kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Циклді? ал?ы шарты ,циклді? ілесу шарты.

Нажмите, чтобы узнать подробности

САБА? ЖОСПАРЫ                                                                                                   «Бекітемін»

                                                                                                                         ________________

                                                                                                                 О?у ісіні? ме?герушісі

                                                                                                  К?ні: 30,31 ?а?тар, 5 а?пан 2015 жыл

П?н аты:   Информатика

Класы:  8 «А», 8 «Б», 8 «В», 8 «Г»

Саба?ты? та?ырыбы:   Циклді? ал?ы шарты, циклді? ілесу шарты

Саба?ты?  ма?саты:    

Білімділігі:  О?ушыларды  Паскаль тілінде циклдермен ж?мысістеу ?абілетін арттыру, программа ??ру?а да?дыландыру;   

Дамытушылы?ы:   О?ушыларды? Паскаль программалау тілінде есеп шы?ару м?мкіндіктерін, логикалы? ойлау ?абілеттерін дамыту;

Т?рбиелік: О?ушыларды тияна?тылы??а, ??ыптылы??а т?рбиелеу.

Саба?ты? т?рі:    аралас саба?

Саба?ты? барысы:   

                                    1. ?йымдастыру

                                    2. ?ткен материалды ?айталау

                                    3. Компьютермен ж?мыс

                                    4. Саба?ты бекіту

                                    5. ?йге тапсырма

?ткен материалды ?айталау с?ра?тары

  • ?айталау операторлары не ?шін ?олданылады?
  • Цикл дегеніміз не?
  • ?айталау операторларыны? ?анша т?рі бар?
  • WHILE   ?андай оператор?
  • WHILE операторыны?  жалпы жазылу т?рі ?андай?
  • REPEAT  ?андай оператор?
  • REPEAT  операторыны? жалпы жазылу т?рі ?андай?
  • FOR ?андай оператор?
  • FOR операторыны?  жалпы жазылу т?рі ?андай?

 

Компьютермен ж?мыс

№7. Екі санны? кішісін табатын программа ??ру керек.

                Program min;

                Var a, b, min : integer;

                Begin

                Readln (a, b);

                If a<b  then min: = a  else  min : = b;

                Writeln ( ‘ min = ‘, min) ;

                End.

№8. ?ш санны? кішісін табатын программа ??ру керек.

Program min;

                Var a, b, c, x,  min : integer;

                Begin

                Readln (a, b, c);

                If a<b  then x: = a  else  x : = b;

                If x<c  then min: = x  else  min : = c;

                Writeln ( ‘ min = ‘, min) ;

                End.

№11. ?ш кесіндіні?   ?зынды?тары берілген. Егер б?л ?ш кесіндіден ?шб?рыш ??ру м?мкін болса, онда оны? периметрін ж?не ауданын табы?дар.

Program e5;

                Var a, b, c : integer;

                P1, p, s: real;

Begin

                Readln (a, b, c);

                If a+b>c  then p1: = a+b+c ;

                P:= (a+b+c)/2;

                S:=sqrt (p*(p-a)*(p-b)*(p-c));

                Writeln ( ‘ p1= ‘, p1:5:2) ;

                Writeln (‘ s=’,s:5:2);

End.

№16. Адам жасына ?арап, оларды ?лі мектепке барма?ан, мектеп о?ушысы, ж?мысшы, зейнеткер деген т?рт топты? біріне жат?ызатын программа ??ры?дар. Адам жасы пернета?тадан енгізіледі.

Program e6;

                Var x : integer;

Begin

Writeln (‘ adam jasin engiz’ );

                Readln (x);

                If  x<=6 then writeln (‘ ali mektepke barmagan’ ) else

                If (x>6) and (x<=17) writeln (‘ mektep okushisi ‘) else

                If (x>17) and (x<58) writeln (‘ jumisshi’) else writeln (‘ zeinetker’);

End.

№17. Екі сан берілген. Егер бірінші санны? абсолют шамасы екінші санны? абсолют шамасынан арты? болса,  онда біріншісін бес есе азайту керек, ?йтпесе екі санды да ?згеріссіз экран?а шы?ару керек.

Program e7;

                Var x, y : real;

                Begin

Writeln (‘x, y-?);

Readln (x, y);

If abs (x)< abs(y) then x:=x/5;

Writeln (x:5:2, y:5:2);

Readln;

End.

Саба?ты бекіту с?ра?тары

  • Цикл дегеніміз не?
  • Циклді? алгоритмні? неше т?рі бар?
  • Программаны? н?тижесін ?алай к?реміз?

?йге тапсырма:    6.1 тапсырма

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Циклді? ал?ы шарты ,циклді? ілесу шарты. »


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Информатика

Категория: Планирование

Целевая аудитория: 8 класс

Скачать
Циклді? ал?ы шарты ,циклді? ілесу шарты.

Автор: Ешпанова Гулдана Орынбасаровна

Дата: 04.03.2015

Номер свидетельства: 182255

Похожие файлы

object(ArrayObject)#852 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(71) "Циклді? ал?ы шарты. Циклді? ілесу шарты. "
    ["seo_title"] => string(46) "tsikldin-alg-y-sharty-tsikldin-iliesu-sharty-1"
    ["file_id"] => string(6) "185384"
    ["category_seo"] => string(11) "informatika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1426176135"
  }
}
object(ArrayObject)#874 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(73) "Циклдің алғы шарты. Циклдің ілесу шарты."
    ["seo_title"] => string(44) "tsikldin_alg_y_sharty_tsikldin_iliesu_sharty"
    ["file_id"] => string(6) "384210"
    ["category_seo"] => string(11) "informatika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1485449850"
  }
}
object(ArrayObject)#852 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(89) "Курсты? та?ырыбы: "Алгоритмдеу ж?не программалау" "
    ["seo_title"] => string(52) "kurstyn-tak-yryby-alghoritmdieu-zh-nie-proghrammalau"
    ["file_id"] => string(6) "172359"
    ["category_seo"] => string(11) "informatika"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "planirovanie"
    ["date"] => string(10) "1423811230"
  }
}
object(ArrayObject)#874 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(126) "Алгоритм т?сiнiгi. Алгоритмнi? ?асиеттерi.  Алгоритмдi бейнелеу т?сiлдерi "
    ["seo_title"] => string(81) "alghoritm-tusinighi-alghoritmnin-k-asiiettieri-alghoritmdi-bieinielieu-t-sildieri"
    ["file_id"] => string(6) "177936"
    ["category_seo"] => string(11) "informatika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1424754106"
  }
}
object(ArrayObject)#852 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(38) "Файл ж?не оны баптау. "
    ["seo_title"] => string(22) "fail-zh-nie-ony-baptau"
    ["file_id"] => string(6) "131647"
    ["category_seo"] => string(11) "informatika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1416200973"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства