kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

“mulohazalar ustida topshiriqlarni bajarish”

Нажмите, чтобы узнать подробности

“MULOHAZALAR USTIDA TOPSHIRIQLARNI BAJARISH”          

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«“mulohazalar ustida topshiriqlarni bajarish”»

Buxoro viloyati G`ilduvon tumani 22-umumiy o`rta ta`lim maktabining boshlang`ich sinf o`qituvchisi Tursunova Dilrabo Erkinovnaning 4- sinf matematika fanidan “MULOHAZALAR USTIDA TOPSHIRIQLARNI BAJARISH” mavzusida tayyorlagan dars ishlanmasi .

Buxoro viloyati G`ilduvon tumani 22-umumiy o`rta ta`lim maktabining boshlang`ich sinf o`qituvchisi Tursunova Dilrabo Erkinovnaning 4-

sinf matematika fanidan “MULOHAZALAR USTIDA TOPSHIRIQLARNI BAJARISH” mavzusida tayyorlagan dars ishlanmasi .

MAVZU: MULOHAZALAR USTIDA TOPSHIRIQLARNI BAJARISH

MAVZU: MULOHAZALAR USTIDA TOPSHIRIQLARNI BAJARISH

1. Rost mulohazalarni o‘qing: a) burgut – qush; e) tipratikan – o‘simlik; b) 1 hafta – 7 kun; f) choynak – gul. d) avgust – yoz oyi; Bu mulohazalarning har birini boshqa mulohazaga shunday almashtiringki, unda „ ... ekani yolg‘on“ jumlasi ishtirok etsin. Qanday mulohazalar hosil bo‘ldi: rostmi yoki yolg‘on?
  • 1. Rost mulohazalarni o‘qing:
  • a) burgut – qush; e) tipratikan – o‘simlik;
  • b) 1 hafta – 7 kun; f) choynak – gul.
  • d) avgust – yoz oyi;
  • Bu mulohazalarning har birini boshqa mulohazaga
  • shunday almashtiringki, unda „ ... ekani
  • yolg‘on“ jumlasi ishtirok etsin. Qanday mulohazalar
  • hosil bo‘ldi: rostmi yoki yolg‘on?
2.  Yolg‘on mulohazalarni o‘qing:

2. Yolg‘on mulohazalarni o‘qing:

  • a) istalgan kvadratning uchta uchi bor;
  • b) tonna – uzunlik birligi;
  • d) 100 va 38 sonlari ayirmasi 52 ga teng;
  • e) parallel to‘g‘ri chiziqlar kesishadi.
  • Bu mulohazalarning har birini boshqa mulohaza
  • bilan shunday almashtiringki, unda „ ... ekani
  • yolg‘on“ jumlasi ishtirok etsin. Qanday mulohazalar
  • hosil bo‘ldi: rostmi yoki yolg‘on?
3. Ikkita mulohazani taqqoslang. Ular nimasi bilan farq qiladi? 1. Dekabr 31 kundan iborat. Dekabr 31 kundan iborat ekani noto‘g‘ri. 2. Olma – meva. Olma meva ekani noto‘g‘ri. Istalgan mulohazani qisqalik uchun lotin alifbosining bosh harfi bilan belgilash qabul qilingan.
  • 3. Ikkita mulohazani taqqoslang. Ular nimasi bilan
  • farq qiladi?
  • 1. Dekabr 31 kundan iborat.
  • Dekabr 31 kundan iborat ekani noto‘g‘ri.
  • 2. Olma – meva.
  • Olma meva ekani noto‘g‘ri.
  • Istalgan mulohazani qisqalik uchun lotin alifbosining
  • bosh harfi bilan belgilash qabul qilingan.
„ Dekabr 31 kundan iborat“ mulohazhazasini A harfi bilan belgilasak, u holda „Dekabr 31 kundan iborat ekani noto‘g‘ri“ mulohazasini bunday belgilaymiz: A. Bunday o‘qiladi: A emas. A mulohaza A mulohazaning inkori deb ataladi.
  • Dekabr 31 kundan iborat“ mulohazhazasini A harfi bilan belgilasak, u holda „Dekabr
  • 31 kundan iborat ekani noto‘g‘ri“ mulohazasini
  • bunday belgilaymiz: A. Bunday o‘qiladi: A
  • emas. A mulohaza A mulohazaning inkori deb
  • ataladi.
QOIDA: Agar A mulohaza rost bo‘lsa, u holda uning inkori A mulohaza yolg‘on bo‘ladi. Bunday yoziladi: A = R, A = Y. Agar A mulohaza yolg‘on bo‘lsa, u holda uning inkori A rost bo‘ladi. Bunday yoziladi: A = Y, A = R.

QOIDA: Agar A mulohaza rost bo‘lsa, u holda uning

inkori A mulohaza yolg‘on bo‘ladi. Bunday

yoziladi: A = R, A = Y.

Agar A mulohaza yolg‘on bo‘lsa, u holda

uning inkori A rost bo‘ladi. Bunday yoziladi:

A = Y, A = R.

4. „Agar ikkita sonning yig‘indisi 5 ga bo‘linsa, u holda har bir qo‘shiluvchi ham 5 ga bo‘linadi“, – dedi Dilshod. Dilshodning nohaq ekanligini isbotlang. Bunga o‘zingiz misol keltiring.

4. „Agar ikkita sonning yig‘indisi 5 ga bo‘linsa, u

holda har bir qo‘shiluvchi ham 5 ga bo‘linadi“, –

dedi Dilshod.

Dilshodning nohaq ekanligini isbotlang. Bunga

o‘zingiz misol keltiring.

BAHOLASH MEZONI  UYGA VAZIFA : 5-6-misol,masalalar

BAHOLASH

MEZONI

UYGA VAZIFA :

5-6-misol,masalalar


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Презентации

Целевая аудитория: 4 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
“mulohazalar ustida topshiriqlarni bajarish”

Автор: Tursunova Dilrabo Erkinovna

Дата: 11.02.2022

Номер свидетельства: 600028


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства