kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Формирование навыков здорового образа жизни

Нажмите, чтобы узнать подробности

                                                                                                                     

более 50% ортик -  айнан турмуш тарзига боглик                         (образ жизни;)

            20%  - наслий омиллар  (наследственность;)

            20%  -  экологик омиллар  (экологические   факторы)

         8-10%  -  тиббий омиллар  (медицинские   вмешательства,  здравоохр-е)

                                              
Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Формирование навыков здорового образа жизни»

Соглом турмуш тарзи куникмаларини шакллантириш     Формирование навыков  Здорового образа жизни

Соглом турмуш тарзи куникмаларини шакллантириш

Формирование навыков

Здорового образа жизни

Инсон саломатлиги ва давомийлигига таъсир этувчи омиллар Факторы, влияющие на качество жизни и ее продолжительность более 50% ортик -  айнан турмуш тарзига боглик    (образ жизни;)  20% - наслий омиллар (наследственность;)  20% - экологик омиллар (экологические    факторы)  8-10% - тиббий омиллар (медицинские     вмешательства, здравоохр-е)

Инсон саломатлиги ва давомийлигига таъсир этувчи омиллар

Факторы, влияющие на качество жизни и ее продолжительность

более 50% ортик - айнан турмуш тарзига боглик (образ жизни;)

20% - наслий омиллар (наследственность;)

20% - экологик омиллар (экологические факторы)

8-10% - тиббий омиллар (медицинские вмешательства, здравоохр-е)

Тиббиёт (медицина)

Тиббиёт (медицина)

  • Даволаш (лечебная)- касалликни урганиб даволайди(изучает и лечит заболевания)
  • Профилактик (Профилактическая)- хавфли омилларга таъсир этади (влияет на факторы риска)
  • Согломлаштириш (оздоровительная)- инсон резервларини урганади (исследование и влияние на резервы организма)
ВАЛЕОЛОГИЯ  Организм резерв- лари (Резервы организма) Индивидуал холат (Индивидуаль- ность) СТТни шакиллан- тириш (Формирование ЗОЖ)

ВАЛЕОЛОГИЯ

Организм резерв-

лари

(Резервы

организма)

Индивидуал холат

(Индивидуаль-

ность)

СТТни шакиллан-

тириш

(Формирование

ЗОЖ)

Валеология объектлари (объект валеологии)

Валеология объектлари (объект валеологии)

  • Соглом инсонлар(здоровые люди)
  • Учинчи холатдаги инсонлар ,касал олди холат (люди в третьем состоянии -предболезнь)
  • Турли касалликларга чалинган инсонлар (контингент с различными заболеваниями)
Согломлаштириш тиббиётини тадбик этиш (уровни внедрения оздоровительной медицины )

Согломлаштириш тиббиётини тадбик этиш (уровни внедрения оздоровительной медицины )

  • Ахоли,максадли гурухлар (Общее население,целевые группы)
  • Поликлиника хизмати(максадли гурухлар, касалликлар)-поликлинические службы(целевые группы,нозологические единицы)
  • индивидуал саломатлик(шахсий саломатлик карталар тузиш) – индивидуальное здоровье (составление персональных карт здоровья)
Турмуш тарзи (Образ жизни) Хает даражаси (Уровень жизни) Хает стили (Стиль жизни) Хает сифати (Качество жизни) Хает тартиби (Режим жизни)

Турмуш

тарзи

(Образ жизни)

Хает даражаси

(Уровень жизни)

Хает стили

(Стиль жизни)

Хает сифати

(Качество жизни)

Хает тартиби

(Режим жизни)

Хусусий валеология (Частная валеология) СТТ шакиллан- тириш концепцияси (Концепция ФЗОЖ) Ахлокий-одобий омилларга таъсир курсатиш (Влияние на пове- денческие факто- ры ) П ревентив ёнбошиш (П ревентивное  воздействие )

Хусусий

валеология

(Частная

валеология)

СТТ шакиллан-

тириш концепцияси

(Концепция ФЗОЖ)

Ахлокий-одобий

омилларга таъсир

курсатиш

(Влияние на пове-

денческие факто-

ры )

П ревентив

ёнбошиш

(П ревентивное

воздействие )

C оглом Турмуш тарзи Рационал овкатланиш Жисмоний харакат Психоэмоционал холат

C оглом

Турмуш

тарзи

Рационал

овкатланиш

Жисмоний

харакат

Психоэмоционал

холат

СТТни шакиллантиришдаги ассосий тамоиллар ОСНОВНЫЕ НАПРАВЛЕНИЯ ФОРМИРОВАНИЯ ОБРАЗА ЖИЗНИ(АСПЕКТЫ) Тиббий Медицинские Маънавий Духовные Рухий Психологические Жисмоний Физические

СТТни шакиллантиришдаги ассосий тамоиллар ОСНОВНЫЕ НАПРАВЛЕНИЯ ФОРМИРОВАНИЯ ОБРАЗА ЖИЗНИ(АСПЕКТЫ)

Тиббий

Медицинские

Маънавий

Духовные

Рухий

Психологические

Жисмоний

Физические

МАКСАДЛИ ГУРУХЛАР  ЦЕЛЕВЫЕ ГРУППЫ   ЕШ ОИЛА ( Молодая Семья)  ХОМИЛАДОР АЕЛ ( Беременная женщина)   ГУДАК БОЛА( Грудной ребенок)   БОЛАЛАР,УСМИРЛАР(Дети, подростки )

МАКСАДЛИ ГУРУХЛАР ЦЕЛЕВЫЕ ГРУППЫ

  • ЕШ ОИЛА ( Молодая Семья)
  • ХОМИЛАДОР АЕЛ ( Беременная женщина)

  • ГУДАК БОЛА( Грудной ребенок)

  • БОЛАЛАР,УСМИРЛАР(Дети, подростки )

  • ЕШЛАР( Молодой)
  • УРТА,ЕТУК( Зрелый(средний))
  • КЕКСАЛАР,КАРИЯЛАР( Пожилой(старый)
ТАМОИЛЛАР(АСПЕКТЫ) С Т А Н Д А Р Т Л А р (Стандарты ) Маънавий Рухий Жисмоний Тиббий Духовный Психологический Физический Медицинский   Алгоритмлар  оркали Через алгоритмы

ТАМОИЛЛАР(АСПЕКТЫ)

С

Т

А

Н

Д

А

Р

Т

Л

А

р

(Стандарты )

  • Маънавий
  • Рухий
  • Жисмоний
  • Тиббий
  • Духовный
  • Психологический
  • Физический
  • Медицинский

Алгоритмлар

оркали

Через

алгоритмы

Ташкилий Организа- ционная Хужалик  Хозяйствен ная Иктисодий Экономи- ческая ОИЛА ВАЗИФАЛАРИ  Функции семьи Репродуктив Репродуктивная Валеологик Валеологическая Тарбиявий Воспитательная Яратувчанлик Созидательная

Ташкилий

Организа-

ционная

Хужалик

Хозяйствен

ная

Иктисодий

Экономи-

ческая

ОИЛА

ВАЗИФАЛАРИ Функции семьи

Репродуктив

Репродуктивная

Валеологик

Валеологическая

Тарбиявий

Воспитательная

Яратувчанлик

Созидательная

Маънавий  тамоиллар га стандартлар  С тандарт ы к духовным аспектам целевой группы   Еш оила молодая семья маъсулият (ответственность) билим (знание образование ) савия дунекараш (кругозор) хулк-одоб ( поведение) маданият (культура) мехнатсеварлик (трудолюбие) эзгуликка интилиш (стремление к совершенству )

Маънавий тамоиллар га стандартлар С тандарт ы к духовным аспектам целевой группы

Еш оила

молодая семья

маъсулият

(ответственность)

билим

(знание

образование )

савия

дунекараш

(кругозор)

хулк-одоб

( поведение)

маданият

(культура)

мехнатсеварлик

(трудолюбие)

эзгуликка

интилиш

(стремление к

совершенству )

Рухий тамоилларга стандартлар  С тандарт ы к психологическим аспектам целевой группы   Нозиклик (женственность нежность) ёш оила  молодая семья Х улк-одоби в а к амтарлик (аккуратность  скромность) Чидамлилик сабр-токат (терпимость толерантность) Жонкуярлик (сопереживание сочуствие) Эркаклик  хусусияти (мужественность) Одоб-ахлок хушмуомилалик (тактичность доброжелательность) Севги туйгулари (любовь привязанность) Садокат вафодорлик (преданность)

Рухий тамоилларга стандартлар С тандарт ы к психологическим аспектам целевой группы

Нозиклик

(женственность

нежность)

ёш оила

молодая семья

Х улк-одоби

в а к амтарлик

(аккуратность

скромность)

Чидамлилик

сабр-токат

(терпимость

толерантность)

Жонкуярлик

(сопереживание

сочуствие)

Эркаклик

хусусияти

(мужественность)

Одоб-ахлок

хушмуомилалик

(тактичность

доброжелательность)

Севги туйгулари

(любовь

привязанность)

Садокат

вафодорлик

(преданность)

Жисмоний тамоилларга оид стандартлар  С тандарт ы к физическим аспектам целевой группы    ёш оила молодая семья Жисмоний согломлик (физическое здоровье) Жисмоний баркамоликка и нтилиш (стремление к физическому совершенству)

Жисмоний тамоилларга оид стандартлар С тандарт ы к физическим аспектам целевой группы

ёш оила

молодая семья

Жисмоний согломлик

(физическое здоровье)

Жисмоний баркамоликка

и нтилиш

(стремление к физическому

совершенству)

Тиббий тамоилларга стандартлар  С тандарт ы к медицинским аспектам целевой группы Еш оила Молодая семья Ўз саломатлиги ва к асалликлари тугрисида  билимга эга ва хабардор б улиш (Знания о своем здоровье и болезнях) Ўз саломатлигига м аъсулият (ответственное о тношение к своему здоровью)

Тиббий тамоилларга стандартлар С тандарт ы к медицинским аспектам целевой группы

Еш оила

Молодая семья

Ўз саломатлиги ва

к асалликлари тугрисида

билимга эга ва хабардор

б улиш

(Знания о своем здоровье

и болезнях)

Ўз саломатлигига

м аъсулият

(ответственное

о тношение

к своему

здоровью)

Хаёт сифати  Информация  (маълумот) Мотивация(туртки) Турмуш тарзи  ишонтириш Хул қ ў згариши  билим куникма

Хаёт

сифати

Информация

(маълумот)

Мотивация(туртки)

Турмуш

тарзи

ишонтириш

Хул қ

ў згариши

билим

куникма

C тандарт ларг а локал алгоритм схемаси    Стандарт (аспектга оид) Маълумот ( “нима?” саволига жавоб) Мотивация (даъват, “нима учун керак ,  нима беради?” саволларига жавоб) Ишонтириш (“нима халақит беради?” саволига жавоб) Билим (“нима қилиш керак?” саволига жавоб) Кўникмалар (“қандай қилиш керак?” саволига жавоб) Хулқ ўзгариши ( “каерда қилиш  лозим?” саволига жавоб )  Турмуш тарзи, турмуш сифати ўзгариш механизмини яратиш:  а) вазиятга қараб,  тахлиллар асосида ( локал механизми)  б) мулоқот вақтида тескари алоқа орқали ( умумий механизм )

C тандарт ларг а локал алгоритм схемаси

  • Стандарт (аспектга оид)
  • Маълумот ( “нима?” саволига жавоб)
  • Мотивация (даъват, “нима учун керак , нима беради?” саволларига жавоб)
  • Ишонтириш (“нима халақит беради?” саволига жавоб)
  • Билим (“нима қилиш керак?” саволига жавоб)
  • Кўникмалар (“қандай қилиш керак?” саволига жавоб)
  • Хулқ ўзгариши ( “каерда қилиш лозим?” саволига жавоб )

Турмуш тарзи, турмуш сифати ўзгариш механизмини яратиш:

а) вазиятга қараб, тахлиллар асосида ( локал механизми)

б) мулоқот вақтида тескари алоқа орқали ( умумий механизм )

Ф аровон ёш оила тиббий аспект стандартлари  ўз саломатлигига маъсулиятли бўлиш – нима дегани?– маълумот.  Мотивация – нима беради?  узоқ умр кўриш, фаровон тотувликда яшашни, саломат бўлиб юришни энг арзон усули соғлом турмуш тарзи асосини яратиш ва ўз организмини ички имкониятларини(резервларини) чукур ўрганиб, ақл билан ишлатиш. Ишонтириш – нима халакит беради? мухокама орқали белгиланади Билим пайдо булади Кўникмалар , вазиятга қараб,  тахлиллар асосида , мухокама орқали вужудга келади . Хулк ва Турмуш тарзи узгаради Хаёт сифати яхшиланади  Хулоса: хаёт доимий парвоз, олға босиш ва хаётга бўлган қизиқишни тизимли (“кун-хафта-ой-йил” режим-режаси асосида мақсадли олиб бориш)

Ф аровон ёш оила тиббий аспект стандартлари

  • ўз саломатлигига маъсулиятли бўлиш – нима дегани?– маълумот.

  • Мотивация – нима беради?

узоқ умр кўриш, фаровон тотувликда яшашни, саломат бўлиб юришни энг арзон усули соғлом турмуш тарзи асосини яратиш ва ўз организмини ички имкониятларини(резервларини) чукур ўрганиб, ақл билан ишлатиш.

  • Ишонтириш – нима халакит беради? мухокама орқали белгиланади
  • Билим пайдо булади
  • Кўникмалар , вазиятга қараб, тахлиллар асосида , мухокама орқали вужудга келади .
  • Хулк ва Турмуш тарзи узгаради
  • Хаёт сифати яхшиланади

Хулоса: хаёт доимий парвоз, олға босиш ва хаётга бўлган қизиқишни тизимли (“кун-хафта-ой-йил” режим-режаси

асосида мақсадли олиб бориш)

Тиббий тамойилларга алгоритмлар  Алгоритмы к медицинским аспектам целевой группы Еш оила Молодая семья  Никохларни кайд  этишдан олдинги тиббий курик ахамиятини ешларга англатиш Ешларда уз соглигига  булган муносабатни тизимли такомиллаштириш

Тиббий тамойилларга алгоритмлар Алгоритмы к медицинским аспектам целевой группы

Еш оила

Молодая семья

Никохларни кайд

этишдан олдинги

тиббий курик

ахамиятини

ешларга англатиш

Ешларда уз соглигига

булган муносабатни

тизимли

такомиллаштириш

C огломлаштириш ва профилактик тиббиёт тамо й илларини  тадбик килиш ва ўрганиш Валеологик марказ Максадли гурухлар Кассаликлар буйича Ёш буйича Индивидуал Саломатликни урганиш Курсатгичларни аниклаш Организм резервларини чикариш Хавфли омилларга таъсир этиш  4та аспект стандартлари ва алгориттмлар оркали Турмуш тарзини шакиллантириш Хаёт сифати

C огломлаштириш ва профилактик тиббиёт тамо й илларини тадбик килиш ва ўрганиш

Валеологик марказ

Максадли гурухлар

Кассаликлар

буйича

Ёш буйича

Индивидуал Саломатликни

урганиш

Курсатгичларни

аниклаш

Организм резервларини

чикариш

Хавфли омилларга

таъсир этиш

4та аспект стандартлари

ва алгориттмлар

оркали

Турмуш тарзини

шакиллантириш

Хаёт сифати

Маънавий тамоилларга оид стандартлар  С тандарт ы к духовным аспектам целевой группы   Хомиладор аёл ( Беременная жен щ ина ) Билим (знания) Маъсулият (ответственность) Соглом харакат (позитивное по ведение)

Маънавий тамоилларга оид стандартлар С тандарт ы к духовным аспектам целевой группы

Хомиладор аёл

( Беременная жен щ ина )

Билим

(знания)

Маъсулият

(ответственность)

Соглом харакат

(позитивное по

ведение)

Рухий тамоилларга оид  стандартлар  Стандарты к психологическим аспектам целевой группы   Хомиладор аёл ( Беременная жен щ ина )    Чидамлилик, сабр-токат (терпимость) Хомиладорга  хушмуо- милалик, хурмат (вежливость,уважение к беременной) Эътиборлик,севги туйгу- лари(любовь,внимание)

Рухий тамоилларга оид стандартлар Стандарты к психологическим аспектам целевой группы

Хомиладор аёл

( Беременная

жен щ ина )

Чидамлилик, сабр-токат

(терпимость)

Хомиладорга хушмуо-

милалик, хурмат

(вежливость,уважение

к беременной)

Эътиборлик,севги туйгу-

лари(любовь,внимание)

Жисмоний тамоилларга оид стандартлар  Стандарты к физическим аспектам Хомиладор аёл Беременная жен щ ина Жисмоний харакат- лар(дозированные физические нагрузки) Даволаш -профи- лактик гимнастика (лечебно-профилак- тическая гимнастика ) Тугишга жисмоний тайергарлик(физичес- кая подготовка к родам)

Жисмоний тамоилларга оид стандартлар Стандарты к физическим аспектам

Хомиладор аёл

Беременная

жен щ ина

Жисмоний харакат-

лар(дозированные

физические

нагрузки)

Даволаш -профи-

лактик гимнастика

(лечебно-профилак-

тическая гимнастика )

Тугишга жисмоний

тайергарлик(физичес-

кая подготовка к

родам)

Тиббий тамоиллар стандартлари  Стандарты к медицинским аспектам Хомиладор аёл Беременная  жен щ ина  Соглигига маъсулият (ответственное отно- шение к здоровью)  СТТ га риоя килиш (знания эле- ментов ЗОЖ в период беременности ) Уз холатига доимо на- зорат(контроль за своим состоянием )

Тиббий тамоиллар стандартлари Стандарты к медицинским аспектам

Хомиладор аёл

Беременная

жен щ ина

Соглигига маъсулият

(ответственное отно-

шение к здоровью)

СТТ га риоя

килиш (знания эле-

ментов ЗОЖ в период

беременности )

Уз холатига доимо на-

зорат(контроль за

своим состоянием )

Маънавий тамоиллар стандартлари  Стандарты к духовным аспектам Гудак бола Грудной ребенок Билим,савия  (знания,  кругозор)  Маъсулият (ответственность)  Она ва атрофдаги кишилар (роженица и  ее окружение) Она сутига катта эътибор ( актуальность кормления молоком матери)

Маънавий тамоиллар стандартлари Стандарты к духовным аспектам

Гудак бола

Грудной ребенок

Билим,савия

(знания,

кругозор)

Маъсулият

(ответственность)

Она ва атрофдаги

кишилар

(роженица и

ее окружение)

Она сутига катта эътибор

( актуальность

кормления молоком матери)

Рухий тамоиллар  стандартлари  Стандарты к психологическим аспектам      Гудак бола Грудной ребенок Нозиклик ва покизалик  (нежность и  аккуратность)  Аелга хурмат ва эътиборли  муносабат (уважение  и внимание  к роженице)  Она ва болага севги  туйгулари  ва жонкуярлик (любовь  и сопереживание  к матери и  ребенку)

Рухий тамоиллар стандартлари Стандарты к психологическим аспектам

Гудак бола

Грудной ребенок

Нозиклик ва

покизалик

(нежность и

аккуратность)

Аелга хурмат ва

эътиборли

муносабат

(уважение

и внимание

к роженице)

Она ва

болага севги

туйгулари

ва жонкуярлик

(любовь

и сопереживание

к матери и

ребенку)

Жисмоний  тамоиллар стандартлари  Стандарты к физическим аспектам Гудак бола Грудной ребенок  Болани тозалиги  (гигиенаси) (чистота тела  ребенка, ежедневное купание,  гигиена)  Жисмоний харакатлар (физические процедуры -  массаж, прогулки)

Жисмоний тамоиллар стандартлари Стандарты к физическим аспектам

Гудак бола

Грудной ребенок

Болани тозалиги

(гигиенаси)

(чистота тела

ребенка,

ежедневное купание,

гигиена)

Жисмоний харакатлар

(физические процедуры -

массаж, прогулки)

Тиббий  тамоиллар стандартлари  Стандарты к медицинским аспектам Гудак бола Грудной ребенок  Соглик ва  касалликлар тугрисида  билим (савия)  (знание о здоровье  и болезнях)  СТТга риоя килиш  (знание и  применение элементов ЗОЖ)  Она ва бола Саломатлигига  маъсулият (ответственное отношение к здоровью своему и ребенка )

Тиббий тамоиллар стандартлари Стандарты к медицинским аспектам

Гудак бола

Грудной ребенок

Соглик ва

касалликлар

тугрисида

билим (савия)

(знание о здоровье

и болезнях)

СТТга риоя килиш

(знание и

применение

элементов ЗОЖ)

Она ва бола

Саломатлигига

маъсулият

(ответственное

отношение к

здоровью

своему и

ребенка )

Маънавий тамоиллар стандартлари   Стандарты к духовным аспектам Болалик (детство) Усмирлик (подросток)

Маънавий тамоиллар стандартлари Стандарты к духовным аспектам

Болалик (детство)

Усмирлик (подросток)

  • Билимга интилиш
  • Маъсулият
  • Савияни бойитиш
  • Хает куникмаларини бойитиш
  • Маданиятга доимо интилиш
  • Стремление к знаниям
  • Ответственность
  • Расширение кругозора
  • Формирование жизненных навыков
  • Стремление к культуре
Рухий тамоилларга стандартлар   Стандарты к психологическим аспектам   Болалик (детство) Усмирлик  (подросток)  Чидамл и ли к  (терпимость, толерантность ) Хает куникмаларини урганиш ва бардош бериш (изучение и  формирование жизненных навыков) Болада узига нисбатан хурмат ва эътиборни шакиллантириш  (развитие в детях чувства собственного  достоинства) Рухиятни асраш  иродасини  кучайтириш (формирование Силы воли)

Рухий тамоилларга стандартлар Стандарты к психологическим аспектам

Болалик

(детство)

Усмирлик

(подросток)

Чидамл и ли к

(терпимость,

толерантность )

Хает куникмаларини

урганиш ва

бардош бериш

(изучение и

формирование

жизненных навыков)

Болада узига

нисбатан хурмат ва

эътиборни

шакиллантириш

(развитие в детях

чувства собственного

достоинства)

Рухиятни асраш

иродасини

кучайтириш

(формирование

Силы воли)

(Жисмоний тамоилларга стандартлар  Стандарты к физическим аспектам   Болалик (детство) Усмирлик (подросток) Жисмоний  тарбия ва баркамоллик (физическое воспитание и совершенство) Спортга доимо (кизикишга куникмалар хосил килиш спорт как фактор развития жизненных навыков)

(Жисмоний тамоилларга стандартлар Стандарты к физическим аспектам

Болалик (детство)

Усмирлик (подросток)

Жисмоний

тарбия ва баркамоллик

(физическое

воспитание и

совершенство)

Спортга доимо

(кизикишга куникмалар

хосил килиш

спорт как

фактор развития

жизненных навыков)

тиббий тамоилларга Стандартлар  Стандарты к медицинским аспектам   Болалик (детство) Усмирлик (подросток)  Уз саломатлигига маъсулият (ответственное отношение к здоровью) Баъзи болаликда учрайдиган касалликлардан ва уларни профилактикасидан хабардор булиш (знания о некоторых заболеваниях и их профилактике встречаюшиеся в данном возрастном периоде)

тиббий тамоилларга Стандартлар Стандарты к медицинским аспектам

Болалик (детство)

Усмирлик (подросток)

Уз саломатлигига

маъсулият

(ответственное

отношение к здоровью)

Баъзи болаликда

учрайдиган касалликлардан

ва уларни профилактикасидан

хабардор булиш

(знания о некоторых

заболеваниях и их

профилактике встречаюшиеся

в данном

возрастном периоде)

Маънавий тамоилларга стандартлар  стандарты к Духовным аспектам   Савия кругозор Жамиятда  урни Место в обществе  Билим Знание  и образование Ешлар молодежь Оилада ва ишда в семье и на работе Маъсулият ответственность Олгага  интилиш Целеустремленность Хает куникмаларини  камраб олиш Умение владеть жизненными навыками

Маънавий тамоилларга стандартлар стандарты к Духовным аспектам

Савия

кругозор

Жамиятда

урни

Место в

обществе

Билим

Знание

и образование

Ешлар

молодежь

Оилада ва ишда

в семье и на

работе

Маъсулият

ответственность

Олгага

интилиш

Целеустремленность

Хает

куникмаларини

камраб

олиш

Умение владеть

жизненными навыками

Рухий тамоилларга стандартлар  стандарты к психологическим аспектам схема Иродани шакиллантириш (Формирование  силы воли) Бардошлик чидамлилик (терпимость толерантность) Ешлар  молодежь  Мехр-мухаббат  ва жонкуярлик (любовь и  сопереживание  к близким) Хаетий куникмаларни такомилаштириш (совершенствование жизненных позиций (навыков)) Шахсий гурур туйгусини ривожлантириш (развитие чувства  собственного  достоинства)

Рухий тамоилларга стандартлар стандарты к психологическим аспектам

  • схема

Иродани

шакиллантириш

(Формирование

силы воли)

Бардошлик

чидамлилик

(терпимость

толерантность)

Ешлар

молодежь

Мехр-мухаббат

ва жонкуярлик

(любовь и

сопереживание

к близким)

Хаетий

куникмаларни

такомилаштириш

(совершенствование

жизненных позиций

(навыков))

Шахсий гурур

туйгусини

ривожлантириш

(развитие чувства

собственного

достоинства)

тиббий тамоилларга стандартлар  стандарты к медицинским аспектам   c хема Ешлар  молодежь  Уз саломатлигига маъсулият (ответственное  отношение  к здоровью) Ахлокий  омилларига эътибор бериш (внимание на поведенческие факторы)

тиббий тамоилларга стандартлар стандарты к медицинским аспектам

  • c хема

Ешлар

молодежь

Уз саломатлигига

маъсулият

(ответственное

отношение

к здоровью)

Ахлокий

омилларига

эътибор бериш

(внимание на

поведенческие

факторы)

Маънавий та моиллар стандартлари  Стандарты к духовным аспектам

Маънавий та моиллар стандартлари Стандарты к духовным аспектам

Рухий та моиллар стандартлари  Стандарты к психологическим аспектам E тук (урта) еш Зрелый (средний) возраст Рухий мувозанат (психологическая устойчивость) Чидамлилик сабр,  токат (терпимость, толерантность) Хает куникмаларига бардош бериш (адаптация и формирование навыков к жизненным проблемам) Обру-эътиборни  саклаш (сохранение авторитета и чувства собствен ного достоинства) Мехр окибат, севги туйгулари, жонкуярлик (любовь и сопережевание к окружающим)

Рухий та моиллар стандартлари Стандарты к психологическим аспектам

E тук (урта) еш

Зрелый (средний)

возраст

Рухий мувозанат

(психологическая

устойчивость)

Чидамлилик сабр,

токат

(терпимость,

толерантность)

Хает куникмаларига

бардош бериш

(адаптация и

формирование

навыков к жизненным

проблемам)

Обру-эътиборни

саклаш

(сохранение

авторитета

и чувства собствен

ного достоинства)

Мехр окибат,

севги туйгулари,

жонкуярлик

(любовь и

сопережевание

к окружающим)

Рухий та моиллар стандартлари  Стандарты к психологическим аспектам E тук (урта) еш Зрелый (средний) возраст Рухий мувозанат (психологическая устойчивость) Чидамлилик сабр,  токат (терпимость, толерантность) Хает куникмаларига бардош бериш (адаптация и формирование навыков к жизненным проблемам) Обру-эътиборни  саклаш (сохранение авторитета и чувства собствен ного достоинства) Мехр окибат, севги туйгулари, жонкуярлик (любовь и сопережевание к окружающим)

Рухий та моиллар стандартлари Стандарты к психологическим аспектам

E тук (урта) еш

Зрелый (средний)

возраст

Рухий мувозанат

(психологическая

устойчивость)

Чидамлилик сабр,

токат

(терпимость,

толерантность)

Хает куникмаларига

бардош бериш

(адаптация и

формирование

навыков к жизненным

проблемам)

Обру-эътиборни

саклаш

(сохранение

авторитета

и чувства собствен

ного достоинства)

Мехр окибат,

севги туйгулари,

жонкуярлик

(любовь и

сопережевание

к окружающим)

Жисмоний  та моиллар стандартлари  Стандарты к Физическим  аспектам Етук  (урта)еш  Жисмоний харакатларга Спортга интилишни шакиллантириш  Хар кунги бадан тарбия машкларини бажариш  Фитнес (спорт)  клублар физкултура диспансерларига катнашиш  Пиеда  юриш  Жисмоний  камолотга интилиш

Жисмоний та моиллар стандартлари Стандарты к Физическим аспектам

Етук

(урта)еш

Жисмоний

харакатларга

Спортга

интилишни

шакиллантириш

Хар кунги бадан

тарбия машкларини

бажариш

Фитнес (спорт)

клублар физкултура

диспансерларига

катнашиш

Пиеда

юриш

Жисмоний

камолотга

интилиш

тиббий та моиллар стандартлари  стандарты к медицинским  аспектам E тук (урта) еш Уз саломатлигига маъсулият   Зарарли (хавфли) омилларга карши кураш

тиббий та моиллар стандартлари стандарты к медицинским аспектам

E тук

(урта) еш

Уз саломатлигига

маъсулият

Зарарли (хавфли)

омилларга карши кураш

Маънавий тамоиллар стандартлари  (стандарты к духовным аспектам) Кексалар (кариялар) Пожилые (старые) Кексалар (кариялар) Пожилые (старые)  Хурмат иззатда булиш (уважение и внимание к ним) Жаъмиятда уз  урни (кераклиги) (место в обществе) Оксоколлик, чкукур билим, савия (мудрость и доброта) Хурмат иззатда булиш (уважение и внимание к ним)  Жаъмиятда уз  урни (кераклиги) (место в обществе)  Оксоколлик, чукур билим, савия  (мудрость и доброта)

Маънавий тамоиллар стандартлари (стандарты к духовным аспектам)

Кексалар (кариялар)

Пожилые (старые)

Кексалар (кариялар)

Пожилые (старые)

Хурмат иззатда булиш

(уважение и внимание

к ним)

Жаъмиятда уз

урни

(кераклиги)

(место в обществе)

Оксоколлик, чкукур билим, савия

(мудрость и доброта)

Хурмат иззатда булиш

(уважение и внимание

к ним)

Жаъмиятда уз

урни

(кераклиги)

(место в обществе)

Оксоколлик, чукур билим,

савия

(мудрость и доброта)

Рухий тамоиллар стандартлари  (стандарты к психологическим аспектам) Кексалар (кариялар)   Хуш муомилалик Рухий  баркарорлик Бардошлик Жонкуярлик ва якинларига  мухаббат

Рухий тамоиллар стандартлари (стандарты к психологическим аспектам)

Кексалар

(кариялар)

Хуш

муомилалик

Рухий

баркарорлик

Бардошлик

Жонкуярлик ва

якинларига

мухаббат

Жисмоний тамоиллар стандартлари  (стандарты к физическим аспектам) Кексалар (кариялар) Пожилые (старые)  Жисмоний фаол булишга интилиш  (стремление к поддержанию физической формы) Жисмоний харакат ва бадан тарбия даволаш гимнастикаси (занятие физкультурой ежедневная гимнастика в том числе лечебная) Врачлик физкультура диспансерига катнашиш ва пиеда юриш (посещение врачебно- физкультурных диспансеров пешие прогулки)

Жисмоний тамоиллар стандартлари (стандарты к физическим аспектам)

Кексалар (кариялар)

Пожилые (старые)

Жисмоний фаол

булишга интилиш

(стремление к

поддержанию

физической

формы)

Жисмоний харакат

ва бадан тарбия

даволаш гимнастикаси

(занятие физкультурой

ежедневная гимнастика

в том числе лечебная)

Врачлик физкультура

диспансерига катнашиш

ва пиеда юриш

(посещение врачебно-

физкультурных

диспансеров

пешие прогулки)

Тиббий тамоиллар стандартлари  (стандарты к медицинским аспектам) Кексалар (кариялар) Уз саломатлигига  маъсулият , фаол узок  умр куришга ундаш Касалликлар тугрисида билимларини ва савияларини ошириш СТТ койидаларига  ва умуман шифокорларни тавсияларига амал килиш

Тиббий тамоиллар стандартлари (стандарты к медицинским аспектам)

Кексалар (кариялар)

Уз саломатлигига

маъсулият , фаол узок

умр куришга ундаш

Касалликлар тугрисида

билимларини ва

савияларини ошириш

СТТ койидаларига

ва умуман

шифокорларни

тавсияларига

амал килиш


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Прочее

Категория: Презентации

Целевая аудитория: Прочее.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
Формирование навыков здорового образа жизни

Автор: Ражабова Мафтуна Нурxoн кизи

Дата: 14.04.2022

Номер свидетельства: 604814

Похожие файлы

object(ArrayObject)#851 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(224) "Проект  «Формирование  навыков здорового образа  жизни у учащихся начальной  школы в  учебной и  вне учебной деятельности» "
    ["seo_title"] => string(134) "proiekt-formirovaniie-navykov-zdorovogho-obraza-zhizni-u-uchashchikhsia-nachal-noi-shkoly-v-uchiebnoi-i-vnie-uchiebnoi-dieiatiel-nosti"
    ["file_id"] => string(6) "222922"
    ["category_seo"] => string(16) "nachalniyeKlassi"
    ["subcategory_seo"] => string(7) "prochee"
    ["date"] => string(10) "1436961306"
  }
}
object(ArrayObject)#873 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(173) "Статья "Формирование навыков здорового образа жизни у детей с интеллектуальными нарушениями" "
    ["seo_title"] => string(101) "stat-ia-formirovaniie-navykov-zdorovogho-obraza-zhizni-u-dietiei-s-intielliektual-nymi-narushieniiami"
    ["file_id"] => string(6) "245480"
    ["category_seo"] => string(10) "vneurochka"
    ["subcategory_seo"] => string(7) "prochee"
    ["date"] => string(10) "1446132981"
  }
}
object(ArrayObject)#851 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(216) "Формирование навыков здорового образа жизни у детей дошкольного возраста посредством использования музыкальных игр"
    ["seo_title"] => string(125) "formirovaniie_navykov_zdorovogho_obraza_zhizni_u_dietiei_doshkol_nogho_vozrasta_posriedstvom_ispol_zovaniia_muzykal_nykh_ighr"
    ["file_id"] => string(6) "348603"
    ["category_seo"] => string(21) "doshkolnoeObrazovanie"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "meropriyatia"
    ["date"] => string(10) "1476277391"
  }
}
object(ArrayObject)#873 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(152) "Семинар – практикум «Формирование навыков здорового образа жизни у дошкольников»"
    ["seo_title"] => string(80) "sieminar_praktikum_formirovaniie_navykov_zdorovogho_obraza_zhizni_u_doshkol_niko"
    ["file_id"] => string(6) "384431"
    ["category_seo"] => string(21) "doshkolnoeObrazovanie"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "meropriyatia"
    ["date"] => string(10) "1485505181"
  }
}
object(ArrayObject)#851 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(269) "Консультация для родителей "Формирование навыков здорового образа жизни у детей дошкольного возраста посредством использования музыкальных игр""
    ["seo_title"] => string(80) "konsul_tatsiia_dlia_roditieliei_formirovaniie_navykov_zdorovogho_obraza_zhizni_u"
    ["file_id"] => string(6) "391727"
    ["category_seo"] => string(21) "doshkolnoeObrazovanie"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "meropriyatia"
    ["date"] => string(10) "1487075871"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства