kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Новый год на острове "Киви"

Нажмите, чтобы узнать подробности

Алматы облысы, Талды?ор?ан ?аласы

«Алматы облысыны? білім бас?армасы» мемлекеттік мекемесіні? «Талды?ор?ан ?аласыны? есту ?абілеті б?зыл?ан балалар?а арнайы мектеп-интернаты» коммуналды? мемлекеттік мекемесіні? т?рбиешісі

Буланова Асем Даданбековна

Сыныптан тыс шара

Тема: Новый год на острове «Киви»

Цели:

  1. Организовать праздник для творческого развития детей;
  2. Развивать музыкальный слух, остаточный слух, диалогическую речь, эмоционально-окрашенную речь;
  3. Воспитывать в детях уважения друг другу и умение вести себя в обществе

Директор цирка /Алтынбек/:

  • Жа?а жыл?а арнал?ан жиын жа?ындап ?алды.  Сонечка, Аяз ата мен А?ша?ар?а хабарлас.  Олар ?ашан келеді екен?

Соня /Перизат/:

  • ??п болады, директор мырза. Д?л ?азір ?о?ырау шаламын.
  • Алло.  аллооо.

Кивиліктерді? ?кілі /А?жол/ :

  • Адыги, адыги  итаки! Эээколомэ!  Хать каламэ! Хать каламэ!

Директор цирка:

  • Сонечка? Бізді? Аяз ата?а не болды? Т?к т?сінбей т?рмын. Не деп т?р ?зі?
  • Директор мырза, б?л Аяз ата емес. /телефонды жауып/
  • Ал, кім онда /ашуланып/
  • Білмеймін
  • Аны?та!
  • ??п болады, директор мырза /ачики кикоми, кикуа куа?/
  • Ассарамара кукара
  • Директор мырза, б?л Киви аралыны? ?кілі бізге хабарласып т?р.
  • Кивиліктерге бізден не керек екен?
  • Чиком ком? Ачимаси?
  • Аяз ата ату А?ша?ар ачимноуль укмэки. Ачимоки моки!
  • Киви аралыны? ?кілі Аяз ата мен А?ша?арды т?т?ын?а алыпты.
  •  
  • Не ?шін? Неге Аяз ата мен А?ша?арды т?т?ын?а алады? Оларды? не кін?сі бар? С?ра! С?рашы! С?раса?шы!
  • Ачимоки акуся Аяз ата ату А?ша?ар а!
  • Аямоки акуся чимоки-чимоки ату киви какимо-о-о-ось чипок. Ату како-о-о-оси бум-бум!
  • Сонечка, не деп кетті мынау?
  • Кивиліктерді? айтуы бойынша ол жа?та ?ыс болмайды екен, сонды?тан Аяз ата мен А?ша?арды т?т?ын?а алып, Киви аралын аппа? ?ар?а айналдырып жа?а жылды ?арсы алайын деп жатыр.
  • Ал біз ше? Б?рі ??рыды, жа?а жыл корпоративі Аяз ата мен А?ша?арсыз не болады енді?
  • Еш уайымдама?ыз, директор мырза, кімге хабарласу керек екенін мен білемін.
  • Кімге?
  • Шерлок Хооооолмсс пен Доктор Ватсон?а

/Музыка из фильма Шеклок Холмс/

Становится темно и все уходят.

Шерлок Холмс и Доктор Ватсон.

Шерлок Холмс:

  • Дорогой, Ватсон, не кажется ли вам, что наша жизнь стало скучной и однообразной?
  • Ээээ, да Холмс.
  • Как вы думаете, Ватсон, от чего?
  • Ээээ, потому что нет никаких преступлений.
  • Как это верно, Ватсон.
  • Что же мы будем делать?
  • Это элементарно, Ватсон, мы будем боксировать.
  • С удовольствием, я был чемпионом университета.

Сбрасывают плащи, начинают боксировать.

Тут раздается телефонный звонок.  Говорит Сонечка:

  • Сэр, с?леметсіз бе? Бізді? корпоративтік кешімізді? жоспары б?зылайын деп т?р. Аяз атамызды біреулерлер т?т?ында ?стап отыр. Сіздерді? к?мектері?із керек,  мистер Холмс, мистер Ватсон, біз сіздерді асы?а к?теміз!

Музыка. Плащи одевают.

  • Что это значит, Ватсон?
  • Это значит что мы снова в деле?
  • Как это верно, Ватсон?!
  • Директор, мырза, бізді? фирманы? ?ыздары мен ?лдарыны? б?рі жиналып келе жатыр!
  • Сонечка, не істейміз? Аяз ата туралы шынды?ты б?ріне айтуымыз керек.

Зоходят дети. Жестовая песня. Накрывают на стол, друг друга поздравляют. У всех праздничное настроение. Директор грустный:

  • ??рметті ?ріптестер, мен сіздерді келе жат?ан Жа?а жылдары?ызбен ??тты?таймын. Біра? корпоривте Аяз ата мен А?ша?ар болмайды. Біра? біз Шерлок Холмс пен Ватсон?а хабарласты?. Олар бізге к?мектеседі. Сонечка, алып берші?!

Шерлок Холмс залдан жауап береді.

  • Господин директор, мы уже здесь, незвоните нам, нас никто не должен знать в лицо.

Сценка со следами. Следы ведут в Индию.

10 а, 9 класс Индийский танец

Махардж  /??рванжан/

  • Мен, Махарджбын, ?ндістан ханзадасымын, ?андай б?йымтаймен келіп еді?іздер?
  • Мы ищем похитителей деда Мороза и Снегурочки.
  • Біз сендерге к?мектесуге дайынбыз,  бізде Аяз ата жо?, біра? А?ша?ар бар

Находят след без ботинка. След ведет Японю. Индусы его подносят на подушке.

  • Понюхайте, Ватсон, что вы чувствуете Ватсон?
  • След, пахнет ногой, сэр?!
  • Нет,  Ватсон, это Японя!

Играет японская музыка. Танец с элементами «Каратэ».

  • Здравствуйте, мы ищем похитителей деда Мороза и Снегурочки.
  • Канишуа-канишуа, мистер Холмс, мистер Ватсон, канишуа. Снегурочка сан нету, но есть дед Мороз сан.

Выносят Деда Мороза на носилках. Дед Мороз показывате трюк.

  • Это наш Деда Мороза сан, он еще молодой, ему всего лишь 103 года.

Все столпятся над чем-то. Находят след ботинка. След ведет в Север.

  • Может, это вам поможет?
  • Понюхайте, Ватсон, что вы чувствуете Ватсон?
  • След, пахнет ботинком, сэр?!
  • Нет,  Ватсон, это Север!

Играет  музыка Северных народов. Танец.

  • Здравствуйте, мы ищем похитителей деда Мороза и Снегурочки.
  • А-а-а, здарвствуйте, здравствуйте, моя-твоя понимает, Чукча не дурак. Чукча умная. Чукча ботинка нашла, ботинка Дед Мороза, Чукча не дурак, Чукча такая ботинка не носит, Чукча теплая батинка носит.
  • Понюхайте, Ватсон, что вы чувствуете Ватсон?
  • Ботинок, пахнет ногой, сэр?!
  • Нет,  Ватсон, это Африка, остров Киви!

Звонит директору.

  • Господин директор, мы нашли Деда Мороза и Снегурочку. Встречаемся В Африке на острове Киви!

Кивиліктер Аяз ата мен А?ша?арды а?аш?а байлап алып шы?ады да орта?а от жа?ады.

Африканский танец.

Б?рі Кивиде жиналады.

  •  
  • Здравствуйте, я переводчик. У нас на острове Киви идет корпоративный вечер, посвященный новому году. А вы нам мешаете.
  • То?та?дар, б?л бізді? Аяз ата мен А?ша?ар!
  • Подождите, подождите, Кивичане, гости острова, попробуйте, решить это мирным путем.
  • Лучше, давайте составим договор праведения общего праздника.

Кивиліктерді? ?кілі мен директор ?ол алысады.

  • Поставьте, ваши подписи здесь и здесь.

Жа?а жыл, жа?а жыл.

Жа?а жылда-жа?а жыр.

Жасыл шырша жанында

Жадырап бар бала ж?р.

 

Жасыл желек жамыл?ан,

Асыл монша? та?ыл?ан,

Miнe, с?лу шыршамыз.

К?птен к?тіп, са?ын?ан,

Кел, достар, келіндер,

Тамашалап биле?дер!

Общий танец

Киви ?кілі та?ы да ?рсады. Переводчик:

  • Музыка и танцы, все это, конечно хорошо, но снега-та нет!
  • Э-э-э-э, подождите, подождите, чукча не дурак, чукча умная, чукча снега принесла /все опладируют/
  •  
  • Ну, что-же тогда, и снег у нас есть и Новый год уже близко. Давайте веселится!

Жестовая песня Снегурочки.

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Новый год на острове "Киви"»

Алматы облысы, Талдықорған қаласы

«Алматы облысының білім басқармасы» мемлекеттік мекемесінің «Талдықорған қаласының есту қабілеті бұзылған балаларға арнайы мектеп-интернаты» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің тәрбиешісі

Буланова Асем Даданбековна

Сыныптан тыс шара

Цели:

  1. Организовать праздник для творческого развития детей;

  2. Развивать музыкальный слух, остаточный слух, диалогическую речь, эмоционально-окрашенную речь;

  3. Воспитывать в детях уважения друг другу и умение вести себя в обществе

Директор цирка /Алтынбек/:

  • Жаңа жылға арналған жиын жақындап қалды. Сонечка, Аяз ата мен Ақшақарға хабарлас. Олар қашан келеді екен?

Соня /Перизат/:

  • Құп болады, директор мырза. Дәл қазір қоңырау шаламын.

  • Алло.. аллооо....

Кивиліктердің өкілі /Ақжол/ :

  • Адыги, адыги итаки! Эээколомэ! Хать каламэ! Хать каламэ!

Директор цирка:

  • Сонечка??? Біздің Аяз атаға не болды? Түк түсінбей тұрмын. Не деп тұр өзі?

  • Директор мырза, бұл Аяз ата емес.. /телефонды жауып/

  • Ал, кім онда /ашуланып/

  • Білмеймін

  • Анықта!

  • Құп болады, директор мырза /ачики кикоми, кикуа куа?/

  • Ассарамара кукара

  • Директор мырза, бұл Киви аралының өкілі бізге хабарласып тұр.

  • Кивиліктерге бізден не керек екен?

  • Чиком ком? Ачимаси?

  • Аяз ата ату Ақшақар ачимноуль укмэки. Ачимоки моки!

  • Киви аралының өкілі Аяз ата мен Ақшақарды тұтқынға алыпты.

Директор:

  • Не үшін? Неге Аяз ата мен Ақшақарды тұтқынға алады? Олардың не кінәсі бар? Сұра! Сұрашы! Сұрасаңшы!

  • Ачимоки акуся Аяз ата ату Ақшақар а!

  • Аямоки акуся чимоки-чимоки ату киви какимо-о-о-ось чипок. Ату како-о-о-оси бум-бум!

  • Сонечка, не деп кетті мынау?

  • Кивиліктердің айтуы бойынша ол жақта қыс болмайды екен, сондықтан Аяз ата мен Ақшақарды тұтқынға алып, Киви аралын аппақ қарға айналдырып жаңа жылды қарсы алайын деп жатыр.

  • Ал біз ше? Бәрі құрыды, жаңа жыл корпоративі Аяз ата мен Ақшақарсыз не болады енді?

  • Еш уайымдамаңыз, директор мырза, кімге хабарласу керек екенін мен білемін.

  • Кімге????

  • Шерлок Хооооолмсс пен Доктор Ватсонға

/Музыка из фильма Шеклок Холмс/

Становится темно и все уходят.

Шерлок Холмс и Доктор Ватсон.

Шерлок Холмс:

  • Дорогой, Ватсон, не кажется ли вам, что наша жизнь стало скучной и однообразной?

  • Ээээ, да Холмс.

  • Как вы думаете, Ватсон, от чего?

  • Ээээ, потому что нет никаких преступлений.

  • Как это верно, Ватсон.

  • Что же мы будем делать?

  • Это элементарно, Ватсон, мы будем боксировать.

  • С удовольствием, я был чемпионом университета.

Сбрасывают плащи, начинают боксировать.

Тут раздается телефонный звонок. Говорит Сонечка:

  • Сэр, сәлеметсіз бе? Біздің корпоративтік кешіміздің жоспары бұзылайын деп тұр. Аяз атамызды біреулерлер тұтқында ұстап отыр. Сіздердің көмектеріңіз керек, мистер Холмс, мистер Ватсон, біз сіздерді асыға күтеміз!

Музыка. Плащи одевают.

  • Что это значит, Ватсон?

  • Это значит что мы снова в деле?

  • Как это верно, Ватсон?!

  • Директор, мырза, біздің фирманың қыздары мен ұлдарының бәрі жиналып келе жатыр!!

  • Сонечка, не істейміз? Аяз ата туралы шындықты бәріне айтуымыз керек.

Зоходят дети. Жестовая песня. Накрывают на стол, друг друга поздравляют. У всех праздничное настроение. Директор грустный:

  • Құрметті әріптестер, мен сіздерді келе жатқан Жаңа жылдарыңызбен құттықтаймын. Бірақ корпоривте Аяз ата мен Ақшақар болмайды. Бірақ біз Шерлок Холмс пен Ватсонға хабарластық. Олар бізге көмектеседі. Сонечка, алып берші?!

Шерлок Холмс залдан жауап береді.

  • Господин директор, мы уже здесь, незвоните нам, нас никто не должен знать в лицо.

Сценка со следами. Следы ведут в Индию.

10 а, 9 класс Индийский танец

Махардж /Құрванжан/

  • Мен, Махарджбын, Үндістан ханзадасымын, қандай бұйымтаймен келіп едіңіздер?

  • Мы ищем похитителей деда Мороза и Снегурочки.

  • Біз сендерге көмектесуге дайынбыз, бізде Аяз ата жоқ, бірақ Ақшақар бар

Находят след без ботинка. След ведет Японю. Индусы его подносят на подушке.

  • Понюхайте, Ватсон, что вы чувствуете Ватсон?

  • След, пахнет ногой, сэр?!

  • Нет, Ватсон, это Японя!

Играет японская музыка. Танец с элементами «Каратэ».

  • Здравствуйте, мы ищем похитителей деда Мороза и Снегурочки.

  • Канишуа-канишуа, мистер Холмс, мистер Ватсон, канишуа. Снегурочка сан нету, но есть дед Мороз сан.

Выносят Деда Мороза на носилках. Дед Мороз показывате трюк.

  • Это наш Деда Мороза сан, он еще молодой, ему всего лишь 103 года.

Все столпятся над чем-то. Находят след ботинка. След ведет в Север.

  • Может, это вам поможет?

  • Понюхайте, Ватсон, что вы чувствуете Ватсон?

  • След, пахнет ботинком, сэр?!

  • Нет, Ватсон, это Север!

Играет музыка Северных народов. Танец.

  • Здравствуйте, мы ищем похитителей деда Мороза и Снегурочки.

  • А-а-а, здарвствуйте, здравствуйте, моя-твоя понимает, Чукча не дурак. Чукча умная. Чукча ботинка нашла, ботинка Дед Мороза, Чукча не дурак, Чукча такая ботинка не носит, Чукча теплая батинка носит.

  • Понюхайте, Ватсон, что вы чувствуете Ватсон?

  • Ботинок, пахнет ногой, сэр?!

  • Нет, Ватсон, это Африка, остров Киви!

Звонит директору.

  • Господин директор, мы нашли Деда Мороза и Снегурочку. Встречаемся В Африке на острове Киви!

Кивиліктер Аяз ата мен Ақшақарды ағашқа байлап алып шығады да ортаға от жағады.

Африканский танец.

Бәрі Кивиде жиналады.

Переводчик:

  • Здравствуйте, я переводчик. У нас на острове Киви идет корпоративный вечер, посвященный новому году. А вы нам мешаете.

  • Тоқтаңдар, бұл біздің Аяз ата мен Ақшақар!

  • Подождите, подождите, Кивичане, гости острова, попробуйте, решить это мирным путем.

  • Лучше, давайте составим договор праведения общего праздника.

Кивиліктердің өкілі мен директор қол алысады.

  • Поставьте, ваши подписи здесь и здесь.

Жаңа жыл, жаңа жыл.

Жаңа жылда-жаңа жыр.

Жасыл шырша жанында

Жадырап бар бала жүр.



Жасыл желек жамылған,

Асыл моншақ тағылған,

Miнe, сұлу шыршамыз.

Көптен күтіп, сағынған,

Кел, достар, келіндер,

Тамашалап билеңдер!

Общий танец

Киви өкілі тағы да ұрсады. Переводчик:

  • Музыка и танцы, все это, конечно хорошо, но снега-та нет!

  • Э-э-э-э, подождите, подождите, чукча не дурак, чукча умная, чукча снега принесла /все опладируют/

Снегурочка:

  • Ну, что-же тогда, и снег у нас есть и Новый год уже близко. Давайте веселится!

Жестовая песня Снегурочки.


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Внеурочная работа

Категория: Мероприятия

Целевая аудитория: 8 класс

Скачать
Новый год на острове "Киви"

Автор: Буланова Асем Даданбековна

Дата: 05.04.2016

Номер свидетельства: 315297

Похожие файлы

object(ArrayObject)#852 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(138) "«Океания. Остров Новая Гвинея. Путешествие в Австралию Н.Н.Миклухо-Маклая». "
    ["seo_title"] => string(82) "okieaniia-ostrov-novaia-gvinieia-putieshiestviie-v-avstraliiu-n-n-miklukho-maklaia"
    ["file_id"] => string(6) "129429"
    ["category_seo"] => string(10) "geografiya"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1415708578"
  }
}
object(ArrayObject)#874 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(69) "урок обществознания на тему "Общение" "
    ["seo_title"] => string(46) "urok-obshchiestvoznaniia-na-tiemu-obshchieniie"
    ["file_id"] => string(6) "210450"
    ["category_seo"] => string(16) "obschestvoznanie"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1431440755"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства