kopilkaurokov.ru - сайт для учителей
Файл удален или неудачно загружен. Попробуйте загрузить файл повторно

Создайте Ваш сайт учителя Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Uch xonali sonni xona birliklari ko'rinishida tasvirlash

Нажмите, чтобы узнать подробности

Uch xonali sonni xona birliklari yigʻindisi koʻrinishda tasvirlash

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Uch xonali sonni xona birliklari ko'rinishida tasvirlash»

2-sinlar uchun O‘qituvchi:Boltaeva Oysha Matematika fani

2-sinlar uchun

O‘qituvchi:Boltaeva Oysha

Matematika fani

Fan: Sana: 7.04.2020  MATEMATIKA    Sinf:2  Mavzu:Uch xonali sonni xona birliklari yig ʻ indisi ko ʻ rinishda tasvirlash. Darsning maqsadi:  Tarbiyaviy: O’quvchilarni  tartib-intizomga, o’zgalarni hurmat qilishga, tabiatni sevishga o’simlik va hayvonot dunyosiga g’amxo’rlik qilishga o’rgatish, vatanparvarlik ruhida tarbiyalash. Ta’limiy: O’quvchilarga Uch xonali sonni xona birliklari yig ʻ indisi ko ʻ rinishda o ʻ rgatish.  Rivojlantiruvchi : Bilimli, zukko hamda mehnatsevar bo’lishga o’rgatish. Mantiqiy va mustaqil fikrlash qobiliyatlarini rivojlantirish.

Fan:

Sana: 7.04.2020

MATEMATIKA

Sinf:2

Mavzu:Uch xonali sonni xona birliklari yig ʻ indisi ko ʻ rinishda tasvirlash.

Darsning maqsadi:

Tarbiyaviy: O’quvchilarni

tartib-intizomga, o’zgalarni hurmat qilishga, tabiatni sevishga o’simlik va hayvonot dunyosiga g’amxo’rlik qilishga o’rgatish, vatanparvarlik ruhida tarbiyalash.

Ta’limiy: O’quvchilarga

Uch xonali sonni xona birliklari yig ʻ indisi ko ʻ rinishda o ʻ rgatish.

Rivojlantiruvchi : Bilimli, zukko hamda mehnatsevar bo’lishga o’rgatish. Mantiqiy va mustaqil fikrlash qobiliyatlarini rivojlantirish.

Dars uslubi: Yozma Dars turi: Yangi bilim berish Darsning borishi: Dars jihozi: darslik, boshqotirmalar , tarqatmalar, slayd Dars usuli: Kichik guruhlarda ishlash,

Dars uslubi: Yozma

Dars turi:

Yangi bilim berish

Darsning borishi:

Dars jihozi: darslik, boshqotirmalar , tarqatmalar, slayd

Dars usuli: Kichik guruhlarda ishlash,

Darsning rejasi: O`TGAN MAVZU VA UY VAZIFANI SO`RASH – 10 daqiqa TASHKILIY QISM – 3 daqiqa YANGI MAVZU BAYONI – 20 daqiqa MUSTAHKAMLASH – 7 daqiqa UYGA VAZIFA, BAHOLASH – 5 daqiqa

Darsning rejasi:

  • O`TGAN MAVZU VA UY VAZIFANI SO`RASH

10 daqiqa

  • TASHKILIY QISM

3 daqiqa

  • YANGI MAVZU BAYONI

20 daqiqa

  • MUSTAHKAMLASH

7 daqiqa

  • UYGA VAZIFA, BAHOLASH

5 daqiqa

TASHKILIY QISM O‘quvchilar davomadi aniqlanadi, uyga berilgan vazifani aniqlash. II – guruh “ Aylana” I – guruh III – guruh “ Uchburchak” “ To’rtburchak” Darsning nomi: Sayohat darsi. Mavzuning qisqacha mazmuni: Uch xonali sonlarga doir misol va masalalar yechish

TASHKILIY QISM

O‘quvchilar davomadi aniqlanadi, uyga berilgan vazifani aniqlash.

II – guruh

“ Aylana”

I – guruh

III – guruh

“ Uchburchak”

“ To’rtburchak”

Darsning nomi:

Sayohat darsi.

Mavzuning qisqacha mazmuni:

Uch xonali sonlarga doir misol va masalalar yechish

O`TGAN MAVZUNI MUSTAHKAMLASH “ Kim chaqqon” o’yini

O`TGAN MAVZUNI MUSTAHKAMLASH

“ Kim chaqqon” o’yini

YANGI MAVZU BAYONI Aim.Uz

YANGI MAVZU BAYONI

Aim.Uz

b) 2. Yozuvlar to’g’ri bo’lishi uchun amal ishorasini qo’ying: 58….2=56 a) + b) - d) = 3. Ifodalarni taqqoslang: 76-4__76-40 a) b ) 4. To’g’ri javobli misolni belgilang: a) 20+ 11=9 b) 79-70=9 d) 19-10=29 5. Noto’g’ri javobli misolni belgilang: a) 13-13=0 b) (34-4)+ 70=100 d) (54-2)+5 =56 6. Pufak 10 so’m, qalam 3 so’m qimmat. Qalam qancha? a) 13 so’m b) 7 so’m d) 23 so’m 7. 1 qopda 50 kg, 2- qopda 10 kg kam. 2- qopda kg? a) 60 kg b) 40 kg d ) 90 kg 8. 1 kesmaning uzunligi 5 dm 7 sm, ikkinch kesmaning uzunligi esa 4 dm bo’lsa, birinchi kesmaning uzunligi ikkinchisinikidan qancha uzun?" width="640"

MUSTAHKAMLASH

1. Qiymatlarni topmasdan taqqosla:

20+20+20+20__20+20+20

a) b)

2. Yozuvlar to’g’ri bo’lishi uchun amal ishorasini qo’ying: 58….2=56

a) + b) - d) =

3. Ifodalarni taqqoslang: 76-4__76-40

a) b )

4. To’g’ri javobli misolni belgilang:

a) 20+ 11=9 b) 79-70=9 d) 19-10=29

5. Noto’g’ri javobli misolni belgilang:

a) 13-13=0 b) (34-4)+ 70=100 d) (54-2)+5 =56

6. Pufak 10 so’m, qalam 3 so’m qimmat. Qalam qancha?

a) 13 so’m b) 7 so’m d) 23 so’m

7. 1 qopda 50 kg, 2- qopda 10 kg kam. 2- qopda kg?

a) 60 kg b) 40 kg d ) 90 kg

8. 1 kesmaning uzunligi 5 dm 7 sm, ikkinch kesmaning uzunligi esa 4 dm bo’lsa, birinchi kesmaning uzunligi ikkinchisinikidan qancha uzun?

O’quvchilarni baholash va UYGA VAZIFA:

O’quvchilarni baholash va UYGA VAZIFA:

ETIBORINGIZ UCHUN KATTA RAXMAT

ETIBORINGIZ UCHUN KATTA RAXMAT


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Презентации

Целевая аудитория: 2 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
Uch xonali sonni xona birliklari ko'rinishida tasvirlash

Автор: Boltaeva Oysha Davurovna

Дата: 13.04.2020

Номер свидетельства: 546474


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства