kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Boshlangʻich sinflarda geometrik shakllar ni oʻrganishda ertak usulidan foydalanish

Нажмите, чтобы узнать подробности

Ushbu slaydda matematika fanidan ertak usulidan foydalanish

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Boshlangʻich sinflarda geometrik shakllar ni oʻrganishda ertak usulidan foydalanish»

NAMANGAN VILOYATI CHORTOQ TUMANI 52-SONI UMUMIY O’RTA TA’LIM MAKTABI BOSHLANG’ICH SINF O’QTUVCHISI  MIRZAKBAROVA MALIKANINIG  1-SINF MATEMATIKA FANIDAN TAYYORLAGAN TAQDIMOTI.

NAMANGAN VILOYATI CHORTOQ TUMANI 52-SONI UMUMIY O’RTA TA’LIM MAKTABI BOSHLANG’ICH SINF O’QTUVCHISI MIRZAKBAROVA MALIKANINIG 1-SINF MATEMATIKA FANIDAN TAYYORLAGAN TAQDIMOTI.

Mantiqiy tushunchalar: «barchasi», «ayrimlari», «...dan tashqari barchasi»...

Mantiqiy tushunchalar: «barchasi», «ayrimlari», «...dan tashqari barchasi»...

Tushuncha so’zini ma’nosi  Tushuncha — narsa va hodisalarning muhim xususiyatlari, aloqalari va munosabatlarini aks ettiruvchi tafakkur shakli. Har bir fan muayyan tushunchalar bilan ish koʻradi, ularda bilimlar jamlanadi. U taqqoslash, analiz, sintez, umumlashtirish kabi mantiqiy usullardan foydalangan holda hosil qilinadi.

Tushuncha so’zini ma’nosi

Tushuncha — narsa va hodisalarning muhim xususiyatlari, aloqalari va munosabatlarini aks ettiruvchi tafakkur shakli. Har bir fan muayyan tushunchalar bilan ish koʻradi, ularda bilimlar jamlanadi. U taqqoslash, analiz, sintez, umumlashtirish kabi mantiqiy usullardan foydalangan holda hosil qilinadi.

Choynak Kosa Piyola Lagan Qoshuq Pichoq Vilka Uy - ro’zg’or buyumlari

Choynak Kosa Piyola Lagan Qoshuq Pichoq Vilka

Uy - ro’zg’or

buyumlari

2-masala   Bitta qo‘ydan 7 kg, boshqasidan undan 3 kg ortiq jun qirqib olindi. Ikkala qo‘ydan hammasi bo‘lib necha kilogramm jun qirqib olingan?

2-masala

Bitta qo‘ydan 7 kg, boshqasidan undan

3 kg ortiq jun qirqib olindi. Ikkala qo‘ydan hammasi bo‘lib necha kilogramm jun qirqib olingan?

Masalani qisqa sharti 1-qo’ydan - 7-kg jun 2-qo’ydan - ?,3-kg ortiq jun ? Necha kg Masalani yechilishi 1-usul: 1) 7+3=10 (2-qo’ydan olingan jun) 2) 7+10=17 (Ikkala qo’ydan olingan jun) 2-usul: 7+(7+3)=7+10=17 Javob: Ikkala qo’ydan 17-kg jun qirqib olingan.

Masalani qisqa sharti

1-qo’ydan - 7-kg jun

2-qo’ydan - ?,3-kg ortiq jun

? Necha kg

Masalani yechilishi

1-usul:

1) 7+3=10 (2-qo’ydan olingan jun)

2) 7+10=17 (Ikkala qo’ydan olingan jun)

2-usul:

7+(7+3)=7+10=17

Javob: Ikkala qo’ydan 17-kg jun qirqib olingan.

3-misol  Ifodalarning qiymatini toping. Raqamlar joylashuvidagi o‘ziga xoslikni tushuntiring.   53 + 41=94  35 + 14=49 32+ 26=58 54 + 45=99 23 + 62=85 45 + 54=99 62 + 21=83 26 + 12=38

3-misol

Ifodalarning qiymatini toping. Raqamlar joylashuvidagi o‘ziga xoslikni tushuntiring.

53 + 41=94

35 + 14=49

32+ 26=58

54 + 45=99

23 + 62=85

45 + 54=99

62 + 21=83

26 + 12=38

4-misol  Figuralarning nomlarini aytib bering: 8-ta beshburchakni toping? 7-ta oltiburchakni toping?

4-misol

Figuralarning nomlarini aytib bering:

8-ta beshburchakni toping?

7-ta oltiburchakni toping?

Uchbyrchaklar ?-ta To’g’rito’rtburchak ?-ta

Uchbyrchaklar ?-ta

To’g’rito’rtburchak ?-ta

Uyga vazifa 5-misol  (30 + 20) - 10 = 50 – 10 = (80 - 50) + 20 = 30 + 20 =  (90 - 40) + 30 (20 + 20) - 20

Uyga vazifa

5-misol

(30 + 20) - 10 = 50 – 10 = (80 - 50) + 20 = 30 + 20 =

(90 - 40) + 30 (20 + 20) - 20

Etiboringiz uchun rahmat.

Etiboringiz uchun rahmat.


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Презентации

Целевая аудитория: 3 класс

Скачать
Boshlangʻich sinflarda geometrik shakllar ni oʻrganishda ertak usulidan foydalanish

Автор: Saidova Nasiba Faritdinnovna

Дата: 16.06.2022

Номер свидетельства: 609821


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства