kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Линейный алгоритм

Нажмите, чтобы узнать подробности

Chiziqli algoritmlar haqida o‘quvchilarga tushunchalar berish.

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Линейный алгоритм»

9-dekabr kompyuter sichqonchasining “tug’ilgan kuni” hisoblanadi. 1968-yilning aynan shu kuni Stenford tadqiqot instituti xodimi Duglas Engelbart sichqonchani San-Fransiskodagi hisoblash texnikasi bo’yicha anjumanda taqdim qilgan.

9-dekabr kompyuter sichqonchasining “tug’ilgan kuni” hisoblanadi. 1968-yilning aynan shu kuni Stenford tadqiqot instituti xodimi Duglas Engelbart sichqonchani San-Fransiskodagi hisoblash texnikasi bo’yicha anjumanda taqdim qilgan.

11.12.2017 Mavzu: Chiziqli dasturlar tuzish

11.12.2017

Mavzu: Chiziqli dasturlar tuzish

Chiziqli dastur deb chiziqli algoritmning dastur shaklida yozilishiga aytiladi.

Chiziqli dastur deb chiziqli algoritmning dastur shaklida yozilishiga aytiladi.

1. Radiusi R ga teng bo’lgan aylananing yuzini topish dasturini tuzing. Program aylana_yuzi; Var  r,S:Real; Begin  Write(‘Radiusni kiriting:’);  ReadLn(r);  S:= pi*sqr(r); WriteLn(‘S=‘,S); End Boshlanish R ni qiymati kiriting S:=3,14*R*R S ning qiymati chiqarilsin Tamom

1. Radiusi R ga teng bo’lgan aylananing yuzini topish dasturini tuzing.

Program aylana_yuzi;

Var

r,S:Real;

Begin

Write(‘Radiusni kiriting:’);

ReadLn(r);

S:= pi*sqr(r); WriteLn(‘S=‘,S);

End

Boshlanish

R ni qiymati kiriting

S:=3,14*R*R

S ning qiymati chiqarilsin

Tamom

2. a va b sonlarning o’rta geometrigini topish dasturini tuzing Program o`rta_geometrik; Var  a,b,G:Integer; Begin  Write(‘a ni kiriting:’);  ReadLn(a); Write(‘b ni kiriting:’);  ReadLn(b); G:= sqrt(a*b); WriteLn(‘G=‘,G); End. Boshlanish a va b ni qiymati kiriting G:=   G ning qiymati chiqarilsin Tamom

2. a va b sonlarning o’rta geometrigini topish dasturini tuzing

Program o`rta_geometrik;

Var

a,b,G:Integer;

Begin

Write(‘a ni kiriting:’);

ReadLn(a);

Write(‘b ni kiriting:’);

ReadLn(b);

G:= sqrt(a*b);

WriteLn(‘G=‘,G);

End.

Boshlanish

a va b ni qiymati kiriting

G:=

 

G ning qiymati chiqarilsin

Tamom

3. Tomonlari a va b bo’lgan to’g’ri to’rtburchakning yuzini topish dasturini tuzing. Program yuza; Var  a,b,S:Integer; Begin  Write(‘a ni kiriting:’);  ReadLn(a); Write(‘b ni kiriting:’);  ReadLn(b); S:= a*b; WriteLn(‘S=‘,S); End. Boshlanish a va b ni qiymati kiriting S:=a*b S ning qiymati chiqarilsin Tamom

3. Tomonlari a va b bo’lgan to’g’ri to’rtburchakning yuzini topish dasturini tuzing.

Program yuza;

Var

a,b,S:Integer;

Begin

Write(‘a ni kiriting:’);

ReadLn(a);

Write(‘b ni kiriting:’);

ReadLn(b);

S:= a*b;

WriteLn(‘S=‘,S);

End.

Boshlanish

a va b ni qiymati kiriting

S:=a*b

S ning qiymati chiqarilsin

Tamom

4. Shtrixlangan sohani yuzini toping Boshlanish Program yuza; Var  r,b,S:Integer; Begin  Write(‘r ni kiriting:’);  ReadLn(r); Write(‘b ni kiriting:’);  ReadLn(b); S:= (2*r*b)-(pi*sqr(r))/2; WriteLn(‘S=‘,S); End. r va b ni qiymati kiriting S:=(2r*b)-((3,14*r*r)/2) S ning qiymati chiqarilsin Tamom

4. Shtrixlangan sohani yuzini toping

Boshlanish

Program yuza;

Var

r,b,S:Integer;

Begin

Write(‘r ni kiriting:’);

ReadLn(r);

Write(‘b ni kiriting:’);

ReadLn(b);

S:= (2*r*b)-(pi*sqr(r))/2;

WriteLn(‘S=‘,S);

End.

r va b ni qiymati kiriting

S:=(2r*b)-((3,14*r*r)/2)

S ning qiymati chiqarilsin

Tamom

a va b sonlarning o’rta arifmetigini topish dasturini tuzing

a va b sonlarning o’rta arifmetigini topish dasturini tuzing

a va b sonlarning o’rta arifmetrigini topish dasturini tuzing Program o`rta_arifmetik; Var  a,b,UA:Integer; Begin  Write(‘a ni kiriting:’);  ReadLn(a); Write(‘b ni kiriting:’);  ReadLn(b); UA:= (a+b)/2; WriteLn(‘UA=‘,UA); End. Boshlanish a va b ni qiymati kiriting UA:=(a+b)/2 UA ning qiymati chiqarilsin Tamom

a va b sonlarning o’rta arifmetrigini topish dasturini tuzing

Program o`rta_arifmetik;

Var

a,b,UA:Integer;

Begin

Write(‘a ni kiriting:’);

ReadLn(a);

Write(‘b ni kiriting:’);

ReadLn(b);

UA:= (a+b)/2;

WriteLn(‘UA=‘,UA);

End.

Boshlanish

a va b ni qiymati kiriting

UA:=(a+b)/2

UA ning qiymati chiqarilsin

Tamom


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Информатика

Категория: Презентации

Целевая аудитория: 9 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
Линейный алгоритм

Автор: Ashurov Sherzod Djamaldinovich

Дата: 15.07.2020

Номер свидетельства: 554776

Похожие файлы

object(ArrayObject)#861 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(169) "Методическая разработка урока "Линейный алгоритм. Понятие. Представление в виде блок-схемы" "
    ["seo_title"] => string(101) "mietodichieskaia-razrabotka-uroka-linieinyi-alghoritm-poniatiie-priedstavlieniie-v-vidie-blok-skhiemy"
    ["file_id"] => string(6) "212914"
    ["category_seo"] => string(11) "informatika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1431951854"
  }
}
object(ArrayObject)#883 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(116) "Конспект урока на тему: "Программирование линейных алгоритмов" "
    ["seo_title"] => string(66) "konspiekt-uroka-na-tiemu-proghrammirovaniie-linieinykh-alghoritmov"
    ["file_id"] => string(6) "141342"
    ["category_seo"] => string(11) "informatika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1418107915"
  }
}
object(ArrayObject)#861 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(97) "Конспект урока "Типы алгоритмов: линейные алгоритмы.""
    ["seo_title"] => string(49) "konspiekturokatipyalghoritmovlinieinyiealghoritmy"
    ["file_id"] => string(6) "272855"
    ["category_seo"] => string(11) "informatika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1452077735"
  }
}
object(ArrayObject)#883 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(222) "Линейные алгоритмы. Реализация линейного алгоритма при помощи собранной модели Лего-робота и программного обеспечения. "
    ["seo_title"] => string(138) "linieinyie-alghoritmy-riealizatsiia-linieinogho-alghoritma-pri-pomoshchi-sobrannoi-modieli-liegho-robota-i-proghrammnogho-obiespiechieniia"
    ["file_id"] => string(6) "105769"
    ["category_seo"] => string(11) "informatika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1402908030"
  }
}
object(ArrayObject)#861 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(66) "Урок-киностудия Линейные алгоритмы "
    ["seo_title"] => string(38) "urok-kinostudiia-linieinyie-alghoritmy"
    ["file_id"] => string(6) "120999"
    ["category_seo"] => string(11) "informatika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1413834743"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства