Керекті ??ралдар: т?р?ы, спирт шамы, газ ?ткізгіш т?тігі бар сынауы?, 2 сынауы?, Н2SO4, мырыш т?йіндері
Саба?ты? барысы:
1. ?йымдастыру кезе?і.
I 1. ?ауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру
2. О?ушылар?а ?ажетті реактивтермен ж?мыс істеу жолдарымен таныстыру
II Сараманды? ж?мысты орындау
1. Сутекті алу
Сынауы??а 1-2 т?йір мырыш салып, ?стіне с?йытыл?ан т?з немесе к?кірт ?ыш?ылын ??яды. Реакцияны? ж?ре баста?анын с?йы?ты? бетінде газ к?піршіктеріні? пайда болуынан бай?ау?а болады. Ол – сутек газы.
Сутек газыны? б?лінгенін д?лелдеу ?шін сутек жинал?ан сынауы?ты жанып т?р?ан спиртшам?а жа?ындатса «пах» деген дыбыс шы?арады.
Са + 2 Н2О = Са ( ОН )2 + Н2↑
Zn + 2 HСІ = ZnСІ2 + H2 ↑
III Бай?ал?ан ??былыс пен ж?мыс ?орытындысын кестеге жаздыру
IV Ж?мыс орнын жинастыру
V ?йге тапсырма беру. ?айталау
VI О?ушылар білімін ба?алау
Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.