Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей
Саба?ты? та?ырыбы: «Баланы? ойлау ?абілетін дамыту»
Саба?ты? ма?саты: Баланы? ойлау ?абілетін дамыту. Б?л ашы? саба??а бастауыш сынып о?ушылары ?атысады. Осы саба?ты? ма?саты балаларды? ойлау ?абілетін дамыту.
Логикалы? ойындар мен жатты?улар ар?ылы баланы? тек ойлау ?абілетін ?ана емес ?иялын, ой - ?рісін, есте са?тау ?абілетін, с?здік ?орын ке?ейтіп дамыту. Ал?ырлы??а, тап?ырлы??а т?рбиелеу де ескеріледі.
Пайдаланылатын к?рнекі- ??ралдар: Сюжеттік суреттер, доп, г?лдер, ?са? ойыншы?тар, "си?ырлы ?апшы?".
Саба?ты? жоспары: 1. ?йымдастыру кезе?і.
2.Ойлау ?абілет дамыту?а байланысты жатты?уларды ж?ргізу
3. Ойлау ?абілет дамыту?а байланысты ойындар ж?ргізу
4. ?ортындылау
5. Ба?алау
-Ал енді балалар саба?ымызды бастайы?.
"Г?л"
Балалар ?р жерде отырады. Ж?ргізуші: балалар біз б?ріміз енді ?сіп келе жат?ан г?лдерміз. К?н шы?ты, г?лдер жайлап ашылып ?сіп келеді (?олдарын созады). Кенеттен баяу жел со?а бастады, г?сдер желмен жан- жа??а шай?алады (?олдарын жан- жа??а шай?айды). Бір мезгілде аспан?а б?лт т?ніп, жа?быр жауа бастайды, г?лдер тонып, б?рісіп жабылады. (?олдарын тізелеріні? ?стіне ?ойып б?рісіп отырады). Бір уа?ытта ?айтадан к?нні? к?зі к?лімдеп шы?а бастады, сол уа?ытта г?лдер де ??лпырып, жайнап ашыла бастады. (балалар ?лкен ще?бер жасап, бір ?лкен г?л шо?ына жиналады).
Игра "Бывает - не бывает". (Павел)
Папа ушел на работу
Поезд летит по небу
Кошка хочет есть
Человек вьет гнездо
Почтальон принес письмо
Зайчик пошел в школу
Яблоко саленное
Бегемот залез на дерево
Шапочка резиновая
Дом пошел гулять
Туфли стеклянные
Волк бродит по лесу
Волк сидит на дереве
На кастрюле варится чашка
Кошка гуляет по крыше
Собака гуляет по крыше
Лодка плывет по небу
Девочка рисует домик
Домик рисует девочку
Ночью светит солнце
Зимой идет снег
Рыба поет песни
Корова жует траву
Мальчик виляет хвостом
Хвост бежит за собакой
Кошка бежит за мышкой
Петух играет на скрипке
Ветер качает деревья
Писатель пишет книги
Строители строят дом
Водитель ведет машину
«Ойлан да ая?та» (Маржан)
"Ойланып ата?" (Г?жайна мен Мерей)
Мен са?ан с?здерді айтамын, сен о?ан байланысты с?здерді табуын ?ажет.
Олар:
Игра "Говори наоборот". (Павел)
Скажу я слово "высоко",
А ты ответишь -("низко"),
Скажу я слово "далеко",
А ты ответишь -("близко"),
Скажу тебе я слово "трус",
Ответишь ты-("храбрец"),
Теперь "начало" я скажу,
Ну, отвечай - ("конец").
"Си?ырлы ?апшы?"
Балаларды ше?бер жасай отыр?ызып ж?ргізуші оларды? алдында?ы кішкентай ?стел басына отырады. ?стелді? ?сті?де кішкентай ?апшы? т?р. Ішінде ?рт?рлі ?са? ойыншы?тар. Балаларды кезекпен ша?ырып ?апшы?ты? ішіндегі екі бірдей затты тауып алуды талап етеді. Мысалы екі домала?, екі машина, т.б. балалар екі ?олмен затты тауып ал?аннан кейін оны сипаттап айтады. Айт?анын тексеру ?шін заттарды сырт?а шы?арады, ойын осылайша жал?асады.
«?исынсызды?тар» (Елжан)
?дістемені ж?ргізу т?ртібі мынадай. Алдымен бала?а ?исынсыз салын?ан сурет к?рсетіледі. Б?л суретте жануарлар ?исынсыз жа?дайда бейнеленген. Суретке ?ара?ан кезде бала келесі мазм?нда?ы н?с?ау алады:
«Мына суретке зейін ?ойып ?ара ж?не айт, барлы?ы ?з орнында орналасып, д?рыс салын?ан ба? Егер де бір н?рсе д?рыс емес болып к?рінсе, ?з орнында емес немесе д?рыс салынба?ан болса, онда оны к?рсетіп, неліктен д?рыс емес екенін т?сіндір. ?рі ?арай, шын м?нінде ?алай болу керек екенін т?сіндіруі? керек».
Тапсырманы орындау ж?не суретті экспозициялау уа?ыты 3 минутпен шектеледі. Осы уа?ыт ішінде бала суреттегі ?исынсыз жа?дайларды не??рлым к?п тауып, нені? д?рыс емес екенін, неліктен олай емес екенін т?сіндіруі керек.
«Кімге не жетіспей т?р?». (Арай)
Осы ?дістемені бастамастан б?рын, бала?а сурет к?рсетіледі, ол суретті? бір н?рсе жетіспей т?р?аны балалар бейнеленген.
Бала?а берілген тапсырманы? м?ні мынада: не??рлым аз уа?ытта тиісті балаларды атап, олар?а жетіспей т?р?ан заттарды атау.
К?рнекі – амалды? ойлауды ба?алау?а арнал?ан ?дістеме.
"Угадай слово". (Павел)
Ты не бойся это гусь,
Я сама его … (боюсь)
Я рубашку сшила мишке
Я сошью ему … (штанишки)
Кто один имеет рог,
Это толстый … (носорог)
У меня пропал носок,
Утащил его … (щенок)
Апельсины и бананы,
Очень любят … (Обезьяны)
В места носа – пятачок,
В места хвостика – крючок.
Голос мой визглив и звонок,
Я веселый …(поросенок)
Чик- чирик! Не робей!
Я бывалый … (воробей)
Я встаю на заре,
Разбужу всех во дворе.
У меня есть гребешок,
Кто же я … (петушок).
Иго-го! - кричит ребенок,
Значит, это … (жеребенок)
Он мурлычет и поет,
Угадали? Это … (кот)
Он в берлоге зиму спал,
Лапу бурную сосал,
А проснулся, стал реветь.
И зовут его … (медведь)
Как гора огромный он,
Очень добрый, добрый … (слон)
Вы зимой кормили птиц,
Голубей, ворон, синиц?
Не теряйте ни минутке:
Под мостом зимуют … (утки)
Любит он на солнце греться,
В полосатое одеться.
И как сахар он на вкус,
А зовут его … (а)
?ортындылау: - Балалар ал енді бір ойын ойнайы?.
«?з іс- ?рекетін ба?ылау»
?азір біз бір жатты?у орындаймыз.мында біз отбасы м?шелеріні? ?йдегі іс- ?рекеттерін к?рсетеміз (мысалы, ?жесі болады, ол ш?лы? то?иды, анасы с?біз турап жатыр, атасы газет о?ып отыр, ?кесі ?олына бал?а ?стап орынды?ты ж?ндеп жатыр, ?ызы ойнап ж?р т.б.)
Отабасы м?шелеріні? ?йдегі ат?аратын іс- ?рекеттері немесе ж?мыстары бар. ?ркім бір- біріне к?мектесіп отырып ?з ж?мысын істесе, отбасында татулы?, тынышты?, береке, бірлік болады.
«Бірлік болса- татулы? болады» деген ма?ал тегін айтылма?ан. Барлы?ы бірлесе отырып тірлік жасау керек.
Негізгі б?лім: ?р адамны? отбасы бар. Мен ?зімні? отбасымда?ы адамдарды сызба сурет бойынша былай жасадым. Отбасы м?шелері ер Адам ж?не ?йел Адам болып екіге б?лінеді. ?азір сендер ?з отбасында?ы адамдарды сызба сурет бойынша белгілеп салып бері?дер. Салып берген со? мен сия?ты ??гімелеп айтып бересі?дер.
Ба?алау:
- Б?гін саба??а жа?сы ?атысты?дар.
* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт