Саба?ты? та?ырыбы: PAINT графикалы? редакторыны? сурет салу ??ралдары ??ралдары.
Саба?ты? ма?саты:
Білімділігі: Графикалы? редактормен ж?мыс істеу кезіндегі практикалы? біліктіліктер мен да?дыларды ?алыптастыруды жал?астыру. Редакторды? ??рал-саймандарын д?рыс пайдалана білу ж?не командаларды орындай алу ?ызметін ме?герту.
Дамытушылы?ы: Графикалы? бейнелеу ж?мыстарын орындау ар?ылы бейнелік ойлау ?абілетін дамыту.
Т?рбиелілігі: Информатика п?ніне деген о? к?з?арас пен эстетикалы? тал?амын ?алыптастыру, н?тиже алу?а ж?не уа?ытты ?немдеуге да?дыландыру
Саба?ты? т?рі: практикалы? ж?мыс, іскерлік ойын саба?.
Саба?ты? ?дісі:, с?ра?-жауап, к?рсете т?сіндіру, баяндау, де?гейлік тапсырмалар, практикум
К?рнекіліктері: Дербес компьютер, мультимедиа, «Алтын ?а?па», ба?алау пара?ы, санды?ша, ?лестірме ?а?аздар, ?иы?шалар.
П?н аралы? байланыс: бейнелеу ?нері, сызу, дене т?рбиесі
Саба?ты? ж?ру барысы:
І.?йымдастыру.«К?зі ?ткір, ойы озы? –Білгішбекті?» дайында?ан тапсырмалары.
ІІ. ?й тапсырмасы.
«Білімі?ді тексер» ойыны (Тест ж?мысы)
Ой ?оз?ау. ?айталау
Физкультминут
ІІІ. Жа?а саба?.
«Алтын ?а?па» ойыны (Практикум, де?гейлік тапсырмалар )
Сергіту с?ті (к?з жатты?уы)
«Ж?бын тап» ойыны.
І?.Бекіту
«Си?ырлы санды?» ойыны
І?. ?орытынды. Т?ртіп алу стратегиясы.
?. ?й тапсырмасы.
?І. О?ушыларды де?гейлік ба?алау ж?йесі ар?ылы ба?алау.
І.?йымдастыру.
А) О?ушыларды? назарын саба??а аудару
?) О?ушылар?а саба?ты? ма?сатын т?сіндіру
ІІ. ?й тапсырмасы.
«К?зі ?ткір, ойы озы? – Білгішбекті?» дайында?ан тапсырмалары.
«БІЛІМІ?ДІ ТЕКСЕР» ОЙЫНЫ
Тест с?ра?тары
1). PAINT графикалы? редакторыны? іске ?осылу жолын к?рсеті?із.
А) Іске ?осу→Программалар→Стандартты→ Paint; *
В) Іске ?осу→ Стандартты→ Paint;
С) Программалар→Стандартты→ Paint;
Д) Іске ?осу→Программалар→ Paint.
2). PAINT графикалы? редакторыны? терезесіні? ??рылымды? элементтерін ата?ыз.
А) Т?стер палитрасы;
В) Ж?мыс ала?ы, т?стер палитрасы;
С) Та?ырып ?атары, меню ?атары, ??рал-саймандар жиынты?ы, ж?мыс ала?ы, т?стер палитрасы;*
Д) Ж?мыс ала?ы, меню ?атары, та?ырып ?атары.
3). PAINT графикалы? редакторында ?анша ??рал бар?
А) 12;
В) 16; *
С) 10
Д) 8
4). «?арындаш» ??ралыны? ?ызметін к?рсеті?із.
А) Сызы?тар салу;
В) ?исы? сызы?тар салу;
С) ?р т?рлі геометриялы? бейнелерді салу;
Д) ?р т?рлі т?сте сызы?тар салу. *
5). Негізгі т?с ?алай та?далады?
А) тыш?анны? о? жа? батырмасын басу ар?ылы;
В) еш?андай батырманы баспай та?дау?а болады;
С) тыш?анны? сол жа? батырмасын басу ар?ылы; *
Д) Екі батырманы ?атар басу ар?ылы.
6) Т?стер палитрасын ?згерту ?алай ж?зеге асырылады?
А) Палитра→ Палитраны ?згерту; *
В) Т?р→ Палитра;
С) Файл → Палитраны ?згерту;
Д) Т?р→→ Палитраны ?згерту,
7) ??ралдар жиынты?ы мен «Палитра» ?андай менюде орналас?ан?
А) Т?зету;
В) Т?р немесе Файл
С) Т?р; *
Д) Т?зету немес Т?р
8). ??ю (Заливка) ??ралы ?андай ?ызмет ат?арады?
А) Кескін мен фон т?сін бояйды; *
В) Т?ртб?рыш салу;
С) М?тін енгізу;
Д) Т?зу сызы?тар салу
9). Жа?а ??жат жасау ?шін мына командаларды ж?зеге асырамыз?
А) Файл→Кірістіру;
В) Файл→Ашу;
С) Файл→Са?тау;
Д) Файл→??ру.*
10). ?андай т?стер ?нсіз келісім бойынша орындалады?
А) Та?дал?ан т?с бойынша тыш?анны? о? жа? батырмасын шерту;
В) Кескінні? ?ара т?сі мен фонны? а? т?сі;*
С) Та?дал?ан т?с бойынша тыш?анны? сол жа? батырмасын шерту;
Д) Сызы?ты? керек т?сін та?дау.
ОЙ ?ОЗ?АУ. (О?ушылар?а с?ра?тар ?ойылады)