematika fanidan 1 soatlik





DARS ISHLANMASI

Mavzu: Misol va masalalar yechish.

Darsning maqsadi;

Ta’limiy maqsad;O’quvchilarning matematik bilimlarini oshirish.Kombinatorik usulda masalalar yechishni o’rgatish.O’quvchilarning o’lchov birliklari haqidagi bilimlarini mustahkamlash.K -6

Tarbiyaviy maqsad;O’quvchilarni tez va to’g’ri hisoblashga o’rgatish.O’quvchilarni topqirlikka ,ziyraklikka o’rgatish.Ulug’ bobolarimizga munosib bo’lishga chaqirish.K-3

Rivojlantiruvchi maqsad;O’quvchilarga tarkibli masalalarni hisoblashni o’rgatish.Berilgan songa ko’ra qismini topishni o’rgatish.Mantiqiy fikrlash qobiliyatini rivojlantirish.F K-Ikki xonali songa bo’lish malakasini oshirish.Tarkibli masalalar mohiyatini tushuntirish.

Darsning jihozi;tarqatmalar,darslik ,jadval,proyektor.

Darsning turi:O’quvchilarning yangi bilim,ko’nikma va malakalarini shakllantiruvchi dars.

Darsning metodi:tushuntirish,mustaqil ish,ta’limiy o’yin.

Darsning borishi:

1.O’tgan mavzuni so’rash:

A.Salomlashish.

B.Yo’qlama qilish.

Navbatchi hisoboti tinglanadi.

--Bolalar qish fasliga qaysi oylar kiradi?

--14-yanvar qanday kun?



--Rasmda kimlar tasvirlangan?







Guruhlar uchun matematik topishmoqlar:

1-guruhga; 2-guruhga;

  • Sharlarim bor rang-barang, Katta sexda tikuvchi

  • Biri biridan tarang. Palto, plash tikadi.

  • Singillarimga bersam, Har biriga beshtadan

  • Xursand bo’lishdi biram. Bir xil tugma qadadi.

  • Karimada 6ta, Vazirada 3ta ko’p, O’n palto, to’rt plashga

  • Xatosiz jami sharni Nechta tugma ketadi?

  • Sen tezda hisoblab top.





  • Bo’lsa sonning sakson besh, Kelishardi izlab buloq.

  • Qo’shgin yana sen o’n besh. Bir echki-yu ikki uloq.

  • Ko’paytirsang so’ng o’nga, Ularda bor necha quloq,

  • Sakrab chiqar u mingga. Qancha oyoq hamda tuyoq.

  • Undan ayir sen birni,

  • Olgin yana o’n birni.

  • Bo’ldi ancha “ayir-qo’sh”,

  • Bo’ldi ekan u necha?

  • Tez hisoblab bir yech-chi!



2.Yangi mavzu bayoni:

Shaxmat aqlni charxlaydi.Tafakkurni o’stirib ,to’g’ri qarorlar qabul qilishga o’rgatadi.O’zbekistonlik aka –uka shaxmatchilar Javohir va Islombek Sindorov xalqaro musobaqalarda g’lib bo’lib ‘yurtimiz dovrug’ini dunyoga tanitdilar.

1-masala

Odil ,Fozil va Nafisa shaxmat oynashdi.Jami 3 partiya o’yin o’naldi.Agar bolalarning har biri kamida bitta o’yin o’nagan bo’lsa,ularning har biri nechtadan partiya o’ynagan?Necha xil javob bo’lishi mumkin?

Yechish: 1-Odil---Nafisa 2-Odil---Fozil 3-Fozil---Nafisa







2-masala

Halima kitobning 69 betini o’qib bo’ldi.Bu kitobning to’rtdan uch qismini tashkil etadi.Bu kitob necha betli?

Yechish: 69:3=23

23*4=92 Javob kitob 92 betli



3-masala



O’quvchilar

1 minutda o’qilgan so’zlar soni

Vaqt

So’zlar soni

Shaxnoza

136 ta

3 minut

? ta

Abror

? ta

2 minut

258 ta

Bobur

131 ta

? minut

524 ta

Ruxshona

135 ta

3 minut

? ta





  1. 136*3=408 Javob:408 ta so’z o’qigan

  2. 258:2=129 Javob:129 ta soz

  3. 524:131=4 Javob: 4 minut o’qigan

  4. 135*3=405 Javob: 405 ta so’z o’qigan







4-misol

Nima uchun tenglik to’g’riligini tushuntiring.

8*3+7*3=(8+7)*3 6*8+4*8=10*8

17*5+3*5=(17+3)*5 46*7=46*6+46

5-misol

56:7=8 54:6=9

28:4=7 32:8=4

21:3=7 72:8=9

16:2=8

Mustahkamlash:

Test topshirig’i bajartiriladi:

1.To’g’ri to’rtburchak tomonlarining uzunliklari yig’indisi------deyiladi.

A)Perimetr B)Yuza D)Kvadrat

2.Barcha tomonlari teng bo’lgan to’g’ri to’rtburchak --------- deyiladi.

A)To’g’ri to’rtburchak B)Kvadrat D)Uchburchak

3.Aylananing radiusi diametrining qanday qismiga teng?

A)Uchdan bir qismiga B)Yarmiga D)Beshdan bir qismiga

4.Barcha burchaklari to’g’ri bo’lgan to’rtburchak --------- deyiladi.

A)Kvadrat B)Romb D)To’g’ri to’rtburchak

5.To’g’ri to’rtburchakning -----------ni topish uchun enini bo’yiga ko’paytiriladi.

A)Yuzi B)Perimetri D)Uzunligi



Vazifa:6- masala ,7- misol.


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Математика

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 3 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
Решение задач и примеров

Автор: Кодирова Зулхумор Тошмирзаевна

Дата: 16.04.2020

Номер свидетельства: 546885

Похожие файлы

object(ArrayObject)#861 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(59) "Решение задач разными способами"
    ["seo_title"] => string(33) "rieshieniiezadachraznymisposobami"
    ["file_id"] => string(6) "293099"
    ["category_seo"] => string(10) "matematika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1455393359"
  }
}
object(ArrayObject)#883 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(65) "Решение задач по таблице умножения."
    ["seo_title"] => string(44) "rieshieniie_zadach_po_tablitsie_umnozhieniia"
    ["file_id"] => string(6) "433878"
    ["category_seo"] => string(10) "matematika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1508691703"
  }
}
object(ArrayObject)#861 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(81) "Конспект урока "Решение задач. Закрепление." "
    ["seo_title"] => string(49) "konspiekt-uroka-rieshieniie-zadach-zakrieplieniie"
    ["file_id"] => string(6) "196931"
    ["category_seo"] => string(10) "matematika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1428146804"
  }
}
object(ArrayObject)#883 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(81) "Определите линейную скорость. Решение задач"
    ["seo_title"] => string(44) "opredelite_lineinuiu_skorost_reshenie_zadach"
    ["file_id"] => string(6) "552450"
    ["category_seo"] => string(6) "fizika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "testi"
    ["date"] => string(10) "1591179101"
  }
}
object(ArrayObject)#861 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(116) "Конспект урока математике по теме" Закрепление. Решение задач." "
    ["seo_title"] => string(72) "konspiekt-uroka-matiematikie-po-tiemie-zakrieplieniie-rieshieniie-zadach"
    ["file_id"] => string(6) "150333"
    ["category_seo"] => string(16) "nachalniyeKlassi"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1420466444"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

Распродажа видеоуроков!
1450 руб.
2070 руб.
1360 руб.
1940 руб.
1680 руб.
2400 руб.
1750 руб.
2500 руб.
ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства