kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

A+b_va_a-b_ifodaning_qiymatini_topish__prezentasiya.ppt

Нажмите, чтобы узнать подробности

данная разработка урока для учителей начальных классов Республики Узбекистан

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«A+b_va_a-b_ifodaning_qiymatini_topish__prezentasiya.ppt»

NAMANGAN shahar XALQ TA’LIMI bo’limiga qarashli 51 -son umumta’lim maktabining boshlang’ich sinf o’qituvchisi Abdurahimova Dilfuza ning bir soatlik darsining taqdimot loyihasi

NAMANGAN shahar XALQ TA’LIMI bo’limiga qarashli

51 -son umumta’lim maktabining boshlang’ich sinf o’qituvchisi Abdurahimova Dilfuza ning bir soatlik darsining taqdimot loyihasi

DARS: MATEMATIKA    Tuzuvchi : Abdurahimova  Dilfuza

DARS: MATEMATIKA

Tuzuvchi : Abdurahimova

Dilfuza

Tuzuvchi : ABDURAHIMOVA DILFUZA O’quvchi: 31 ta Qizlar: 16 ta O’g’il bolalar: 15 ta Staj: 20 yil Toifa : Oliy

Tuzuvchi : ABDURAHIMOVA DILFUZA

O’quvchi: 31 ta

Qizlar: 16 ta

O’g’il bolalar: 15 ta

Staj: 20 yil

Toifa : Oliy

Ta’limiy: o‘quvchilarni harfiy ifodalar bilan tanishtirish, ular ustida masalalar yechish. TK1:  fikrni mantiqiy izchillikda ifodalay olish; TK2:  axborotlarni statistik ma’lumotlar ko‘rinishlarning bir turidan boshqa ko‘rinishga o‘tkaza olish; FK1:  kattaliklar orasidagi bog‘lanishlarga oid masalalarni yecha olish. Tarbiyaviy: o‘quvchilarga yo‘llarda harakatlanish qoidasini esga solish va yo‘lning qatnov qismida o‘ynamaslikni o‘rgatish; TK4: atrofdagilar bilan o‘zaro muloqot chog‘ida odob-axloq qoidalariga rioya qilish va guruhda ishlash. Rivojlantiruvchi: o‘quvchilarning hayoliy tasavvurlarini ta’riflay olish malakalarini rivojlantirish. FK2: o‘rganilgan matematik tushunchalar, faktlar va algoritmlarni o‘quv vaziyatlarda qo‘llay olish va yangi bilimlar hosil qila olish .

Ta’limiy: o‘quvchilarni harfiy ifodalar bilan tanishtirish, ular ustida masalalar yechish. TK1: fikrni mantiqiy izchillikda ifodalay olish; TK2: axborotlarni statistik ma’lumotlar ko‘rinishlarning bir turidan boshqa ko‘rinishga o‘tkaza olish; FK1: kattaliklar orasidagi bog‘lanishlarga oid masalalarni yecha olish. Tarbiyaviy: o‘quvchilarga yo‘llarda harakatlanish qoidasini esga solish va yo‘lning qatnov qismida o‘ynamaslikni o‘rgatish; TK4: atrofdagilar bilan o‘zaro muloqot chog‘ida odob-axloq qoidalariga rioya qilish va guruhda ishlash. Rivojlantiruvchi: o‘quvchilarning hayoliy tasavvurlarini ta’riflay olish malakalarini rivojlantirish. FK2: o‘rganilgan matematik tushunchalar, faktlar va algoritmlarni o‘quv vaziyatlarda qo‘llay olish va yangi bilimlar hosil qila olish .

MATEMATIKA OROLI XARITASI Topshiriq O’TGAN  MAVZUNI  MUSTAHKAMLASH  O’tilganlarni mustahkamlash Uyga vazifani baholash

MATEMATIKA OROLI

XARITASI

Topshiriq

O’TGAN

MAVZUNI MUSTAHKAMLASH

O’tilganlarni

mustahkamlash

Uyga vazifani

baholash

MATEMATIKA OROLI XARITASI “ BILIMINGNI  SINA” ta’limiy o’yini Topshiriq  O’tilganlarni mustahkamlash Uyga vazifani baholash

MATEMATIKA OROLI

XARITASI

BILIMINGNI SINA”

ta’limiy o’yini

Topshiriq

O’tilganlarni

mustahkamlash

Uyga vazifani

baholash

YANGI MAVZU:  a+b va a-b ifoganing qiymatini topish

YANGI MAVZU:

a+b va a-b ifoganing qiymatini topish

a=3000, b=2000 bo’lsa, a+b, a-b ni toping.  a+b=3000+2000=5000  a-b=3000-2000=1000

a=3000, b=2000 bo’lsa, a+b, a-b ni toping.

a+b=3000+2000=5000

a-b=3000-2000=1000

Bor edi - 5608kg  Sotildi - ?, kg  Qoldi - ?, choragi kg

Bor edi - 5608kg

Sotildi - ?, kg

Qoldi - ?, choragi kg

DAM OLISH DAQIQASI

DAM OLISH DAQIQASI


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Презентации

Целевая аудитория: 3 класс

Скачать
A+b_va_a-b_ifodaning_qiymatini_topish__prezentasiya.ppt

Автор: Абдурахимова Дилфуза

Дата: 19.02.2020

Номер свидетельства: 540410


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства