Тема: Укерÿ урок?
Класс: 2
Т?ллевсем: 1) ÿкерÿ урок?нче м?н туни çинчен ч?вашла калама в?рентесси;
2) ик? уç? сас? хушшинче т?ракан хуп? саспаллине ян?ратса
вулама х?н?хтарасси, ыйтусем çине т?р?с хуравлама п?лнине
аталантарасси;
3) çын ?çне хаклама в?рентесси
Урока кирл? хат?рсем: " К?ранташ" юмахри герой, хушма ?ç валли
карточк?сем
Урок юх?м?:
I. „Й?ркелÿ тапх?р?
Эпир, çамр?к ачасем,
Куллен шкула çÿретп?р
Т?р?с çырма, вулама,
Шутлама та п?летп?р.
Урока "к?ранташ" герой килни. В?л урокра лай?х ?çлекен ачасем валли "к?ранташ-закладк?сем" илсе килн?. Ачасемпе паллашас тесе çак?н пек ыйтусем парать.
II. В?реннине аса илни.
- Ирхине эс? м?н т?ват?н?
- Шкула м?нпе каят?н?
- Шкулта эсир м?н т?ват?р?
- Вулав урок?нче эсир м?н т?ват?р?
- Математика урок?нче эсир м?н т?ват?р?
- Вунн? таран шутласа пар.
- Музыка урок?нче эсир м?н т?ват?р?
" Тух-ха, Ванюк,." юр? юрласси.
III. Урок т?ллев?пе задачисене пал?ртни.
- Пир?н пата паян урока м?нш?н "к?ранташ" килн?-ши? К?ранташпа эпир м?н т?ватп?р? М?нле урокра эпир ÿкеретп?р?
Урок темипе тата т?ллев?семпе паллаштарни.
IV. Илн? п?л?ве тата х?н?хусене малтанласа çир?плетни.
1. Фонетика зарядки.
ÿкерет
ÿкерч?к
к?ранташ
с?рлат?п
с?р?
- Укерÿ урок?нче эс? м?н т?ват?н?
- М?н ÿкерет?н?
- Эс? м?нпе ÿкерет?н?
- М?нпе с?рлат?н?
2. К?некери ÿкерч?кпе ?çлесси.
- Кунта кама курат?р?
- Ку кам?
- В?л м?н т?вать?
- Арçын ача м?н тун??
- В?л м?н ÿкерн? х?й?н ÿкерч?к? çинче? Кун çинчен эпир с?в?ран п?л?п?р.
3. С?в?па ?çлесси.
1) Словарь ?ç?
в?çтерет - мчится
çул? т?р?х - по дороге
ял енне - к деревне
х?юлл?н - смело
çапр?м - прикрепил, прибил
т?р?шсан - будешь стараться
Предложенисем т?васси.
Автобус çул т?р?х в?çтерет.
Ачасем ял енне утаçç?.
Арçын ача х?юлл?н утать.
Укерч?ке стена çине çапр?м.
Т?р?шсан, эс? те "5"пе в?рен?н.
2) С?вва вулани.
а)в?рентекен вулани, динамик?лл? ÿкерч?кпе к?тартса пыни;
?) в?рентекен хыçç?н вулани;
б) ачасем вулани
3) Кану саманч?.
Доска çинче ачасем ÿкереçç?. ( Çын пуçне, к?леткине, аллисене, урисене.Кашни ачана х?йне уйр?м ?ç)
4. Ыйтусемпе ?çлесси
- Арçын ача м?н тун??
- В?л м?н ÿкерн??
- Автобус м?н т?р?х пырать?
- Автобус м?н енне каять?
- Арçын ача ÿкерч?ке ?çта çапн??
- В?л кам пуласш?н?
IV. П?л?ве ç?н? ситуацире тупни тата унпа творчест?лла ус? курни.
1. Тест ыйт?в?сене хуравласси
1) Ача камран хут илн??
А) пичч?ш?нчен
?) апп?ш?нчен
Б) й?м?к?нчен
В) ш?лл?нчен
2) В?л м?н тун??
А) çырн?
?) вулан?
Б) ÿкерн?
В) шутлан?
3) В?л ÿкерч?к çине м?н ÿкерн??
А) автобус
?) машин
Б) лаша
В) упа
4) Автобус м?н енне каять?
А) шкул
?) в?рман
Б) ял
В) хула
5) Ача ÿссен кам пуласш?н?
А) космонавт
?) тухт?р
Б) пахчаç?
В) художник
2. Карточк?сем т?р?х ÿкерч?ксем выр?нне с?махсем лартса вуласси.
3. К?ранташ й?релен? выставк?па паллашасси.
V. Киле пан? ?ç м?нле тумалли инструктаж.
1. Ÿкерч?к туса килесси.
2. С?вва п?хмас?р в?ренесси.
VI. Рефлекси.
VII. Урока п?т?млетни. Ачасен п?л?вне хаклани.