kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

3 саны, цифры

Нажмите, чтобы узнать подробности

Саба?ты? та?ырыбы: 9 саны ж?не цифры.
Саба?ты? ма?саты: 1. 9 саны, оны? шы?уы, сандар ?атарында?ы орны туралы т?сінік, 9 цифрын д?рыс жазуды ?алыптастыру.
2. О?ушыларды? жан-жа?ты ойлауын, ізденуін, ал?ан білімдерін одан ?рі дамыту.
3. ?лтты? ойын?а, п?нге ?ызы?ушылы?ын арттыру; толы? жауап беруге, зейінділікке т?рбиелеу.
Саба?ты? барысы:
1.    ?йымдастыру кезе?і.
2.    ?ткен саба?ты ?айталау.
а) 1,5,6,7 сандарыны? ??рамын, сандар ?атарын ?айталап, еске т?сіру.
?) «Орамал тастама?» ойыны

1 топ                               2 топ                                     3 топ

б)  Тай жарысы.    Сандарды салыстыру <  > =
5 * 7                                 6 * 2                             4 * 7
3 * 6                                 3 * 7                             7 * 6
3.    Сергіту с?ті.
4.    Жа?а саба?
—    8  кейін ?андай сан келеді?
9 саныны? ?алай шы?атыны?, ?алай жазылатынын айтып к?рсету.
8 + 1 = 9                                      9 — 1= 8
Ж?мба? шешу.
Бір ше?берді бір ше?бер к?теріп т?р білсендер.( 8 )
5.     О?улы?пен ж?мыс.
1-тапсырмада суретті? сюжетін ??гімелеп, о?ан с?йкес есептер ??растырып,9 саныны? пайда болуы туралы т?сіндіріріледі;
2 – тапсырма. Суреттегі кесіндіні сантиметрлік жола?шамен ?лшеу н?тижесі ?арастырылып, оны? ?зынды?ы 9 см болатыны, 9см неше сантиметрден арты? екені аны?талады, тап-?ы ?йнекшелерді? орнына 1см,2см,3см,4см,5см,6см,7см,8см ?ойылатыны табылады.
Шы?армашылы? тапсырма.
?рбір суретте неше ?шб?рыш, неше т?ртб?рыш барын аны?тау.
6.    Д?птермен ж?мыс. ?з бетінше орындау.
7.    Саба?ты ?орыту
—    Балалар, біз б?гін ?ай санмен танысты?? Ол сандар ?атарында ?ай саннан кейін келеді?
8.      Ауызша ба?алау.
Саба?ты? та?ырыбы:9 саныны? ??рамы.
Саба?ты? ма?саты:1. 9 саныны? ??рамын білуге ?йрету.
2.9 саныны? ??рамы жайлы т?сінікті 2 санны? ?осындысы т?рінде жазуды,тиісінше кері азайту амалдарын д?рыс жазуды ?алыптастыру.
3.Цифрды д?птерге ?демілеп жазуды ?йрету.
Саба?ты? к?рнекілігі:9-?а дейінгі цифрлар,карточкалар,дидактикалы? материалдар.
Саба? барысы:
І.?йымдастыру
ІІ.?ткен саба?ты пысы?тау:?йге:9 цифрын жазып келу тапсырыл?ан ж?не 9-?а дейін тура ж?не кері санату.
Жа?а саба?пен таныстырмас б?рын 2-ден 7-ге дейінгі сандарды? ??рамын ауызша ?айталау.
ІІІ.Жа?а саба?:9 саныны? ??рамы.
9 алманы алып,оны ?алай тарелка?а б?ліп салу керектігі ?арастырыла отырып,(9=?+?)?осындылары ??растырылады.
9=0+9    9=9+0    9-0=9    9-9=0
9=1+8    9=8+1    9-1=8    9-8=1
9=2+7    9=7+2    9-2=7    8-7=2
9=3+6    9=6+3    9-3=6    8-6=3
І?.Сергіту жатты?уы.
?.О?улы?пен ж?мыс.
О?улы?та?ы тапсырма суреттерге ?арай отырып,оны? сюжетіне байланысты ??гіме ??рып,9 цифрды пайдаланып,9 саныны? ??рамын схема?а с?йкес аны?тау.
9=7  2    9=2  7
9=3  6    9=6  3      ?осуды? ауыстырымдылы? за?ы айтылып кетеді.
2-тапсырма
8+1=9    7+2=9    5+4=9
9-7=2    9-7=2    9-5=4
VI.Алдында
3 балапан,Егеу-екеу,Артында,?скек-екеу,3 балапан, Та?ы екеуден,А? тауы? пен балапан,1 балапан,Айтшы санын,бала?ан.?осса нешеу?(То?ыз)
3-тапсырма:?ызыл т?сті кесінді 9см,к?к кесінді 8см,оларды салыстыр.
9см  8см      8см  9см
К?к кесінді 1см ?ыс?а,ал ?ызыл кесінді 1см ?зын.
VII.?орытынды:9 саныны? ??рамын айт.
VIII.?йге тапсырма:Д?птер таратылып,оны? ішінде «9 саныны? ??рамын тап»деген тапсырма беріледі.
ІХ.Ба?алау. О?ушылар?а ба?а ?ойылмайды.Мада?тау ар?ылы ба?аланады.
Саба?ты? та?ырыбы: 10 саны. Дециметр
Саба?ты? ма?саты: 1. 10 саны, оны? шы?уы, сандар ?атарында?ы орны туралы т?сінік, 10 цифрын д?рыс жазуды ?алыптастыру.Дециметр туралы т?сінік беру.
2. О?ушыларды? жан-жа?ты ойлауын, ізденуін, ал?ан білімдерін одан ?рі дамыту.
3. ?лтты? ойын?а, п?нге ?ызы?ушылы?ын арттыру; толы? жауап беруге, зейінділікке т?рбиелеу.
Саба?ты? барысы:
1.    ?йымдастыру кезе?і.
2.    ?ткен саба?ты ?айталау.
а) 1,5,6,7,9 сандарыны? ??рамын, сандар ?атарын ?айталап, еске т?сіру.
?) «Кім жылдам?» ойыны
1 топ                               2 топ                                     3 топ

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«3 саны, цифры»



















































































































































































































































Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 1 класс

Скачать
3 саны, цифры

Автор: Бегалина Асемгуль Галымбековна

Дата: 14.11.2015

Номер свидетельства: 253146

Похожие файлы

object(ArrayObject)#854 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(30) "2 саны және цифры"
    ["seo_title"] => string(20) "2_sany_zh_nie_tsifry"
    ["file_id"] => string(6) "446041"
    ["category_seo"] => string(16) "nachalniyeKlassi"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1513956958"
  }
}
object(ArrayObject)#876 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(73) "2 цифры мен саны туралы өткенді пысықтау"
    ["seo_title"] => string(46) "2_tsifry_mien_sany_turaly_otkiendi_pysyk_tau_1"
    ["file_id"] => string(6) "447703"
    ["category_seo"] => string(21) "doshkolnoeObrazovanie"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1514988742"
  }
}
object(ArrayObject)#854 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(58) "МДС . Матеметика 7 саны мен цифры"
    ["seo_title"] => string(35) "mds-matiemietika-7-sany-mien-tsifry"
    ["file_id"] => string(6) "261299"
    ["category_seo"] => string(16) "nachalniyeKlassi"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1449108561"
  }
}
object(ArrayObject)#876 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(40) "МДС"Б" 8 саны ж?не цифры"
    ["seo_title"] => string(20) "mdsb8sanyzhnietsifry"
    ["file_id"] => string(6) "261509"
    ["category_seo"] => string(16) "nachalniyeKlassi"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1449150045"
  }
}
object(ArrayObject)#854 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(68) "Ондықтармен санау «0 саны және цифры»"
    ["seo_title"] => string(40) "ondyk_tarmien_sanau_0_sany_zh_nie_tsifry"
    ["file_id"] => string(6) "445420"
    ["category_seo"] => string(16) "nachalniyeKlassi"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1513745627"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства