kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

« Обстоятельства образа действия»

Нажмите, чтобы узнать подробности

Дерсни барыуу

I. Озгъан дерсни эсге тюшюрюу, аны бегитиу ( 67-чи иш)

1. Болумланы къаллай тюрлюлерин билебиз? ( Орунну,  заманны,  сылтауну,  муратны, хал бла марданы)

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«« Обстоятельства образа действия»»





Дерсни темасы: Хал бла марданы болумлары

Дерсни мураты: Хал бла марданы болумларындан толу бидим бегитиу

Дерсни барыуу

I. Озгъан дерсни эсге тюшюрюу, аны бегитиу ( 67-чи иш)

1. Болумланы къаллай тюрлюлерин билебиз? ( Орунну, заманны, сылтауну, муратны, хал бла марданы)

2. Орунну болуму нении кергюстеди? ( Айтымда ишни къайда этилгенин кергюстген, къайда? Къалайда? Къайры? Къалайгъа? Къайдан? Къалйтын? Къалайын? деген соруулагъа джууаб этгеннге оруну болуму дейдиле).

3. Заманны болуму деб а неге айтабыз ? ( Айтымда заманны танытхан , къачан? Къачандан бери? Къачандан сора?къачаннга дери? Не замандан бери? Не заманнга дери? Не заманны ичинде? деген соруулагъа джууаб этгеннге заманны болуму дейдиле).

4. Сылтауну болуму нении танытады? Къалла соруулагъа джууаб береди? ( Айтымда ишни сылтауун танытхан , нек? Не ючюн? Не хыйсабдан? Не себебден? Не сылтаудан? Дегенча соруулагъа джууаб этген сансыз членнге сылтауну болуму дейдиле.

5.Муратны болуму уа? ( Айтымда ишни муратын танытхан нек? Не ючюн? Неге? Не мурат бла? Неге деб? Дегенча соруулагъа джууаб этген сансыз членнге муратны болумлары дейдиле.



II.Джангы дерс: хал бла марданы болумлары ( Айтымда ишни этилгенин танытхан къалай? Нечик? Къалай бла? Ишни мардасын, халын танытхан Не мардада? Къаллай бир? Ненча кере ? )

Сезлюк иш:

Терен – терен тёшерле, мараб къанатлыны, серегенлей, джана келиб, къараб-къарагъынчы, сагал – сагал, тау хауача, шын туруб, айырмагъа, кемсиз.

Къангада ишлеу. Берилген халны болумлары бла айтымла къурау

Джаяулай, ишлей - ишлей, дженгил огъуна .

73-чю бла 74-чю ишлени тындырыу.

Берилген ишледе халны болумлары бла марданы болумларын табыб айырыу



III. Джангы дерсни бегитиу, джууаблагъа багъа салыу

  1. Халны болумлары нени танытадыла, къаллай соруулагъа джууаб бередиле? ( Айтымда ишни къалай этилгенин танытхан, къалай? Нечик? Къалай бла? Деген соруулагъа джууаб этген сансыз членнге халны болумлары дейдиле.)

  2. Марданы болумлары уа нени танытадыла? Соруулары? (Ишни мардасын, халын танытхан Не мардада? Къаллай бир? Ненча кере ? деген соруулагъа джуааб этген сансыз членнге марданы болумлары дейдиле )

IV. Юйге иш §§20,21 71-чи иш.










Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Прочее

Категория: Прочее

Целевая аудитория: 8 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
« Обстоятельства образа действия»

Автор: Зумрат Аскеровна Шереметова

Дата: 08.12.2017

Номер свидетельства: 443048

Похожие файлы

object(ArrayObject)#861 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(162) "Технологическая карта урока по русскому языку на тему: "Обстоятельства образа действия" "
    ["seo_title"] => string(96) "tiekhnologhichieskaia-karta-uroka-po-russkomu-iazyku-na-tiemu-obstoiatiel-stva-obraza-dieistviia"
    ["file_id"] => string(6) "186665"
    ["category_seo"] => string(12) "russkiyYazik"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "planirovanie"
    ["date"] => string(10) "1426404031"
  }
}
object(ArrayObject)#883 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(122) "Второстепенные члены предложения. Обстоятельство образа действия"
    ["seo_title"] => string(70) "vtorostiepiennyiechlienypriedlozhieniiaobstoiatielstvoobrazadieistviia"
    ["file_id"] => string(6) "282392"
    ["category_seo"] => string(12) "russkiyYazik"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1453700195"
  }
}
object(ArrayObject)#861 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(29) "Обстоятельство "
    ["seo_title"] => string(16) "obstoiatiel-stvo"
    ["file_id"] => string(6) "147747"
    ["category_seo"] => string(12) "russkiyYazik"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1419482832"
  }
}
object(ArrayObject)#883 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(129) "Конспект урока русского языка в 8 классе "Основные виды обстоятельств" "
    ["seo_title"] => string(75) "konspiekt-uroka-russkogho-iazyka-v-8-klassie-osnovnyie-vidy-obstoiatiel-stv"
    ["file_id"] => string(6) "197221"
    ["category_seo"] => string(12) "russkiyYazik"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1428218587"
  }
}
object(ArrayObject)#861 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(159) "Краткосрочное планирование урока русского языка в 8 классе на тему: Виды обстоятельств"
    ["seo_title"] => string(94) "kratkosrochnoie-planirovaniie-uroka-russkogho-iazyka-v-8-klassie-na-tiemu-vidy-obstoiatiel-stv"
    ["file_id"] => string(6) "272509"
    ["category_seo"] => string(12) "russkiyYazik"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1451997943"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства