kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Внеклассное мероприятие "Математика - царица наук"

Нажмите, чтобы узнать подробности

Сыныбы: 10 ж?не 11 сыныптары

Саба?ты? та?ырыбы:  Математика – ?ылымдар патшасы

                                         (Математика - царица наук)

(Для смешанных школ)

Саба?ты? ма?саты:

  1. О?ушыларды? геометрия п?ніне ?ызы?ушылы?ын, ынтасын, зейінін арттыру, ал?ан білімдерін тере?дету.
  2. Жылдам ой ?орыту, тап?ырлы?, тияна?тылы? ?асиеттерін дамыту. О?у материалын ?за? есте са?тау ?абілетін дамыту.
  3. О?ушыларды ?йымшылды??а, ??ыптылы??а, д?лдікке т?рбиелеу, ?з біліміне жауапкершілікпен ?арау?а да?дыландыру.

Саба? т?рі: Топты? ж?мыс

Саба? ?дісі: С?ра?- жауап, ауызша жатты?у, есептер шы?ару, ізденіс.

Саба?ты? жоспары:

  1. ?йымдастыру кезе?і
  2. Таныстыру
  3. С?ра??а жауап «Геометрияны білеміз бе?»
  4. К?рермендермен ойын
  5. С?зж?мба? шешу
  6. Санды? тир
  7. Викторина
  8. ?ле? айта аламыз ба?
  9. Топбасшылар сайысы
  10. Ма?ал – м?телдерді жал?астыр
  11. Саба??а ?орытынды жасау

 

Саба?ты? барысы.   (2 минут)

  1. ?йымдастыру кезе?і
  1. Таныстыру  (2 минут)  5 балл
  1. С?ра??а жауап: Геометрияны білеміз бе? (5 минут) 1 ?пайдан
  1. Геометрию какого ученого древности до сих пор изучают в школе?
  2. Прибор для измерения углов.
  3. Раздел геометрии, изучающий свойства фигур в пространстве.
  4. Назови фигуры планиметрии
  5.  Виды треугольников?
  6. Ребро куба равна 3 см. Чему равен объем куба?
  7. Формула площади окружности?

 

  1. Геометрия ?андай б?лімдерден т?рады?
  2. Ше?берді ?андай ??ралмен саламыз?
  3. Жазы?ты?та?ы фигуралар геометрияны? ?андай б?лімінде о?ытылады?.
  4.  Стереометрия фигураларын ата
  5.  Т?ртб?рыш т?рлері
  6.  Кубты? ?ыры 4 см. Кубты? к?лемі нешеге те??
  7. ?шб?рыш ауданы формуласы?
  1. К?рермендермен ойын (Закончи мысль)

1) Варит отлично твоя голова: пять плюс один получается… (не два, а шесть)

2) Вышел зайчик погулять, лап у зайца ровно… (не пять, а четыре)

3) Ходит в народе такая молва: шесть минус три получается… (не два, а три)

4) Говорил учитель Ире, что два больше, чем… (один, а не четыре)

5) Меньше в десять раз, чем метр, всем известно… (дециметр)

6) Ты на птичку посмотри: лап у птицы ровно … (две, а не три)

7) У меня собачка есть, у нее хвостов аж… (один, а не шесть)

8) У доски ты говори, что концов у палки… (два, а не три)

9) Отличник тетрадкой своею гордится: внизу, под диктантом, стоит… (не единица, а пять)

10) На уроках будешь спать, за ответ получишь… (два, а не пять)

11) Вот пять ягодок в траве. Съел одну, осталось -… (не две, а четыре)

12) Мышь считает дырки в сыре: три плюс две – всего… (пять, а не четыре).

  1. С?зж?мба? шешу:  (5 минут)  1 ?пайдан
  1. Ата?ты теореманы? авторы?
  2. ?арама – ?арсы ?абыр?алары ?ос – ?остан параллель т?ртб?рыш?
  3. Барлы? ?абыр?алары те? параллелограмм?
  4. Ше?берді ?а? б?летін кесінді?
  5. Екі ?абыр?асы ?ана параллель т?ртб?рыш?
  6. К?пб?рышты? барлы? ?абыр?аларыны? ?осындысы?
  7. Ше?берді? екі н?ктесін ?осатын кесінді?
  8. Ше?берді? кез келген н?ктесінен центріне дейінгі ?ашы?ты??
  9. Тік б?рыш жасап ?иылысатын екі т?зу?
  1. Автор знаменитой теоремы?
  2. Четырехугольник, у которого противолежащие стороны попарно  
  3. Параллелограмм, у которого все стороны равны?
  4. Отрезок, делящий окружность пополам?
  5. Четырехугольник, у которого только две стороны параллельны?
  6. Сумма всех сторон многоугольника?
  7. Отрезок, соединяющий две точки окружности?
  8. Растаяние от центра до любой точки окружности?
  9. Отрезки, пересекающиеся под прямым углом?
  1.  Санды? тир (3 минут) 

Бос тор к?здерін толтыр (В каждом из секторов А, В, С и Д «мишени» числа вписаны в кольца по определенному закону. За каждое отгаданное число команда получает)

  1. Викторина  (5 минут)   5 ?пай

Викторина «Шар или куб» Отвечая на предложенные вопросы, вам нужно сделать выбор между шаром и кубом – и только с ними (или производными от них).

С?ра?тар:

1. Б?лмені? к?лемін бас?аша ?алай атайды? (Кубатура.)

2. ?аламсапты? бір т?рі. (Шариковая.)

3. Кемеде матростар т?ратын б?лмені? атауы? (Кубрик.)

4. ?уеде немен ?шу?а болады? (Воздушный шар.)

5. Кез келген санны? ?шінші д?режесін ?алай атаймыз? (Куб.)

6. Спорт ойындарында ?олдан ?ол?а берілетін ?тыс? (Кубок.)

7. Венгриядан келген ата?ты ойын ?алай аталады? (Кубик Рубика.)

1. Какая бывает молния? (Шаровая.)

2. Как называется известная картина Пабло Пикассо? («Девочка на шаре».)

3. Род загадки – это … (Шарада.)

4. Назовите вид подшипников. (Шариковые.)

5. Вертясь, стремительно скатиться с горы - …(Кубарем.)

6. Назовите одну из очень популярных кличек дворняжек. (Шарик.)

7. Какую форму имеют конфетки и витамины в драже? (Шарообразную.)

  1. ?ле? айта аламыз ба?   (10 минут)

Сандар?а байланысты ?ле?дер

  1. Топбасшылар сайысы
  2. Ма?ал – м?телдерді жал?астыр

 

  1. 4:2 жа?сы., 1+1 жаман.(Екі жа?сы ?ас болмас, екі жаман дос болмас)
  2. 7 ж?ртты?.,  т?рлі. (Жеті ж?ртты? тілін біл, жеті т?рлі білім іл)
  3. 15+15 тістен., 3*10 елге (Отыз тістен шы??ан с?з, отыз елге тарайды)
  4. Білгенін 1, 9,. 100 – 1 (Білгені? бір то?ыз, білмегені? то?сан то?ыз)
  5. ?л?а 3*10., ?ыз?а 20+20.тыю (?л?а отыз ?йден, ?ыз?а ?ыры? ?йден тыю)
  6. Білікті 1., білімді 999+1. (Білікті бірді жы?ады, білімді мы?ды жы?ады)
  1. За правду .й горой.
  2. Любишь смор.у, люби и оскомину.
  3. Брито, нет с.жено.
  4. Как не хи., а от правды не уйти.
  5. Остался заряд, не .ся назад.
  6. Новая метла чи. метет.
  7. Саба??а ?орытынды жасау
Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Внеклассное мероприятие "Математика - царица наук" »


Сыныбы: 10 және 11 сыныптары


Сабақтың тақырыбы: Математика – ғылымдар патшасы

(Екі тілде өткізіледі)

Сабақтың мақсаты:

  1. Оқушылардың геометрия пәніне қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету.

  2. Жылдам ой қорыту, тапқырлық, тиянақтылық қасиеттерін дамыту. Оқу материалын ұзақ есте сақтау қабілетін дамыту.

  3. Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу, өз біліміне жауапкершілікпен қарауға дағдыландыру.

Сабақ түрі: Топтық жұмыс

Сабақ әдісі: Сұрақ- жауап, ауызша жаттығу, есептер шығару, ізденіс.

Сабақтың жоспары:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

  2. Таныстыру

  3. Сұраққа жауап «Геометрияны білеміз бе?»

  4. Көрермендермен ойын

  5. Сөзжұмбақ шешу

  6. Сандық тир

  7. Викторина

  8. Өлең айта аламыз ба?

  9. Топбасшылар сайысы

  10. Мақал – мәтелдерді жалғастыр

  11. Сабаққа қорытынды жасау


Сабақтың барысы. (2 минут)


  1. Ұйымдастыру кезеңі


  1. Таныстыру (2 минут) 5 балл


  1. Сұраққа жауап: Геометрияны білеміз бе? (5 минут) 1 ұпайдан


  1. Геометрию какого ученого древности до сих пор изучают в школе?

  2. Прибор для измерения углов.

  3. Раздел геометрии, изучающий свойства фигур в пространстве.

  4. Назови фигуры планиметрии

  5. Виды треугольников?

  6. Ребро куба равна 3 см. Чему равен объем куба?

  7. Формула площади окружности?







  1. Геометрия қандай бөлімдерден тұрады?

  2. Шеңберді қандай құралмен саламыз?

  3. Жазықтықтағы фигуралар геометрияның қандай бөлімінде оқытылады?.

  4. Стереометрия фигураларын ата

  5. Төртбұрыш түрлері

  6. Кубтың қыры 4 см. Кубтың көлемі нешеге тең?

  7. Үшбұрыш ауданы формуласы?


  1. Көрермендермен ойын (Закончи мысль)


1) Варит отлично твоя голова: пять плюс один получается… (не два, а шесть)

2) Вышел зайчик погулять, лап у зайца ровно… (не пять, а четыре)

3) Ходит в народе такая молва: шесть минус три получается… (не два, а три)

4) Говорил учитель Ире, что два больше, чем… (один, а не четыре)

5) Меньше в десять раз, чем метр, всем известно… (дециметр)

6) Ты на птичку посмотри: лап у птицы ровно … (две, а не три)

7) У меня собачка есть, у нее хвостов аж… (один, а не шесть)

8) У доски ты говори, что концов у палки… (два, а не три)

9) Отличник тетрадкой своею гордится: внизу, под диктантом, стоит… (не единица, а пять)

10) На уроках будешь спать, за ответ получишь… (два, а не пять)

11) Вот пять ягодок в траве. Съел одну, осталось -… (не две, а четыре)

12) Мышь считает дырки в сыре: три плюс две – всего… (пять, а не четыре).


  1. Сөзжұмбақ шешу: (5 минут) 1 ұпайдан


  1. Атақты теореманың авторы?

  2. Қарама – қарсы қабырғалары қос – қостан параллель төртбұрыш?

  3. Барлық қабырғалары тең параллелограмм?

  4. Шеңберді қақ бөлетін кесінді?

  5. Екі қабырғасы ғана параллель төртбұрыш?

  6. Көпбұрыштың барлық қабырғаларының қосындысы?

  7. Шеңбердің екі нүктесін қосатын кесінді?

  8. Шеңбердің кез келген нүктесінен центріне дейінгі қашықтық?

  9. Тік бұрыш жасап қиылысатын екі түзу?


  1. Автор знаменитой теоремы?

  2. Четырехугольник, у которого противолежащие стороны попарно

параллельный?

  1. Параллелограмм, у которого все стороны равны?

  2. Отрезок, делящий окружность пополам?

  3. Четырехугольник, у которого только две стороны параллельны?

  4. Сумма всех сторон многоугольника?

  5. Отрезок, соединяющий две точки окружности?

  6. Растаяние от центра до любой точки окружности?

  7. Отрезки, пересекающиеся под прямым углом?

9







1





2







5





6







8











3








4










7




























































  1. Сандық тир (3 минут)

Бос тор көздерін толтыр (В каждом из секторов А, В, С и Д «мишени» числа вписаны в кольца по определенному закону. За каждое отгаданное число команда получает)







  1. Викторина (5 минут) 5 ұпай

Викторина «Шар или куб» Отвечая на предложенные вопросы, вам нужно сделать выбор между шаром и кубом – и только с ними (или производными от них).

Сұрақтар:

1. Бөлменің көлемін басқаша қалай атайды? (Кубатура.)

2. Қаламсаптың бір түрі. (Шариковая.)

3. Кемеде матростар тұратын бөлменің атауы? (Кубрик.)

4. Әуеде немен ұшуға болады? (Воздушный шар.)

5. Кез келген санның үшінші дәрежесін қалай атаймыз? (Куб.)

6. Спорт ойындарында қолдан қолға берілетін ұтыс? (Кубок.)

7. Венгриядан келген атақты ойын қалай аталады? (Кубик Рубика.)


1. Какая бывает молния? (Шаровая.)

2. Как называется известная картина Пабло Пикассо? («Девочка на шаре».)

3. Род загадки – это … (Шарада.)

4. Назовите вид подшипников. (Шариковые.)

5. Вертясь, стремительно скатиться с горы - …(Кубарем.)

6. Назовите одну из очень популярных кличек дворняжек. (Шарик.)

7. Какую форму имеют конфетки и витамины в драже? (Шарообразную.)


  1. Өлең айта аламыз ба? (10 минут)

Сандарға байланысты өлеңдер


  1. Топбасшылар сайысы


  1. Мақал – мәтелдерді жалғастыр


  1. 4:2 жақсы ..., 1+1 жаман...(Екі жақсы қас болмас, екі жаман дос болмас)

  2. 7 жұрттың ..., түрлі ... (Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім іл)

  3. 15+15 тістен ..., 3*10 елге (Отыз тістен шыққан сөз, отыз елге тарайды)

  4. Білгенін 1, 9, ... 100 – 1 (Білгенің бір тоғыз, білмегенің тоқсан тоғыз)

  5. Ұлға 3*10..., қызға 20+20...тыю (Ұлға отыз үйден, қызға қырық үйден тыю)

  6. Білікті 1..., білімді 999+1... (Білікті бірді жығады, білімді мыңды жығады)


  1. За правду ...й горой.

  2. Любишь смор...у, люби и оскомину.

  3. Брито, нет с...жено.

  4. Как не хи..., а от правды не уйти.

  5. Остался заряд, не ...ся назад.

  6. Новая метла чи... метет.


  1. Сабаққа қорытынды жасау



Мамандандырылған музыка мектеп – интернаты















Математика – ғылымдар патшасы

Сыныптар: 10 «а», 10 «б», 11 «а», 11 «б»









Өткізгендер: Кусаинова Г.С

Искакова Г.Ш











Қарағанды 2015 жыл





Сөзжұмбақ

  1. Атақты теореманың авторы?

  2. Қарама – қарсы қабырғалары қос – қостан параллель төртбұрыш?

  3. Барлық қабырғалары тең параллелограмм?

  4. Шеңберді қақ бөлетін кесінді?

  5. Екі қабырғасы ғана параллель төртбұрыш?

  6. Көпбұрыштың барлық қабырғаларының қосындысы?

  7. Шеңбердің екі нүктесін қосатын кесінді?

  8. Шеңбердің кез келген нүктесінен центріне дейінгі қашықтық?

  9. Тік бұрыш жасап қиылысатын екі түзу?


9







1





2







5





6







8











3








4










7





































































Кроссворд


  1. Автор знаменитой теоремы?

  2. Четырехугольник, у которого противолежащие стороны попарно

параллельный?

  1. Параллелограмм, у которого все стороны равны?

  2. Отрезок, делящий окружность пополам?

  3. Четырехугольник, у которого только две стороны параллельны?

  4. Сумма всех сторон многоугольника?

  5. Отрезок, соединяющий две точки окружности?

  6. Растаяние от центра до любой точки окружности?

  7. Отрезки, пересекающиеся под прямым углом?









1





2







5





6







8











3








4










7
















































































Мақал – мәтелдерді жалғастыр


  1. 4:2 жақсы ..., 1+1 жаман...

  2. 7 жұрттың ..., түрлі ...

  3. 15+15 тістен ..., 3*10 елге

  4. Білгенің 1, 9, ... 100 – 1

  5. Ұлға 3*10..., қызға 20+20...тыю

  6. Білікті 1..., білімді 999+1...



  1. За правду ...й горой.

  2. Любишь смор...у, люби и оскомину.

  3. Брито, нет с...жено.

  4. Как не хи..., а от правды не уйти.

  5. Остался заряд, не ...ся назад.

  6. Новая метла чи... метет.




Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Математика

Категория: Мероприятия

Целевая аудитория: 10 класс

Скачать
Внеклассное мероприятие "Математика - царица наук"

Автор: Кусаинова Гульмира Султановна

Дата: 20.02.2015

Номер свидетельства: 176666

Похожие файлы

object(ArrayObject)#862 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(101) "Внеклассное мероприятие "Математика- царица всех наук!""
    ["seo_title"] => string(55) "vneklassnoe_meropriiatie_matematika_tsaritsa_vsekh_nauk"
    ["file_id"] => string(6) "577350"
    ["category_seo"] => string(10) "matematika"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "meropriyatia"
    ["date"] => string(10) "1617374183"
  }
}
object(ArrayObject)#884 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(145) "Внеклассное мероприятие по математике устный журнал "Математика - царица наук!""
    ["seo_title"] => string(77) "vnieklassnoiemieropriiatiiepomatiematikieustnyizhurnalmatiematikatsaritsanauk"
    ["file_id"] => string(6) "328235"
    ["category_seo"] => string(10) "matematika"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "meropriyatia"
    ["date"] => string(10) "1463583067"
  }
}
object(ArrayObject)#862 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(88) "Конспект на тему " Математика - царица всех наук!""
    ["seo_title"] => string(45) "konspiektnatiemumatiematikatsaritsavsiekhnauk"
    ["file_id"] => string(6) "260013"
    ["category_seo"] => string(16) "nachalniyeKlassi"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "meropriyatia"
    ["date"] => string(10) "1448882220"
  }
}
object(ArrayObject)#884 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(108) "внеклассное мероприятие "Встреча с великими математиками" "
    ["seo_title"] => string(64) "vnieklassnoie-mieropriiatiie-vstriecha-s-vielikimi-matiematikami"
    ["file_id"] => string(6) "226947"
    ["category_seo"] => string(10) "matematika"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "meropriyatia"
    ["date"] => string(10) "1440527374"
  }
}
object(ArrayObject)#862 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(130) "Конспект внеклассного мероприятия по математике  "Математический КВН" "
    ["seo_title"] => string(77) "konspiekt-vnieklassnogho-mieropriiatiia-po-matiematikie-matiematichieskii-kvn"
    ["file_id"] => string(6) "208218"
    ["category_seo"] => string(10) "matematika"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "meropriyatia"
    ["date"] => string(10) "1430753196"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства