kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Инновацион технологиялар

Нажмите, чтобы узнать подробности

Рассказывается о инновационных технологии.и развитие психологии детей

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Инновацион технологиялар»

1 0 -Мактабгача таълим муассасаси тарбиячиси  Саломова Наргиза Ибрагимовна  тақдимоти  Мавзу : «Инновацион технологиялар»

1 0 -Мактабгача таълим муассасаси тарбиячиси

Саломова

Наргиза

Ибрагимовна

тақдимоти

Мавзу : «Инновацион технологиялар»

Кириш  Асосий кисм  Инновация нима? Инновацион технологиялар. Инновацион технологиялар амалда / Хулоса . Фойдаланилган адабиётлар.

Кириш

Асосий кисм

Инновация нима?

Инновацион технологиялар.

Инновацион технологиялар амалда /

Хулоса .

Фойдаланилган адабиётлар.

Таълим-тарбия жараёнида ўқувчи ва тарбияланувчи учун энг мухим омил, билим манбаъи ва наъмуна бу- ПЕДАГОГдир. Биз Хаётимиз мобайнида умримизнинг энг яхши дамларини ишда ўрнимизда ўтказамиз.  Шундай иш жараёнини яратишимиз керак-ки, меҳнатимиз осон, қизиқарли ва бизни шаклланитирувчи ҳаёт мактаби бўлиши лозим. А.К.Гасте в .

Таълим-тарбия жараёнида ўқувчи ва тарбияланувчи учун энг мухим омил, билим манбаъи ва наъмуна бу- ПЕДАГОГдир.

Биз Хаётимиз мобайнида умримизнинг энг яхши дамларини ишда ўрнимизда ўтказамиз.

Шундай иш жараёнини яратишимиз керак-ки, меҳнатимиз осон, қизиқарли ва бизни шаклланитирувчи ҳаёт мактаби бўлиши лозим. А.К.Гасте в .

Инсоннинг хотирада сақлаш қобиляти  10% ўқиганлари орқали,  20% тинглаганлари орқали,  30% кўрганлари орқали,  50-70% жамоавий ишларда қатнашув натижасида,  80% муаммо ва вазиятларни мустақил  шаклланиш орқали хал қилишда.  90%. Кимгадир ўргатиш ва ўрганиш  жараёнида

Инсоннинг хотирада сақлаш қобиляти

10% ўқиганлари орқали,

20% тинглаганлари орқали,

30% кўрганлари орқали,

50-70% жамоавий ишларда қатнашув натижасида,

80% муаммо ва вазиятларни мустақил

шаклланиш орқали хал қилишда.

90%. Кимгадир ўргатиш ва ўрганиш

жараёнида

Жамиятимизда кечаётган ислохатлар ҳаётга бўлан қарашларни ўзгаришига ва таълим-тарбия жараёнида янги талаблар қўйилишига олиб келди.  Бугун таълим-тарбия бу- нафақат билим олувчига белгиланган билимлар сиғимини етказиш балки, таълим, шаклланиш жараёнида билимларни, фан ва дунёни мустақил ўзлаштиришга қодир шахсни камол топтиришдир.  Замонавий бугунги таълим ўқитувчи-педагог ва ўқувчининг бир хил фаоллигини талаб этади. Мана шу мақсадда ижодкорона ёндашиб, ўзини шакллантирувчи ўқувчини камол топтириш замонавий таълимда бугун асосий  мақсад этиб қўйилмоқда.

Жамиятимизда кечаётган ислохатлар ҳаётга бўлан қарашларни ўзгаришига ва таълим-тарбия жараёнида янги талаблар қўйилишига олиб келди.

Бугун таълим-тарбия бу- нафақат билим олувчига белгиланган билимлар сиғимини етказиш балки, таълим, шаклланиш жараёнида билимларни, фан ва дунёни мустақил ўзлаштиришга қодир шахсни камол топтиришдир.

Замонавий бугунги таълим ўқитувчи-педагог ва ўқувчининг бир хил фаоллигини талаб этади. Мана шу мақсадда ижодкорона ёндашиб, ўзини шакллантирувчи ўқувчини камол топтириш замонавий таълимда бугун асосий

мақсад этиб қўйилмоқда.

Бугунги кунда мукаммал қуролланган педагог бўлишни катта хажмдаги иннавацион технологияларни ўрганмай туриб таркиб топтириб бўлмайди.

Бугунги кунда мукаммал қуролланган педагог бўлишни катта хажмдаги иннавацион технологияларни ўрганмай туриб таркиб топтириб бўлмайди.

«Инновация» таржимада лотин тилидан «янгиланиш, ўзгариш» деган маънони англатади.

«Инновация» таржимада лотин тилидан «янгиланиш, ўзгариш» деган маънони англатади.

Инновацион йўналиш фаолият, изланиш, ўзлаштириш , фойдаланишда янги ғоя яратиш орқали амалга оширилади.

Инновацион йўналиш фаолият, изланиш, ўзлаштириш , фойдаланишда янги ғоя яратиш орқали амалга оширилади.

- Таълим компитенциясига мослиги; - Таълим беришда ягона, бир хил тизимни енга олиши; - Шахсга йўналтирилган таълимни асосийлиги; - Болани ижодий қирраларни очишга хизмат килиши; - Эркин, ижодкор шахсларни шакллантириши.

- Таълим компитенциясига мослиги;

- Таълим беришда ягона, бир хил тизимни енга олиши;

- Шахсга йўналтирилган таълимни асосийлиги;

- Болани ижодий қирраларни очишга хизмат килиши;

- Эркин, ижодкор шахсларни шакллантириши.

Инновацион таълим мақсадлари - Интеллектуал, коммуникатив, лингвистик, ижодий ривожлантириш; - Ўқувчи шахсини ўзлигича шакллантириши; - Ижодкорона ёндашув ва ишлаб чиқишни ўргатиш; - Фиклаш ва дунёқарашни ривожлантириш; - Сифатли таълим, билим ва ғояларни шакллантириш .

Инновацион таълим мақсадлари

- Интеллектуал, коммуникатив, лингвистик, ижодий ривожлантириш;

- Ўқувчи шахсини ўзлигича шакллантириши;

- Ижодкорона ёндашув ва ишлаб чиқишни ўргатиш;

- Фиклаш ва дунёқарашни ривожлантириш;

- Сифатли таълим, билим ва ғояларни шакллантириш .

- таълим-тарбияни оптималлаштириш; - Ўқувчи ва ўқитувчининг хамкорлик жараёнини яратиш; - Таълим олишга бўлган ижобий қарашни шакллантириш; - Креатив ёндашувни таркиб топтириш; - Материални ўрганиш, тайёрлаш ва еткизишда чуқур изланиш талаб этиш.

- таълим-тарбияни оптималлаштириш;

- Ўқувчи ва ўқитувчининг хамкорлик жараёнини яратиш;

- Таълим олишга бўлган ижобий қарашни шакллантириш;

- Креатив ёндашувни таркиб топтириш;

- Материални ўрганиш, тайёрлаш ва еткизишда чуқур изланиш талаб этиш.

Инновацион технологияга:   интерактив таълим технологияси,  тажриби лойихали таълим технологияси , компьютер саводхонлик технологияси

Инновацион технологияга: 

интерактив таълим технологияси,

тажриби лойихали таълим технологияси , компьютер саводхонлик технологияси

  • киради.
Инновацион технология шахсга йўналтирилганлиги билан ахамиятлидир.   Таълим жараёнининг мукамммаллигини ва таълимнинг сифатли бўлишини таъминлабгина қолмай ўқитувчи ва ўқувчини хам шакллантиради.

Инновацион технология шахсга йўналтирилганлиги билан ахамиятлидир.

Таълим жараёнининг мукамммаллигини ва таълимнинг сифатли бўлишини таъминлабгина қолмай ўқитувчи ва ўқувчини хам шакллантиради.

Япон мақоли:  « Менга билиқ тутиб бер ва мен бугун тўқ бўламан;  Менга балиқ тутишни ўргатсанг бир умр тўқ бўлишим мумкин »

Япон мақоли:

« Менга билиқ тутиб бер ва мен бугун тўқ бўламан;

Менга балиқ тутишни ўргатсанг бир умр тўқ бўлишим мумкин »

Тасвирий фаолият. Расм чизиш. Янги технологиялар

Тасвирий фаолият.

Расм чизиш.

Янги технологиялар


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Дошкольное образование

Категория: Презентации

Целевая аудитория: Дошкольникам

Скачать
Инновацион технологиялар

Автор: САЛОМОВА НАРГИЗА ИБРАГИМОВНА

Дата: 03.04.2020

Номер свидетельства: 545215

Похожие файлы

object(ArrayObject)#851 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(192) "Бошланғич синф табиатшунослик дарсларида инновацион педагогик технологиялардан фойдаланиш методикаси"
    ["seo_title"] => string(80) "boshlangich_sinf_tabiatshunoslik_darslarida_innovatsion_pedagogik_tekhnologiiala"
    ["file_id"] => string(6) "519607"
    ["category_seo"] => string(16) "nachalniyeKlassi"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1568310999"
  }
}
object(ArrayObject)#873 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(60) "Математикадан ?дістемелік н?с?ау "
    ["seo_title"] => string(36) "matiematikadan-distiemielik-nu-sk-au"
    ["file_id"] => string(6) "203339"
    ["category_seo"] => string(10) "matematika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1429460366"
  }
}
object(ArrayObject)#851 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(68) "Математика п?нінен ?дістемелік н?с?ау "
    ["seo_title"] => string(42) "matiematika-p-ninien-distiemielik-nu-sk-au"
    ["file_id"] => string(6) "203379"
    ["category_seo"] => string(10) "matematika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1429466637"
  }
}
object(ArrayObject)#873 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(142) "Инновационный модель профессиональной деятельности школьного библиотекаря "
    ["seo_title"] => string(82) "innovatsionnyi-modiel-profiessional-noi-dieiatiel-nosti-shkol-nogho-bibliotiekaria"
    ["file_id"] => string(6) "185598"
    ["category_seo"] => string(10) "vneurochka"
    ["subcategory_seo"] => string(7) "prochee"
    ["date"] => string(10) "1426221113"
  }
}
object(ArrayObject)#851 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(138) "Статья "ЖАНА АКПАРАТТЫК ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ТАРИХ САБАГЫНДА ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ" "
    ["seo_title"] => string(77) "stat-ia-zhana-akparattyk-tiekhnologiialardy-tarikh-sabagynda-tiimdi-paidalanu"
    ["file_id"] => string(6) "113569"
    ["category_seo"] => string(8) "istoriya"
    ["subcategory_seo"] => string(7) "prochee"
    ["date"] => string(10) "1410468888"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства