1.?аза? алфавитінде ?анша ?ріп бар? а 22 б 18 в 42 д 7 2.Т?рт буынды с?зді тап А емшілер Б ж?мысшылар В к?ршілер Д егінші 3. С?йлеу ?шін не ?ажет? А тама?тану?а Б сурет салу?а В адамдармен ?арым ?атынас жасау?а. Д дауыстарды айыру?а 4. К?п н?ктені? орнына тиісті дыбыстарды ?ой. Ас.альт, пара.оз. А ф,в Б ф,а В в,с Д ф,п 5.У дыбысы дауыссыз болып т?р?ан с?зді тап. А ор?у Б сусын В нулы Д м?здау. 6.М?тін дегеніміз не? А с?здер жиыны Б мазм?ны жа?ынан ?зара байланыс?ан с?йлемдер. В ??гімелеу Д с?йлемдер жиынты?ы 7.Бастауыш?а ?ойылатын с?ра?ты тап. А не істеді?,не ?ылды? Б кім?,не?кімдер?,нелер? В ?андай?,?ай??анша?,неше? Д кім?,неше?,?анша? 8.Баяндауыш нені білдіреді? А затты? ?имылын Б затты? атын В затты? т?сін Д затты? сапасын 9. ?ай с?йлемде сызы?ша ?ойылады? А А??у ??с. Б А??у ?шты. В А??у ?демі. Д А??у келді. 10.Т?рлаусыз м?шелерді? с?ра?ын к?рсет. А кім? ?андай? нені? кімдер? Б ?андай?кімге? не істеді? В кім? кімдер? не?, нелер? Д нелер??айда?кімге?неге? 11.К?ктем келді. ?андай с?йлем? А жайылма с?йлем Б лепті с?йлем В жала? с?йлем Д с?раулы с?йлем. 12.?айсысы ?аратпа с?йлем? А Азамат о?удан келді. Б ?ызым, са?ан айтам. В Мынау ?демі сурет екен. Д Ауа райы ?андай тамаша! 13.Ма?ынасы ?арама ?арсы с?здерді тап. А ?демі,?сем,к?ркем. Б а?ылды-а?ыма?.?лкен-кіші. В ?ызыл,сары,к?к Д ?ой,орнына ?ой 14.С?йлем дегеніміз не? А ая?тал?ан ойды білдіреді. Б с?здер жиыны В ?уанышты білдіреді Д ?ріптер жиынты?ы. 15.?нді дауыссыз дыбыстарыны? ?атарын тап. А л,р,н,п,г,ш,щ Б л,м,н,?,р,й,у В к,р,о,л,д,ж,э Д б,в,г,?,д,ж,з 16. М?тін т?рлерін ата. А ??гімелеу,с?рау Б ??гімелеу, пайымдау В ??гімелеу, пайымдау, сипаттау Д сипаттау, хабарлау 17. Етістікті тап. А келді,о?ыды. Б адам,теледидар. В он,сегіз,жеті. Д ?лкен,кіші. 18.С?йлем м?шесіне талда. Окушылар серуендеуге келді. 19.С?йлемні? неше т?рі бар? А хабарлы,лепті,с?раулы. Б хабарлы,?аратпа. В лепті,с?раулы. Д жуан,жі?ішке дауысты дыбыстар. 20.Жуан дауысты дыбыстарды? ?атарын тап. А а,о,ы,?. Б а,?,б,в. В а,е,и,?. Д ?,?,у,і.
Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.