kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Конспект урока "?й жануарлары"

Нажмите, чтобы узнать подробности

?аза? тілі м??алімі:Оспанова Гульнур Бакытбековна                                                                 

Білім саласы: ?атынас.

Оразовательная область:Коммуникация

Б?лім: ?аза? тілі.

Раздел:Казахский язык

Та?ырыбы: ?й жануарлар

Тема урока: Домашные животные                                                                       

Ма?саты: Жануарларды? атауларымен таныстыру. «Мынау не?» деген с?ра??а жауап беру. «?», «Ы» дыбыстарын ?айталау.

Цели урока:Знакомство детей с животными.Отвечать на вопрос «Кто это?», отрабатывать произношение    специфических звуков «?», «Ы»

Ме?геретін с?здер: Ат,сиыр,?ой.

Словарный запас: лошадь.корова,баран.

а)С?леметсі?дер ме, балалар!

?алдары? ?алай?

?) Дети я вас приглашаю

в круг радости.

Армысы? алтын к?н.

Армысы? асыл жер.

Армысы? к?к аспан.

Армысы? жан досым.

б) сейчас мы с вами отвечаем на вопрос.

-Сені? аты? кім? Как тебя зовут?

в) Балалар -? дыбысын айтып к?рейік–?-?-?,енді –ы –ы-ы дыбысын айтып к?рейік.

Ойын «Повтори как я»

?ы-?ы-?ы,Жарысады жыл?ы.

Ыр-ыр-ыр, М??ірейді сиыр.

Ой-ой-ой,Ма?ырайды ?ой

Балалар ?ле?ді, ?имылдарды ?айталайды.

Слушают,участвует в разговоре.Повторяют движения и слова динамической паузы

а) ??гімелеу-беседа с детьми

Балалар под волшебной салфеткой спрятались животные, которых можно увидеть, только если отгадаем загадку.

1.Быстрее ветра я скачу,

Цок-цок –копытами стучу,

Я громко иго-го кричу

Садись на спину прокачу. (Лошадка)

2.Из-за того, что есть рога,
Привязали к ней веревку,
А ведь много молока
Дает нам добрая…!(Коровка)

3.Травку кушает он в поле
И гуляет на просторе.
Много у него кудряшек,
Потому что он… (Барашек.)

?р шешілген ж?мба? шешіміне жануарлар ашылып отырады.

Какие вы молодцы все животных угадали! А где живут эти животные, сможете угадать?

Скажите балалар, а человек, что делает для этих животных? 

Жарайсы?дар,балалар Оларды к?ру ?шін ?же ?йіне жайлау?а барайы?.(Смотрите как здесь красиво что вы видете,кого мы видим?)

?)С?здікпен ж?мыс-работа с новыми словами :  Ат- лошадь,сиыр-корова,?ой-баран.

б)Сергіту с?ті:

в)«?ыты?-?ыты? »ойыны

 «Чей голос» ойыны.

Жарайсы?дар балалар енді балаба?шамыз?а ?айтайы?.

-Б?гінгі саба? сендерге ?надыма?

?андай жануарлармен танысты??

Жарайсы?дар ?те тамаша!

-Сау болы?дар!

Сау болы?ыз!

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«конспект урока "?й жануарлары"»

ІІ сәбилер тобында ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

технологиялық картасы

24.05.2016 - 4 топ

25.05.2016-10 топ

27.05.2016-12 топ

03.06.2016 - 8 топ

Қазақ тілі мұғалімі:Оспанова Гульнур Бакытбековна

Білім саласы: Қатынас.

Оразовательная область:Коммуникация

Бөлім: Қазақ тілі.

Раздел:Казахский язык

Тақырыбы: Үй жануарлар

Тема урока: Домашные животные

Мақсаты: Жануарлардың атауларымен таныстыру. «Мынау не?» деген сұраққа жауап беру. «Қ», «Ы» дыбыстарын қайталау.

Цели урока:Знакомство детей с животными.Отвечать на вопрос «Кто это?», отрабатывать произношение специфических звуков «Қ», «Ы»

Меңгеретін сөздер: Ат,сиыр,қой.

Словарный запас: лошадь.корова,баран.


Іс-әрекеттің негіздері

Этапы деятельности

Мұғалімнің іс-әрекеті

Действия воспитателья

Балалардың іс-әрекеті

Действия детей

Себепті оятушылық

Мотивационно- побудительный

а)Сәлеметсіңдер ме, балалар!

Қалдарың қалай?

ә) Дети я вас приглашаю

в круг радости.

Армысың алтын күн.

Армысың асыл жер.

Армысың көк аспан.

Армысың жан досым.

б) сейчас мы с вами отвечаем на вопрос.

-Сенің атың кім? Как тебя зовут?

в) Балалар -қ дыбысын айтып көрейік–қ-қ-қ,енді –ы –ы-ы дыбысын айтып көрейік.

Ойын «Повтори как я»

Қы-қы-қы,Жарысады жылқы.

Ыр-ыр-ыр, Мөңірейді сиыр.

Ой-ой-ой,Маңырайды қой

Сәлеметсіз бе!

Жақсы.

Балалар өлеңді, қимылдарды қайталайды.

Слушают,участвует в разговоре.Повторяют движения и слова динамической паузы


Менің атым.....



Балалар дыбыстарды топпен және жеке-жеке қайталайды.



Ұйымдастыру кезеңі

Организационно- поисковый

а) Әңгімелеу-беседа с детьми

Балалар под волшебной салфеткой спрятались животные, которых можно увидеть, только если отгадаем загадку.

1.Быстрее ветра я скачу,

Цок-цок –копытами стучу,

Я громко иго-го кричу

Садись на спину прокачу. (Лошадка)

2.Из-за того, что есть рога,
Привязали к ней веревку,
А ведь много молока
Дает нам добрая…!(Коровка)

3.Травку кушает он в поле
И гуляет на просторе.
Много у него кудряшек,
Потому что он… (Барашек.)

Әр шешілген жұмбақ шешіміне жануарлар ашылып отырады.

Какие вы молодцы все животных угадали! А где живут эти животные, сможете угадать?

Скажите балалар, а человек, что делает для этих животных? 

Жарайсыңдар,балалар Оларды көру үшін әже үйіне жайлауға барайық.(Смотрите как здесь красиво что вы видете,кого мы видим?)

ә)Сөздікпен жұмыс-работа с новыми словами : Ат- лошадь,сиыр-корова,қой-баран.

б)Сергіту сәті:

в)«Қытық-қытық »ойыны

«Чей голос» ойыны.

Жарайсыңдар балалар енді балабақшамызға қайтайық .


Балалар қызыға сабаққа көңіл бөледі.





Лошадка-ат




Коровка-сиыр





Баран-қой







Дома, во дворе. Рядом с человеком.



Кормит.




Лошадь,коровы,барашки, юрта.


Ат- лошадь,

сиыр-корова,

қой-баран. Жекелей және хормен қайталау.


Балалар қызыға ойын ойнайды.



Қорыту кезеңі

Рефлексивно- корригирующий

-Бүгінгі сабақ сендерге ұнадыма?

Қандай жануарлармен таныстық?

Жарайсыңдар өте тамаша!

-Сау болыңдар!

Иә,ұнады.

Ат,сиыр,қой

Сау болыңыз!


Үміттенген нәтиже:

Білу керек: Үй жануарлар атауларын қазақша дұрыс атай білу.

Болу керек: Үй жануарларынақамқорлықпен қарау керектігін меңгереді.

Қолынан келуі тиіс: Мұғалімнің айтқанын тыңдап, сұрақтарға жауап беру.












































Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Дошкольное образование

Категория: Уроки

Целевая аудитория: Дошкольникам.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
конспект урока "?й жануарлары"

Автор: Оспанова Гульнур Бакытбековна

Дата: 22.05.2016

Номер свидетельства: 329370

Похожие файлы

object(ArrayObject)#852 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(58) "Конспект урока "Жануарлар ?лемі""
    ["seo_title"] => string(32) "konspiekt-uroka-zhanuarlar-liemi"
    ["file_id"] => string(6) "302341"
    ["category_seo"] => string(21) "doshkolnoeObrazovanie"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1457117535"
  }
}
object(ArrayObject)#874 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(75) "Конспект урока "Жануарлар ?леміне саяхат""
    ["seo_title"] => string(44) "konspiekt-uroka-zhanuarlar-lieminie-saiakhat"
    ["file_id"] => string(6) "302342"
    ["category_seo"] => string(21) "doshkolnoeObrazovanie"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1457117622"
  }
}
object(ArrayObject)#852 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(66) "Конспект урока ?й жануарлары 4 сынып "
    ["seo_title"] => string(38) "konspiekt-uroka-ui-zhanuarlary-4-synyp"
    ["file_id"] => string(6) "234587"
    ["category_seo"] => string(16) "nachalniyeKlassi"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1443465981"
  }
}
object(ArrayObject)#874 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(112) "Конспект урока по тему "Жануарларды? ?орша?ан орта ?шін ма?ызы" "
    ["seo_title"] => string(69) "konspiekt-uroka-po-tiemu-zhanuarlardyn-k-orshag-an-orta-ushin-man-yzy"
    ["file_id"] => string(6) "173563"
    ["category_seo"] => string(10) "vneurochka"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1424008587"
  }
}
object(ArrayObject)#852 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(62) "Жануарлар ?лемінде конспект урока"
    ["seo_title"] => string(36) "zhanuarlar-liemindie-konspiekt-uroka"
    ["file_id"] => string(6) "291178"
    ["category_seo"] => string(7) "prochee"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1455091084"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства