kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Научная организация педагогического труда

Нажмите, чтобы узнать подробности

Тақдимотда педагог мехнатини илмий ташкил этишнинг ўзига хос хусусиятлари ёритилган. 

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Научная организация педагогического труда»

ЎЗБЕКИСТОН РЕСПУБЛИКАСИ ОЛИЙ ВА ЎРТА МАХСУС ТАЪЛИМ ВАЗИРЛИГИ Бухоро давлат университети   Мавзу: Педагог мехнатининг узига хос хусусиятлари.     Илмий раҳбар:  кат.ўқ. Алимов А.Т. .  Бухоро 2016

ЎЗБЕКИСТОН РЕСПУБЛИКАСИ

ОЛИЙ ВА ЎРТА МАХСУС ТАЪЛИМ ВАЗИРЛИГИ

Бухоро давлат университети

Мавзу: Педагог мехнатининг узига хос хусусиятлари.

Илмий раҳбар: кат.ўқ. Алимов А.Т.

.

Бухоро 2016

Reja: Кириш   1-боб. ПЕДАГОГ МЕХНАТИНИНГ НАЗАРИЙ - МЕТОДОЛОГИК АСОСЛАРИ. 1.1. Педагогик фаолиятининг хусусиятлари, функциялари, тузилиши 1.2.Педагогик фаолият – ижтимоий педагогик ҳодиса сифатида. 1.3. Ўқитувчи - муомала субъекти сифатида. 2-боб. Педагогик фаолиятда ўқитувчи – ўқувчи ҳамкорлигини ҳисобга олишнинг самарали йўллари ва воситалари.   2.1. Ўқитувчининг дарсни тайёрлаш ва ўтказишдаги маҳорати.   2.2. Дарсда ўқитувчи – ўқувчи ҳамкорлигини ҳисобга олишнинг самарали воситалари.   Хулоса Тавсиялар Фойдаланган адабиётлар рўйхати Илова

Reja:

  • Кириш
  •   1-боб. ПЕДАГОГ МЕХНАТИНИНГ НАЗАРИЙ - МЕТОДОЛОГИК АСОСЛАРИ.
  • 1.1. Педагогик фаолиятининг хусусиятлари, функциялари, тузилиши
  • 1.2.Педагогик фаолият – ижтимоий педагогик ҳодиса сифатида.
  • 1.3. Ўқитувчи - муомала субъекти сифатида.
  • 2-боб. Педагогик фаолиятда ўқитувчи – ўқувчи ҳамкорлигини ҳисобга олишнинг самарали йўллари ва воситалари.
  •   2.1. Ўқитувчининг дарсни тайёрлаш ва ўтказишдаги маҳорати.
  •   2.2. Дарсда ўқитувчи – ўқувчи ҳамкорлигини ҳисобга олишнинг самарали воситалари.
  •   Хулоса
  • Тавсиялар
  • Фойдаланган адабиётлар рўйхати
  • Илова

И.А. Каримов. Ўз – ўзини эл ишига бағишлаган, инсон тарбиясига жонини тиккан олийжаноб ўқитувчиларни, мўътабар муаллимларни бундан буён ҳам бошимизга кўтарамиз.

И.А. Каримов.

Ўз – ўзини эл ишига бағишлаган, инсон тарбиясига жонини тиккан олийжаноб ўқитувчиларни, мўътабар муаллимларни бундан буён ҳам бошимизга кўтарамиз.

«Тегишли маълумоти, касб тайёргарлиги бор ва юксак ахлоқий фазилатларга эга бўлган шахслар педагогик фаолият билан шуғулланиш ҳуқуқига эга”  (“Таълим тўғрисида” ги Қонун, 5-модда)
  • «Тегишли маълумоти, касб тайёргарлиги бор ва юксак ахлоқий фазилатларга эга бўлган шахслар педагогик фаолият билан шуғулланиш ҳуқуқига эга”
  • (“Таълим тўғрисида” ги Қонун, 5-модда)
Мавзунинг долзарблиги: «Кадрлар тайёрлаш Миллий дастури», «Таълим тугрисидаги Конун» талабига биноан баркамол авлодни шакллантиришдек долзарб масалани куймокдаки, таълим жараёни укитишнинг анъанавий методларини илгор педагогик технологиялар билан кушиб олиб боришни такозо килади. Педагогик ва психологик адабиётларда таълимни такомиллаштириш, укув-тарбия жараёнини оптималлаштириш, ривожлантирувчи таълим, таълимнинг фаол янги (инновацион) методлари, муаммоли укитиш методи, программалаштириш, таълим каби атамалар негизида унлаб назариялар, ёндашишлар тугрисида маълумот берилган.
  • Мавзунинг долзарблиги: «Кадрлар тайёрлаш Миллий дастури», «Таълим тугрисидаги Конун» талабига биноан баркамол авлодни шакллантиришдек долзарб масалани куймокдаки, таълим жараёни укитишнинг анъанавий методларини илгор педагогик технологиялар билан кушиб олиб боришни такозо килади. Педагогик ва психологик адабиётларда таълимни такомиллаштириш, укув-тарбия жараёнини оптималлаштириш, ривожлантирувчи таълим, таълимнинг фаол янги (инновацион) методлари, муаммоли укитиш методи, программалаштириш, таълим каби атамалар негизида унлаб назариялар, ёндашишлар тугрисида маълумот берилган.
Абдулла Авлоний Дарс ила тарбия орасида бир оз фарқ бор бўлса ҳам, иккиси бир – биридан айрилмайдурган, бирининг вужуди бирига бойланган жон ила тан кабидир.

Абдулла

Авлоний

Дарс ила тарбия орасида бир оз фарқ бор бўлса ҳам, иккиси бир – биридан айрилмайдурган, бирининг вужуди бирига бойланган жон ила тан кабидир.

Ишнинг максади: педагог мехнатининг узига  хос хусусиятларидан самарали фойдаланиш йўллари ва воситаларини ишлаб чиқиш; Курсни тугатиш ишининг вазифалари: - педагог мехнатининг узиги хос хусусиятларидан самарали фойдаланиш жараёнини бахолашнинг мавжуд холатини урганиш; педагог мехнатининг узиги хос хусусиятларидан самарали фойдаланиш жараёнини бахолашнинг назарий асосларини урганиш; - педагог мехнатининг узиги хос хусусиятларидан самарали фойдаланиш жараёнини бахолашнинг шакл,метод ва воситаларини белгилаш;
  • Ишнинг максади: педагог мехнатининг узига

хос хусусиятларидан самарали фойдаланиш йўллари ва воситаларини ишлаб чиқиш;

  • Курсни тугатиш ишининг вазифалари:
  • - педагог мехнатининг узиги хос хусусиятларидан самарали фойдаланиш жараёнини бахолашнинг мавжуд холатини урганиш;
  • педагог мехнатининг узиги хос хусусиятларидан самарали фойдаланиш жараёнини бахолашнинг назарий асосларини урганиш;
  • - педагог мехнатининг узиги хос хусусиятларидан самарали фойдаланиш жараёнини бахолашнинг шакл,метод ва воситаларини белгилаш;

С. Жонсон  Ўрнак кўрсатиш ваъз - насиҳатга қараганда ҳар доим кучлироқ таъсир этади.

С. Жонсон

Ўрнак кўрсатиш ваъз - насиҳатга қараганда ҳар доим кучлироқ таъсир этади.

Педагогик фаолиятининг хусусиятлари, функциялари, тузилиши   Республика Президенти таъкидлаганидек: «Биз иқтисодий ўнгланиш, иқтисодий тикланиш, иқтисодий ривожланишни маънавий ўнглаш, маънавий покланиш, маънавий юксалиш ҳаракатлари билан тамомила уйғун бўлишни» - истаётган бир даврда яшаяпмиз. Бу истак эса ёшлар таълим – тарбияси билан шуғулланаётган касб эгаларини юксак касбий тайёргарликка, ғоявий–сиёсий эътиқодга, ташкилотчилик ва бошқарувчилик малакаларига эга бўлиш лозимлигини талаб этмоқда. Каримов И.А. Ўзбекистоннинг сиёсий – ижтимоий ва иқтисодий истиқболининг асосий тамойиллари. – Т.:”Ўзбекистон”, 1995, 47-бет
  • Педагогик фаолиятининг хусусиятлари, функциялари, тузилиши
  •  
  • Республика Президенти таъкидлаганидек: «Биз иқтисодий ўнгланиш, иқтисодий тикланиш, иқтисодий ривожланишни маънавий ўнглаш, маънавий покланиш, маънавий юксалиш ҳаракатлари билан тамомила уйғун бўлишни» - истаётган бир даврда яшаяпмиз. Бу истак эса ёшлар таълим – тарбияси билан шуғулланаётган касб эгаларини юксак касбий тайёргарликка, ғоявий–сиёсий эътиқодга, ташкилотчилик ва бошқарувчилик малакаларига эга бўлиш лозимлигини талаб этмоқда. Каримов И.А. Ўзбекистоннинг сиёсий – ижтимоий ва иқтисодий истиқболининг асосий тамойиллари. – Т.:”Ўзбекистон”, 1995, 47-бет

Ральф Уолд Эмереон . Таълимнинг сири ўқувчига  ҳурматда бўлишдир.

Ральф Уолд Эмереон .

Таълимнинг сири ўқувчига

ҳурматда бўлишдир.

Педагоглик касби - бу ўқитувчи – тарбиячининг шундай шахсий (болажонлиги, хайриҳоҳлиги, инсонпарварлиги, меҳрибонлиги ва ҳ.к.) ва касбий (билимдонлиги, зукколиги, фидойилиги, ижодкорлиги, эрудицияси ва ҳ.к.) фазилатларини белгилайдиган хусусиятки, у ўз ўқув фанини чуқур ва атрофлича билишида, педагогик – психологик ва методик тайёргарлигида, талаба – ёшларни ўқитиш, тарбиялаш ва ривожлантиришнинг оптимал йўлларини излаб топиб, амалий фаолиятга қўллашида намоён бўлади.
  • Педагоглик касби - бу ўқитувчи – тарбиячининг шундай шахсий (болажонлиги, хайриҳоҳлиги, инсонпарварлиги, меҳрибонлиги ва ҳ.к.) ва касбий (билимдонлиги, зукколиги, фидойилиги, ижодкорлиги, эрудицияси ва ҳ.к.) фазилатларини белгилайдиган хусусиятки, у ўз ўқув фанини чуқур ва атрофлича билишида, педагогик – психологик ва методик тайёргарлигида, талаба – ёшларни ўқитиш, тарбиялаш ва ривожлантиришнинг оптимал йўлларини излаб топиб, амалий фаолиятга қўллашида намоён бўлади.
E’tiboringiz uchun raxmat

E’tiboringiz uchun raxmat


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Внеурочная работа

Категория: Презентации

Целевая аудитория: Прочее

Скачать
Научная организация педагогического труда

Автор: Алимов Анвар Танзилович

Дата: 09.01.2017

Номер свидетельства: 376797

Похожие файлы

object(ArrayObject)#853 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(111) "Научная организация труда школьника в современных условиях "
    ["seo_title"] => string(69) "nauchnaia-orghanizatsiia-truda-shkol-nika-v-sovriemiennykh-usloviiakh"
    ["file_id"] => string(6) "178574"
    ["category_seo"] => string(9) "psihologu"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "meropriyatia"
    ["date"] => string(10) "1424857224"
  }
}
object(ArrayObject)#875 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(103) "Организация и осуществление учебно-методической работы"
    ["seo_title"] => string(68) "orghanizatsiia-i-osushchiestvlieniie-uchiebno-mietodichieskoi-raboty"
    ["file_id"] => string(6) "297240"
    ["category_seo"] => string(7) "zavuchu"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "planirovanie"
    ["date"] => string(10) "1456157212"
  }
}
object(ArrayObject)#853 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(134) "Музейная педагогика. Педагогические возможности школьного музея "Исток" "
    ["seo_title"] => string(84) "muzieinaia-piedaghoghika-piedaghoghichieskiie-vozmozhnosti-shkol-nogho-muzieia-istok"
    ["file_id"] => string(6) "127757"
    ["category_seo"] => string(10) "vneurochka"
    ["subcategory_seo"] => string(11) "presentacii"
    ["date"] => string(10) "1415370879"
  }
}
object(ArrayObject)#875 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(120) "Особенности проведения родительских собраний  в старших классах "
    ["seo_title"] => string(71) "osobiennosti-proviedieniia-roditiel-skikh-sobranii-v-starshikh-klassakh"
    ["file_id"] => string(6) "180680"
    ["category_seo"] => string(10) "vneurochka"
    ["subcategory_seo"] => string(7) "prochee"
    ["date"] => string(10) "1425226034"
  }
}
object(ArrayObject)#853 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(88) "Реферат "Применение педагогических технологий" "
    ["seo_title"] => string(58) "riefierat-primienieniie-piedaghoghichieskikh-tiekhnologhii"
    ["file_id"] => string(6) "143041"
    ["category_seo"] => string(10) "matematika"
    ["subcategory_seo"] => string(7) "prochee"
    ["date"] => string(10) "1418412573"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства