Д?рисни? мавзуси
?езм?т Абдуллин. ?дипни? ?аяти в? ижадий паалийити ????ид? м?лумат
Умумий м?хсити
О?у?училар?а ?езм?т Абдуллинни? ?аяти в? ижадийити то?рили? билимини толу?туруш. О?у?училарни т?н?идий тур?идин ойлаш?а ?гитиш. О?у?училарни? ?д?бият?а дег?н ?изи?ишини ашуруш.
Пайдилан?ан ?д?биятлар
Асхат ?лимов, му?ллимг? бе?ишлан?ан ени?лима, ?ошумч? журнал, гезит материаллири
О?утуш н?тижиси
О?у?училар постер ишини ?ор?и?анда ?з ойлирини й?тк?зиду, д?рис процесси беришида о?у?училар ??р хил ?д?биятлардин ?хбаратларни изд?йду, соаллар т?йярлайду в? жавап бер?л?йду. О?у?училар м?тинг? мунасив?тлик берилг?н ?дипни? ?аятини ?обул ?илиду. О?у?училар презентация бойич? ал?ан м?луматларни пайдилинип, постерлар бил?н иш бил?н шу?уллиниду. О?у?училар постерлар бойич? в? презентациял?р бойич? ал?ан билимлирини пайдилинип соаллар ?ойиду.
Т?г?н идеял?р
Топлишип бир-бири бил?н ке?ишиш ар?или? о?у?училарни? мавзу бойич? ч?ш?нчилирини т?р???ий ?тт?р?ш. О?у?училар?а бе?ишлан?ан тапшурмиларни? кер?клигини ?м?лг? ашуруш. М?тин бил?н тонушуп, баш?а ?д?биятлардин издинишк? ой селиш, селиштурушни билиш.
?хбарат к?злири
Интерактив тахта, постер, гезит-журналлар, таратма вара?чилар
Д?рисни? усул-т?силлири
Ойлан, Ж?пл?ш, Б?л?ш, Билдим, Билим?н, Билг?м келиду, т??лил ?илиш, издиниш, ба?алаш, соал в? жавап бериш
Ба?алаш
Му?ллим синиптики о?у?училарни? бир-бири бил?н мунасив?т д?рижисини назар?т ?илиду. Мавзуни толу? ч?шинишни т?минл?ш м?хситид? о?у?училар?а ??рт?р?плим? соаллар ?ойилиду. Мавзуни яхши ч?ш?нгиниг? му?ллим формативли? критерийлар бойич? ба?алап, ?з пикрини билд?риду.
Ситуацияли? соаллар: Жу?ури д?риж? - ??р топ?а мунасив?тлик жу?ури д?рижидики соаллар. Оттура д?риж? – шаирни? ижадийити бойич? соаллар ?оюш. Т?в?нки д?риж?-?абилийити жу?ури о?у?училар бил?н бирлишип иш ж?рг?з?п, шаирни? ?аяти бойич? соаллар т?йярлайду. Диалог. М?хсус ярд?мни ?аж?т ?илмайди?ан о?у?училар бил?н бирлишип ишл?ш. О?у?училар –му?ллим уларни? м?тинни дурус ч?ш?нгинини т?минл?ш ?ч?н ?ошумч? соаллар ?оюду. О?у?училар топларни? ишлирини ба?алайду.
Му?ллим бил?н о?у?учи арисидики ??рик?т
Д?рис этаплири
1. Д?рист? пикирдашли? атмосферани ?елиплаштуруш
Синипни топ?а б?л?ш. 3 топ?а б?л?ш: 1-топ- Билим, 2- топ- ?мг?к, 3-топ – Тил. Смайликлар ар?или? о?у?училарни? к?йпиятини ени?лаш.
2. Ой ?оз?аш
Ситуацияли? тапшурмилар бериш ар?или? о?у?училарни? о?уш?а дег?н ?изи?ишини ашуруш. 1.Cиз ?дипни? орнида болси?из ?анда? мавзулар?а ?с?рл?рни язатти?из? 2. ?езм?т Абдуллин яши?ан д?вирни ?анда? т?с?ввур ?илисиз? 3. Нем? ?ч?н биз ?дипни к?п ?ирли? д?ймиз?
3. Топлу? иш беришида о?у?училарни? билим в? ма?ар?тлири блум таксономияси асасида ?араштурулиду.
М?тин: "?езм?т Абдуллин. ?дипни? ?аяти в? ижадий паалийити ????ид? м?луматлар". М?тинни? асасий идеясин билиду/ М?тиннни ?з алди?а ?обул ?илиш. Ба?алаш м?тинни ?ст? са?лаш. Постер ишлирини ?ор?аш. ??р топни? иши?а о?у?училар постер ишини? ??мий?тликма/ ?м?с, келишим?н/келишм?йм?н дег?н фразилар ар?или? ба?а бериду.
4. Ба?алаш
О?у?училар топни? иши?а ба?а бериду. Топ башли?лири ба?алайду.
5. Н?тижил?ш
Му?ллимни? хуласиси
6. Рефлексия
М?н нем? режилидим?
М?н б?г?нки д?ристин нем? алдим!?
М?н нем? ?зг?ртишим ?аж?т?
7.?й тапшурмиси
?дипни? ?аяти в? ижадийити то?рили? ?ошумч? материаллар изд?шт?р?ш