kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Тесты по родному языку во 2 классе

Нажмите, чтобы узнать подробности

Амгы ?ени? негелдези-биле тестлер уругларны? ч?н? билип алганын, ч?н? билирин хынаарыны? база бир эптиг аргазы болур.

Тест – уругланы? билиин хынаарынга б?д??н болгаш эптиг арга.                                                                                                    Тест – биле ажылдаарда:

  1. Бердинген даалгаларны кончуг кичээнгейлиг номчуур.
  2. Харыыларын ч?гле ?ж?ктер-биле болгаш саннар –биле демдеглээр: баштай ажылды? дугаарын, а оо? соонда шын харыыны? дужунда ?ж??н  бижиир.
Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Тесты по родному языку во 2 классе »











2-ги класска тыва дыл кичээлинге ажыглаар тестлер





























Амгы үениӊ негелдези-биле тестлер уругларныӊ чүнү билип алганын, чүнү билирин хынаарыныӊ база бир эптиг аргазы болур.

Тест – уругланыӊ билиин хынаарынга бѳдүүн болгаш эптиг арга. Тест – биле ажылдаарда:

  1. Бердинген даалгаларны кончуг кичээнгейлиг номчуур.

  2. Харыыларын чүгле үжүктер-биле болгаш саннар –биле демдеглээр: баштай ажылдыӊ дугаарын, а ооӊ соонда шын харыыныӊ дужунда үжүүн бижиир.

Силерге херек тестини дүрген тып алыры-биле тестилерни темалар аайы-биле бижээн. Бо тестилерни: - башкылар хыналда ажыл хевиринге база ажыглап болур; - ѳѳреникчилер бажыӊынга школага алган билиглерин быжыглап кылып болур;

- ада-иелер бажыӊынга ажы-тѳлүнүӊ билиин хынап болур.





Катаптаашкын. Домак, сѳс, үн, үжүк.

  1. Сентябрь ай үнүп келди. Бо чүл?

а) сѳс б) домак в) слог

2.Мында каш домак барыл? Күс дүшкен. Ногаа, чимис бышкан. Уруглар школаже чоруп турлар.

а) 2 б) 3 в) 4

3. Домак сѳѳлүнге кандыг демдектер салырыл?

а) улуг сек, айтырыг демдээ, кыйгырыг демдээ

б) биче сек, улуг сек, кыйгырыг демдээ

в)айтырыг демдээ, биче сек, улуг сек.

4. Домак чүден тургустунарыл?

а) үнден

б) үжүктерден

в) сѳстерден

5. Домакты тывыӊар.

а) Чараш чечек

б) Школа артында

в) Ѳѳреникчилер солун тоол номчуп турлар.

6. Кайы сѳстер-биле домак тургузуп болурул?

а) хѳглээшкин, хѳглүг, хѳг

б) платье, чурт, суур

в) кыш, соок, эрткен.

7.Домактарны тып.

а) Уруглар школада.

б) Ак хар ховуларны шыпкан.

в) Кандыг кончуг чараш арга боор!

8. Домакта чүнүӊ дугайында чугаалап турарыл?

Кыжын кушкаштарга чем белен тывылбас болур.

а) хар дугайында

б) чем дугайында

в) куштар дугайында

9. Аразында харылзаалыг, тѳнген утканы илередир сѳстерни чүү дээрил?

а) үлегер домак б) сѳстер в) домак

10. Тѳнмээн домакты тывыӊар.

а) Сандай тур. б)Чымчак, сарыг.

в) Далайда дельфин … … .

  1. Сѳстер чүлерден тургустунарыл?

а) уннерден б) слогтардан

в) үжүктерден

2. Дараазында домакта чеже сѳс барыл?

Уруглар школа чанында ойнап турганнар.

а) 4 б) 5 в) 6

3.Саазын деп сѳсте чеже үн барыл?

а) 5 б) 4 в) 6

4. Чаъс деп сѳсте чеже үжүк барыл?

а) 3 б) 4 в) 5

5.Үннерни канчаар бис?

а) кѳѳр, бижиир

б) адаар, дыӊнаар

6. Бижикке үннерни чүнүӊ-биле демдеглээрил?

а) үжүктер-биле

б) слогтар-биле

7. Үннер кандыг ийи бѳлүкке чарлырыл?

а) ажык, ажык эвес уннер

б) ыыткыр үннер, ажык үннер

8. Тыва дылда каш ажык үн барыл?

а) 6 б) 7 в) 8

9.Тыва дылда каш ажык үжүк кажыл?

а) 8 б) 12 в) 10

10. Ёзу деп сѳсте каш ажык үн барыл?

а) 3 б) 2 в) 4

11.Ажык үннерни кѳргүзер үжүктерни тып:

а) в б) ү в) д г) ы

12. Ажык эвес үннерни кѳргүзер үжүктерни тып:

а) у б) м в) р г) д

13. Ыыткыр үннерни илередир үжүктерни тып:

а) к б) л в) ж г) т

14. Ийи слогтуг сѳстү тып:

а) чаг б) салаа в) ѳѳреникчи

15. Сѳсте чеже слог барын канчап билип алырыл?

а) сѳсте каш ажык эвес үн барыл, ынча слог бар

б) сѳсте каш ажык үн барыл, ынча слог бар

15. Шын эвес кѳжүртүнген сѳстерни тып:

а) а-як б) хе-рим в) тоол-чу г) ча-ан

16. Сѳстү канчаар кѳжүрерил?

а) слогтап б) үжүктеп в) кѳжүрбес

17. Кѳжүртүнмес сѳстерни тып:

а) алдын б) ыяш в) баш г) балды

18. Алфавит ёзугаар бижиттинген состерни тып:

а) барба б) анай в) адыг

алгы балды бойдус

ёзу демир үер

чаг садыг теве

19. Тыва алфавитте каш үжүк барыл?

а) 20
б) 36
в) 33

20. Алфавит ёзугаар бижиттинген үжүктер одуруун тып:

1) н, о, п, р, у, ф, ц, щ, ш
2) и, й, к, л, м, н, о, п, р,
3) р, с, т, ч, щ, ы, ъ, ь, э, я

21. Үнү үжүүнден хѳй сѳстерни тып:

а) чаак б) чаъс в) ёзу г) оюн

22. Үжүү үнүнден хѳй сѳстерни тып:

а) серээ б) аяк в) фонарь г) теве

Кым? Чүү? деп айтырыгларга харыылаттынар сѳстер

1.Чүү? деп айтырыгга харыылаттынар сѳстерни тып:

а) ала-сааскан б) эмчи

в) хат г) дүк

д) чолаачы е) ужудукчу

2. Кым? деп айтырыгга харыылаттынар сѳстерни тып:

а)диис б) башкы в) чагырыкчы г)кыш д) кодан е) ажылчын

3. Артык сѳстү тып:

Шуурган, уруг, соӊга, ойнаарак, терге.

4. Дайызын – деп сѳске чоок уткалыг сѳстү тып:

а) мактаныкчы б) мегечи

б) удурланыкы

5.Ѳѳрүшкү – деп сѳске удурланышкак уткалыг сѳстү тып:

а) аас-кежик б) байырлал

в) муӊгарал

6.Бѳлүк сѳстерни чаӊгыс сѳс –биле солу:

Терек, хадыӊ, дыт, шиви - ….

а) үнүштер б) ыяштар

в) бүрүлер

Эмчи, башкы, артист, шагдаа

а) мергежилдер б) кижилер

в) спортсменнер

Канчап тур? деп айтырыгга харыылаттынар сѳстер

1.Канчап тур? деп айтырыгга харыылаттынар сѳстерни тып:

а) чуруп тур б) кушкаштар

в) ойнап тур г) быжырып тур

2. «Артык» сѳстерни тып:

Чазанып тур, санап тур, бижип тур мен, шартылаа, санап тур мен, чытталып тур, демир-үжүк.

3.Чүвелер аттарынга тааржыр кылыг сѳстерин тывыӊар.

Хар Чечек

чаап тур кызаш диди

тѳктүп бадып тур ѳзүп тур

аӊдарлы берди частып келди

4. Сѳзүглелден кылдыныгны кѳргүзер сѳстерни тып:

Кыш душкен . Ѳгбегер хар черни шыпкан. Бажыӊнарныӊ соӊгаларында соок кончуг чараш чуруктарны чурупкан. Садта кушкаштарга кылган стол бар. Катя аӊаа хлеб тогланчылары чажып каан. Кушкаштар ону соктап чип турлар.

5. Алыр – деп сѳске удурланышкак уткалыг сѳстү тып:

а) садар б) октаар в) бээр г) чидирер

6. Дилээр – деп сѳске чоок уткалыг сѳстү тып:

а) айтырар б) күзээр в) тейлээр

Кандаг ? деп айтырыгга харыылаттынар сѳстер.

1.Чүвелениӊ демдээн кѳргүзер сѳстерни тып:

а) маӊнаар б) чараш

в) сарыг г) чимис

2. «Артык» сѳстү тып:

Куу, кѳк, кызы-сарыг, доруг, ала, хову, чымчак.

3.Сѳзүглелден чүвелерниӊ демдээн кѳргүзер сѳстерни ушта бижи:

Суурнуӊ чоогунда хадыӊныг арга бар. Аӊаа баарга дыка-ла онза! Шокар торганыӊ ыяш соктаан даажы дыӊналыр. Ында-мында кушкаштарныӊ чараш үннери үзүктелбес. Кашпагай кымыскаяктар ынаар-мынаар дүрген маӊнажып турар. Чечектерниӊ чаагай чыдын кижи магадап ханмас!

4. «Хѳглүг» деп сѳске удурланыщкак уткалыг сѳстү тып:

а) оожум б) муӊгаргай в) аас- кежиктиг

г) ѳѳрүшкүлүг

5. «Алдарлыг» деп сѳске чоок уткалыг сѳстү тып:

а) билдингир б) эвилеӊ-ээлдек в) чараш

г) угаанныг

6. Утказынга тааржыр демдектерни тып:

Даш Каарган

Аар кара

Улуг чавыс

Дааштыг алгыжы

Ээлгир шокар

7. Кандыг сѳстерге улуг үжүк бижиирил?

а) ат болгаш фамилияларга

б) кушкаштар аттарынга

в) балыктар аттарынга

8. Домактарда частырыгларны эдиӊер:

Миша маадыр-оол биле таня Сарыг-оол чечектер суггарып турлар. Юра сандан биле Ак-кыс чигжит парталарны чуп турлар. Оля оюн-оол бистиӊ клазывыста арыг-шевер даргазы.

Тѳрел сѳстер

1.Кандыг сѳстерни тѳрел сѳстер дээрил?

а) ниити , дѳмей кезектиг сѳстерни

б) домактарны б) слогтарны

2. «Артык » сѳстү тып:

Шай, шайлыг, шайлар, шайлаар.

Чечек, чечектиг, чечектээр, чечексиг, чечектерни.

3.Садыг- деп сѳстүӊ тѳрел сѳстерин тып






































Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Тесты

Целевая аудитория: 2 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
Тесты по родному языку во 2 классе

Автор: Монгуш Надежда Марыш-ооловна

Дата: 11.04.2015

Номер свидетельства: 200238

Похожие файлы

object(ArrayObject)#862 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(57) "Тест по родному языку в 6 классе"
    ["seo_title"] => string(33) "test_po_rodnomu_iazyku_v_6_klasse"
    ["file_id"] => string(6) "576053"
    ["category_seo"] => string(12) "russkiyYazik"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "testi"
    ["date"] => string(10) "1616252126"
  }
}
object(ArrayObject)#884 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(62) "Контрольный срез по родному языку"
    ["seo_title"] => string(35) "kontrol_nyi_sriez_po_rodnomu_iazyku"
    ["file_id"] => string(6) "438093"
    ["category_seo"] => string(7) "prochee"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "testi"
    ["date"] => string(10) "1510306487"
  }
}
object(ArrayObject)#862 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(144) "Урок родного языка в 7 классе Группы лексических единиц по степени устарелости"
    ["seo_title"] => string(80) "urok_rodnogo_iazyka_v_7_klasse_gruppy_leksicheskikh_edinits_po_stepeni_ustarelos"
    ["file_id"] => string(6) "534259"
    ["category_seo"] => string(7) "prochee"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1577984903"
  }
}
object(ArrayObject)#884 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(89) "рабочая программа по русскому языку 6 класс ФГОС "
    ["seo_title"] => string(52) "rabochaia-proghramma-po-russkomu-iazyku-6-klass-fgos"
    ["file_id"] => string(6) "101023"
    ["category_seo"] => string(12) "russkiyYazik"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "planirovanie"
    ["date"] => string(10) "1402403410"
  }
}
object(ArrayObject)#862 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(94) "рабочая программа по русскому языку 6 класс по ФГОС "
    ["seo_title"] => string(55) "rabochaia-proghramma-po-russkomu-iazyku-6-klass-po-fgos"
    ["file_id"] => string(6) "103918"
    ["category_seo"] => string(12) "russkiyYazik"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "planirovanie"
    ["date"] => string(10) "1402648945"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства