Алматы облысы, Талды?ор?ан ?аласы
«Алматы облысыны? білім бас?армасы» мемлекеттік мекемесіні? «Талды?ор?ан ?аласыны? есту ?абілеті б?зыл?ан балалар?а арнайы мектеп-интернаты» коммуналды? мемлекеттік мекемесіні? т?рбиешісі
Буланова Асем Даданбековна
Сыныптан тыс шара
Тема: Новый год на острове «Киви»
Цели:
- Организовать праздник для творческого развития детей;
- Развивать музыкальный слух, остаточный слух, диалогическую речь, эмоционально-окрашенную речь;
- Воспитывать в детях уважения друг другу и умение вести себя в обществе
Директор цирка /Алтынбек/:
- Жа?а жыл?а арнал?ан жиын жа?ындап ?алды. Сонечка, Аяз ата мен А?ша?ар?а хабарлас. Олар ?ашан келеді екен?
Соня /Перизат/:
- ??п болады, директор мырза. Д?л ?азір ?о?ырау шаламын.
- Алло. аллооо.
Кивиліктерді? ?кілі /А?жол/ :
- Адыги, адыги итаки! Эээколомэ! Хать каламэ! Хать каламэ!
Директор цирка:
- Сонечка? Бізді? Аяз ата?а не болды? Т?к т?сінбей т?рмын. Не деп т?р ?зі?
- Директор мырза, б?л Аяз ата емес. /телефонды жауып/
- Ал, кім онда /ашуланып/
- Білмеймін
- Аны?та!
- ??п болады, директор мырза /ачики кикоми, кикуа куа?/
- Ассарамара кукара
- Директор мырза, б?л Киви аралыны? ?кілі бізге хабарласып т?р.
- Кивиліктерге бізден не керек екен?
- Чиком ком? Ачимаси?
- Аяз ата ату А?ша?ар ачимноуль укмэки. Ачимоки моки!
- Киви аралыны? ?кілі Аяз ата мен А?ша?арды т?т?ын?а алыпты.
- Не ?шін? Неге Аяз ата мен А?ша?арды т?т?ын?а алады? Оларды? не кін?сі бар? С?ра! С?рашы! С?раса?шы!
- Ачимоки акуся Аяз ата ату А?ша?ар а!
- Аямоки акуся чимоки-чимоки ату киви какимо-о-о-ось чипок. Ату како-о-о-оси бум-бум!
- Сонечка, не деп кетті мынау?
- Кивиліктерді? айтуы бойынша ол жа?та ?ыс болмайды екен, сонды?тан Аяз ата мен А?ша?арды т?т?ын?а алып, Киви аралын аппа? ?ар?а айналдырып жа?а жылды ?арсы алайын деп жатыр.
- Ал біз ше? Б?рі ??рыды, жа?а жыл корпоративі Аяз ата мен А?ша?арсыз не болады енді?
- Еш уайымдама?ыз, директор мырза, кімге хабарласу керек екенін мен білемін.
- Кімге?
- Шерлок Хооооолмсс пен Доктор Ватсон?а
/Музыка из фильма Шеклок Холмс/
Становится темно и все уходят.
Шерлок Холмс и Доктор Ватсон.
Шерлок Холмс:
- Дорогой, Ватсон, не кажется ли вам, что наша жизнь стало скучной и однообразной?
- Ээээ, да Холмс.
- Как вы думаете, Ватсон, от чего?
- Ээээ, потому что нет никаких преступлений.
- Как это верно, Ватсон.
- Что же мы будем делать?
- Это элементарно, Ватсон, мы будем боксировать.
- С удовольствием, я был чемпионом университета.
Сбрасывают плащи, начинают боксировать.
Тут раздается телефонный звонок. Говорит Сонечка:
- Сэр, с?леметсіз бе? Бізді? корпоративтік кешімізді? жоспары б?зылайын деп т?р. Аяз атамызды біреулерлер т?т?ында ?стап отыр. Сіздерді? к?мектері?із керек, мистер Холмс, мистер Ватсон, біз сіздерді асы?а к?теміз!
Музыка. Плащи одевают.
- Что это значит, Ватсон?
- Это значит что мы снова в деле?
- Как это верно, Ватсон?!
- Директор, мырза, бізді? фирманы? ?ыздары мен ?лдарыны? б?рі жиналып келе жатыр!
- Сонечка, не істейміз? Аяз ата туралы шынды?ты б?ріне айтуымыз керек.
Зоходят дети. Жестовая песня. Накрывают на стол, друг друга поздравляют. У всех праздничное настроение. Директор грустный:
- ??рметті ?ріптестер, мен сіздерді келе жат?ан Жа?а жылдары?ызбен ??тты?таймын. Біра? корпоривте Аяз ата мен А?ша?ар болмайды. Біра? біз Шерлок Холмс пен Ватсон?а хабарласты?. Олар бізге к?мектеседі. Сонечка, алып берші?!
Шерлок Холмс залдан жауап береді.
- Господин директор, мы уже здесь, незвоните нам, нас никто не должен знать в лицо.
Сценка со следами. Следы ведут в Индию.
10 а, 9 класс Индийский танец
Махардж /??рванжан/
- Мен, Махарджбын, ?ндістан ханзадасымын, ?андай б?йымтаймен келіп еді?іздер?
- Мы ищем похитителей деда Мороза и Снегурочки.
- Біз сендерге к?мектесуге дайынбыз, бізде Аяз ата жо?, біра? А?ша?ар бар
Находят след без ботинка. След ведет Японю. Индусы его подносят на подушке.
- Понюхайте, Ватсон, что вы чувствуете Ватсон?
- След, пахнет ногой, сэр?!
- Нет, Ватсон, это Японя!
Играет японская музыка. Танец с элементами «Каратэ».
- Здравствуйте, мы ищем похитителей деда Мороза и Снегурочки.
- Канишуа-канишуа, мистер Холмс, мистер Ватсон, канишуа. Снегурочка сан нету, но есть дед Мороз сан.
Выносят Деда Мороза на носилках. Дед Мороз показывате трюк.
- Это наш Деда Мороза сан, он еще молодой, ему всего лишь 103 года.
Все столпятся над чем-то. Находят след ботинка. След ведет в Север.
- Может, это вам поможет?
- Понюхайте, Ватсон, что вы чувствуете Ватсон?
- След, пахнет ботинком, сэр?!
- Нет, Ватсон, это Север!
Играет музыка Северных народов. Танец.
- Здравствуйте, мы ищем похитителей деда Мороза и Снегурочки.
- А-а-а, здарвствуйте, здравствуйте, моя-твоя понимает, Чукча не дурак. Чукча умная. Чукча ботинка нашла, ботинка Дед Мороза, Чукча не дурак, Чукча такая ботинка не носит, Чукча теплая батинка носит.
- Понюхайте, Ватсон, что вы чувствуете Ватсон?
- Ботинок, пахнет ногой, сэр?!
- Нет, Ватсон, это Африка, остров Киви!
Звонит директору.
- Господин директор, мы нашли Деда Мороза и Снегурочку. Встречаемся В Африке на острове Киви!
Кивиліктер Аяз ата мен А?ша?арды а?аш?а байлап алып шы?ады да орта?а от жа?ады.
Африканский танец.
Б?рі Кивиде жиналады.
- Здравствуйте, я переводчик. У нас на острове Киви идет корпоративный вечер, посвященный новому году. А вы нам мешаете.
- То?та?дар, б?л бізді? Аяз ата мен А?ша?ар!
- Подождите, подождите, Кивичане, гости острова, попробуйте, решить это мирным путем.
- Лучше, давайте составим договор праведения общего праздника.
Кивиліктерді? ?кілі мен директор ?ол алысады.
- Поставьте, ваши подписи здесь и здесь.
Жа?а жыл, жа?а жыл.
Жа?а жылда-жа?а жыр.
Жасыл шырша жанында
Жадырап бар бала ж?р.
Жасыл желек жамыл?ан,
Асыл монша? та?ыл?ан,
Miнe, с?лу шыршамыз.
К?птен к?тіп, са?ын?ан,
Кел, достар, келіндер,
Тамашалап биле?дер!
Общий танец
Киви ?кілі та?ы да ?рсады. Переводчик:
- Музыка и танцы, все это, конечно хорошо, но снега-та нет!
- Э-э-э-э, подождите, подождите, чукча не дурак, чукча умная, чукча снега принесла /все опладируют/
- Ну, что-же тогда, и снег у нас есть и Новый год уже близко. Давайте веселится!
Жестовая песня Снегурочки.