kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Буква Нн на крымскотатарском языке

Нажмите, чтобы узнать подробности

Презентация " Буква Нн"  поможет учителю  для изучения буквы Нн  на крымскотатарском языке.

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Буква Нн на крымскотатарском языке»

Не олды? Не олды?  Не ичюн чанъ сеси янъгъырай ?  Дерс башлана. Ралелерде китаплар азырмы? Азыр. Азыр олса, келинъиз дерсни башлайыкъ.

Не олды? Не олды? Не ичюн чанъ сеси янъгъырай ?

Дерс башлана. Ралелерде китаплар азырмы?

Азыр. Азыр олса, келинъиз дерсни башлайыкъ.

КЪ ГЪ НЪ ДЖ

КЪ ГЪ НЪ ДЖ

А О Ы У И

А

О

Ы

У

И

- Балалар, эписи сеслерни ве арифлерни билесинъызмы? Янъы арифнен таныш олмагъа азырсынъызмы? Бу ресимлерде насыл предметлер коресинъиз?  Ун. Ана.  -Сизлерге бу предметлерни айтмагъа не ярдым этти? ( Бу предметлерни бельгилеген сёз )  - Предмет ве сёзни насыл айырмакъ мумкюн? ( Предметни биз коремиз ве тутамыз, сёзни биз айтамыз ве эшитемиз) - Берильген сёзлерде Н сесини къайд этейик . -Эвель бу сесни биз кечтик ми, я да ёкъ?(Ёкъ) -Ким биле насыл арифнен [н] сеси языла?  -Къана келинъиз, энди бугунъки мевзумызнынъ адыны айтайыкъ?  ([Н] сеси, Н,н арифи )

- Балалар, эписи сеслерни ве арифлерни билесинъызмы?

Янъы арифнен таныш олмагъа азырсынъызмы?

Бу ресимлерде насыл предметлер коресинъиз?

Ун. Ана.

-Сизлерге бу предметлерни айтмагъа не ярдым этти?

( Бу предметлерни бельгилеген сёз )

- Предмет ве сёзни насыл айырмакъ мумкюн?

( Предметни биз коремиз ве тутамыз, сёзни биз айтамыз ве эшитемиз)

- Берильген сёзлерде Н сесини къайд этейик .

-Эвель бу сесни биз кечтик ми, я да ёкъ?(Ёкъ)

-Ким биле насыл арифнен [н] сеси языла?

-Къана келинъиз, энди бугунъки мевзумызнынъ адыны айтайыкъ?

([Н] сеси, Н,н арифи )

Ун

Ун

А-на!

А-на!

[н] Н, н

[н]

Н, н

Дерсликнен иш ( с. 54) Сес ве арифни насыл айырмакъ мумкюн?  ( Сесни биз айтамыз ве эшитемиз, арифни коремиз ве язамыз). Къана дерсликке бакъынъыз, ким айта билер - [н] сеси насыл арифнен айтылыр? (Эн).  Не ичюн мында Нн эки арифнен косьтерильген? Чюнки бириси буюк ариф, экинджиси кучюк. Не ичюн керек буюк ариф?( инсанларны адлары, сойадлары… буюк арифнен языла). Фонетик мешгъулиети.  - Балкъурт насыл вызылдай?  -ВЖЖЖ-ВЖЖЖ-ВЖЖЖ! (янъгъыравукъ) -Япракълар насыл сесленелер? -ШШШ! ШШШ! (сагъыр) [н]- сеси янъгыравукъ ёкъса сагъырмы?  Ресимлер устюнде иш.  Сёзлернинъ схемалары талиль этиле (нарат нар).  Эджаларгъа болюне.  Биринджи эджаны окъунъыз, экинджи эджаны окунъыз.  Къалын тутукъ сесни биз кок тюснен къайд этеджекмиз.  Талебелернинъ джевабындан сонъ А-н а ! ве а на сезлери чешит маналы олгъаныны анълатыла. -Джумлелерни тизейик . Ан а (ресим) _________.  А на (ресим) _________.

Дерсликнен иш ( с. 54)

Сес ве арифни насыл айырмакъ мумкюн?

( Сесни биз айтамыз ве эшитемиз, арифни коремиз ве язамыз).

Къана дерсликке бакъынъыз, ким айта билер - [н] сеси насыл арифнен айтылыр? (Эн).

Не ичюн мында Нн эки арифнен косьтерильген? Чюнки бириси буюк ариф, экинджиси кучюк. Не ичюн керек буюк ариф?( инсанларны адлары, сойадлары… буюк арифнен языла).

Фонетик мешгъулиети.

- Балкъурт насыл вызылдай?

-ВЖЖЖ-ВЖЖЖ-ВЖЖЖ! (янъгъыравукъ)

-Япракълар насыл сесленелер?

-ШШШ! ШШШ! (сагъыр)

[н]- сеси янъгыравукъ ёкъса сагъырмы?

Ресимлер устюнде иш.

Сёзлернинъ схемалары талиль этиле (нарат нар).

Эджаларгъа болюне.

Биринджи эджаны окъунъыз, экинджи эджаны окунъыз.

Къалын тутукъ сесни биз кок тюснен къайд этеджекмиз.

Талебелернинъ джевабындан сонъ

А-н а ! ве а на сезлери чешит маналы олгъаныны анълатыла.

-Джумлелерни тизейик .

Ан а (ресим) _________.

А на (ресим) _________.

Фонетик мешгъулиети.  - Балкъурт насыл вызылдай?  -ВЖЖЖ-ВЖЖЖ-ВЖЖЖ! (янъгъыравукъ) -Япракълар насыл сесленелер? -ШШШ! ШШШ! (сагъыр) [н]- сеси янъгыравукъ ёкъса сагъырмы?

Фонетик мешгъулиети.

- Балкъурт насыл вызылдай?

-ВЖЖЖ-ВЖЖЖ-ВЖЖЖ! (янъгъыравукъ)

-Япракълар насыл сесленелер?

-ШШШ! ШШШ! (сагъыр)

[н]- сеси янъгыравукъ ёкъса сагъырмы?

Талебелернинъ джевабындан сонъ  А-н а ве а на сёзлернинъ чешит маналы олгъаныны анълатайыкъ.  Джумлелер тизейик. Ан а _____. А на _____.

Талебелернинъ джевабындан сонъ

А-н а ве а на сёзлернинъ чешит маналы олгъаныны анълатайыкъ.

Джумлелер тизейик.

Ан а _____.

А на _____.

ТАПМАДЖА Йыл баш олса кийинир, Балалар онъа севинир.

ТАПМАДЖА

Йыл баш олса кийинир,

Балалар онъа севинир.

-  -  н а р а т

- - н а р а т

- н а р

- н а р

-Дерсте яхшы ишлединъизми? -Насыл янъы арифнен таныштынъыз? -Нн арифи насыл сесни бильдире?

-Дерсте яхшы ишлединъизми?

-Насыл янъы арифнен таныштынъыз?

-Нн арифи насыл сесни бильдире?

н а о у ы и   Ариф шеритинде «н» арифининъ ерини къайд этинъиз.

н

а

о

у

ы

и

Ариф шеритинде «н» арифининъ ерини къайд этинъиз.


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Презентации

Целевая аудитория: 1 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
Буква Нн на крымскотатарском языке

Автор: Аблаева Фатима Беляловна

Дата: 20.10.2018

Номер свидетельства: 481314

Похожие файлы

object(ArrayObject)#851 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(150) "Конспект  урока  по крымскотатарскому  языку  2 класс  на тему: Буквы - Гъ,  Къ,  Нъ,  Дж"
    ["seo_title"] => string(63) "konspiekturokapokrymskotatarskomuiazyku2klassnatiemubukvygkndzh"
    ["file_id"] => string(6) "298302"
    ["category_seo"] => string(7) "prochee"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1456313530"
  }
}
object(ArrayObject)#873 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(141) "Рабочая программа по крымскотатарскому языку и литературному чтению. 1 класс"
    ["seo_title"] => string(74) "rabochaiaproghrammapokrymskotatarskomuiazykuilitieraturnomuchtieniiu1klass"
    ["file_id"] => string(6) "260328"
    ["category_seo"] => string(16) "nachalniyeKlassi"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "planirovanie"
    ["date"] => string(10) "1448945811"
  }
}
object(ArrayObject)#851 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(141) "Рабочая программа по крымскотатарскому языку и литературному чтению. 1 класс"
    ["seo_title"] => string(75) "rabochaiaproghrammapokrymskotatarskomuiazykuilitieraturnomuchtieniiu1klass1"
    ["file_id"] => string(6) "260329"
    ["category_seo"] => string(16) "nachalniyeKlassi"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "planirovanie"
    ["date"] => string(10) "1448945818"
  }
}
object(ArrayObject)#873 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(51) "Мероприятие "Элифбе байрам" "
    ["seo_title"] => string(29) "mieropriiatiie-elifbie-bairam"
    ["file_id"] => string(6) "158255"
    ["category_seo"] => string(16) "nachalniyeKlassi"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "meropriyatia"
    ["date"] => string(10) "1421705541"
  }
}
object(ArrayObject)#851 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(253) "Календарно-тематическое планирование по "Азбуке" Горецкого ( 4ч письма, 2ч чтения :при наличии 3 языков для изучения - крымский учебный план) "
    ["seo_title"] => string(155) "kaliendarno-tiematichieskoie-planirovaniie-po-azbukie-gorietskogho-4ch-pis-ma-2ch-chtieniia-pri-nalichii-3-iazykov-dlia-izuchieniia-krymskii-uchiebnyi-plan"
    ["file_id"] => string(6) "149786"
    ["category_seo"] => string(16) "nachalniyeKlassi"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "planirovanie"
    ["date"] => string(10) "1420302817"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства