kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Конспект по сурдопедагогике

Нажмите, чтобы узнать подробности

Жамбыл облысы ?кімдігіні? Білім бас?армасыны? 

“Естімейтін  ж?не нашар еститін балалар?а арнал?ан облысты? “Мейірім”

арнайы т?зету мектеп-интернаты коммуналды? мемлекеттік мекемесі”

Есту ?абілетін дамыту

ж?не дыбыстану

                                                Бала-ба?ша сурдопедагогы :

                                                           Дандибаева Г.Ж.

Тараз ?аласы 2016 ж

Та?ырыбы:

1.Тілдік емес дыбыстар?а ?сері:                                                               

  Сылдырма?(бубен)- гармошка – сырнай(дудка)  (аппаратпен, аппаратсыз)

2.Есту ?абілеті ар?ылы с?здерді  ?абылдау ж?не ажырату.   

3. Ш- дыбысын бекіту

Саба? ма?саты:

Е?Д:

Есту ?абілеті ар?ылы тілдік емес дыбыстар?а ?оз?алыс ?имыл реакциясын ?алыптастыру, есту кезе?інде  аспаптарды? дыбыстарын ажырату?а ?йрету, арнайы іс-?имылдарымен  белгі беруге ?йрету. 

С?здерді ара?ашы?ты?ты? артуына ?арай ?абылдап ажырату?а ?йрету.                                              

Дыбыстану:

К?ріп есту ар?ылы берілген с?здік материалды м??алімге еліктеп, с?здерді м?мкіншіліктеріне ?арай айту?а ?йрету.  Дыбыстарды? д?рыс айтылуын ?ада?алау. Артикуляциялы? аппараттарын дамытып, д?рыс тыныс алуды ?алыптастыру. Берілген тапсырмаларды орындау?а ынталандыру. Зейінін, ойлау ?абілетін дамыту. ?ызы?ушылы?тарын арттыру.  

К?рнекілік:  кеспе с?здер, сылдырма?, гармошка,сырнай, ойыншы?тар, суреттер, компьютер,  экран.                                                                                                                     

С?здік:   с?лем, сау бол, б?гінгі саба?та: ты?даймыз, ойлаймыз, с?йлейміз. отыр,т?р; д?рыс, д?рыс емес, б?л не? не естіді??  Жарайсы?.

Саба? барысы:

І.  ?йымдастыру кезе?і:

- С?лем, Лейла

- Лейла, біз саба?та не істейміз?

-Ты?даймыз, ойлаймыз, с?йлейміз.

ІІ.  Е?Д

 1. Дидактикалы? ойын «Не естіді??»                                                                                             Берілген музыкалы? аспаптарды?  дыбыстарын арнайы іс-?имыл жасау ар?ылы, арнайы берілген суреттеден ажырату. Дыбыстал?ан буынды есту ар?ылы  ?абылдап ?айталау.                                                                                       СЫЛДЫРМА?- ГАРМОНИКА-СЫРНАЙ (ДУДКА) (аппаратпен, аппаратсыз)                                               

2. С?здерді  ара?ашы?ты? артуына ?арай берілген суреттерден ?абылдап -ажырату.                                                                                                                                               АЮ, ?ША?, МАШИНА  (аппаратпен, аппаратсыз)

  ІІІ. Дыбыстану:

1  Дауыспен ж?мыс

Тренежор  «ДЕЛЬФА-142»   ФОНТАН, К?БЕЛЕК

а) Созып айтамыз, бір тыныста

Ш______   АШ_____ ОШ______ УШ______

б) ?атты айт                                 Ж?й айт

    ША_____                                   шА                   

    ШО_____                                   шо

    ШУ_____                                   шу

2) Буындарды о?ы

ША  ШО  ШУ                                       АШ ОШ  УШ 

ША  ШУ  ША                                        УШ ОШ АШ

ШУ  ШО  ША                                       ОШ  АШ УШ

А-ША   О-ША   У-ШУ

О-ШО   У-ШУ   И-ШИ

ША-ТА     ША-НА

ШАШ         ШАМ                                                           

3) Дидактикалы? ойын  «Суреттерді ата»

   МАШИНА,   ШАНА,  ШАШ,  ?ША?

4) С?зтіркестерін  ??ра  ( кеспемен суреттерді с?йкестендіру)

     Б?Л  МАШИНА,   МАШИНА ?ЫЗЫЛ

Саба? ?орытындысы.

- Біз саба?та не істедік?

- Ты?дады?, ойланды?, с?йледіk

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Конспект по сурдопедагогике»

Областная специализированная коррекционная

школа-интернат “МЕЙІРІМ” для глухих и слабослышащих





Занятие по РСВ на тему:

Реагировать на звучание неречевых сигналов при постоянно увеличивающемся расстоянии от источника звука.

Различать и опознавать изменения силы голоса.

Закрепление звука Т









Сурдопедагог дошкольной группы:

Дандибаева Г.Ж.



































Тема:Реагировать на звучание неречевых сигналов при постоянно увеличивающемся расстоянии от источника звука. Барабан- свисток-гармошка.

Различать и опознавать изменения силы голоса. Громка-тихо.

Закрепление звука Т.

Цели: Учить реагировать на неречевые сигналы при увеличивающемся расстоянии от источника. Учить различать и опознавать на слух изменения силы голоса. Учить различать слухозрительно и на слух фразы. Учить выполнять поручение.Развивать слуховое восприятие, слухоречевую память,внимание, мышление.

Оборудование: таблички, музыкальные инструменты, раздаточные материалы, мячи, игрушки.

Словарь:Будем слушать, думать, говорить,играть. Лопата, что это?, машина,дом,собери, дай, на.

Ход занятия:

1.Организационный момент:

-Сегодня, у нас гости,

- Давайте, поздороваемся -Привет.

2.Фонетическая ритмика: а. Дыхательные упражнение.

б. Речевое дыхание.

А____О____ У____ И___

в. Звук Т ТА___ТО___ТУ____ТИ____

ТАТОТУТИ ТАМ ЛО-ПА-ТА ТУТ ЛО-ПА-ТА

3.Д/И. “Что звучало

Сначало слухозрительно, потом на слух. Предьявление звучаний барабана, свистка, гармошки.

4. Подвижная игра: громко-тихо.

Две коробки разных размеров; мячи большие, маленькие. На громкий речевой звук –ТА, берется большой мяч и дети должны положить в большую коробку, на тихий речевой звук -та; берется маленький мяч и дети должны положить в маленькую коробку.

5. Игра в ЛОТО. Собрать из разрезных картинок машину и дом и подложить с букв к соответствующим картинкам слова: МАШИНА, ДОМ.

6. Выполнение поручений: Собери машину (дом) Дай машину (дом)

7.Итог занятия. - Мы слушали, думали, говорили.

- Молодцы.









Жамбыл облысы әкімдігінің Білім басқармасының

Естімейтін және нашар еститін балаларға арналған облыстық “Мейірім”

арнайы түзету мектеп-интернаты коммуналдық мемлекеттік мекемесі”









Ашық сабақ

Есту қабілетін дамыту

және дыбыстану










Бала-бақша сурдопедагогы :

Дандибаева Г.Ж.













Тараз қаласы 2016 ж

Тақырыбы:

1.Тілдік емес дыбыстарға әсері:

Сылдырмақ(бубен)- гармошка – сырнай(дудка) (аппаратпен, аппаратсыз)

2.Есту қабілеті арқылы сөздерді қабылдау және ажырату.

3. Ш- дыбысын бекіту

Сабақ мақсаты:

ЕҚД:

Есту қабілеті арқылы тілдік емес дыбыстарға қозғалыс қимыл реакциясын қалыптастыру, есту кезеңінде аспаптардың дыбыстарын ажыратуға үйрету, арнайы іс-қимылдарымен белгі беруге үйрету.

Сөздерді арақашықтықтың артуына қарай қабылдап ажыратуға үйрету.

Дыбыстану:

Көріп есту арқылы берілген сөздік материалды мұғалімге еліктеп, сөздерді мүмкіншіліктеріне қарай айтуға үйрету. Дыбыстардың дұрыс айтылуын қадағалау. Артикуляциялық аппараттарын дамытып, дұрыс тыныс алуды қалыптастыру. Берілген тапсырмаларды орындауға ынталандыру. Зейінін, ойлау қабілетін дамыту. Қызығушылықтарын арттыру.


Көрнекілік: кеспе сөздер, сылдырмақ, гармошка,сырнай, ойыншықтар, суреттер, компьютер, экран.



Сөздік: сәлем, сау бол, бүгінгі сабақта: тыңдаймыз, ойлаймыз, сөйлейміз. отыр,тұр; дұрыс, дұрыс емес, бұл не? не естідің? Жарайсың.

Сабақ барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

- Сәлем, Лейла

- Лейла, біз сабақта не істейміз?

-Тыңдаймыз, ойлаймыз, сөйлейміз.

ІІ. ЕҚД

1. Дидактикалық ойын «Не естідің?» Берілген музыкалық аспаптардың дыбыстарын арнайы іс-қимыл жасау арқылы, арнайы берілген суреттеден ажырату. Дыбысталған буынды есту арқылы қабылдап қайталау. СЫЛДЫРМАҚ- ГАРМОНИКА-СЫРНАЙ (ДУДКА) (аппаратпен, аппаратсыз)

2. Сөздерді арақашықтың артуына қарай берілген суреттерден қабылдап -ажырату. АЮ, ҰШАҚ, МАШИНА (аппаратпен, аппаратсыз)







ІІІ. Дыбыстану:

1 Дауыспен жұмыс

Тренежор «ДЕЛЬФА-142» ФОНТАН, КӨБЕЛЕК

а) Созып айтамыз, бір тыныста

Ш______ АШ_____ ОШ______ УШ______

б) Қатты айт Жәй айт

ША_____ шА

ШО_____ шо

ШУ_____ шу

2) Буындарды оқы

ША ШО ШУ АШ ОШ УШ

ША ШУ ША УШ ОШ АШ

ШУ ШО ША ОШ АШ УШ


А-ША О-ША У-ШУ

О-ШО У-ШУ И-ШИ


ША-ТА ША-НА

ШАШ ШАМ



3) Дидактикалық ойын «Суреттерді ата»

МАШИНА, ШАНА, ШАШ, ҰШАҚ


4) Сөзтіркестерін құра ( кеспемен суреттерді сәйкестендіру)

БҰЛ МАШИНА, МАШИНА ҚЫЗЫЛ

Сабақ қорытындысы.

- Біз сабақта не істедік?

- Тыңдадық, ойландық, сөйледіk


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Логопедия

Категория: Уроки

Целевая аудитория: Прочее.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
Конспект по сурдопедагогике

Автор: Дандибаева Гулнар Жанатовна

Дата: 01.04.2016

Номер свидетельства: 313779

Похожие файлы

object(ArrayObject)#862 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(146) "Конспект НОД в подготовительной группе  (4 год обучения) по теме: «Осенние нотки»"
    ["seo_title"] => string(88) "konspiekt-nod-v-podghotovitiel-noi-ghruppie-4-ghod-obuchieniia-po-tiemie-osienniie-notki"
    ["file_id"] => string(6) "266557"
    ["category_seo"] => string(21) "doshkolnoeObrazovanie"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1450187792"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства