kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Letter Mm. Give me.

Нажмите, чтобы узнать подробности

Занятие № 18

22.01.2016

Технологическая карта

организованной учебной деятельности для КПП

Образовательные области: коммуникация

Разделы: английский язык

Тема: Letter Mm - Буква Mm

Цель: познакомить детей с буквой Mm и лексикой по теме

Словарная работа: monkey, Mum, milk

Этапы

деятельности

Действия учителя

Действия детей

Мотивационно-

Побудительный

2 мин

  1. Приветствие

Hello, boys and girls!

Make a big circle. Let's sing a song "Hello!"

Дети отвечают.

"Hello, teacher!"

Дети становятся в круг, слушают песню и выполняют движения.

Организационно -поисковый

5 мин

1 мин

3 мин

3 мин

1мин

2 мин

5 мин

2 мин

3 мин

2.  Повторение ранее изученных букв:

Балалар, біз сендермен к?п а?ылшын ?ріптерді білеміз.

?азір осы ?ріптерді ?айталайы?.

1) ?ріптерді к?рсетемін ABCDEFGHIJKL

2) Ал ?азір осы ?ріптерден басталатын с?здерді тауып алып, ?ріпті? астына жапсыры?дар.

3) Балалар, мынау жануарлар туралы та?па?тарды білесі?дер ме?

3. Физминутка

?ріптерді ?те жа?сы білеміз.

Балалар, ?азір кішкене демалайы?.

Stand up, sit down.

Close your eyes,

Open your eyes,

Wiggle your fingers,

Wiggle your hands,

Wiggle your shoulders,

Wiggle your legs.

4. Знакомство с буквой Mm:

Балалар, б?гін  біз жа?а ?ріппен танысамыз.

Б?л Mm ?ріпі.

?айталаймыз бірге.

?лкен М ?ріпі ?андай ?ріпке ??сайды?

Кішкентай m ?ріпі ?андай ?ріпке ??сайды?

?те жа?сы, біра? а?ылшын тілінде біз "эм" айтамыз.

- ж?мыс пара?тарды беремін

?азір біз М ?ріпі туралы видео ?араймыз ж?не осы ?ріпті жазып ?йренеміз.

Ал ?азір, балалар, ермексаздан ?лкен ж?не кішкентай Mm ?ріптерін жасайы?.

?те тамаша! Салфеткамен ?олдары?дарын с?ртеміз. Салфеткаларды ?о?ыс тастайты? ыдыс?а саламыз.

5. Физминутка Walking-Walking

6.Введение новой лексики:

Балалар, б?гін бізді? саба?ымызда ?она?тар к?п. Біра? мен бір ерекше кона?ымыз туралы ?мытып кеттім. Ол адамдардан ?ялады. Егер біз к?здерімізді жапса?, ол бізге шы?ады.

Close your eyes!

Open your eyes!

Monkey: Hello!

Балалар, б?л кім? It's a Monkey.

К?неки, амандасайы? онымен.

Monkey: Hello, boys and girls!

Балалар, Monkey сендерге бірдене айт?ысы келеді. Ты?даймыз ба?

I'm Monkey. I'm hungry. I call my Mum. Mum, Mum, give me some milk. Thank you, Mum!

Балалар, Манки бізге не айтып т?р?

Кім не т?сінді?

?те жа?сы! Б?рі д?рыс! 

Monkey, Mum and Milk с?здері ?андай ?ріптен басталады?

6. Сандарды  ?айталау:

Балалар, сендер он?а дейін сана аласы?дар. Ал, к?неки, санайы? бірден - он?а дейін.

Мені? с?ра?тарыма жауап бері?дер.

-How many monkeys?

7. Инсценирование песни:

1) дети называют буквы

2) дети подбирают картинки к буквам

3) дети рассказывают стихи о каждой букве

Дети выполняют команды учителя

-повторяют букву

-"М" ?рпіне ??сайды.

- "т" ?рпіне ??сайды.

- повторяют

- просмотр видео

- пишут букву в раб.листе

-дети лепят буквы

-вытирают руки влажными салфетками

-дети выполняют команды учителя

- дети закрывают глаза

-дети открывают глаза

- Hello, Monkey!

- дети отвечают

-дети отвечают

-дети отвечают

- дети отвечают

-повторяют слова

-дети считают до 10

-дети отвечают

Рефлексивно

- корригирующий

1 мин

8. Подведение итогов

Педагог о?у іс-?рекетін ?орытындылайды.

Педагог: Балалар, б?гін сендер о?у іс-?рекетінде жа?сы ж?мыс істеді?дер. Жарайсы?дар!

Stand up, please! The lesson is over. Goodbye, children.

Каждый ребенок повторяет фразу

«Good-bye!»

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Letter Mm. Give me.»

Занятие № 18

22.01.2016

Технологическая карта

организованной учебной деятельности для КПП



Образовательные области: коммуникация

Разделы: английский язык

Тема: Letter Mm - Буква Mm

Цель: познакомить детей с буквой Mm и лексикой по теме

Словарная работа: monkey, Mum, milk

Этапы

деятельности

Действия учителя

Действия детей


Мотивационно-

Побудительный

2 мин

  1. Приветствие

Hello, boys and girls!



Make a big circle. Let's sing a song "Hello!"


Дети отвечают.

"Hello, teacher!"


Дети становятся в круг, слушают песню и выполняют движения.

Организационно -поисковый


5 мин






1 мин











3 мин












3 мин



1мин





2 мин


5 мин
























2 мин






3 мин

2. Повторение ранее изученных букв:

Балалар, біз сендермен көп ағылшын әріптерді білеміз.

Қазір осы әріптерді қайталайық.

1) әріптерді көрсетемін ABCDEFGHIJKL

2) Ал қазір осы әріптерден басталатын сөздерді тауып алып, әріптің астына жапсырыңдар.

3) Балалар, мынау жануарлар туралы тақпақтарды білесіңдер ме?


3. Физминутка

Әріптерді өте жақсы білеміз.

Балалар, қазір кішкене демалайық.

Stand up, sit down.

Close your eyes,

Open your eyes,

Wiggle your fingers,

Wiggle your hands,

Wiggle your shoulders,

Wiggle your legs.


4. Знакомство с буквой Mm:

Балалар, бүгін біз жаңа әріппен танысамыз.

Бұл Mm әріпі.

Қайталаймыз бірге.

Үлкен М әріпі қандай әріпке ұқсайды?

Кішкентай m әріпі қандай әріпке ұқсайды?

Өте жақсы, бірақ ағылшын тілінде біз "эм" айтамыз.

- жұмыс парақтарды беремін

Қазір біз М әріпі туралы видео қараймыз және осы әріпті жазып үйренеміз.


Ал қазір, балалар, ермексаздан үлкен және кішкентай Mm әріптерін жасайық.


Өте тамаша! Салфеткамен қолдарыңдарын сүртеміз. Салфеткаларды қоқыс тастайтың ыдысқа саламыз.



5. Физминутка Walking-Walking


6.Введение новой лексики:

Балалар, бүгін біздің сабағымызда қонақтар көп. Бірақ мен бір ерекше конағымыз туралы ұмытып кеттім. Ол адамдардан ұялады. Егер біз көздерімізді жапсақ, ол бізге шығады.

Close your eyes!


Open your eyes!


Monkey: Hello!

Балалар, бұл кім? It's a Monkey.

Кәнеки, амандасайық онымен.

Monkey: Hello, boys and girls!

Балалар, Monkey сендерге бірдене айтқысы келеді. Тыңдаймыз ба?

I'm Monkey. I'm hungry. I call my Mum. Mum, Mum, give me some milk. Thank you, Mum!


Балалар, Манки бізге не айтып тұр?

Кім не түсінді?

Өте жақсы! Бәрі дұрыс!

Monkey, Mum and Milk сөздері қандай әріптен басталады?


6. Сандарды қайталау:

Балалар, сендер онға дейін сана аласыңдар. Ал, кәнеки, санайық бірден - онға дейін.


Менің сұрақтарыма жауап беріңдер.

-How many monkeys?

7. Инсценирование песни:





1) дети называют буквы

2) дети подбирают картинки к буквам

3) дети рассказывают стихи о каждой букве



Дети выполняют команды учителя











-повторяют букву

-"М" әрпіне ұқсайды.

- "т" әрпіне ұқсайды.

- повторяют

- просмотр видео

- пишут букву в раб.листе

-дети лепят буквы



-вытирают руки влажными салфетками


-дети выполняют команды учителя






- дети закрывают глаза

-дети открывают глаза

- Hello, Monkey!


- дети отвечают


-дети отвечают




-дети отвечают



- дети отвечают

-повторяют слова



-дети считают до 10





-дети отвечают

Рефлексивно


- корригирующий

1 мин

8. Подведение итогов

Педагог оқу іс-әрекетін қорытындылайды.

Педагог: Балалар, бүгін сендер оқу іс-әрекетінде жақсы жұмыс істедіңдер. Жарайсыңдар!

Stand up, please! The lesson is over. Goodbye, children.




Каждый ребенок повторяет фразу

«Good-bye!»





Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Английский язык

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 1 класс

Скачать
Letter Mm. Give me.

Автор: Кульжабекова Айгуль Булатовна

Дата: 31.03.2016

Номер свидетельства: 313096

Похожие файлы

object(ArrayObject)#852 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(16) "A FORMAL LETTER "
    ["seo_title"] => string(15) "a-formal-letter"
    ["file_id"] => string(6) "231553"
    ["category_seo"] => string(15) "angliiskiyYazik"
    ["subcategory_seo"] => string(11) "presentacii"
    ["date"] => string(10) "1442520381"
  }
}
object(ArrayObject)#874 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(12) "Modal_Verbs."
    ["seo_title"] => string(13) "modal-verbs-1"
    ["file_id"] => string(6) "306408"
    ["category_seo"] => string(15) "angliiskiyYazik"
    ["subcategory_seo"] => string(11) "presentacii"
    ["date"] => string(10) "1458125167"
  }
}
object(ArrayObject)#852 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(35) "This is / That is a boat. Letter Ii"
    ["seo_title"] => string(25) "thisisthatisaboatletterii"
    ["file_id"] => string(6) "299831"
    ["category_seo"] => string(15) "angliiskiyYazik"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1456596588"
  }
}
object(ArrayObject)#874 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(19) "Welcome to Canada. "
    ["seo_title"] => string(19) "welcome-to-canada-1"
    ["file_id"] => string(6) "212544"
    ["category_seo"] => string(15) "angliiskiyYazik"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1431869538"
  }
}
object(ArrayObject)#852 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(12) "The old box "
    ["seo_title"] => string(11) "the-old-box"
    ["file_id"] => string(6) "178371"
    ["category_seo"] => string(15) "angliiskiyYazik"
    ["subcategory_seo"] => string(11) "presentacii"
    ["date"] => string(10) "1424809510"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства