ТЕМА: парга ?йл?н?; туенган пар ??м туенмаган пар; сыеклык парга ?йл?нг?нд? энергия йотылу ??м пар куерганда энергия аерылып чыгу.
МАКСАТ: -парга ?йл?н? ??м конденсация к?ренешл?ре бел?н таныштыру; парга ?йл?н? тизлегене? с?б?пл?рен т??риб? ярд?менд ачыклау;туенган пар, туенмаган пар т?шенч?л?ре керт?; парга ?йл?н?не? энергия йотылу, ? куеруны? энергия аерылып чыгу бел?н баруын ?йр?т?;
- парга ?йл?н? ??м конденсация к?ренешл?рене? кешелек ??м хайваннар д?ньясы ?чен ???миятен а?лату; бу к?ренешл?рне? табигатьт?ге чагылышларын ?йр?т?;
- укучыларда к?з?т?ч?нлек, игъибарлылык, м?ст?кыйль фикерл??, ?з фикерл?рен ?йт? бел? ??м ипт?шл?рен ты?лый бел?, н?ти?? чыгару сыйфатларын ?стер?;
Д?РЕСНЕ? Т?РЕ: я?а материал а?лату;
Д?РЕСНЕ? МЕТОДЫ:фронталь т??риб?л?р бел?н ??г?м?;
Д?РЕСТ? КУЛЛАНЫЛА ТОРГАН ?И?АЗЛАР:
спирт,су,спиртовка,матовый пыяла, гади пыяла, пробирка, аскуймалар,термо-
метрлар, психрометрлар, вентилятор яки фен, тер?к-схема(плакат),копьютер;
Д?РЕС БАРЫШЫ
- ОЕШТЫРУ МОМЕНТЫ.
а) укучыларны барлау;
б) класста у?ай микроклимат булдыру;
2. Я?а материал ?зл?штер?г? ?зерлек
а) мотивлаштыру
б) д?рес темасын ачыклау
в) д?реск? максат кую
3. БЕЛЕМН?РНЕ АКТУАЛЬЛ?ШТЕР?:
I. а) ДЖОТ ТОТС ( Jot Thoughts)
б) ТИК-ТЭК-ТОУ (Tic-Tac-Toe)
в)КОНТИНИУС РАУНД РОБИН (Continuous Round Robin)
II. Сорауларга ?авап тап!
4.Я?А МАТЕРИАЛ А?ЛАТУ.
ФРОНТАЛЬ Т??РИБ?Л?Р:
Т??риб? №1
Т??риб? №2
Т??риб? №3
Т??риб? №4
Физкультминутка МИКС- ФРИЗ-ГРУП (Mix Freeze Group) структурасын кулланып
Т??риб? №5
5.БЕЛЕМН?РНЕ БЕРЕНЧЕЛ ТИКШЕР?:
- тест чиш?:
6.Д?РЕСНЕ ЙОМГАКЛАУ.