Білім ж?не ?ылым министірлігі.
Шымкент ?аласы
№39 М. Ж?мабаев атында?ы жалпы орта мектебі
Математика п?н м??алімі: Алимжанова Кульжан Негметжановна
Саба?ты? та?ырыбы: Алгебралы? ?рнектер та?ырыбына есептер шы?аруда ойын элементтерін ?олдану.
Саба?ты? ма?саты:
Білімділік: о?ушылар?а ?андай сан алгебралы? ?рнекті? м?ні ж?не ?андай ?рнек алгебралы? ?осынды деп аталатынын ?йрету.
Дамытушылы?: та?ыпыр бойынша есептер шы?ару?а да?дыландыру ж?не ?ылым мен техниканы? жетістіктерін пайдалана білуге ж?не ойын элементтері ар?ылы логикалы? ой ?абілеттерін дамыту.
Т?рбиелік: ??ыптылы??а, ?жымды? ?арым-?атынас?а ж?не ?з бетінше ж?мыс жасау?а баулу.
Саба?ты?
Типі: аралас
Т?рі: д?ст?рлі емес (ойын саба?ы)
?дісі: с?ра?- жауап, есептер шы?ару, де?гейлеп о?ыту ойын элемттерін ?олдану.
К?рнекілік: слайдтар, дидактикалы? ?лестірме материалдар.
Техникалы? жабды?: интерактивті та?та.
П?н аралы? байланыс: ?дебиет.
І. ?йымдастыру кезе?і.
ІІ. а) ?й тапсырмасын тексеру.
?) Тірек с?ра?тары.
ІІІ. Б?гінгі саба?та .
а) Де?гейлік тапсырма.
?) Сергіту с?ті.
б) ?ажайып ?штік.
в) Эстафета ойыны.
г) Си?ырлы квадратты толтыру.
ІV. Бекіту.
Тест тапсырмалары.
V. ?йге тапсырма.
VI. О?ушыларды ба?алау.
?й тапсырмасын тексеру.
№689.
1. 2+3а, м?нда?ы а=4; -5
Жауабы: 14 ж?не -13.
2. 7-2b, м?нда?ы b=-1; 3
Жауабы: 9 ж?не 1.
3. 8с-9, м?нда?ы с= 3;-2
Жауабы: 15ж?не -25.
4. 4+5d, ь?нда?ы d= -3; 6
Жауабы: -11 ж?не 34
№700
1.
2.
3.
4.
5.
6.
№713
1. 0,4(x-y) = 0.25; 4.
2. 1,2 (y-x) = -0,75; 5.
3. 6. ;
Тірек с?ра?тары
- 1. Алгебралы? ?рнек деген не?
- 2. Алгебралы? ?рнектегі ?ріпті? ?абылдайтын м?ндері дегеніміз не?
- 3. Алгебралы? ?осынды деп ?андай ?рнекті айтамыз?
- 4. ?андай сан алгебралы? ?рнекті? м?ні деп аталады?
Де?гейлік тапсырма (о?улы?пен ж?мыс)
І-де?гей «Бай?ау»
№691
1. ab, a= 3. 7-mn, m=-6; n=
2. 4.
II – де?гей «Есте са?та»
№702
1. 3.
4.
ІІІ- де?гей «Бекіту»
№714
1.
3.
Сергіту с?ті
(?олды? к?мегімен б?рыштарды к?рсетейік)
?ажайып ?штік
Логикалы? с?ра?тар
Ж?мба?тар
Алгебралы? ?рнектер
Эстофета ойыны
І – ?атар ІІ-?атар
1. 1. m-2n, м?нда?ы m=15; n=4
2. 9x, м?нда?ы x=-11 2. 25y, м?нда?ы y= -2
3. a :2b , м?нда?ы a=8; b=-1 3. 5x:y, м?нда?ы x==-4 ;y=2
3
9
1
5
7
Си?ырлы квадратты толтыр
3
9
7
1
6
5
9
4
7
1
Тест тапсымалары
І-н?с?а
1. c- 4d; c=-5; d=4
A.-21; B.21; C. -1; D. -9
2. 5a+d; a=3; b=-2
A. 17; B. 13; C.-11; D. 14
3. 4a – (3b-c)
A. 4a-3b-c; B. 4a-3b+c;
C. 4a+3b-c; D. 4a+3b+c.
ІІ-н?с?а
1. 3x-y; x=-1; y=8
A.11; D. 24; C.-5; D.-11;
2. 2m+3n; m=7; n=-1
A. 17; B. 21; C.11; D.2
3. x+ (7y-8z)
A.x+7y-8z; B. x+7y+8z;
C. x-7y-8z; D. x-7y+8z;
4. a-(4b+3c-d)
A.a-4b-3c-d; B. a-4b-3c+d;
C. a+4b+3c+d; D. a-4d+3c+d;
?й тапсырмасы : №692, №703, №715
Ба?алау пара?ы
Аты –ж?ні:_________________________________________________
№
?ызмет т?рі
Ба?алау
1
?й тапсырмасын тексеру
2
Тірек с?ра?тары
3
Де?гейлік тапсырмасы
4
?ажайып ?штік
5
Эстафета ойыны
6
Си?ырлы квадратты толтыр
7
Тест тапсырмалары
8
Жалпы ?пай
9
Б?гінгі саба?та? ба?асы
Саба? ая?талды. Сау болы?ыздар !!!
Республика Казакстан
г. Шымкент
№ 39 о.с.ш. им. М. Жумабаева
Алимжанова К.Н.
Тема: Отношения (концентрация).
Ход урока:
І. Мотивационный момент.
ІІ. Подготовка а сознотелному усвоению нового материала.
1. Выразить десятичной дробью, а потом обыкновенной: 25%, 10%, 50%, 75%, 125%,
2. Указать в виде процентов: 0,7; 0,04; 1,3;
3. Найти 15% от числа 60.
4. найти число, 15% которого равны 30.
5. Из 25 семян взошо 25 семени. Найдите процент всхожести.
ІІІ. Изучение нового материала:
Итак, в математике, концентрацию можно представить как отношение чистого вещества к раствору (сплаву, смеси).
Концентрация =
К=
Как по этой формуле найти
:К
Решение задач на отработку формул:
1. В 500г раствора содержится 100г соль. Найдите концентрацию соли в данном растворе. Процентное содержание соли в растворе?
2. 200г раствора содержит 80% соли. Найдите массу соли в этом растворе.
3. Какова масса раствора, в котором 150г сахар состовляют 25%.
Во многих текстовых задачах понятие «концентрация» может быть зоменено на:
«жирность» (масло, творог, молоко)
«крепость» (уксус)
«соленость» (морская вода, маринад)
«влажность» (в воздухе)
«проба» (в драгеценных металлах)
IV. Физминутка.
V. Первичное закрепление нового материала.
Задача 1. В одну банку мама налила 480г воды и насыпала 120г сахара, в другую -840г воды и 160г сахар. В какой банке вода слаще?
Задача2. Смешивают 200г 80% - го раствора соли и 700г 20%-го раствора той же соли. Сколько соли в полученном растворе?
Задача3. Какой раствор получится при смешивании 200г 50% раствора соли и раствора, в котором 150г соли составляют 25%?
Тест.
В-1 №4
Из 450 кг руды выплавили 67,5 кг меди, тогда в руде содержится меди:
a) 20%
b) 66%
c) 25%
d) 30,375%
e) 15%
В-32 №3
Имеются два раствора соли массой 80г и 120г. В первом растворе содержится 12г соли, а во втором -15г соли. Если оба раствора смешать ,то концентрация (в%) полученной смеси, составит:
a) 27,6%
b) 17,5%
c) 14,7%
d) 13,5%
e) 25,6%
В-1 №2
Смешали 200г 10% -ного сахарного сиропа и 300г 20%-ного сахарного сиропа. Концентрацция (в%) полученной смеси:
a) 15%
b) 6%
c) 16%
d) 30%
e) 17%
Лист ответа учащегося 6 « » класса: _________________________________
№ вопроса
а
в
с
d
e
В-1 №4
В-32 №3
В-1 №2
VI. Рефлексия
VII. Итог урока. Домашнее задание: № 113,200: подготовить библиографическую справку о Магницком Л.Ф.