Саба? та?ырыбы: §2.Температура. Температураны ?лшеу т?сілдері.
Саба? ма?саты:
1. Цельсий шкаласы, абсолют шкаласы, температураны? абсолют н?лі, газ ?ысымы мен оны? абсолют темпертурасы арасында?ы байланыс туралы т?сінік алу?а жетелеу.
2. О?ушыларды? ?ылыми д?ниетанымын ?алыптастыру, ой-?рісін дамыту. ?ылыми ой ?оз?ау?а жетелеу.
3. Жауапкершілікке, е?бек?орлы??а т?рбиелеу.
Саба? т?рі: аралас саба?.
Саба? ?дісі: баяндау, с?ра?-жауап.
Саба? к?рнекілігі: плакаттар, приборлар.
Саба? барысы:
І. ?йымдастыру кезе?і.
ІІ. О?ушыларды? ?й тапсырмасын ?алай ме?гергенін тексеру.
С?ра?тар:
1. Броунды? ?оз?алыс дегеніміз не?
2. Броунды? ?оз?алысты? себебі неде?
3. Диффузия ??былысы дегеніміз не?
4. Диффузия шапша?ды?ына температура ?згерісі ?алай ?сер етеді? Ма?ызы мен пайдасы ?андай?
ІІІ. Жа?а саба?.
1. Галлилей термоскопы ж?не оны? ж?мыс жасау принципі.
2. С?йы?ты? термометрлер ж?не ж?мыс жасау принципі.
3. Цельсий шкаласы.
4. Реомюр шкаласы.
5. Фаренгейт шкаласы.
6. Термодинамикалы? шкала.
7. Температураны? абсолют нолі.
Таби?атта?ы ?те т?менгі температура 273,150С-?а те?. Ол температураны абсолют н?лі деп атайды.
8. Газ ?ысым мен абсолют температура арасында?ы байланыс.
9. Цельсий шкаласы мен Кельвин шкаласы арасында?ы ?атыс.
ІV. Пысы?тау.
V. Жатты?улар. 1-жатты?у. №1,№2,№3, №4,№5, №6.
VI. ?орытындылау.
VII.?йге тапсырма: §2 о?у. 1-жатты?у. №7, №8. 1-эксперименттік тапсырма.