kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Ma'lumotlarni turli ko'rinishlarda ifodalash

Нажмите, чтобы узнать подробности

Bu prezentatsida  kasr sonlar ustida misol vamasalalarni yechish malakasi shakllanadi.

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Ma'lumotlarni turli ko'rinishlarda ifodalash»

Fan: Matematika  Sinf: 3 - ,, O “  Mavzu : Ma’lumotlarni turli ko’rinishda ifodalash  O’qituvchi: Rashidova A. X.

Fan: Matematika Sinf: 3 - ,, O “ Mavzu : Ma’lumotlarni turli ko’rinishda ifodalash O’qituvchi: Rashidova A. X.

DARSNING OLTIN QOIDALARI AHILLIK INTIZOM A NIQLIK FAOLLIK O‘NG QO‘L QOIDASI O‘ZARO HURMAT

DARSNING OLTIN QOIDALARI

AHILLIK

INTIZOM

A NIQLIK

FAOLLIK

O‘NG QO‘L QOIDASI

O‘ZARO HURMAT

BIZNING SHIOR INTILGANGA TOLE YOR !

BIZNING SHIOR

INTILGANGA TOLE YOR !

Uyga vazifani tekshirish   6-misol  1  1  7   2 5 10    3  1  10 10   7 - masala   Bug’doy yanchilganda - 3 qismi un    4  900 kg un uchun - ? kg bug’doy kerak    Yechish : 900 x 4 : 3 = 1200 (kg)   Javob: 900 kg un uchun 1200 kg bug’doy yanchilishi kerak    m m m = 70 sm; = 50 sm; =  20 sm; = 30 sm; m  = 10 sm m

Uyga vazifani tekshirish 6-misol 1 1 7 2 5 10 3 1 10 10 7 - masala Bug’doy yanchilganda - 3 qismi un 4 900 kg un uchun - ? kg bug’doy kerak Yechish : 900 x 4 : 3 = 1200 (kg) Javob: 900 kg un uchun 1200 kg bug’doy yanchilishi kerak

m

m

m

= 70 sm;

= 50 sm;

= 20 sm;

= 30 sm;

m

= 10 sm

m

“ To’g’risini top” o‘yini 1 -guruh    270° 120° 210° 360°

To’g’risini top” o‘yini 1 -guruh

270° 120° 210° 360°

“ To’g’risini top” o‘yini 2 -guruh    270° 180° 90° 210°

To’g’risini top” o‘yini 2 -guruh

270° 180° 90° 210°

“ To’g’risini top” o‘yini 3 -guruh    120° 180° 300° 360°

To’g’risini top” o‘yini 3 -guruh

120° 180° 300° 360°

“ To’g’risini top” o‘yini 4- guruh    300° 120° 210° 30°

To’g’risini top” o‘yini 4- guruh

300° 120° 210° 30°

,,Kim chaqqon” o’yini. 1 -guruh

,,Kim chaqqon” o’yini. 1 -guruh

,,Kim chaqqon” o’yini. 2 -guruh

,,Kim chaqqon” o’yini. 2 -guruh

,,Kim chaqqon” o’yini. 3 -guruh

,,Kim chaqqon” o’yini. 3 -guruh

,,Kim chaqqon” o’yini. 4 -guruh

,,Kim chaqqon” o’yini. 4 -guruh

Mavzu : Ma’lumotlarni turli ko’rinishda  ifodalash  1 - misol   Ko’payuvchi Ko’payuvchi 101 Ko’paytma 9 200 4 120 200 50 888 287 3 333 8 323

Mavzu : Ma’lumotlarni turli ko’rinishda ifodalash 1 - misol

Ko’payuvchi

Ko’payuvchi

101

Ko’paytma

9

200

4

120

200

50

888

287

3

333

8 323

2- masala   O’rib olindi – 612 q bug’doy Arpaning – ? 3 qismini  4 Sulining - ? 1 qismini  3 Yig’ib olingan - ? q hosil

2- masala

O’rib olindi – 612 q bug’doy

Arpaning – ? 3 qismini

4

Sulining - ? 1 qismini

3

Yig’ib olingan - ? q hosil

2- masala  Yechish  1) 612*4:3=816 (q)  2) 612*3:1=1836 (q)  3) 816+1836=2652 (q)  4) 2652+612=3264 (q)  Javob:Hammasi bo’lib 3264 q  hosil yig’ib olingan

2- masala Yechish 1) 612*4:3=816 (q) 2) 612*3:1=1836 (q) 3) 816+1836=2652 (q) 4) 2652+612=3264 (q) Javob:Hammasi bo’lib 3264 q hosil yig’ib olingan

3-misol.Ifodalarni yozib ,qiymatini toping a) 468 va 9 sonlari bo’linmasini 7 marta oshiring  b) 219 va 87 sonlari yig’indisini 2 marta kamaytiring  c) 859 ga 3740 va 870 sonlari ayirmasini qo’shing

3-misol.Ifodalarni yozib ,qiymatini toping

  • a) 468 va 9 sonlari bo’linmasini 7 marta oshiring

  • b) 219 va 87 sonlari yig’indisini 2 marta kamaytiring

  • c) 859 ga 3740 va 870 sonlari ayirmasini qo’shing

  • d) 2009 dan 612 va 6 sonlari bo’linmasini ayiring
4- chizma   A B 12 sm D F E Yechish : 12:4=3 sm

4- chizma

A

B

12 sm

D

F

E

Yechish : 12:4=3 sm

a b c d

a

b

c

d

a b 3 c d

a

b

3

c

d

a b c d

a

b

c

d

a b c d

a

b

c

d

a b c d

a

b

c

d

MUSTAQIL ISH O‘NLI KASR KO’RINISHIDA YOZING.   = =4, =  =  = =3 =

MUSTAQIL ISH

O‘NLI KASR KO’RINISHIDA YOZING.

= =4, =

=

= =3 =

V .Darsni xulosalash: Darsda faol qatnashgan o‘quvchilar bilimini baholash. G‘olib qatorni aniqlash. Rag‘batlantirish VI .Uyga vazifa: 6-7 - misol va masalalar sharti tushuntiriladi.

V .Darsni xulosalash: Darsda faol qatnashgan o‘quvchilar bilimini baholash. G‘olib qatorni aniqlash. Rag‘batlantirish

VI .Uyga vazifa:

6-7 - misol va masalalar sharti tushuntiriladi.


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Презентации

Целевая аудитория: 3 класс

Скачать
Ma'lumotlarni turli ko'rinishlarda ifodalash

Автор: Rashidova Aziza Xoliqovna

Дата: 02.06.2022

Номер свидетельства: 608704


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства