kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Открытый урок на тему: Двух потоков

Нажмите, чтобы узнать подробности

план открытого урока, подготовленный на тему двух потоков из моей темы чтения

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Открытый урок на тему: Двух потоков»


O`quvchi: Yangi mavzuni o`zlashtiradi. Nutqi rivojlanadi, o`z-o`zini nazorat qiladi, mavzular ustida ishlaydi. Mavzuni o`zlashtirish orqali bilim, ko`nikma va malakalarga ega bo`ladi.

Kelgusi reja

O`qituvchi: Yangi metod va usullarni tadbiq etadi. O`z mahoratini oshiradi.


O`quvchi: Shu ma’lumotlar yuzasidan qo`shimcha ma’lumotlar to`playdi. Xulosa chiqarib, malakasini oshiradi.


Darsning texnologik xarita

Dars bosqichlari

Vaqt taqsimoti

1

Tashkiliy qism

5 daqiqa

2

O`tilgan mavzuni mustahkamlash

10daqiqa

3

Yangi mavzu bayoni

10daqiqa

4

Yangi mavzuni mustahkamlash

15 daqiqa

5

Dars yakuni: baholash

2 daqiqa

6

Uyga vazifa

3 daqiqa









Mavzu: “Ikki irmoq”Xabib Po’latov.

Darsning maqsadi:

Ta’limiy: O’quvchilarni “Ikki irmoq”masalining mazmuni bilan tanishtirish,ifodali o’qish malakasini shakllantirish.

FK 1: O’qilgan matnlarning mazmunini tushuna oladi va mavzuga mos maqol va hikmatli so’zlarni topa oladi.

TK 2:mavjud axborot manbalaridan foydalana olish.

Tarbiyaviy: O’quvchilarni milliy va umuminsoniy qadriyatlarni e’zozlash va ularga amal qilish;yaxshilik va yomonlikni bir-biridan farqlay olish,xolis va jiddiy fikr yurita olish ko’nikmalarini tarbiyalash.

TK4: asardagi qahramonning insoniylik xususiyatlarini aniqlash.

Rivojlantirish: O’quvchilarda masal mazmuni ustida ishlash,turli yo’nalishdagi kitoblarni muntazam o’qish va o’rganish ko’nikmalarini rivojlantirish.

FK 2:Asar mazmuniga doir savol va topshiriqlarga javob bera olish.

Dars tiri: Noan’anaviy.

Darsning uslubi:

Suhbat, savol –javob ”Kim bilag’on”,”Topqirlar”,”Davom ettir”, “Jonli ijro”o’yini, aqliy hujum,”Zanjir”usuli.




Darsning jihozi:

Mavzuga oid ko’rgazma, tezkor savollar,shiorlar, AKTda video roliklar namoyishi, mavzuga oid slayd. Darslik, rasmlar, o`quv qurollari rag`batlantiruvchi kartochkalar, darsga oid ko`rgazmalar

Darsning fanlaroro uzviyligi:

Ona tili, matematika, rasm, atrofimizdagi olam, odobnoma,musiqa.

Darsning borishi:

I.Tashkiliy qism:

O`qituvchi: Assalomu- alaykum

O`quvchilar:Va alaykum assalom

Aziz ustoz muallim

Shay turibmiz biz hozir

Sizdan olishga ta’lim.

O`qituvchi: O’quvchilar hamma sog’- salomat keldimi? Bugungi navbatchi kim?

--- ­­­­­­­­ Donoxon, Abrorjon axborotini tinglash

O`qituvchi: Raxmat, bolajonlar. Bugungi darsimiz shiori:

Kelib ketma, kulib ket.

O’qib ketma,uqib ket.

( Slayd orqali ko’rsatish.) Darsni boshlashdan oldin darsni “oltin qoidasi” bilan sizlarni tanishtirib o’taman.
















.



Ma`naviyat daqiqasi. “Buyuk ajdodlarimiz so`zida hikmat.”

II.O’tilgan mavzuni mustahkamlash:

Uyga vazifa va o’tilgan mavzu so’rab olinadi. O’tilgan mavzu”Yomg’ir” matni “Zanjir usulida ”so’raladi.

“Yomg`ir tomchilarini soyabonga joylashtir”o`yini orqalisavol javob o’tkaziladi.Savollar yomg`ir tomchilariga yoziladi.To`g`ri javob berilgan tomchi soyabonga qadaladi. Bu o`yin musabaqa tarzida o`tkaziladi.



Savollar:

  1. Erkinjonning maktabga bormaganligi sababini izohlang?

  2. Uni qanday kasalikka yo’liqqan deb o’ylaysiz?

  3. Erkinjon yolg’on oqibatida qanday ahvolga tushdi?

  4. Erkinjonning vijdoni qiynaldimi?

  5. O’tilgan mavzu yuzasidan siz qanday xulosa chiqardihgiz?

O’quvchi javoblarini to’ldirib,xulosalash.





III. Yangi mavzuni bayoni



O’qituvchi o’quvchilar bilan tabiat haqida suhbat uyushtiradi.




-Aziz o’quvchilarim,bugun “Ikki irmoq” masalini o’rganamiz.

Masalning muallifi Xabib Po’latov haqida ma’lumot berib o’tadi.


Taniqli bolalar shoiri Habib Rahmat 1941-yilda Toshkent shahrida tug‘ilgan. Boiajak shoirning ilk asarlari „G‘uncha“, „Gulxan“, „Tong yulduzi“ kabi vaqtli matbuot nashrlarida bosilib chiqqan. Qudrat Hikmatning ijodiy maktabida mahoratini oshirgan Habib Rahmat maktabgacha yoshdagi kichkintoylarning sevimli shoirlaridan biriga aylandi.
Habib Rahmat ko‘p yillar davomida bosmaxonalarda xizmat qildi. Hayot maktabida chiniqqan, turmushning past-u baland sinovlaridan dadil oiganligi uchun ham uning she’rlari tashbihlarga, kutilmagan qiyoslarga boy.
Habib Rahmatning „Sizni Vatan erkalar“, „Bizning zveno“, „Quloqsiz uloq“, „Ari va Ali“, „Qushlar bozori“, „Qiziq sovg‘alar“, „Botir askarcha“ deb nomlangan qator kitoblari bosilib chiqqan.



Masal mazmuniga mos lavha namoyish etilib,kadr ortidan masal o’qiladi.





Darslik bilan ishlash.O’quvchilarga “Davom ettir”usulida o’qitiladi. Masalda uchragan notanish so’zlar yuzasidan lug’at ishi o’tkaziladi.

Lug’at ishi. Noumid-umidsiz

Behuda- bekorga


Dam olish daqiqasi.

“Yomg`ir” qo’shig’iga harakatli o’yinlar bilan raqsga tushish.


IV.Yangi mavzuni mustahkamlash “Jonli ijro”o’yini

“Jonli ijro”o’yini orqali masal jonlantiriladi.

O’quvchilar masalni sahna ko’rinishi orqali mustahkamlash.


V.Darsga yakun yasash va baholash.

O’quvchilarga quyidagi savollar beriladi:

  1. Hikoyadan siz o’zingizga qanday xulosa chiqardingiz?

  2. Shunday holatlar sizning hayotingizda uchrashi mumkinmi?

Dars xulosalanib, dars yakunida umumiy ballar e’lon qilinadi va faol, bilimdon o’quvchilar soyabonlar bilan rag’batlantiriladi.


VI.Uyga vazifa.”Ikki irmoq”masalini qayta hikoya qilish.


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 4 класс

Скачать
Открытый урок на тему: Двух потоков

Автор: Иноятова Муборак Кузиевна

Дата: 01.04.2020

Номер свидетельства: 544896

Похожие файлы

object(ArrayObject)#851 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(163) "Открытый урок по природоведению в 5 классе по теме "Роль воды в жизни растений и животных" "
    ["seo_title"] => string(97) "otkrytyi-urok-po-prirodoviedieniiu-v-5-klassie-po-tiemie-rol-vody-v-zhizni-rastienii-i-zhivotnykh"
    ["file_id"] => string(6) "122107"
    ["category_seo"] => string(9) "biologiya"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1414154641"
  }
}
object(ArrayObject)#873 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(61) ""Память в сердцах" (музейный урок) "
    ["seo_title"] => string(34) "pamiat-v-sierdtsakh-muzieinyi-urok"
    ["file_id"] => string(6) "239826"
    ["category_seo"] => string(8) "istoriya"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1444860083"
  }
}
object(ArrayObject)#851 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(99) "Презентация на тему "Свет как электромагнитная волна" "
    ["seo_title"] => string(60) "priezientatsiia-na-tiemu-sviet-kak-eliektromaghnitnaia-volna"
    ["file_id"] => string(6) "128671"
    ["category_seo"] => string(6) "fizika"
    ["subcategory_seo"] => string(11) "presentacii"
    ["date"] => string(10) "1415546379"
  }
}
object(ArrayObject)#873 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(128) "Конспект урока по географии в 5 классе по теме Землетрясения и вулканы"
    ["seo_title"] => string(80) "konspiekt_uroka_po_ghieoghrafii_v_5_klassie_po_tiemie_ziemlietriasieniia_i_vulka"
    ["file_id"] => string(6) "433913"
    ["category_seo"] => string(10) "geografiya"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1508698297"
  }
}
object(ArrayObject)#851 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(109) "Конспект урока на тему "Общественный и городской транспорт""
    ["seo_title"] => string(65) "konspiekt_uroka_na_tiemu_obshchiestviennyi_i_ghorodskoi_transport"
    ["file_id"] => string(6) "344358"
    ["category_seo"] => string(4) "obzh"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1474202534"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства