kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Тест PISA по математике для 5 класса

Нажмите, чтобы узнать подробности

Pisa тест по математике для 5 класса Rahimova Sarvinoz 

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Тест PISA по математике для 5 класса»

_- sinf matematikadan PISA test .

1. Qaysi shaklning perimetri 12 sm ga teng?

A

4 sm

2 sm

6 sm

3 sm

7 sm

4sm

) B) D)





2. Qaysi shaklning yuzi 28 sm2 ga teng?

A

4 sm

2 sm

6 sm

3 sm

7 sm

4sm

) B) D)





3. Qaysi shaklning perimetri 22 sm ga teng?

A

4 sm

2 sm

6 sm

3 sm

7 sm

4sm

) B) D)





4. Qaysi shaklning yuzi 18 sm2 ga teng?

A

4 sm

2 sm

6 sm

3 sm

7 sm

4sm

) B) D)





5. Qaysi shaklning perimetri va yuzi bir xil son bilan belgilangan?

A

4 sm

2 sm

6 sm

3 sm

7 sm

4sm

) B) D)





6.Maydonning oltidan bir qismini toping.








  1. B) D)


7.Maydonning oltidan uch qismini toping.








  1. B) D)


8.Maydonning oltidan ikki qismini toping.








  1. B) D)

9. Quyidagilardan vaqt o’lchov birligini aniqlang.

A) B) D)

10. Quyidagilardan uzunlik o’lchov birligini aniqlang.

A) B) D)

11. Quyidagilardan vaqt o’lchov birligini aniqlang.

A) B) D)

12. Chizmada 520 km qanday masofani anglatadi?

A)Toshkentdan Jizzaxgacha masofa B) Gulistondan Qarshigacha D) Jizaxxdan Termizgacha

13. Chizmada 220 km qanday masofani anglatadi?

A)Toshkentdan Jizzaxgacha masofa B) Gulistondan Qarshigacha D) Jizzaxdan Termizgacha


14. Chizmada 385 km qanday masofani anglatadi?

A)Toshkentdan Jizzaxgacha masofa B) Gulistondan Qarshigacha D) Jizzaxdan Termizgacha

15. Chizmada qaysi shaharlar orasi eng yaqin masofada?

A)Toshkentdan Guliston B) Guliston Jizzax D) Jizzax Samarqand

16. Bog’ning bo’yi 9 qator, eni 12 qator. Bog'da necha tup daraxt bor?

  1. 108 tup B) 36 tup D) 18 tup

17. Bog’ning bo’yi 9 qator, eni 12 qator. Bog'ning uchdan bir qismida necha tup daraxt bor?

  1. 108 tup B) 36 tup D) 18 tup

18. Bog’ning bo’yi 9 qator, eni 12 qator. Bog'ning oltidan bir qismida necha tup daraxt bor?

  1. 108 tup B) 36 tup D) 18 tup

19. Teng yonli uchburchaklarni aniqlang.

  1. 2, 6, 3 B) 4,7 D) 1,5,8

20. Teng tomonli uchburchaklarni aniqlang.

A)2, 6, 3 B) 4,7 D) 1,5,8


21. Turli tomonli uchburchaklarni aniqlang.

  1. 2, 6, 3 B) 4,7 D) 1,5,8



Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Математика

Категория: Тесты

Целевая аудитория: 5 класс

Скачать
Тест PISA по математике для 5 класса

Автор: Рахимова Сарвиноз Адилбековна

Дата: 28.03.2020

Номер свидетельства: 544564

Похожие файлы

object(ArrayObject)#851 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(73) "Тесты по математике для подготовке к PISA "
    ["seo_title"] => string(47) "tiesty-po-matiematikie-dlia-podghotovkie-k-pisa"
    ["file_id"] => string(6) "161749"
    ["category_seo"] => string(10) "matematika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "testi"
    ["date"] => string(10) "1422271630"
  }
}
object(ArrayObject)#873 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(251) "Статья для учителей начальных классов  «Работа над задачами с элементами стохастики  как средство формирования УУД младшего школьника»."
    ["seo_title"] => string(128) "statiadliauchitielieinachalnykhklassovrabotanadzadachamiseliemientamistokhastikikaksriedstvoformirovaniiauudmladshieghoshkolnika"
    ["file_id"] => string(6) "333813"
    ["category_seo"] => string(16) "nachalniyeKlassi"
    ["subcategory_seo"] => string(7) "prochee"
    ["date"] => string(10) "1465499494"
  }
}
object(ArrayObject)#851 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(214) "Эффективность использования  развитие функциональной грамотности на пути повышения качества обучения обучающихся "
    ["seo_title"] => string(130) "effiektivnost-ispol-zovaniia-razvitiie-funktsional-noi-ghramotnosti-na-puti-povyshieniia-kachiestva-obuchieniia-obuchaiushchikhsia"
    ["file_id"] => string(6) "129096"
    ["category_seo"] => string(10) "matematika"
    ["subcategory_seo"] => string(7) "prochee"
    ["date"] => string(10) "1415635136"
  }
}
object(ArrayObject)#873 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(146) "Практическая работа № 2   «Расчет количества теплоты при агрегатных переходах» "
    ["seo_title"] => string(88) "praktichieskaia-rabota-2-raschiet-kolichiestva-tieploty-pri-aghrieghatnykh-pieriekhodakh"
    ["file_id"] => string(6) "165474"
    ["category_seo"] => string(6) "fizika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1422808122"
  }
}

Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства