Просмотр содержимого документа
«День здоровья: «Интересные игры» (6-ые классы)»
День здоровья: «Интересные игры»
Участники: 6-ые классы
Дата проведения мероприятия: 28.10.2017
Время: 15:30
Цель: развить творческие способности, ловкость учащихся; способствовать сплочению коллектива класса
Ход мероприятии
Жүргізуші: Қайырлы таң, құрметті оқушылар, ұстаздар!!! Бүгінгі біздің «Қызықты ойындарға» қош келдіңіздер! Бүгін біз ең ұйымшыл, ең тапқыр, ең мықты сыныпты анықтайтын боламыз. Сіздер дайынсыздар ма?!
Ведущий: Доброе утро, дорогие ученики и учителя! Мы рады приветствовать вас на наш день веселых и интересных игр! Сегодня мы определим самый лучший класс! Вы готовы?!
1-этап: «Танцы»
Ученики становятся в одну или две линию. Ведущий показывает танец, участники все синхронно должны повторять. Цель: весь класс должен танцевать как одно целое.
1) Танец утят
2) Қара Жорға
3) Макарена
1-кезең: «Би»
Оқушылар бір немесе екі лепке тұрып, жүргізуші көрсеткен қимылдарды қайталап билеу керек. Мақсаты: барлығы бір адамдай билеу.
2-этап: «Геометрические фигуры»
Из каждого класса участвуют 12 учеников. Как только ведущий озвучит геометрическую фигуру они должны встать как геометрическая фигура. Цель: развить ловкость учащихся.
1) Треугольник (Үшбұрыш)
2) Квадрат (Төртбұрыш)
3) Круг (Шеңбер)
2-кезең: «Геометриялық фигуралар»
Әр сыныптан 12 оқушы шығып жүргізуші айтқан фигураларда келтіру керек. Мақсаты: сынып бірлігін ұйымдастыру.
3-кезең: «Кракодил» ойыны
Ережелер өте қарапайым. Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Бірінші команда бұл сөзді болжап, қарсыластардың өкіліне айтып береді. Сөзі пантомима арқылы оның командасына бейнелеуі тиіс. Суретші сөйлей алмайды, бірақ оның командасының мүшелері оған сұрақ қоя алады, пайда болған опцияларды тізімдей алады. Басқаны «иә» немесе «жоқ» деп басу үшін рұқсат етілген сөзге рұқсат етіледі - бірақ көп емес! Осы уақытта сөзді құрайтын команда, қарсыластардың күш-жігерін көріп, көп уақыт бойы жиі тиімсіз болып қалған күлкімен оралуы мүмкін. Егер сөз дұрыс деп тапса, командалар рөлдерді өзгертеді. Әрине, әр ойыншыға жаңа ойыншы түсірілсе.
3-этап: игра «Крокодил»
Правила очень просты. Участники делятся на две команды. Первая команда загадывает слово и сообщает его представителю соперников. Это – избранный, который должен изобразить слово с помощью пантомимы своей команде. Изображающий говорить не может, но участники его команды могут задавать ему вопросы, перечислять появляющиеся варианты. Кивать головой «да» или «нет» изображающему слово разрешается – но не больше! В это время команда, загадавшая слово, может просто покатываться со смеху, видя усилия противников, часто долгое время безрезультатные. Если слово отгадано, команды меняются ролями. Конечно, для изображения каждый раз выставляется новый игрок.
4-этап: игры с скакалкой
Становятся в 4 ряда и соревнуются.
4-кезең: скакалкамен жарыс
4 қатарға тұрып, скакалкамен жарысады. Кезек кезекпен бір-біріне беру арқылы.