kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Внекласное мероприятие "Математический КВН"

Нажмите, чтобы узнать подробности

Сыныбы: 9 «а» ж?не 9 «б» сыныптары

Саба?ты? та?ырыбы:  Математикалы? КВН

Саба?ты? ма?саты:

  1. О?ушыларды? математика?а ?ызы?ушылы?ын, ынтасын, зейінін арттыру, ал?ан білімдерін тере?дету.
  2. Жылдам ой ?орыту, тап?ырлы?, тияна?тылы? ?асиеттерін дамыту. О?у материалын ?за? есте са?тау ?абілетін дамыту.
  3. О?ушыларды ?йымшылды??а, ??ыптылы??а, д?лдікке т?рбиелеу, ?з біліміне жауапкершілікпен ?арау?а да?дыландыру.

Саба? т?рі: Топты? ж?мыс

Саба? ?дісі: С?ра?- жауап, ауызша жатты?у, есептер шы?ару, ізденіс.

Саба?ты? жоспары:

  1. ?йымдастыру кезе?і
  2. Таныстыру
  3. Бой жазу
  4. Ребус шешу
  5. Прогрессия?а есеп шы?ару
  6. Пантомима
  7. Ойлан, тап!
  8. Топбасшылар сайысы
  9. Координата бойынша сурет сал
  10. Саба??а ?орытынды жасау

Саба?ты? барысы.

І. ?йымдастыру кезе?і:

Ж?ргізуші: "Математика" с?зі бізге ежелгі грек тілінен келген. Ежелгі грекше “мантанейн” с?зі "о?у", "білім алу"деген с?зді білдіреді. Мы?да?ан жылдар бойы адамдар сандар ж?не сады? ?атынастар жайында математикалы? білімдерін к?теріп, жина?тады. М?ндай білімдерсіз, мысалы, ежелгі мысыр хал?ы ата?ты пирамидаларын сала алмас еді.

Ведущий: Математика помогает нам познавать и совершенствовать тот мир, в котором мы живем. Запуск на орбиту спутников, строительство автострад, вождение поездов, даже оклейка стен обоями, - все это и многое другое было бы просто невозможно без математических расчетов. Математика помогает нам учиться мыслить яснее и последовательнее.

  • Топты таныстыру. Приветствие команд (эмблема, приветствие) – по 5 баллов.   5 минут
  • Разминка (1 балл).        7 минут

1 топ

  1. Т?улікті? 1/3 б?лігі? (8 са?ат)
  2. ?абыр?алары бойынша ?шб?рыштар ?андай т?рлерге б?лінеді? 
  3. Е? ?лкен натурал сан? (Жо?)
  4. Шаршыны? периметр 24 см. Оны? ауданы неге те?? (36)
  5. ?шб?рышты? ішкі б?рыштары неге те?? (1800)
  6. Сызы?ты? функцияны? графигі не? (прямая)
  7. ?шб?рышты? екі б?рышы 500 ж?не 800. ?шб?рышты? т?рін аны?та? (те? б?йірлі)
  8. ?андай сан барлы? сандар?а ?алды?сыз б?лінеді? (0)
  9. Барлы? цифрларды? к?бейтіндісі? (0)
  10. 196 саныны? арифметикалы? квадрат т?бірі? (14)

2 команда

  1. Найдите арифметический квадратный корень из 144 (12)
  2. Может ли в треугольнике быть два тупых угла? (нет)
  3. Два угла в треугольнике равны 1000 и 400.Определите вид треугольника. (Равнобедренный.)
  4. Наибольшее отрицательное число. (-1.)
  5. Как найти неизвестный множитель? (Произведение разделить на известный множитель.)
  6. Чему равна шестая часть суток? (4 часа)
  7. Какие виды треугольника знаете относительно углов?  (прямоуг, остроуг, тупоуг.)
  8. Что является графиком квадратичной функции? (парабола)
  9. Периметр квадрата 20 см. Чему равна его площадь?(25)
  10. Чему равна сумма внутренних углов четырехугольника? (3600)
  • Ребусты шеш

(Линейка)

(уравнение)

(Зебра)

(ромб)

  • Прогрессия?а есеп шы?ару

Прогрессияны? ал?аш?ы 10 м?шесіні? ?осындысын табы?дар:

1 топ                          2 топ

        3; 7; 10;.                    2; 5; 8;…

  • Пантомима (циркуль-?осу,  квадрат т?бір-транспортир)
  • Ойлан, тап! (с?ра?-слайд)
  • Топбасшылар сайысы  3 балл (2 минут)

 Конкурс капитанов «Самый быстрый». На табло вы видите цифры от 1 до 50. Расположены они вперемешку. Капитанам нужно посчитать от 1 до 50 и при этом находить цифры на табло и показать указкой.

  • Координата бойынша сурет сал

(1; 7)

(3;0)

(-4;-4)

(-3;3)

(-3;6)

(3; 5)

(6;1)

(-2;-3)

(-6;3)

(1;7)

(-1; 2)

(3; -3)

(-5;-2)

(-3;4)

К?з

(1; 2)

(1; -4)

(-5;2)

(-5;7)

(-1;5)

 

(0; -8)

(3;0)

(2;11)

(-3;3)

(0;0)

(3; -8)

(4;5)

(2;5)

(-2;3)

(0;-8)

(1; -7)

(3; 9)

(0;8)

(-3;1)

К?з

(2; 0)

(6; 10)

(-4;6)

(-1;1)

(3;10)

 

  • ?орытынды
Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Внекласное мероприятие "Математический КВН" »

Сыныбы: 9 «а» және 9 «б» сыныптары


Сабақтың тақырыбы: Математикалық КВН

Сабақтың мақсаты:

  1. Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету.

  2. Жылдам ой қорыту, тапқырлық, тиянақтылық қасиеттерін дамыту. Оқу материалын ұзақ есте сақтау қабілетін дамыту.

  3. Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу, өз біліміне жауапкершілікпен қарауға дағдыландыру.

Сабақ түрі: Топтық жұмыс

Сабақ әдісі: Сұрақ- жауап, ауызша жаттығу, есептер шығару, ізденіс.

Сабақтың жоспары:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

  2. Таныстыру

  3. Бой жазу

  4. Ребус шешу

  5. Прогрессияға есеп шығару

  6. Пантомима

  7. Ойлан, тап!

  8. Топбасшылар сайысы

  9. Координата бойынша сурет сал

  10. Сабаққа қорытынды жасау


Сабақтың барысы.

І. Ұйымдастыру кезеңі:

Жүргізуші: "Математика" сөзі бізге ежелгі грек тілінен келген. Ежелгі грекше “мантанейн” сөзі "оқу", "білім алу"деген сөзді білдіреді. Мыңдаған жылдар бойы адамдар сандар және садық қатынастар жайында математикалық білімдерін көтеріп, жинақтады. Мұндай білімдерсіз, мысалы, ежелгі мысыр халқы атақты пирамидаларын сала алмас еді.

Ведущий: Математика помогает нам познавать и совершенствовать тот мир, в котором мы живем. Запуск на орбиту спутников, строительство автострад, вождение поездов, даже оклейка стен обоями, - все это и многое другое было бы просто невозможно без математических расчетов. Математика помогает нам учиться мыслить яснее и последовательнее.



  • Топты таныстыру. Приветствие команд (эмблема, приветствие) – по 5 баллов. 5 минут



  • Разминка (1 балл). 7 минут

1 топ


  1. Тәуліктің 1/3 бөлігі? (8 сағат)

  2. Қабырғалары бойынша үшбұрыштар қандай түрлерге бөлінеді?

  3. Ең үлкен натурал сан? (Жоқ)

  4. Шаршының периметр 24 см. Оның ауданы неге тең? (36)

  5. Үшбұрыштың ішкі бұрыштары неге тең? (1800)

  6. Сызықтық функцияның графигі не? (прямая)

  7. Үшбұрыштың екі бұрышы 500 және 800. Үшбұрыштың түрін анықта? (тең бүйірлі)

  8. Қандай сан барлық сандарға қалдықсыз бөлінеді? (0)

  9. Барлық цифрлардың көбейтіндісі? (0)

  10. 196 санының арифметикалық квадрат түбірі? (14)


2 команда


  1. Найдите арифметический квадратный корень из 144 (12)

  2. Может ли в треугольнике быть два тупых угла? (нет)

  3. Два угла в треугольнике равны 1000 и 400 .Определите вид треугольника. (Равнобедренный.)

  4. Наибольшее отрицательное число. (-1.)

  5. Как найти неизвестный множитель? (Произведение разделить на известный множитель.)

  6. Чему равна шестая часть суток? (4 часа)

  7. Какие виды треугольника знаете относительно углов? (прямоуг, остроуг, тупоуг.)

  8. Что является графиком квадратичной функции? (парабола)

  9. Периметр квадрата 20 см. Чему равна его площадь?(25)

  10. Чему равна сумма внутренних углов четырехугольника? (3600)




  • Ребусты шеш

(Линейка)

(уравнение)



(Зебра)



(ромб)

  • Прогрессияға есеп шығару

Прогрессияның алғашқы 10 мүшесінің қосындысын табыңдар:

1 топ 2 топ


3; 7; 10;... 2; 5; 8;…

  • Пантомима (циркуль-қосу, квадрат түбір-транспортир)

  • Ойлан, тап! (сұрақ-слайд)

  • Топбасшылар сайысы 3 балл (2 минут)

Конкурс капитанов «Самый быстрый». На табло вы видите цифры от 1 до 50. Расположены они вперемешку. Капитанам нужно посчитать от 1 до 50 и при этом находить цифры на табло и показать указкой.


1

20

27

28

15

30

45

33

12

4

6

48

31

43

35

24

49

42

17

21

11

23

18

40

2

9

37

7

39

14

29

3

47

32

50

36

41

34

46

25

26

8

16

22

13

44

5

10

38

19



  • Координата бойынша сурет сал

(1; 7)

(3;0)

(-4;-4)

(-3;3)

(-3;6)

(3; 5)

(6;1)

(-2;-3)

(-6;3)

(1;7)

(-1; 2)

(3; -3)

(-5;-2)

(-3;4)

Көз

(1; 2)

(1; -4)

(-5;2)

(-5;7)

(-1;5)



(0; -8)

(3;0)

(2;11)

(-3;3)

(0;0)

(3; -8)

(4;5)

(2;5)

(-2;3)

(0;-8)

(1; -7)

(3; 9)

(0;8)

(-3;1)

Көз

(2; 0)

(6; 10)

(-4;6)

(-1;1)

(3;10)



  • Қорытынды








Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Математика

Категория: Мероприятия

Целевая аудитория: 9 класс

Скачать
Внекласное мероприятие "Математический КВН"

Автор: Кусаинова Гульмира Султановна

Дата: 03.03.2015

Номер свидетельства: 181442


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства