kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Аспекты Инновационных технологий

Нажмите, чтобы узнать подробности

тесты по информационным технологиям для 10 класса

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Аспекты Инновационных технологий»

1-бўлим. Ахборот технологиялари соҳасида ҳуқуқий аспектлар


  1. Ахборот тизимлари ёки ахборот ресурсларига ким эгалик қилиши мумкин?

  1. Юридик ёки жисмоний шахслар

  2. Тармоқ администратори

  3. Компания директори

  4. Ташкилот раҳбари

  5. Фойдаланувчи


  1. Ахборот ресурсларида сақланаётган ва ишлов берилаётган, электрон рақамли имзо билан тасдиқланган ва қоғоз кўринишидаги хужжат билан бир хил юридик кучга эга бўлган ахборот нима деб аталади?

  1. Ахборот ресурси

  2. Электрон рақамли имзо

  3. Электрон хужжат

  4. Ахборот

  5. Файл


  1. Ўзбекистон Республикасининг ”Ахборотлаштириш тўғрисида”ги қонунига мувофиқ фаолият юритувчи, алоқа ва ахборотлаштириш соҳасини мувофиқлаштирувчи бошқарув органи ким?

  1. Ўзбекистон алоқа ва ахборотлаштириш агентлиги

  2. Ўзбекистон матбуот ва ахборот агентлиги

  3. Ўзбекистон Республикаси интеллектуал мулк агентлиги

  4. «Ўзбектелеком» акционерлик компанияси

  5. Ўзбекистон телекоммуникация тармоқларини бошқариш Республика Маркази


  1. Ахборот ресурслари бу:

  1. Ахборот тизими таркибидаги электрон шаклдаги ахборот, маълумотлар банки ва маълумотлар базаси

  2. Ҳужжатлаштирилган ахборот

  3. Аудиовизуал ва бошқа хабарлар

  4. Махсус ахборот

  5. Ишлов берилган ахборот


  1. Махфий ахборот бу:

  1. Ахборот ресурси

  2. Фойдаланилиши қонун ҳужжатларига мувофиқ чеклаб қўйилган ҳужжатлаштирилган ахборот

  3. Чекланмаган доирадаги оммавий ахборот

  4. Аудио ахборот

  5. Чекланган доирадаги ахборот


  1. Ахборотни муҳофаза этиш тушунчаси нимани англатади?

  1. Ахборотни тарқатиш чора-тадбирларини

  2. Ахборот борасидаги хавфсизликка таҳдидларни олдини олиш ва уларни оқибатларини бартараф этиш чора-тадбирларини

  3. Ахборот чекланишини

  4. Шахс манфаатларини ҳимояланганлик ҳолатини

  5. Ахборот эркинлигини


  1. Ахборони муҳофаза этиш қандай мақсадларда амалга оиширилади?

  1. Шахс, жамият ва давлатнинг ахборот соҳасидаги хавфсизлигига таҳдидларнинг, ҳамда ахборотнинг маҳфийлигини олдини олиш мақсадида

  2. Ахборотни эркин, кафолатли олиш ва керакли шарт-шароитларни яратиш мақсадида

  3. Ахборотни тўплаш, сақлаш, ишлов бериш мақсадида

  4. Ахборотдан фойдаланишни ман этиш мақсадида

  5. Ахборот манбаини муҳофаза қилиш мақсадида


  1. Ахборотлаштириш соҳасини давлат томонидан тартибга солиш ким томонидан амалга оширилади?

  1. Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамаси ва у махсус ваколат берган орган томонидан

  2. Ваколатли ҳокимият органи томонидан

  3. Махсус ваколатли орган томонидан

  4. Юридик шахс томонидан

  5. Ахборот ресурслари эгаси томонидан


  1. Ахборотлаштириш бу:

  1. Юридик ва жисмоний шахсларнинг ахборотга бўлган эҳтиёжи

  2. Юридик ва жисмоний шахсларнинг ахборотга бўлган эҳтиёжларини қондириш учун ахборот ресурслари, ахборот технологиялари ҳамда ахборот тизимларидан фойдаланган ҳолда шароит яратишнинг ташкилий ижтимоий-иқтисодий ва илмий-техникавий жараёни

  3. Давлат ахборот ресурсларини шакллантириш

  4. Ахборот технологияларининг замонавий воситаларини ишлаб чиқариш

  5. Тадбиркорликни қўллаб-қувватлаш ва рағбатлантириш


  1. Ўзбекистон Республикасида қуйидаги қонунлар қабул қилинган:

  1. «Ахборотлаштириш тўғрисида», «Электрон тижорат тўғрисида», «Электрон хужжат айланиши тўғрисида», «Электрон рақамли имзо тўғрисида» ва бошқалар.

  2. «Ахборотлаштириш тўғрисида», «Электрон тижорат тўғрисида», «Электрон хужжат айланиши тўғрисида», «Ахборот хавфсизлиги тўғрисида» ва бошқалар.

  3. «Ахборот эркинлиги тўғрисида», «Электрон тижорат тўғрисида», «Электрон хужжат айланиши тўғрисида» ва бошқалар.

  4. «Интернет тўғрисида», «Ахборот хавфсизлиги тўғрисида», «Балоғат ёшига етмаганларни маънавий ва жисмоний саломатликларига зарар етказувчи ахборотлардан муҳофаза қилиш тўғрисида» ва бошқалар.

  5. «Ахборот эркинлиги тўғрисида», «Интернет тўғрисида», «Ахборот хавфсизлиги тўғрисида» ва бошқалар.


  1. “Ахборот” тушунчасига берилган таърифни кўрсатинг:

  1. Идентификациялаш мумкин бўлган, реквизитлари кўрсатилган ва ахборот ташувчи қурилмаларга жойлаштирилган исталган маълумотлар.

  2. Манбалари ва тақдим этилиш шаклидан қатъий назар шаҳслар, предметлар, фактлар, воқеалар, ҳодисалар ва жараёнлар тўғрисидаги маълумотлар

  3. Исталган манбалардан келадиган маълумотлардан фойдаланиш, ишлов бериш ва яратиш билан боғлиқ бўлган субъектларнинг фаолият соҳаси.

  4. Чекланмаган шахслар доирасига мўлжалланган босма, аудио ва бошқа хабар ва материаллар.

  5. Ахборот тизимларидаги (кутубхоналардаги, архивлардаги, фондлардаги, маълумотлар банкларидаги ва бошқалардаги) хужжатлар ва хужжатлар массивлари.


  1. “Ахборотлаштириш тўғрисида”ги Ўзбекистон Республикаси қонунининг асосий мақсади:

  1. Ахборотлаштириш соҳасидаги муносабатларни тартибга солиш

  2. Ахборот эркинлиги принципи ва кафолатларига риоя этилишини таъминлаш

  3. Электрон тижорат соҳасидаги муносабатларни тартибга солиш

  4. Телекоммуникацияларни яратиш, ишлатиш ва ривожлантириш соҳасидаги ижтимоий муносабатларни тартибга солиш

  5. Электрон хужжат айланиш соҳасидаги муносабатларни тартибга солиш


  1. “Ахборот эркинлиги принциплари ва кафолатлари тўғрисида”ги Ўзбекистон Республикаси қонунининг асосий мақсади:

  1. Ахборотлаштириш соҳасидаги муносабатларни тартибга солиш

  2. Ахборот эркинлиги принципи ва кафолатларига риоя этилишини таъминлаш

  3. Электрон тижорат соҳасидаги муносабатларни тартибга солиш

  4. Телекоммуникацияларни яратиш, ишлатиш ва ривожлантириш соҳасидаги ижтимоий муносабатларни тартибга солиш

  5. Электрон хужжат айланиш соҳасидаги муносабатларни тартибга солиш


  1. “Электрон хужжат айланиши тўғрисида”ги Ўзбекистон Республикаси қонунининг асосий мақсади:

  1. Ахборотлаштириш соҳасидаги муносабатларни тартибга солиш

  2. Ахборот эркинлиги принципи ва кафолатларига риоя этилишини таъминлаш

  3. Электрон тижорат соҳасидаги муносабатларни тартибга солиш

  4. Телекоммуникацияларни яратиш, ишлатиш ва ривожлантириш соҳасидаги ижтимоий муносабатларни тартибга солиш

  5. Электрон хужжат айланиш соҳасидаги муносабатларни тартибга солиш


  1. “Электрон тижорат тўғрисида”ги Ўзбекистон Республикаси қонунининг асосий мақсади:

  1. Ахборотлаштириш соҳасидаги муносабатларни тартибга солиш

  2. Ахборот эркинлиги принципи ва кафолатларига риоя этилишини таъминлаш

  3. Электрон тижорат соҳасидаги муносабатларни тартибга солиш

  4. Телекоммуникацияларни яратиш, ишлатиш ва ривожлантириш соҳасидаги ижтимоий муносабатларни тартибга солиш

  5. Электрон хужжат айланиш соҳасидаги муносабатларни тартибга солиш



Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Информатика

Категория: Тесты

Целевая аудитория: 10 класс

Скачать
Аспекты Инновационных технологий

Автор: Махмудов Тимур Олимжонович

Дата: 26.04.2020

Номер свидетельства: 548082

Похожие файлы

object(ArrayObject)#863 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(207) "Применение инновационных технологий как способ повышения мотивации у обучающихся к урокам физической культуры "
    ["seo_title"] => string(130) "primienieniie-innovatsionnykh-tiekhnologhii-kak-sposob-povyshieniia-motivatsii-u-obuchaiushchikhsia-k-urokam-fizichieskoi-kul-tury"
    ["file_id"] => string(6) "164637"
    ["category_seo"] => string(10) "fizkultura"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "planirovanie"
    ["date"] => string(10) "1422682013"
  }
}
object(ArrayObject)#885 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(116) "Использование инновационных  технологий при обучении биологии"
    ["seo_title"] => string(63) "ispolzovaniieinnovatsionnykhtiekhnologhiipriobuchieniibiologhii"
    ["file_id"] => string(6) "288719"
    ["category_seo"] => string(9) "biologiya"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "planirovanie"
    ["date"] => string(10) "1454668793"
  }
}
object(ArrayObject)#863 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(141) "Доклад "Использование инновационных технологий на уроках начальных классов""
    ["seo_title"] => string(73) "dokladispolzovaniieinnovatsionnykhtiekhnologhiinaurokakhnachalnykhklassov"
    ["file_id"] => string(6) "298456"
    ["category_seo"] => string(16) "nachalniyeKlassi"
    ["subcategory_seo"] => string(7) "prochee"
    ["date"] => string(10) "1456328420"
  }
}
object(ArrayObject)#885 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(105) ""Инновационные технологии в хореографическом искусстве.""
    ["seo_title"] => string(60) "innovatsionnyietiekhnologhiivkhorieoghrafichieskomiskusstvie"
    ["file_id"] => string(6) "292121"
    ["category_seo"] => string(10) "vneurochka"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1455216087"
  }
}
object(ArrayObject)#863 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(180) "Выступление на ГМО: "Инновационные технологии в образовательном пространстве современной школы". "
    ["seo_title"] => string(104) "vystuplieniie-na-gmo-innovatsionnyie-tiekhnologhii-v-obrazovatiel-nom-prostranstvie-sovriemiennoi-shkoly"
    ["file_id"] => string(6) "120862"
    ["category_seo"] => string(13) "vsemUchitelam"
    ["subcategory_seo"] => string(7) "prochee"
    ["date"] => string(10) "1413818086"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства