I этап
Технологическая карта упрапвления познавательно – речевой, творческой деятельностью детей
Та?ырып: «Ертегімен танысу» («Знакомство со сказкой»).
Білім беру саласы: «Коммуникация» («Социум»).
Б?лімдері: «Государственный и другие языки». «Развитие речи», «Ознакомление с окружающим ».
А?паратты? ортасы: ертегі бойынша суреттер, кейіпкерлер: (б??а, ?ой, шош?а, ?аз, ?теш, аю, ?ас?ыр, аю, т?лкі)
Ма?саты: Донести до ребенка смысл и содержание сказки на казахском языке через выразительное чтение и показ отдельных героев сказки. Вызвать эмоциональную отзывчивость на события сказки.
Этапы деятельности
Управленческие действия педагога
Познавательная деятельность детей
Мотивационно - Побудительный
Вхождение в сказку
С?леметсі?дер ме, балалар! Балалар, б?гін бізге ?она??а кім келді? ( Б??аны? ойыншы?ы ) Б?л -кім? Б?л – Б??а. Б??амен амандасайы?.
А?паратты? ортасы: ертегі бойынша суреттер. Кейіпкерлер (б??а, ?ой, шош?а, мысы?, тауы?).
Здороваются. Встают в круг. Смотрят на картинку. (игрушку). Повторяют хором. Девочки и мальчики
- С?лем б??а!
Организационно – поисковый
Медленное чтение сказки показом иллюстрации (с остановками, уточнением смысла то есть с переводом на русский язык).
Жануарларды? ?ыстауы
Б??а, ?ой, шош?а, мысы? ж?не ?теш орманда т?руды ойластырды. Жазда орманда жа?сы ?ой! Б??амен ?ой?а ш?п к?п, мысы? тыш?ан аулайды, ?теш жидек жинайды, ??рттарды ш??иды, шош?а а?аш т?бін ?азады. Достар?а жа?быр кезінде ?иын болды. Осылай жазда ?тті. К?з келді. Орманда кун сал?ындата бастады. Е? бірінші б??а ?ыстау салу?а асы?ты.
Б??а орманда ?ойды кездестірді:
Б??а кімді кездестірді?
- С?лем б??а!
- С?лем ?ой!
-Досым, ?ыстау салайы?. Мен орманнан б?рене тасимын, ба?аналарды с?ргілеймін, ал сен жа??аларды жонасын.
?ой:«Жа?сы» -деді.
Показать иллюстрации героев (б??а мен ?ой).
Спросить: Кім кездесті?
Показать иллюстрацию свиньи. Б??а мен ?ой келе жатып шош?аны кездестіреді.
Кім кездеседі?
Б??а мен ?ой: С?леметсізбе, шош?а!
Шош?а: С?леметсіздерме!
Б??а: -Досым, ?ыстау салайы?. Біз орманнан б?рене тасимыз, ба?аналарды с?ргілейміз, жа??аларды жонамыз, ал сен балшы? езесін, кірпіш ?алайсын,пеш саласын. Шош?а келісті.
Показать иллюстрацию свиньи. Б??а мен ?ой, шош?а келе жатып мысы?ты кездестіреді.
Кімді кездестіред?
- С?лем, мысы?!
- С?леметсіздер,ме!
-Досым, ?ыстау салайы?. Біз орманнан б?рене тасимыз, ба?аналарды с?ргілейміз, жа??аларды жонамыз, балшы? еземіз, кірпіш ?алаймыз,пеш саламыз, ал сен м?к тасисын, ?абыр?аларды ты?ындайсын. Мысы? келісті.
Показать иллюстрацию свиньи. Б??а мен ?ой,шош?а,мысы? келе жатып ?тешті кездестіреді.
Кімді кездестіреді?
Б??а,?ой,шош?а,мысы? ?тешті кездесті
- С?лем, ?теш!
- С?леметсіздер,ме!
-Досым, ?ыстау салайы?. Біз орманнан б?рене тасимыз, ба?аналарды с?ргілейміз, жа??аларды жонамыз, балшы? еземіз, кірпіш ?алаймыз,пеш саламыз, м?к тасимыз, ?абыр?аларды ты?ындаймыз. Ал сен ?йді? т?бесін жабасын. ?теш келісті.
Достар орманда ??р?а? орын та?дады. Б?рене ?келді, ба?аналарды с?ргіледі, жо??аларды жонды, алшы? езді, кірпіш ?алады, пеш салды, м?к тасыды, ?абыр?аларды ды ты?ындады, ?йді? де т?бесін жапты. ?ыс?ы отында дайындар ?ойды.
?ыста келді. Ормандада сал?ын. Ал достар?а ?ыстауда жылы. Б??а мен ?ой с?кіде ?йы?тайды. Шош?а жерастына шы?ты, мысы? пеш ?стінде ?н айтты, ?теш
Достар бірге ?мір с?реді.
Есікке ты?ылдатады.
Б??а: Б?л кім?
Т?лкі.?ас?ыр,аю: Бізбіз, т?лкі, ?ас?ыр,аю
Б??а: Са?ан не керек?
Т?лкі,?ас?ыр,аю: Досым, бізді ?йге жіберші, то?ды?
Б??а: Жо?, жібермеймін. Сендер жануарларды ренжітесіндер.
Т?лкі,?ас?ыр,аю: Жо? ешкімді ренжітпейміз. Біз сендерді ?ор?аймыз.
Б??а: Ал достарым не істейміз?
Жануарлар: Жібереміз
Показ иллюстрации как они жили все дружно
Активизация базы познания
Вопросы на поминания содержания сказки.
1.Ертегіде ?андай кейіпкерлер болды? Повторить имена героев по иллюстрациям.
2. Б??а ?йді кіммен салады?
3. Бірінші кім кездестіі ?
4.Б??а?а екінші кім кездесті?
5.?шінші кім кездесті?
6. Т?ртінші кім кездесті?
7.Б??а кіммен ?йді салды?
8.Б??а ?азір кіммен т?рады?
Вопросы на эмоциональную отзывчивость
1.Какое настроение было у быка в начале сказки
2.Какое настроение было у быка в середине сказки?
3.Какое настроение было у быка в конце сказки?
Примечание полученных знаний.
Что скажем Быку и друзьям?
Может быть им споем песню?
Слушают внимательно – но рассматривают иллюстрацию.
Повторяю хором имена героев сказки. Внимательно слушают, рассматривают иллюстриации.
Отвечают на вопрос хором: -Б??а мен ?ой
Отвечают на вопрос ?ой кездеседі. Друг – другу вопрос задают.
Смотрят внимательно
?ой кездесті
Шош?а кездесті
Балалар бірге ?айталайды.
Балалар хорлап, ?ыздар, ?лдар, сыбырлап. Бір – біріне с?ра? ?ояды.
Балалар м??ият ты?дайды. суреттерге ?арайды.
Мысы? кездесті
Балалар мысы?ты к?рсетеді.
Суреттерге м??ият ?арайды. Ты?дайды.
?теш кездеседі.
Хорлап жауап береді.
Орындау.
Балалар ?айталайды. Ми?а шабуыл жасау.
?айталау, сыбырлап, ?лдар, ?ыздар.
М??ият ты?дайды.
Прогназируем Результат 1 го этапа:
Дети:
- Понимаем содержание сказки на казахском языке;
- Называют имена героев сказки на казахском языке;
- Отвечают на вопросы по содержанию сказки на казахском языке;
- Эмоционально отзываются на события сказки;
II этап
Технологическая карта управления познавательно – речевой, творческой деятельностью детей.
Та?ырыбы: «Ертегіге саяхат» (путешествие в сказку).
Білім беру саласы: «Коммуникация» («Социум»).
Б?лімдері: «Государственный и другие языки». «развитие речи». «ознакомление с окружающими».
А?паратты? ортасы: ертегі бойынша суреттер, кейіпкерлер (б??а, ?ой, шош?а, мысы?, ?теш, т?лкі, ?ас?ыр, аю).
Ма?саты: развивать умение повторять последовательность событий и часто встречающиеся фразы на казахском языке. Представлять образы героев и способствовать решению проблемных ситуаций от лица персонажей произведения.
Этапы деятельности
Управленческие действия педагога
Познавательная деятельность детей
Мотивицанионно - побудительный
Вхождение в сказку.
Б?гін бізді си?ыршы к?рмеге акелді. О?ан м??ият ?арайы?. ?андай? Балалар ?алай ойлйсы?дар осы /?демі, ?лкен, кішкентай/ си?ыршы бізді ?андай ертегіге апарады?
Ертегіге ?андай кейіпкерлер болуы м?мкін?
Ал енді ?андай ертегі келгенін білеміз. Оны м??ияттап тындайы?.
А?паратты? орта: ертегі бойынша суреттер, кейіпкерлер (б??а, ?ой, шош?а, мысы?, ?теш, т?лкі,?ас?ыр, аю ).
- С?леметсіз бе, Саягуль Канапиевна!
- Си?ыршы?а ?арап жауап береді.
Балалар орынды??а отырады. Ертегі ала?ына ша?ырамын.
Организационно - поисковый
Обращаю внимание на иллюстрации героев
Ертегі кейіпкерлерін атайы?. ?андай ертегі ?она??а келді?
Показать на иллюстрации персонажей. Б?л кімдер? Б??а/?ой/шош?а/мысы?/?теш/т?лкі/?ас?ыр/ аю. Жарайсы?дар балалар!
Активизация базы познания
Балалар, ертегіге ?андай о?и?алар болды. Обращение к тексту: «Б??а, ?ой, шош?а, мысы? ж?не ?теш орманда т?руды ойластырды. Жазда орманда жа?сы ?ой! Б??амен ?ой?а ш?п к?п, мысы? тыш?ан аулайды, ?теш жидек жинайды, ??рттарды ш??иды, шош?а а?аш т?бін ?азады. Достар?а жа?быр кезінде ?иын болды. Осылай жазда ?тті. К?з келді. Орманда кун сал?ындата бастады. Е? бірінші б??а ?ыстау салу?а асы?ты»
Б??а орманда ?ойды кездестірді:
- С?лем б??а!
- С?лем ?ой!
-Досым, ?ыстау салайы?. Мен орманнан б?рене тасимын, ба?аналарды с?ргілеймін, ал сен жа??аларды жонасын.
?ой:«Жа?сы» -деді.
Отработка часто повторяющихся фраз.
Представляют себя в образе героев
Жарайсы?дар балалар!
Б??а мен ?ой шош?аны кездестірді:
- С?лем шош?а!
- С?леметсіздер ме!
-Досым, ?ыстау салайы?.
Біз орманнан б?рене тасимыз,
ба?аналарды с?ргілейміз, жа??аларды жонамыз, ал сен балшы? езесін, кірпіш ?алайсын,пеш саласын. Шош?а келісті.
Б??а, ?ой, шош?а мысы?ты кездестіреді:
- С?лем, мысы?!
- С?леметсіздер,ме!
-Досым, ?ыстау салайы?. Біз орманнан б?рене тасимыз, ба?аналарды с?ргілейміз, жа??аларды жонамыз, балшы? еземіз, кірпіш ?алаймыз,пеш саламыз, ал сен м?к тасисын, ?абыр?аларды ты?ындайсын. Мысы? келісті.
Т?ртеуі орманда келе жатып ?тешті кездестірді.
- С?лем, ?теш!
- С?леметсіздер ме!
- -Досым, ?ыстау салайы?. Біз орманнан б?рене тасимыз, ба?аналарды с?ргілейміз, жа??аларды жонамыз, балшы? еземіз, кірпіш ?алаймыз,пеш саламыз, ал сен м?к тасимыз, ?абыр?аларды ты?ындаймыз,ал сен ?йді? т?бесін жабасын. ?теш келісті.
Достар орманда ??р?а? орын та?дады. Б?рене ?келді, ба?аналарды с?ргіледі, жо??аларды жонды, алшы? езді, кірпіш ?алады, пеш салды, м?к тасыды, ?абыр?аларды ды ты?ындады, ?йді? де т?бесін жапты. ?ыс?ы отында дайындар ?ойды.
?ыста келді. Ормандада сал?ын. Ал достар?а ?ыстауда жылы. Б??а мен ?ой с?кіде ?йы?тайды. Шош?а жерастына шы?ты, мысы? пеш ?стінде ?н айтты, ?теш шатырдын ?стінде жатады.
Достар бірге ?мір с?реді.
Балаларды? жауаптары. Смотрят на иллюстрации, отвечают на вопрос.
Б?рене тасимын, ба?аналарды с?йреймін, ал сен жа??аларды жонасын.хорлап.?ыздар, сыбырлап, ?р баладан с?рау. ?атты дауыспен.
Хорлап/сыбырлап/?ыздар / ?лдар/ 6 рет
Хорлап/сыбырлап/?ыздар / ?лдар/ ?атты дауыспен. 6 рет
Хорлап/сыбырлап/?ыздар / ?лдар/ 6 рет
Хорлап/сыбырлап/?ыздар / ?лдар/ 6 рет
Хорлап/сыбырлап/?ыздар / ?лдар/ 6 рет
Хорлап/сыбырлап/?ыздар / ?лдар/ 6 рет
Хорлап/сыбырлап/?ыздар / ?лдар/ 6 рет
Хорлап/сыбырлап/?ыздар / ?лдар/ ?атты дауыспен. 6 рет
Хорлап/сыбырлап/?ыздар / ?лдар/ ?атты дауыспен. 6 рет
Хорлап/сыбырлап/?ыздар / ?лдар/ 6 рет
Хорлап/сыбырлап/?ыздар / ?лдар/ 6 рет
Хорлап/сыбырлап/?ыздар / ?лдар/ 6 рет
Хорлап/сыбырлап/?ыздар / ?лдар/ 6 рет
Хорлап/сыбырлап/?ыздар / ?лдар/ 6 рет
Проекті? болжамды? н?тижесі
Прогнозирумый результат II этапа
Балалар:
- используют знакомые лексические фразы в передаче событий сказки:
- представляют зрительно образы героев и называют их на казахском языке:
- проговаривают часто повтояющиеся фразы:
- эмоционально отзываются на события сказки.