kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Технологическая карта урока

Нажмите, чтобы узнать подробности

Помощь учителю родного языка.Технологическая разработка урока

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Технологическая карта урока»

Технологон картæ кæсыны урокмæ 3-æм къласы

Урочы темæ: «Уызын æмæ паддзах»


Темæ: Уызын æмæ паддзах

Урочы тип: Ног зонындзинæдтæ райсыны урок

Хæстæ: 1.Аргъауы мидисимӕ базонгӕ кӕнын сывӕллӕтты.

2.Скъоладзауты раст дзуаппытӕ раттыныл фӕлтӕрын.

3.Скъоладзаутӕм гуырын кӕнын ахӕм ӕнкъарӕнтӕ,цӕмӕй цардмӕ исбоны цӕстӕй ма кӕсой,лӕгдзинад ӕвдисынмӕ тырной, рӕсугъд хъуыддӕгтӕ аразгӕйӕ.


Фæстиуджытæ


Предметон


- аргъауы мидисимӕ базонгӕ кӕнын сывӕллӕтты

- скъоладзауты раст дзуаппытӕ раттыныл фӕлтӕрын


Метапредметон


-урочы ахуырадон хæс æмбарын æмæ йæ зæрдыл дарын;

-хатдзæгтæ кæнын, архайды пълан аразын, фæстиуджытæн рагацау прогноз кæнын;

-хицæн миниуджыты бындурыл иумæйаг хатдзæгтæ кæнын;

-хиконд хатдзæгтæ хуызæгимæ барын, æххæст сӕ кæнын

Удгоймагон


-хи бæрнондзинад æмæ хæдбардзинад Урочы фӕстиуджытӕ:

Адӕймаг йӕ ныхасӕн лӕг куыд уа,ӕлгъитын хорз кӕй нӕу,зонд адӕймаджы царды цы бынат ахсы,уый ӕмбарын…мбарын (хатын)


Æххуысгæнæг фæрæзтæ (ресурстæ): ахуыргæнæн чиныг, дзырдуат, кусæн программæ,компьютер,проектор



Урочы эпиграф: «Лӕг йӕ хъуыддӕгтӕй лӕг у».



Урочы цыд



Урочы сæйраг этаптæ æмæ структурæ

Ахуыргæнæджы архайды мидис

Скъоладзауы архайды мидис

Универсалон

ахуырадон архайд (УАА)

Организацион

Хай.















Девиз

-Уæ бонтæ хорз, сывæллæттæ.

Сывӕллӕттӕ,мӕнӕн тынг ӕхсызгон у сымахимӕ ӕмбӕлын кӕсыны урочы.

Афтӕ бакӕнӕм ӕмӕ кӕрӕдзийӕн балӕвар кӕнӕм хорз зӕрдӕйы уаг.

Ӕз худын сымахмӕ,сымах худут мӕнмӕ ӕмӕ худут кӕрӕдзимӕ.


-Цас уарзӕм ирон ӕвзаг, Уый зӕгъӕн дӕр нӕй. Мады рӕвдыд,мады ад, Базыдтам дӕуӕй.



Салам дæттынц








Æвдисынц сæ цæттæдзинад

Удгоймагон:

(æгъдау;








Эмоционалон

цæттæдзинад урокмæ)



Фонетикон зарядкӕ











Зонындзинæдтæ райсыныл архайды мотиваци














Зонындзинæдты актуализаци


Ног æрмæг.


-Къ-къа-къу-къӕ-къи …абуска,…ух,…ӕбыла

Дз-дза-дзу-дзы-дзӕ …абыр,…буг,кӕр…ын









-Сывæллæттæ,нæ урок райдайдзыстæм æмбисонд райхалгæйæ.

«Лӕг йӕ хъуыддӕгтӕй лӕг у»

-Æмбисондмӕ мах раздӕхдзыстӕм нӕ урочы кӕрон,кӕддӕра дзы исчи лӕгдзинад равдыста ӕви нӕ.









-Сывӕллӕттӕ, абон мах базонгӕ уыдзыстӕм аргъауимӕ,фӕлӕ йӕ сӕргонд ӕмбӕхст ӕрцыди дзырдбыды: (Слайдыл ӕвдыст цӕуы дзырдбыд)

1.Нӕ къухтӕ цӕмӕй ӕхсӕм?(Сапон)

2.Чи фервӕзын кодта Нарты адӕмы хъулонзачъе уӕйыгӕй?(Батрадз)

3.Раззаг аргъауы архайджытӕ?(сырдтӕ)

4.Хъахъхъӕны хӕдзар?(куыдз)

5.Аргъауы ӕнӕзонд чи разынд?(теуа)

6.Хӕдзарон цӕрӕгой,кӕцы ласы уӕззӕуттӕ?(бӕх)



с

а

п

о

н





Б

а

т

р

а

дз

с

ы

р

д

т

æ



к

у

ы

дз





т

е

у

а






б

æ

х











1.Кӕимӕ хӕцыд Батрадз кадӕджы,кӕй сӕр ӕрцӕйхаста михыл?(уӕйыг) 2.Урс,сырх,бур –ацы ӕртӕ хуызы цӕуыл сты?(тырыса) 3.Зыгъарӕг сусӕгӕй цы адавта ?(зӕрдӕ)

4.Цы скодтой Нарты адӕм, цӕмӕй фервӕзой Хъулонзачъе уӕйыгӕй?(куывд)

5.Цавӕр разынд тӕуа ?(ӕнӕзонд)




у

æ

й

ы

г



т

ы

р

ы

с

а




з

æ

р

д

æ


к

у

ы

в

д





æ

н

æ

з

о

н

д



-Уӕдæ абон базонгӕ уыдзыстӕм аргъау «Уызын ӕмӕ паддзах»-имӕ







Дзурынц,хъуыды кæнынц дзырдтæ.
















Кӕд вӕййы лӕг йӕ хъуыддӕгтӕй лӕг,уый тыххӕй сывӕллӕттимӕ дзурынц сæ хъуыдытæ.










Æххæст кæнынц дзырдбыд






































Коммуникативон:

(хи хъуыды æргом кæнын)













Регулятивон

(ахуырадон нысан æвæрын)




































Физминуткæ.

























Зонындзинæдтæ райсыныл архайды арæзт

Текстимӕ куыст.

































Тексты анализ

а)Мах цӕуӕм,цӕуӕм,цӕуӕм Зокъотӕ ӕмбырд кӕнӕм Иу зокъо,дыууӕ зокъо, Зокъотӕ дӕр хин сты, Къутӕрты бын амбӕхсынц.


ӕ)Иу-сыстӕм,нӕхи аивазӕм, Дыууӕ-ӕргуыбыр кӕнӕм, Сымраст уӕм ныр та. Ӕртӕ-ӕртӕ хатты ӕмдзӕгъд кӕнӕм, Цыппар- нӕ къухтӕ фӕрсмӕ аивазӕм Атилӕм сӕ ныр та. Фондз-сабыргай сбадӕм.















-Сывӕллӕттӕ,аргъау бакӕсыны размӕ не ргом раздахӕм нывтӕм.Нывты мах уынӕм паддзахы ӕмӕ уызыны.

-Цавӕр у паддзах ? (рӕсугъд,стыр,тыхджын,хъӕздыг,сыгъдӕг)

(ныв фӕйнӕгыл ауыгъд) -Цавӕр у уызын та? (гыццыл,тӕрсаг,мӕгуыр,сындзджын)

(ныв фӕйнӕгыл ауыгъд) -Цалынмӕ аргъауимӕ нӕ базонгӕ стӕм,уӕдмӕ уын лӕвӕрд цӕуы ахӕм фӕрстытӕ: (слайдыл ӕвдыст цӕуынц фӕрстытӕ)

1.Чи сты аргъауы архайджытӕ?

2.Чи разынди тыхджын,зондджын,хъӕздыг,сыгъдӕг, хӕларзӕрдӕ,паддзах ӕви уызын?

3.Ӕлгъитын хорз цӕуылнӕ у? Уый мах базондзыстӕм аргъаумӕ байхъусгӕйӕ.


-Сывӕллӕттӕ,ӕз уын бакӕсон аргъау ӕви уӕхи фӕнды?(комбинирон каст)




-Фæрстытæн дзуапп раттут.(Слайд)



-Къордтӕй куыст.

(1-аг къорд фыссы ассоциацитӕ паддзахмӕ;

2-аг къорд фыссынц уызынмӕ)


-Синквейн.(къордтæй)


Зарядкæ кæнынц .

























































































1.Уызын

2.Гыццыл,сындзджын

3.Æрбалӕсы,фӕрсы, дзуры

4.Лӕг йӕ хъуыддӕгтӕй лӕг у.

5.Цӕрӕгой






Удгоймагон:

(баулæфын)

























Зонадон:


(ног зонындзинæдтæ райсын)


Хатдзæгтæ.










Рефлекси













Бæрæггæнæнтæ.

-Нӕ урок кӕронмӕ хӕццӕ кӕны.Нӕ зӕрдыл ӕрлӕууын кӕнӕм нӕ фӕрстытӕ.(раздӕхын ӕмбисондмӕ)




-Абон урочы базыдтон…

-Мӕнмӕ цымыдисаг фӕкастис…

-Мӕн дисыл бафтыдта…

-Мӕн фӕнды раппӕлын…,уымӕн ӕмӕ...





- Уæ куыстæн аргъ скæнут

Цы ногдзинӕдтӕ базыдтой, уыдонӕн хатдзӕгтӕ кӕнынц. Ахуырадон хӕстӕ куыд сӕххӕст кодтой, уый бӕрӕг кӕнынц. Дзурынц, зын сын цы уыд сӕ сӕххӕст кӕнынмӕ, уый. Се 'нтыстдзинӕдтӕ кӕрӕдзийӕн не'вгъау кӕнынц.





















Дзуапп дæттынц.





Æххæст кæнынц хæслæвæрд.







Коммуникативон: 

(хи хъуыдытæ æргом кæнын)

















Регулятивон:

(æнтыстытæн,

фæстиуджытæн аргъ

кæнын)



















Коммуникативон: 

(хи хъуыдытæ æргом

кæнын, искæй

хъуыдыйæн аргъ кæнын,

къорды архайын зонын)


Хатдзӕгтӕ скӕнын


- Ахуырадон архайды фӕстиуджытыл аразы афӕлгӕст: фӕрсы – сӕ размӕ ӕвӕрд хӕстӕ ӕххӕстгонд ӕрцыдысты ӕви нӕ, цавӕр зындзинӕдтыл фембӕлдысты, цавӕр ӕнтыстытӕ сӕ къухы бафтыд. ӕнтыстытӕ ӕмӕ зындзинӕдтӕн цавӕр аххосӕгтӕ уыд.


Цы ногдзинӕдтӕ базыдтой, уыдонӕн хатдзӕгтӕ кӕнынц. Ахуырадон хӕстӕ куыд сӕххӕст кодтой, уый бӕрӕг кӕнынц. Дзурынц, зын сын цы уыд сӕ сӕххӕст кӕнынмӕ, уый. Се 'нтыстдзинӕдтӕ кӕрӕдзийӕн не'вгъау кӕнынц.


Рефлекси

Дарддæр ахæццæ кæн(слайд)

Æз мæ зæрдыл æрлæууын кодтон…

Мæ зонындзинæдтæ фæхъæздыгдæр сты…

Мæ къухы бафтыд…

Мæ зæрдæмæ фæцыд…

Мæ куыстæй разы дæн…

Дзуапп дæттынц.


Бæрæггæнæнтæ.

-Бæрæггæнæны сыфтæм гæсгæ уæ куыстæн аргъ кæнут.

Бæрæггæнæнтæ æвæрынц сæхицæн.













Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Технология

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 2 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
Технологическая карта урока

Автор: Хубулова Людмила Павловна

Дата: 28.03.2022

Номер свидетельства: 603593

Похожие файлы

object(ArrayObject)#861 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(193) "Технологическая карта урока по биологии на тему «Роль мутаций в эволюции органического мира и селекции» "
    ["seo_title"] => string(118) "tiekhnologhichieskaia-karta-uroka-po-biologhii-na-tiemu-rol-mutatsii-v-evoliutsii-orghanichieskogho-mira-i-sieliektsii"
    ["file_id"] => string(6) "191318"
    ["category_seo"] => string(9) "biologiya"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1427293183"
  }
}
object(ArrayObject)#883 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(217) "Технологическая карта урока как современная форма планирования учебного сотрудничества на уроке иностранного языка "
    ["seo_title"] => string(132) "tiekhnologhichieskaia-karta-uroka-kak-sovriemiennaia-forma-planirovaniia-uchiebnogho-sotrudnichiestva-na-urokie-inostrannogho-iazyka"
    ["file_id"] => string(6) "227941"
    ["category_seo"] => string(15) "angliiskiyYazik"
    ["subcategory_seo"] => string(7) "prochee"
    ["date"] => string(10) "1441023920"
  }
}
object(ArrayObject)#861 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(131) "Технологические карты уроков по биологии 7 класса в соответствии с ФГОС"
    ["seo_title"] => string(79) "tiekhnologhichieskiie-karty-urokov-po-biologhii-7-klassa-v-sootvietstvii-s-fgos"
    ["file_id"] => string(6) "248731"
    ["category_seo"] => string(9) "biologiya"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "planirovanie"
    ["date"] => string(10) "1446772853"
  }
}
object(ArrayObject)#883 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(108) "Технологическая карта урока по физической культуре 2 класс"
    ["seo_title"] => string(59) "tiekhnologhichieskaiakartaurokapofizichieskoikulturie2klass"
    ["file_id"] => string(6) "318884"
    ["category_seo"] => string(10) "fizkultura"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1460691090"
  }
}
object(ArrayObject)#861 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(210) "Технологическая карта урока - современная форма планирования педагогического взаимодействия учителя и учащихся. "
    ["seo_title"] => string(135) "tiekhnologhichieskaia-karta-uroka-sovriemiennaia-forma-planirovaniia-piedaghoghichieskogho-vzaimodieistviia-uchitielia-i-uchashchikhsia"
    ["file_id"] => string(6) "125592"
    ["category_seo"] => string(6) "himiya"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1415017860"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства