kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Ma'lumotlarni turli ko'rinishlarda ifodalash

Нажмите, чтобы узнать подробности

Bu prezentatsida  kasr sonlar ustida misol vamasalalarni yechish malakasi shakllanadi.

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Ma'lumotlarni turli ko'rinishlarda ifodalash»

Fan: Matematika  Sinf: 3 - ,, O “  Mavzu : Ma’lumotlarni turli ko’rinishda ifodalash  O’qituvchi: Rashidova A. X.

Fan: Matematika Sinf: 3 - ,, O “ Mavzu : Ma’lumotlarni turli ko’rinishda ifodalash O’qituvchi: Rashidova A. X.

DARSNING OLTIN QOIDALARI AHILLIK INTIZOM A NIQLIK FAOLLIK O‘NG QO‘L QOIDASI O‘ZARO HURMAT

DARSNING OLTIN QOIDALARI

AHILLIK

INTIZOM

A NIQLIK

FAOLLIK

O‘NG QO‘L QOIDASI

O‘ZARO HURMAT

BIZNING SHIOR INTILGANGA TOLE YOR !

BIZNING SHIOR

INTILGANGA TOLE YOR !

Uyga vazifani tekshirish   6-misol  1  1  7   2 5 10    3  1  10 10   7 - masala   Bug’doy yanchilganda - 3 qismi un    4  900 kg un uchun - ? kg bug’doy kerak    Yechish : 900 x 4 : 3 = 1200 (kg)   Javob: 900 kg un uchun 1200 kg bug’doy yanchilishi kerak    m m m = 70 sm; = 50 sm; =  20 sm; = 30 sm; m  = 10 sm m

Uyga vazifani tekshirish 6-misol 1 1 7 2 5 10 3 1 10 10 7 - masala Bug’doy yanchilganda - 3 qismi un 4 900 kg un uchun - ? kg bug’doy kerak Yechish : 900 x 4 : 3 = 1200 (kg) Javob: 900 kg un uchun 1200 kg bug’doy yanchilishi kerak

m

m

m

= 70 sm;

= 50 sm;

= 20 sm;

= 30 sm;

m

= 10 sm

m

“ To’g’risini top” o‘yini 1 -guruh    270° 120° 210° 360°

To’g’risini top” o‘yini 1 -guruh

270° 120° 210° 360°

“ To’g’risini top” o‘yini 2 -guruh    270° 180° 90° 210°

To’g’risini top” o‘yini 2 -guruh

270° 180° 90° 210°

“ To’g’risini top” o‘yini 3 -guruh    120° 180° 300° 360°

To’g’risini top” o‘yini 3 -guruh

120° 180° 300° 360°

“ To’g’risini top” o‘yini 4- guruh    300° 120° 210° 30°

To’g’risini top” o‘yini 4- guruh

300° 120° 210° 30°

,,Kim chaqqon” o’yini. 1 -guruh

,,Kim chaqqon” o’yini. 1 -guruh

,,Kim chaqqon” o’yini. 2 -guruh

,,Kim chaqqon” o’yini. 2 -guruh

,,Kim chaqqon” o’yini. 3 -guruh

,,Kim chaqqon” o’yini. 3 -guruh

,,Kim chaqqon” o’yini. 4 -guruh

,,Kim chaqqon” o’yini. 4 -guruh

Mavzu : Ma’lumotlarni turli ko’rinishda  ifodalash  1 - misol   Ko’payuvchi Ko’payuvchi 101 Ko’paytma 9 200 4 120 200 50 888 287 3 333 8 323

Mavzu : Ma’lumotlarni turli ko’rinishda ifodalash 1 - misol

Ko’payuvchi

Ko’payuvchi

101

Ko’paytma

9

200

4

120

200

50

888

287

3

333

8 323

2- masala   O’rib olindi – 612 q bug’doy Arpaning – ? 3 qismini  4 Sulining - ? 1 qismini  3 Yig’ib olingan - ? q hosil

2- masala

O’rib olindi – 612 q bug’doy

Arpaning – ? 3 qismini

4

Sulining - ? 1 qismini

3

Yig’ib olingan - ? q hosil

2- masala  Yechish  1) 612*4:3=816 (q)  2) 612*3:1=1836 (q)  3) 816+1836=2652 (q)  4) 2652+612=3264 (q)  Javob:Hammasi bo’lib 3264 q  hosil yig’ib olingan

2- masala Yechish 1) 612*4:3=816 (q) 2) 612*3:1=1836 (q) 3) 816+1836=2652 (q) 4) 2652+612=3264 (q) Javob:Hammasi bo’lib 3264 q hosil yig’ib olingan

3-misol.Ifodalarni yozib ,qiymatini toping a) 468 va 9 sonlari bo’linmasini 7 marta oshiring  b) 219 va 87 sonlari yig’indisini 2 marta kamaytiring  c) 859 ga 3740 va 870 sonlari ayirmasini qo’shing

3-misol.Ifodalarni yozib ,qiymatini toping

  • a) 468 va 9 sonlari bo’linmasini 7 marta oshiring

  • b) 219 va 87 sonlari yig’indisini 2 marta kamaytiring

  • c) 859 ga 3740 va 870 sonlari ayirmasini qo’shing

  • d) 2009 dan 612 va 6 sonlari bo’linmasini ayiring
4- chizma   A B 12 sm D F E Yechish : 12:4=3 sm

4- chizma

A

B

12 sm

D

F

E

Yechish : 12:4=3 sm

a b c d

a

b

c

d

a b 3 c d

a

b

3

c

d

a b c d

a

b

c

d

a b c d

a

b

c

d

a b c d

a

b

c

d

MUSTAQIL ISH O‘NLI KASR KO’RINISHIDA YOZING.   = =4, =  =  = =3 =

MUSTAQIL ISH

O‘NLI KASR KO’RINISHIDA YOZING.

= =4, =

=

= =3 =

V .Darsni xulosalash: Darsda faol qatnashgan o‘quvchilar bilimini baholash. G‘olib qatorni aniqlash. Rag‘batlantirish VI .Uyga vazifa: 6-7 - misol va masalalar sharti tushuntiriladi.

V .Darsni xulosalash: Darsda faol qatnashgan o‘quvchilar bilimini baholash. G‘olib qatorni aniqlash. Rag‘batlantirish

VI .Uyga vazifa:

6-7 - misol va masalalar sharti tushuntiriladi.


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Презентации

Целевая аудитория: 3 класс

Скачать
Ma'lumotlarni turli ko'rinishlarda ifodalash

Автор: Rashidova Aziza Xoliqovna

Дата: 02.06.2022

Номер свидетельства: 608704


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства