Сыныбы: 9 «а» ж?не 9 «б» сыныптары
Саба?ты? та?ырыбы: Математикалы? КВН
Саба?ты? ма?саты:
- О?ушыларды? математика?а ?ызы?ушылы?ын, ынтасын, зейінін арттыру, ал?ан білімдерін тере?дету.
- Жылдам ой ?орыту, тап?ырлы?, тияна?тылы? ?асиеттерін дамыту. О?у материалын ?за? есте са?тау ?абілетін дамыту.
- О?ушыларды ?йымшылды??а, ??ыптылы??а, д?лдікке т?рбиелеу, ?з біліміне жауапкершілікпен ?арау?а да?дыландыру.
Саба? т?рі: Топты? ж?мыс
Саба? ?дісі: С?ра?- жауап, ауызша жатты?у, есептер шы?ару, ізденіс.
Саба?ты? жоспары:
- ?йымдастыру кезе?і
- Таныстыру
- Бой жазу
- Ребус шешу
- Прогрессия?а есеп шы?ару
- Пантомима
- Ойлан, тап!
- Топбасшылар сайысы
- Координата бойынша сурет сал
- Саба??а ?орытынды жасау
Саба?ты? барысы.
І. ?йымдастыру кезе?і:
Ж?ргізуші: "Математика" с?зі бізге ежелгі грек тілінен келген. Ежелгі грекше “мантанейн” с?зі "о?у", "білім алу"деген с?зді білдіреді. Мы?да?ан жылдар бойы адамдар сандар ж?не сады? ?атынастар жайында математикалы? білімдерін к?теріп, жина?тады. М?ндай білімдерсіз, мысалы, ежелгі мысыр хал?ы ата?ты пирамидаларын сала алмас еді.
Ведущий: Математика помогает нам познавать и совершенствовать тот мир, в котором мы живем. Запуск на орбиту спутников, строительство автострад, вождение поездов, даже оклейка стен обоями, - все это и многое другое было бы просто невозможно без математических расчетов. Математика помогает нам учиться мыслить яснее и последовательнее.
- Топты таныстыру. Приветствие команд (эмблема, приветствие) – по 5 баллов. 5 минут
- Разминка (1 балл). 7 минут
1 топ
- Т?улікті? 1/3 б?лігі? (8 са?ат)
- ?абыр?алары бойынша ?шб?рыштар ?андай т?рлерге б?лінеді?
- Е? ?лкен натурал сан? (Жо?)
- Шаршыны? периметр 24 см. Оны? ауданы неге те?? (36)
- ?шб?рышты? ішкі б?рыштары неге те?? (1800)
- Сызы?ты? функцияны? графигі не? (прямая)
- ?шб?рышты? екі б?рышы 500 ж?не 800. ?шб?рышты? т?рін аны?та? (те? б?йірлі)
- ?андай сан барлы? сандар?а ?алды?сыз б?лінеді? (0)
- Барлы? цифрларды? к?бейтіндісі? (0)
- 196 саныны? арифметикалы? квадрат т?бірі? (14)
2 команда
- Найдите арифметический квадратный корень из 144 (12)
- Может ли в треугольнике быть два тупых угла? (нет)
- Два угла в треугольнике равны 1000 и 400.Определите вид треугольника. (Равнобедренный.)
- Наибольшее отрицательное число. (-1.)
- Как найти неизвестный множитель? (Произведение разделить на известный множитель.)
- Чему равна шестая часть суток? (4 часа)
- Какие виды треугольника знаете относительно углов? (прямоуг, остроуг, тупоуг.)
- Что является графиком квадратичной функции? (парабола)
- Периметр квадрата 20 см. Чему равна его площадь?(25)
- Чему равна сумма внутренних углов четырехугольника? (3600)
- Ребусты шеш
(Линейка)
(уравнение)
(Зебра)
(ромб)
- Прогрессия?а есеп шы?ару
Прогрессияны? ал?аш?ы 10 м?шесіні? ?осындысын табы?дар:
1 топ 2 топ
3; 7; 10;. 2; 5; 8;…
- Пантомима (циркуль-?осу, квадрат т?бір-транспортир)
- Ойлан, тап! (с?ра?-слайд)
- Топбасшылар сайысы 3 балл (2 минут)
Конкурс капитанов «Самый быстрый». На табло вы видите цифры от 1 до 50. Расположены они вперемешку. Капитанам нужно посчитать от 1 до 50 и при этом находить цифры на табло и показать указкой.
- Координата бойынша сурет сал
(1; 7)
(3;0)
(-4;-4)
(-3;3)
(-3;6)
(3; 5)
(6;1)
(-2;-3)
(-6;3)
(1;7)
(-1; 2)
(3; -3)
(-5;-2)
(-3;4)
К?з
(1; 2)
(1; -4)
(-5;2)
(-5;7)
(-1;5)
(0; -8)
(3;0)
(2;11)
(-3;3)
(0;0)
(3; -8)
(4;5)
(2;5)
(-2;3)
(0;-8)
(1; -7)
(3; 9)
(0;8)
(-3;1)
К?з
(2; 0)
(6; 10)
(-4;6)
(-1;1)
(3;10)
- ?орытынды