Научная статья на тему: ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИГР НА УРОКАХ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА
Научная статья на тему: ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИГР НА УРОКАХ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА
Игре как специфическому процессу учебной деятельности отводится особое место в методике. Игровые формы обучения незаменимы в изучении иностранного языка. Они помогают на разных этапах изучения тех или иных языковых явлений постичь логику и системные особенности чужой языковой среды.
Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Просмотр содержимого документа
«Научная статья на тему: ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИГР НА УРОКАХ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА»
Инглиз тили дарсларида уйинлардан фойдаланиш
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИГР НА УРОКАХ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА
Назарова Зулфия Амангелдиевна
1-средняя школа Каганского района Бухарской области, Узбекистан
Игре как специфическому процессу учебной деятельности отводится особое место в методике. Игровые формы обучения незаменимы в изучении иностранного языка. Они помогают на разных этапах изучения тех или иных языковых явлений постичь логику и системные особенности чужой языковой среды.
TRAVELLING
Ўйин учун 15 дақиқа ажратилади.Ўйиннинг мақсади: тингловчилар “Travelling” мавзусига оид сўзлашув ибораларини ўзлаштиришлари ҳамда уларни амалда қўл-лаш кўникмаларини шакллантиришлари керак.Ўйин жараёни: тингловчилар жуфтликка бўлинадилар ва улар-нинг ҳар бири расмли карточка олиб, улар бир-биридан сир тутган ҳолда қаерга ва қайси транспортда борганлигини белгилайдилар. Тингловчилар бир-бирига умумий сўроқ гаплардан фойдаланиб савол
берадилар. Ким биринчи бўлиб белгиланган карточкаларни топса, шу тингловчи ғолиб бўлади (қулай бўлиши учун ўқитувчи карточкаларни рақамлаб чиқса ҳам бўлади, шунда тингловчилар расмга белги қўймасдан, рақам ѐзишлари мумкин бўлади). Масалан: P1: Did you travel by train?P2: No, I didn't. Did you stay near the lake? P1: Yes, I did. Were you in the north?P2: No, I wasn't. Did you climb mountains?P1: No, I didn’t. Саволларни ўрганилаѐтган грамматик стуктураларни қўллаб тузса ҳам бўлади."Have you ever travelled by train?" "Have you been at camp?" "Willyou go to the south next summer?" "Are you fond of swimming?" "Do you enjoy playing badminton?"
WHAT DOESN'T BELONG?
Ўйин учун 10 дақиқа ажратилади.Ўйиннинг мақсади: тингловчилар мавзуга оид сўзлашув ибора-ларини ўзлаштиришлари ҳамда уларни амалда қўллаш кўникма-ларини шакллантиришлари керак.Жараён: ўқи тувчи тингловчиларни 3 та жамоага бўлади ва бир нечта мазмунан ўзаро боғлиқ, битта боғлиқ бўлмаган сўзни айтади. Жамоа аъзолари қайси сўз ортиқча эканлигини айтишлари лозим. Ортиқча сўзни топган жамоа иккинчи жамоага шу тарзда сўзлар айтиб мурожаат этади.Масалан: English, German, police, Uzbek. What doesn’t belong? Police is doesn’t belong!Cow, horse, window, pig.What doesn’t belong? The window is doesn’t belong
“PANTOMIME”
Ўйин учун 15 дақиқа ажратилади. Ўйиннинг мақсади: тингловчиларнинг диққатни жамлаш ва эсда сақлаш кўникмаларини ривожлантириш. Жараён: ўқитувчи тингловчилардан бирига хонадан чиқишни таклиф қилади ва ѐзув тахтаси олдига 3 та ѐки 4 та тингловчини чиқариб, уларга бирор-бир мавзуга оид ҳаракатларни кетма-кетлик билан тақлид қилишни сўрайди. Хонадан чиққан тингловчи хонага қайтиб кириб бу ҳаракатларни кузатади ва улар қайси ишни бажараѐтганлигини ѐки бажаришганлигини топиши лозим. Масалан: мавзу: “Listener’s morning”Teacher: Guess what every listener is doing.Answers: This boy is doing morning exercises. That girl is washing her face. That boy is sleeping. etc