Занятие № 18
22.01.2016
Технологическая карта
организованной учебной деятельности для КПП
Образовательные области: коммуникация
Разделы: английский язык
Тема: Letter Mm - Буква Mm
Цель: познакомить детей с буквой Mm и лексикой по теме
Словарная работа: monkey, Mum, milk
Этапы
деятельности
Действия учителя
Действия детей
Мотивационно-
Побудительный
2 мин
- Приветствие
Hello, boys and girls!
Make a big circle. Let's sing a song "Hello!"
Дети отвечают.
"Hello, teacher!"
Дети становятся в круг, слушают песню и выполняют движения.
Организационно -поисковый
5 мин
1 мин
3 мин
3 мин
1мин
2 мин
5 мин
2 мин
3 мин
2. Повторение ранее изученных букв:
Балалар, біз сендермен к?п а?ылшын ?ріптерді білеміз.
?азір осы ?ріптерді ?айталайы?.
1) ?ріптерді к?рсетемін ABCDEFGHIJKL
2) Ал ?азір осы ?ріптерден басталатын с?здерді тауып алып, ?ріпті? астына жапсыры?дар.
3) Балалар, мынау жануарлар туралы та?па?тарды білесі?дер ме?
3. Физминутка
?ріптерді ?те жа?сы білеміз.
Балалар, ?азір кішкене демалайы?.
Stand up, sit down.
Close your eyes,
Open your eyes,
Wiggle your fingers,
Wiggle your hands,
Wiggle your shoulders,
Wiggle your legs.
4. Знакомство с буквой Mm:
Балалар, б?гін біз жа?а ?ріппен танысамыз.
Б?л Mm ?ріпі.
?айталаймыз бірге.
?лкен М ?ріпі ?андай ?ріпке ??сайды?
Кішкентай m ?ріпі ?андай ?ріпке ??сайды?
?те жа?сы, біра? а?ылшын тілінде біз "эм" айтамыз.
- ж?мыс пара?тарды беремін
?азір біз М ?ріпі туралы видео ?араймыз ж?не осы ?ріпті жазып ?йренеміз.
Ал ?азір, балалар, ермексаздан ?лкен ж?не кішкентай Mm ?ріптерін жасайы?.
?те тамаша! Салфеткамен ?олдары?дарын с?ртеміз. Салфеткаларды ?о?ыс тастайты? ыдыс?а саламыз.
5. Физминутка Walking-Walking
6.Введение новой лексики:
Балалар, б?гін бізді? саба?ымызда ?она?тар к?п. Біра? мен бір ерекше кона?ымыз туралы ?мытып кеттім. Ол адамдардан ?ялады. Егер біз к?здерімізді жапса?, ол бізге шы?ады.
Close your eyes!
Open your eyes!
Monkey: Hello!
Балалар, б?л кім? It's a Monkey.
К?неки, амандасайы? онымен.
Monkey: Hello, boys and girls!
Балалар, Monkey сендерге бірдене айт?ысы келеді. Ты?даймыз ба?
I'm Monkey. I'm hungry. I call my Mum. Mum, Mum, give me some milk. Thank you, Mum!
Балалар, Манки бізге не айтып т?р?
Кім не т?сінді?
?те жа?сы! Б?рі д?рыс!
Monkey, Mum and Milk с?здері ?андай ?ріптен басталады?
6. Сандарды ?айталау:
Балалар, сендер он?а дейін сана аласы?дар. Ал, к?неки, санайы? бірден - он?а дейін.
Мені? с?ра?тарыма жауап бері?дер.
-How many monkeys?
7. Инсценирование песни:
1) дети называют буквы
2) дети подбирают картинки к буквам
3) дети рассказывают стихи о каждой букве
Дети выполняют команды учителя
-повторяют букву
-"М" ?рпіне ??сайды.
- "т" ?рпіне ??сайды.
- повторяют
- просмотр видео
- пишут букву в раб.листе
-дети лепят буквы
-вытирают руки влажными салфетками
-дети выполняют команды учителя
- дети закрывают глаза
-дети открывают глаза
- Hello, Monkey!
- дети отвечают
-дети отвечают
-дети отвечают
- дети отвечают
-повторяют слова
-дети считают до 10
-дети отвечают
Рефлексивно
- корригирующий
1 мин
8. Подведение итогов
Педагог о?у іс-?рекетін ?орытындылайды.
Педагог: Балалар, б?гін сендер о?у іс-?рекетінде жа?сы ж?мыс істеді?дер. Жарайсы?дар!
Stand up, please! The lesson is over. Goodbye, children.
Каждый ребенок повторяет фразу
«Good-bye!»