kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Решение задач и примеров

Нажмите, чтобы узнать подробности

Этот урок разработан с развлекательными материалами и с помошью их мы можем научить учеников логическому мышлению, сравнению многозначных чисел.

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Решение задач и примеров»











O`zbеkiston Rеspublikasi Xalq ta'limi vazirligi

Namangan viloyati Xalq ta'limi boshqarmasi

Norin tumani Xalq ta'limi bo`limiga qarashli 10-umumiy o’rta ta’lim maktabining boshlang’ich sinf o’qituvchisi

Qodirova Zulxumorning

matematika fanidan 1 soatlik





DARS ISHLANMASI

Mavzu: Misol va masalalar yechish.

Darsning maqsadi;

Ta’limiy maqsad;O’quvchilarning matematik bilimlarini oshirish.Kombinatorik usulda masalalar yechishni o’rgatish.O’quvchilarning o’lchov birliklari haqidagi bilimlarini mustahkamlash.K -6

Tarbiyaviy maqsad;O’quvchilarni tez va to’g’ri hisoblashga o’rgatish.O’quvchilarni topqirlikka ,ziyraklikka o’rgatish.Ulug’ bobolarimizga munosib bo’lishga chaqirish.K-3

Rivojlantiruvchi maqsad;O’quvchilarga tarkibli masalalarni hisoblashni o’rgatish.Berilgan songa ko’ra qismini topishni o’rgatish.Mantiqiy fikrlash qobiliyatini rivojlantirish.F K-Ikki xonali songa bo’lish malakasini oshirish.Tarkibli masalalar mohiyatini tushuntirish.

Darsning jihozi;tarqatmalar,darslik ,jadval,proyektor.

Darsning turi:O’quvchilarning yangi bilim,ko’nikma va malakalarini shakllantiruvchi dars.

Darsning metodi:tushuntirish,mustaqil ish,ta’limiy o’yin.

Darsning borishi:

1.O’tgan mavzuni so’rash:

A.Salomlashish.

B.Yo’qlama qilish.

Navbatchi hisoboti tinglanadi.

--Bolalar qish fasliga qaysi oylar kiradi?

--14-yanvar qanday kun?



--Rasmda kimlar tasvirlangan?







Guruhlar uchun matematik topishmoqlar:

1-guruhga; 2-guruhga;

  • Sharlarim bor rang-barang, Katta sexda tikuvchi

  • Biri biridan tarang. Palto, plash tikadi.

  • Singillarimga bersam, Har biriga beshtadan

  • Xursand bo’lishdi biram. Bir xil tugma qadadi.

  • Karimada 6ta, Vazirada 3ta ko’p, O’n palto, to’rt plashga

  • Xatosiz jami sharni Nechta tugma ketadi?

  • Sen tezda hisoblab top.





  • Bo’lsa sonning sakson besh, Kelishardi izlab buloq.

  • Qo’shgin yana sen o’n besh. Bir echki-yu ikki uloq.

  • Ko’paytirsang so’ng o’nga, Ularda bor necha quloq,

  • Sakrab chiqar u mingga. Qancha oyoq hamda tuyoq.

  • Undan ayir sen birni,

  • Olgin yana o’n birni.

  • Bo’ldi ancha “ayir-qo’sh”,

  • Bo’ldi ekan u necha?

  • Tez hisoblab bir yech-chi!



2.Yangi mavzu bayoni:

Shaxmat aqlni charxlaydi.Tafakkurni o’stirib ,to’g’ri qarorlar qabul qilishga o’rgatadi.O’zbekistonlik aka –uka shaxmatchilar Javohir va Islombek Sindorov xalqaro musobaqalarda g’lib bo’lib ‘yurtimiz dovrug’ini dunyoga tanitdilar.

1-masala

Odil ,Fozil va Nafisa shaxmat oynashdi.Jami 3 partiya o’yin o’naldi.Agar bolalarning har biri kamida bitta o’yin o’nagan bo’lsa,ularning har biri nechtadan partiya o’ynagan?Necha xil javob bo’lishi mumkin?

Yechish: 1-Odil---Nafisa 2-Odil---Fozil 3-Fozil---Nafisa







2-masala

Halima kitobning 69 betini o’qib bo’ldi.Bu kitobning to’rtdan uch qismini tashkil etadi.Bu kitob necha betli?

Yechish: 69:3=23

23*4=92 Javob kitob 92 betli



3-masala



O’quvchilar

1 minutda o’qilgan so’zlar soni

Vaqt

So’zlar soni

Shaxnoza

136 ta

3 minut

? ta

Abror

? ta

2 minut

258 ta

Bobur

131 ta

? minut

524 ta

Ruxshona

135 ta

3 minut

? ta





  1. 136*3=408 Javob:408 ta so’z o’qigan

  2. 258:2=129 Javob:129 ta soz

  3. 524:131=4 Javob: 4 minut o’qigan

  4. 135*3=405 Javob: 405 ta so’z o’qigan







4-misol

Nima uchun tenglik to’g’riligini tushuntiring.

8*3+7*3=(8+7)*3 6*8+4*8=10*8

17*5+3*5=(17+3)*5 46*7=46*6+46

5-misol

56:7=8 54:6=9

28:4=7 32:8=4

21:3=7 72:8=9

16:2=8

Mustahkamlash:

Test topshirig’i bajartiriladi:

1.To’g’ri to’rtburchak tomonlarining uzunliklari yig’indisi------deyiladi.

A)Perimetr B)Yuza D)Kvadrat

2.Barcha tomonlari teng bo’lgan to’g’ri to’rtburchak --------- deyiladi.

A)To’g’ri to’rtburchak B)Kvadrat D)Uchburchak

3.Aylananing radiusi diametrining qanday qismiga teng?

A)Uchdan bir qismiga B)Yarmiga D)Beshdan bir qismiga

4.Barcha burchaklari to’g’ri bo’lgan to’rtburchak --------- deyiladi.

A)Kvadrat B)Romb D)To’g’ri to’rtburchak

5.To’g’ri to’rtburchakning -----------ni topish uchun enini bo’yiga ko’paytiriladi.

A)Yuzi B)Perimetri D)Uzunligi



Vazifa:6- masala ,7- misol.


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Математика

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 3 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
Решение задач и примеров

Автор: Кодирова Зулхумор Тошмирзаевна

Дата: 16.04.2020

Номер свидетельства: 546885

Похожие файлы

object(ArrayObject)#861 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(59) "Решение задач разными способами"
    ["seo_title"] => string(33) "rieshieniiezadachraznymisposobami"
    ["file_id"] => string(6) "293099"
    ["category_seo"] => string(10) "matematika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1455393359"
  }
}
object(ArrayObject)#883 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(65) "Решение задач по таблице умножения."
    ["seo_title"] => string(44) "rieshieniie_zadach_po_tablitsie_umnozhieniia"
    ["file_id"] => string(6) "433878"
    ["category_seo"] => string(10) "matematika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1508691703"
  }
}
object(ArrayObject)#861 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(81) "Конспект урока "Решение задач. Закрепление." "
    ["seo_title"] => string(49) "konspiekt-uroka-rieshieniie-zadach-zakrieplieniie"
    ["file_id"] => string(6) "196931"
    ["category_seo"] => string(10) "matematika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1428146804"
  }
}
object(ArrayObject)#883 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(81) "Определите линейную скорость. Решение задач"
    ["seo_title"] => string(44) "opredelite_lineinuiu_skorost_reshenie_zadach"
    ["file_id"] => string(6) "552450"
    ["category_seo"] => string(6) "fizika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "testi"
    ["date"] => string(10) "1591179101"
  }
}
object(ArrayObject)#861 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(116) "Конспект урока математике по теме" Закрепление. Решение задач." "
    ["seo_title"] => string(72) "konspiekt-uroka-matiematikie-po-tiemie-zakrieplieniie-rieshieniie-zadach"
    ["file_id"] => string(6) "150333"
    ["category_seo"] => string(16) "nachalniyeKlassi"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1420466444"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства