| 1. Балалар сегодня на занятии будет говорить о домашних животных. Каких домашних животных вы знаете? И тут стук в дверь и заходит апа с подносом.На подносе молоко, сметана, творог, сыр, айран, құрт, сливочное масло. Апа говорит: -Дети, я приехала из деревни к вам в гости и принесла вам гостицы. Учительница: Апа, будте нашим гостем, присаживайтесь. Апа, если вы приехали из деревни, наверное у вас дома есть скот – домашние животные? -Да, есть. -Тогда, бабушка, слушайте что знают наши дети про домашних животных. Апа: я принесла билеты чтобы проверить знания ваших детей. Вот вам билеты, там есть загадки, пусть дети разгадывают. Мұғалім жұмбақтарды айтады. Балалар жұмбақтарды шешеді. Балалар әр жүмбақты шешкен сайын мұғалім сол жануардың суретін көсетіп, қазақша атауын сұрайды. Загадки: Голодна мычит Сыта жует Малым деткам Молочка дает Гладишь – ласкается, Дразнишь – кусается.
Мохнатые лапки А в лапках –цап-царапки. Идет, идет. Бородкой трясет, Травки просит –ме –ме, -ме, Давайте повкуснее мне Быстрее ветра я скачу, ''Цок-цок,'' – копытами стучу, Я громко ''иго-го'' кричу, Садись на спину – прокачу! Два ягнёнка-близнеца, А мамаша их – ... По песку идет гора, Воду пьет по два ведра. Зверь горбатый, добродушный, И в пустыне очень нужный. 2. Мұғалім жануарлардың дауысын аудиотаспадан тыңдатып, балалардың жануарларды дауысы бойынша қаншалықты айыра алатынын тексереді. -Дети, у меня для вас есть еще одно задание, я хочу проверить насколько хорошо вы можете узнать животных по голосу.( Корова мычит, овца, коза блеет, лошадь ржет.) Мұғалім аудиотаспадан жануарлардың дауысын тыңдатады. Әр жануарды тыңдаған сайын сол жануардың төлінің атауын сұрайды. -Дети,вы знаете как называются детеныши животных на казахском языке? Балалар төлдердің атауын айтқаннан кейін сол төлдер туралы балалар тақпақтар айтады. Мұғалім балаларға жануарлар мен олардың төлдерінің суреттері салынған қағаздар беріп, шашылып салынған суреттерден жануар мен оның төлін сызықпен қосуға тапсырма береді. -Дети, на рисунке нарисованы домашние животные и их детеныши. Проведите линию и соедините животных с детенышами 3. Мұғалім балалардан үй жануарларының жабайы жануарлардан айырмашылығын сұрайды. -Дети в чем разница домашних животных от диких животных? Сосын балаларға үй жануарлары мен жабайы жануарлардың суреттерін беріп, үй жануарларының суреттерін үйдің суреті салынған плакатқа, жабайы жануарлардың суретін орманның суреті салынған плакатқа жапсыруға тапсырма береді. Дети, вот вам рисунки домашних животных животных и диких животных, расположите их там,где они обитают. Сосын суреттегі жабайы жануарлардың қазақша атауын сұрайды. 4. Сергіту сәті 5. Балалар бұл тапсырманы орындап болғаннан кейін олардан үй жануарларының қандай пайдасы барын сұрайды. -Дети, скажите, вот вы сказали что от домашних животных есть польза, какая польза есть от домашних животных? -А что мы делаем с молоком? Мұғалім ападан балаларға әкелген сәлемдемесінің дәмін татқызады. Сосын балалардан қандай тағам жегенін дәмінен айруды ұсынады. Сосын балалардан жеген тағамның қазақша атауын сұрайды. -Дети, скажите что вы кушали сейчас? И как эти продукты будут называться на казахском языке? -Дети,кобылье молоко как называется? -А как верблюжье молоко называется? Қымыз и шұбат имеют лечебные свойства. -Еще какая польза есть от домашних животных? -Что мы делаем из шерсти? -Как они называются на казахском языке? Апа, покажите нам, пожалуйста, как из шерсти прядут нитки? -А как мясо будет на казахском языке? Слайдтан еттен жасалатын тағамдардың суреттерін көрсетем. -Еще какая польза есть от домашных животных? - А как собака, кошка называются на казахском языке? Мұғалім балаларға адамдардың үй жануарларын қалай күтетіні жайлы видео көрсетеді. -Дети, давайте посмотрим видеоролик о том, как люди за ними ухаживают. 6. Айырмасын тап, не артық? Мұғалім тақтаға үй жануарларының суретін іледі, оның ішінде бір жабайы жануардың суреті болады. Балалар соның артық екенін біліп айту керек. -Дети, вот рисунки животных, кто лишний? | Корова Сиыр Собака Ит Кошка Мысық Коза Ешкі Лошадка Жылқы Овца Қой Верблюдь Түйе Балалар аудиотаспадан естіген дауыс бойынша жануалардың атын айтады. Құлын, бұзау, қозы, бота, лақ. Балалар жануарлар мен олардың төлдерін қарындашпен сызып қосады. Домашние животные живут рядом с людьми. Люди за ними ухаживают, их кормят. И от них много пользы людям. А дикие животные живут далеко от людей в лесу. Дикие животные могут быть опасными для жизни людей. Балалар үй жануарларының суреттерін үйге, жабайы жануарлардаың суреттерін орманға жапсырады. Арыстан-лев, піл-слон, қоян-заяц, қасқыр –волк, аю-медведь, түлкі-лиса, барыс-барс, жолбарыс-тигр. Қоян, қоян, тұршы, Беті-қолың жушы. Айнаға қарашы, Шашыңды тарашы. Ал, бізді қушы! -Корова, коза, верблюдь, лошадь дает молоко. -Молоко мы пьем. Из молока делаем сыр, творог, айран, құрт, сметану, масло. Сүт-молоко, сыр-ірімшік, айран-кефир, сүзбе-творог, май-масло, кілегей-сметана. -Қымыз. -Шұбат. -Они нам дают шерсть. -Носочки, варежки, шарф, головной убор, одеяло, валенки. -Жүн-шерсть, шерстяные носки-байпақ, варежки-қолғап, шапка-бас киім, одеяло-көрпе, валенки-пима. Дети смотрят -Они нам дают мясо. Из мяса делаем разные блюда. -Ет, блюдо-тағам. -Собака охраняет дом. Кошка ловит мышей. -Собака-ит, кошка-мысық. Балалар қарайды. Балалар табады. |