kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Конспект урока "Атамекен" по казахскому языку

Нажмите, чтобы узнать подробности

Тема / Та?ырыбы:   Атамекен.

 Цели / Ма?саты:

1.Білімділік: «?аза?стан» та?ырыбына тиісті с?здерді, ?тілген материалдар?а с?йене отырып ме?гертіп, тілдік ?атынаста ?олдануын ?йрету. ?з ойын толы? жеткізе білуге да?дыландыру.
2.Дамытушылы?: т?рлі тапсырмаларды ?олдану ар?ылы о?ушыларды? тілін дамыту, ойлау, с?йлеу ?абілеттерін арттыру, с?здік ?орын молайту.
3.Т?рбиелік: Отанын, елін с?юге баулу, патриотты? сезімін ояту.
Саба?ты? т?рі:  саяхат саба?.                                                                                                                 Саба?ты? ?діс-т?сілдері: с?ра?-жауап, ??гімелесу, ойын.                                                               Саба?ты? типі: жеке ж?мыс,топпен ж?мыс.                                                                                        Саба?ты? к?рнекілігі: ?Р картасы, сызба бойынша берілген  ма?ал-м?телдер, интербелсенді  та?таны ?олдану.

 Саба?ты? барысы:

I. ?йымдастыру кезе?і.

1. С?лемдесу
2. Т?гендеу
3. О?ушылар назарын саба??а аудару

ІІ. Лексикалы? жатты?у.  Я предлагаю  вам разгадать кроссворд и узнать, что сегодня нас ждет на уроке. (Слайд №1)

1.как переводиться  на казахский язык слово дедушка

2. тетрадь в переводе на казахский язык

3. Бізді? Елордамыз – наша столица

4. ручка

5. мама

6. самая плохая оценка в школе

7. самая лучшая оценка в школе

8.Младший брат

Какое слово получилось вертикально. Д?рыс АТАМЕКЕН

ІІІ. Саба?ты?  та?ырыбын баяндау

Я рада вас приветствовать на  уроке- путешествии  «АТАМЕКЕН» ! Прошу вас занять свои места. Балалар, біз  Атамекен атты саяхатымызды бастаймыз. (Слайд №2)

Мейірімді ж?рекпен,

А?пейілді тілекпен,

Амандасып алайы?,

Бір жадырап ?алайы?!

Вы знаете, что такое САЯХАТ? ---путешествие?

А что такое АТАМЕКЕН?

Для того, чтобы отправиться в САЯХАТ нам нужен гид- человек, которы будет нас сопровождать.  (Слайд №3)

Алдар приветствует народ,

Сегодня в путь он вас ведет!(показывает на паровоз)

Нас паровоз прокатит вдаль

И станет близкой детям даль.

Балалар,  нужно взять с собой хорошее настроение. В этом нам поможет герой казахских сказок. Весельчак Алдар –К?се. Давайте поприветсвуем Адара-К?се. Мы говорим фразу, а вы добавляете любимое слово Адара-К?се. Какое слово? Кел, балалар, к?лейік! ?ане, бастайы?. (слайд № 4)

Кел, балалар, к?лейік!
?аба? т?йген не керек,
Кел балалар, к?лейік!
К?лкі к??іл ашады,

Кел балалар, к?лейік!
К?лкіменен т?лейік!

Кел балалар, к?лейік!
К??ілді боп ж?рейік!

Кел балалар, к?лейік!
К?ліп ?мір с?рейік!

Давайте составим маршрут нашего путешествия. Мы совершим с вами путешествие в сердце нашей родины Астану. (Слайд № 6)

І? ?й тапсырмасын тексеру

Узнаем  о многом  интересном. А поедем мы с вами на поезде. Чтобы поехать нам нужно купить билет.Билеты на наш поезд не очень дорогой. Вам нужно только распределить слова жуан и жі?ішке по вагончикам. Синий вагончик – жуан с?з, Зеленый вагончик – жі?ішке с?з.(слайд № 5)

Только вот беда закончилось топливо на нашем поезде. Балалар, сендерді? к?мектерін керек.Си?ырлы пойыз?а к?мектесейік. (Сандарды ?айталау) (Слайд №7)

 ОЙЫН. Пойыз?а к?мектесейік.

Жолдары? болсын! Говорит нам Адар-К?се.

Астана ?аласы да жеттік. Астана туралы не білесі?дер.

Астана ?аласы туралы бейнеролик.

?. Жа?а саба?

Визитной карточкой столицы Казахстана является монумент «Астана — Байтерек».

Ал енді, балалар, жа?а с?здермен танысып д?птерлері?е жазып алы?дар.( о?улы?пен ж?мыс)

У казахов существует легенда, согласно которой Байтерек — это тополь, символизирующий древо жизни. На священном дереве жила птица Самрук, которая охраняла спокойствие и благополучие всего народа. В кроне сказачного древа она откладывала золотые яйца. Сияние от волшебного гнезда распространялось на многие километры. Непросто было подойти к Байтереку и увидеть эту удивительную птицу — древо охранял беспощадный дракон Айдахар.

Но считалось, что каждый, кому посчастливилось увидеть золотое сияние Самрук, становился счастливым человеком.

Увидеть современный «Б?йтерек» не так сложно, как тот, что в легенде. Его позолоченным куполом можно любоваться уже при въезде в столицу Астану. Высокий монумент величаво возвышается на левом берегу Ишима.

Доброй традицией стало то, что каждый посетитель монумента «Астана — Байтерек» обязательно прикладывает ладонь к позолоченному отпечатку ладони Президента.

Давайте и мы не будем нарушать эту традицию и сделаем то же самое. Нарисуем на листках ваши ладошки и подпишем их.

Пойызымыз ары ?арай ж?ру ?шін Алдар –к?сені? тапсырмасын орындайы?

Ма?ал- м?телдерді ая?та (слайд №20-23)

Отансыз адам - ормансыз б?лб?л

Ту?ан жер - алтын бесік

Отан ?шін от?а т?с, к?ймейсі?

?зге елде с?лтан бол?анша, ?з елі?де ?лтан бол

?І.Сергіту с?ті. (слайд № 24)

Ал енді, балалар «бір серпініп ?алайы?»- дейді Алдар А?а. Сендер биді жа?сы к?рісі?дерме. ?ане билеп к?рейік.( Бейнеролик мультсергіту)

?ІІ. ?айталау

« ?айталап к?р» ойыны

 

 « Дастар?ан ?зірле». Даста?ан м?зірін жаз. (Слайд №25)

Какое же  застолье без песни. Давайте споем вместе с Алдаром-К?се. (Карточка бойынша)

Ей, халайы?, халайы?,
Бар ?нерге салайы?.
Ас ?сынып, бас тарт?ан
Жайылып т?р дастар?ан.
Жа?сы келсе - ??т болар,
Жаман келсе - ж?т болар.
Жолаушымыз біз деген
Асыл м?рат іздеген.

Дастар?ан-ау, дастар?ан,
Берекелі дастар?ан,
Мерекелі дастар?ан,
Ей-ей-ей!
Дастар?ан-ау, дастар?ан,
Берекелі дастар?ан,
Мерекелі дастар?ан,
Ей-ей-ей!

?ІІІ. Ж?ректен ж?рекке

 У казахов после трапезы всегда дают БАТА - Пожелания. Я попрошу вас тоже это сделать.На этой ладошке каждый напишет, что сегодня на уроке  понравилось, а что не понравилось.

ІХ. ?й тапсырмасы

Жа?а с?здерді жаттап, с?з тіркестер мен с?йлем ??растыру

Алдар-Косе нам желает:

Пусть общими будут навеки, навеки!

И небо, и море, и горы, и реки.

И снег, и тюльпаны, и наше знамя,

Пусть будут все дети навеки друзьями! (Слайд № 26)

 

 

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«конспект урока "Атамекен" по казахскому языку »

Тема / Тақырыбы: Атамекен.

Цели / Мақсаты:

1.Білімділік: «Қазақстан» тақырыбына тиісті сөздерді, өтілген материалдарға сүйене отырып меңгертіп, тілдік қатынаста қолдануын үйрету. Өз ойын толық жеткізе білуге дағдыландыру.
2.Дамытушылық: түрлі тапсырмаларды қолдану арқылы оқушылардың тілін дамыту, ойлау, сөйлеу қабілеттерін арттыру, сөздік қорын молайту.
3.Тәрбиелік: Отанын, елін сүюге баулу, патриоттық сезімін ояту.

Сабақтың түрі:  саяхат сабақ.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, әңгімелесу, ойын.

Сабақтың типі: жеке жұмыс,топпен жұмыс.

Сабақтың көрнекілігі: ҚР картасы, сызба бойынша берілген мақал-мәтелдер, интербелсенді тақтаны қолдану.

Сабақтың барысы:

I. Ұйымдастыру кезеңі.

1. Сәлемдесу
2. Түгендеу
3. Оқушылар назарын сабаққа аудару

ІІ. Лексикалық жаттығу

Я предлагаю вам разгадать кроссворд и узнать, что сегодня нас ждет на уроке. (Слайд №1)



А

Т

А







Д

Ә

П

Т

Е

Р








А

С

Т

А

Н

А

Қ

А

Л

А

М







Ш

Е

Ш

Е









Е

К

І








Б

Е

С








І

Н

І









1.как переводиться на казахский язык слово дедушка

2. тетрадь в переводе на казахский язык

3. Біздің Елордамыз – наша столица

4. ручка

5. мама

6. самая плохая оценка в школе

7. самая лучшая оценка в школе

8.Младший брат

Какое слово получилось вертикально. Дұрыс АТАМЕКЕН

ІІІ. Сабақтың тақырыбын баяндау

Я рада вас приветствовать на уроке- путешествии «АТАМЕКЕН» ! Прошу вас занять свои места. Балалар, біз Атамекен атты саяхатымызды бастаймыз. (Слайд №2)

Мейірімді жүрекпен,

Ақпейілді тілекпен,

Амандасып алайық,

Бір жадырап қалайық!



Вы знаете, что такое САЯХАТ? ---путешествие?

А что такое АТАМЕКЕН?

Для того, чтобы отправиться в САЯХАТ нам нужен гид- человек, которы будет нас сопровождать. (Слайд №3)

Алдар приветствует народ,

Сегодня в путь он вас ведет!(показывает на паровоз)

Нас паровоз прокатит вдаль

И станет близкой детям даль.


Балалар, нужно взять с собой хорошее настроение. В этом нам поможет герой казахских сказок. Весельчак Алдар –Көсе. Давайте поприветсвуем Адара-Көсе. Мы говорим фразу, а вы добавляете любимое слово Адара-Көсе. Какое слово? Кел, балалар, күлейік! Қане, бастайық. (слайд № 4)

Кел, балалар, күлейік!
Қабақ түйген не керек,
Кел балалар, күлейік!
Күлкі көңіл ашады,

Кел балалар, күлейік!
Күлкіменен түлейік!

Кел балалар, күлейік!
Көңілді боп жүрейік!

Кел балалар, күлейік!
Күліп өмір сүрейік!

Давайте составим маршрут нашего путешествия. Мы совершим с вами путешествие в сердце нашей родины Астану. (Слайд № 6)

ІҮ Үй тапсырмасын тексеру

Узнаем о многом интересном. А поедем мы с вами на поезде. Чтобы поехать нам нужно купить билет.Билеты на наш поезд не очень дорогой. Вам нужно только распределить слова жуан и жіңішке по вагончикам. Синий вагончик – жуан сөз, Зеленый вагончик – жіңішке сөз.(слайд № 5)

Только вот беда закончилось топливо на нашем поезде. Балалар, сендердің көмектерін керек.Сиқырлы пойызға көмектесейік. (Сандарды қайталау) (Слайд №7)

І. ОЙЫН. Пойызға көмектесейік.

Жолдарың болсын! Говорит нам Адар-Көсе.

Астана қаласы да жеттік. Астана туралы не білесіңдер.

Астана қаласы туралы бейнеролик.

Ү. Жаңа сабақ

Визитной карточкой столицы Казахстана является монумент «Астана — Байтерек».

Ал енді, балалар, жаңа сөздермен танысып дәптерлеріңе жазып алыңдар.( оқулықпен жұмыс)

У казахов существует легенда, согласно которой Байтерек — это тополь, символизирующий древо жизни. На священном дереве жила птица Самрук, которая охраняла спокойствие и благополучие всего народа. В кроне сказачного древа она откладывала золотые яйца. Сияние от волшебного гнезда распространялось на многие километры. Непросто было подойти к Байтереку и увидеть эту удивительную птицу — древо охранял беспощадный дракон Айдахар.

Но считалось, что каждый, кому посчастливилось увидеть золотое сияние Самрук, становился счастливым человеком.

Увидеть современный «Бәйтерек» не так сложно, как тот, что в легенде. Его позолоченным куполом можно любоваться уже при въезде в столицу Астану. Высокий монумент величаво возвышается на левом берегу Ишима.

Доброй традицией стало то, что каждый посетитель монумента «Астана — Байтерек» обязательно прикладывает ладонь к позолоченному отпечатку ладони Президента.

Давайте и мы не будем нарушать эту традицию и сделаем то же самое. Нарисуем на листках ваши ладошки и подпишем их.

Пойызымыз ары қарай жүру үшін Алдар –көсенің тапсырмасын орындайық

Мақал- мәтелдерді аяқта (слайд №20-23)

Отансыз адам - ормансыз бұлбұл

Туған жер - алтын бесік

Отан үшін отқа түс, күймейсің

Өзге елде сұлтан болғанша, өз еліңде ұлтан бол

ҮІ.Сергіту сәті. (слайд № 24)

Ал енді, балалар «бір серпініп қалайық»- дейді Алдар Аға. Сендер биді жақсы көрісіңдерме. Қане билеп көрейік.( Бейнеролик мультсергіту)

ҮІІ. Қайталау

« Қайталап көр» ойыны

ҮІІІ. Ойын « Дастарқан әзірле». Дастақан мәзірін жаз. (Слайд №25)

Какое же застолье без песни. Давайте споем вместе с Алдаром-Көсе. (Карточка бойынша)

Ей, халайық, халайық,
Бар өнерге салайық.
Ас ұсынып, бас тартқан
Жайылып тұр дастарқан.
Жақсы келсе - құт болар,
Жаман келсе - жұт болар.
Жолаушымыз біз деген
Асыл мұрат іздеген.

Дастарқан-ау, дастарқан,
Берекелі дастарқан,
Мерекелі дастарқан,
Ей-ей-ей!
Дастарқан-ау, дастарқан,
Берекелі дастарқан,
Мерекелі дастарқан,
Ей-ей-ей!
Рефлексия

У казахов после трапезы всегда дают БАТА - Пожелания. Я попрошу вас тоже это сделать.На этой ладошке каждый напишет, что сегодня на уроке понравилось, а что не понравилось.

ІХ. Үй тапсырмасы

Жаңа сөздерді жаттап, сөз тіркестер мен сөйлем құрастыру

Алдар-Косе нам желает:

Пусть общими будут навеки, навеки!

И небо, и море, и горы, и реки.

И снег, и тюльпаны, и наше знамя,

Пусть будут все дети навеки друзьями! (Слайд № 26)




Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 2 класс

Скачать
конспект урока "Атамекен" по казахскому языку

Автор: Мустекова Раушан Каримовна

Дата: 15.02.2015

Номер свидетельства: 173494

Похожие файлы

object(ArrayObject)#852 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(98) "Конспект урока по казахскому языку " Бізді? отбасымыз""
    ["seo_title"] => string(54) "konspiekt-uroka-po-kazakhskomu-iazyku-bizdin-otbasymyz"
    ["file_id"] => string(6) "253549"
    ["category_seo"] => string(7) "prochee"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1447606913"
  }
}
object(ArrayObject)#874 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(155) "Конспект урока по казахскому языку на тему:"Отан деген-атамекен,Отан деген-ту?ан жер" "
    ["seo_title"] => string(98) "konspiekt-uroka-po-kazakhskomu-iazyku-na-tiemu-otan-dieghien-atamiekien-otan-dieghien-tug-an-zhier"
    ["file_id"] => string(6) "133636"
    ["category_seo"] => string(16) "nachalniyeKlassi"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1416560222"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства