kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Откритый урок на тему

Нажмите, чтобы узнать подробности

/Cmd+V

                                          Funny English

 

The   aims:                   1. To   develop    pupil’s  speaking ,

                                      thinking  and   reading  skills.

                                     2.To bring  up  an  interest  for  the  lesson.

                                     3.To bring  up  pupils’  to  be  honest

                         The  procedure  of   the  lesson.

Anchorman:   Hello,  boys  and  girls,  teachers  and  our  guests. Welcome   to our  competition.  We are  glad to  see  you. I hope  you are  fine.

Бошловчи:      Ассалому   алайкум   ?урматли   устозлар   ?адрли ў?увчилар.  Бугунги   мусоба?амизга   Хуш  келибсиз!

 Anchorman:   Today  you  have  chance  to take  part  in our  game. There are  two  teams.  We  invite  two  commands.

Бошловчи:    Бугунги  мусоба?ада  2 та  гуру?  ўзаро  билимларини синашади.  Келинглар  гуру?  аъзоларини  кутиб  олайлик.

I-group :               Rainbow

II-group:                Sun

Anchorman:  We  have  3 members  of jury in our party  today!  You meet  today’s  reproach:

  1. < >  И. Н< >< >Исламбаева  Х.Х

    How old are you?

    ( I  am  12)

  2. Which season is it now?

    ( It is  autumn)

  3. Where are do you live?

         ( I live  in  Sayram)

  4. < >< >Anchorman: Estimation  for  the  seventh  tur n.

     

    Бошловчи : Еттинчи  шартга  ?ўйилган ба?олар. 

     

     Anchorman:

    8th stage.

    Help to gardener harvest.  Who quickly reaped the team win.

     

    Бошловчи:  Мана ?озир куз фасли.  Куз  фасли  йи?им  -

      терим  фасли . Эндиги  шартимизда  сиз  бо?бонларимизга ?осилларни йи?ишда ёрдам беришингиз керак .  Экранда  сизга  мева  ва сабзавот  номлари ў?илади , сиз мана шуларни тез ва ча??онлик билан бо?боннинг саватига йи?иб беришингиз керак.

     

    Anchorman: Estimation for the 8th turn.

    Бошловчи :   Саккизинчи шартга ?ўйилган ба?олар.    

     

    Anchorman: Generation members  of the jury summed up the musical pause. ( Nuriddinov H)

     

    The jury sums up the results of the contest winners are awarded with diplomas

     


 

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«откритый урок на тему »







Funny English

The aims: 1. To develop pupil’s speaking ,

thinking and reading skills.

2.To bring up an interest for the lesson.

3.To bring up pupils’ to be honest

The procedure of the lesson.

Anchorman: Hello, boys and girls, teachers and our guests. Welcome to our competition. We are glad to see you. I hope you are fine.

Бошловчи: Ассалому алайкум ҳурматли устозлар қадрли ўқувчилар. Бугунги мусобақамизга Хуш келибсиз!

Anchorman: Today you have chance to take part in our game. There are two teams. We invite two commands.

Бошловчи: Бугунги мусобақада 2 та гуруҳ ўзаро билимларини синашади. Келинглар гуруҳ аъзоларини кутиб олайлик.

I-group : Rainbow

II-group: Sun

Anchorman: We have 3 members of jury in our party today! You meet today’s reproach:

  1. Опрева И. Н

  2. Саатова Г.Ю

  3. .Исламбаева Х.Х

Бошловчи: Бугунги мусобақамизни, ҳакамлар ҳайъати аъзолари баҳолаб боришади . Улар билан танишиб олдингиз.

Anchorman: Let us become familiar with the stages of competition.

First stage. Digital games.

Second stage. Guess, what word here in cipher.

Third stage. Memorize game.

Fourth stages. Electronic games.

Fifth stage. Find the missing letters.

Six stage. Find an end suggestion of words.

Seventh stage. A competition is a captain of commands.

Eighth stage. Help a gardener to take the crop.

Anchorman: And so let we begin the first stage . There are 10 numbers on a board . You must guess correct numbers when they reads.

25, 18, 11, 19, 9, 1, 7, 17, 100

Бошловчи: 2 гуруҳга 10 рақам ёзилган варақа берилади. Ҳар бир гуруҳдан бир ўқувчи чиқади. Айтиб ўтган рақамларнинг тўғри жавобини ўқувчилар тезда чаққонлик билан белгилашади.

Anchorman: Estimation for the first turn.

Бошловчи: Биринчи шартга қўйилган баҳолар.

Anchorman: Second stage. Guess, what word here in cipher. The English alphabet is numbered. A number of letter one after another as she goes to the alphabet.

6 ,1, 13, 9, 12, 25 (Family)

6,18,9,5,14,4 (Friend)

Бошловчи: Топинг қандай сўз яширинган. Биз ҳаммамиз алфавитни ўрганганмиз. Бу шартда сизнинг ўша билимларингизни текшириб кўрамиз. Ҳар иккала гуруҳга алфавитлар кетма – кетлигида рақамлар берилган. Сиз бу берилган рақам алфавитда нечанчи бўлиб, турганини топиб, берилган рақамдаги сўзни топишингиз керак.

Anchorman: Estimation for the second stage.

Бошловчи: Иккинчи шартга қўйилган баҳолар.

Anchorman: Third stage. There is a picture of vegetables and fruit on a board and you must guess what picture disappeared.

Бошловчи: Экранда биринчи гуруҳга мевалар, иккинчи гуруҳга сабзавотлар расмлари кўрсатилади. У ердаги расмларни сиз диққат билан кузатиб , эсда сақлаб қолишингиз керак. У расмларга яна 2 та расм қўшилади. Сиз бу қўшилган расмни қайси расм эканлигини топиб айтишингиз керак.

Anchorman: Estimation for the third tur n.

Бошловчи: Учинчи шартга қўйилган баҳолар.

Anchorman: Musical pause.

Anchorman: Fourth stage. Electronic games. Drag the words in to

the gaps.

Бошловчи: Чизиқчалар ўрнига to be феълини қўйиб, гапларни тўлдиринг.

Anchorman: Estimation for the fourth tur n.

Бошловчи : Тўртинчи шартга қўйилган баҳолар.

Anchorman: Fifth stage. Find the missing letters . On a board for every command words are written in with the skipped letters. Command members by tur n go out and insert the skipped letter.

Hol….days, swim….ing, tra….n, banan….s, vil….age, tomat….es.

Brid….e, hil….s, cot….age, fac….ory, riv….r, wo….ds.

Бошловчи: Тушиб қолган сўзлардаги ҳарфларни топинг.

Anchorman: Estimation for the fifth stage.

Бошловчи: Бешинчи шартга қўйилган баҳолар.

Anchorman: Sixth stage. Find an end suggestion. Given each of two groups words first to the group if beginning of words is given and the second group mus t find suggestions of these words.

Бошловчи: Сўзнинг давомини топинг. Бу шартда ҳар иккала гуруҳга сўзлар берилади , биринчи гуруҳда гапнинг боши берилган бўлса ,иккинчи гуруҳ ўша гапнинг давомини топиши керак ёки аксинча.

1.Chemistry, biology, maths, history are…….(school subjects)

2.Astana is the…….(capital of Kazakhstan)

3.Judo, tennis, chess are……..(sports)

4. Painting, reading, stamp collecting are…… (hobbies)

5. London has problems with…….(traffic and pollution)

6. Astana is famous for…..(its modern buildings)

Anchorman: Estimation for the sixth turn

Бошловчи: Олтинчи шартга қўйилган баҳолар.

Anchorman: A competition is a captain of commands.

Бошловчи: Гуруҳ сардорларининг беллашуви.

  1. How old are you?

( I am 12)

  1. Which season is it now?

( It is autumn)

  1. Where are do you live?

( I live in Sayram)

  1. Did you do your homework yesterday?

( Yes, I do)

  1. Did you go to Moscow?

(No, I didn’t)

Anchorman: Estimation for the seventh tur n.

Бошловчи : Еттинчи шартга қўйилган баҳолар.



Anchorman:

8th stage.

Help to gardener harvest. Who quickly reaped the team win.



Бошловчи: Мана ҳозир куз фасли. Куз фасли йиғим -

терим фасли . Эндиги шартимизда сиз боғбонларимизга ҳосилларни йиғишда ёрдам беришингиз керак . Экранда сизга мева ва сабзавот номлари ўқилади , сиз мана шуларни тез ва чаққонлик билан боғбоннинг саватига йиғиб беришингиз керак.



Anchorman: Estimation for the 8th turn.

Бошловчи : Саккизинчи шартга қўйилган баҳолар.



Anchorman: Generation members of the jury summed up the musical pause. ( Nuriddinov H)



The jury sums up the results of the contest winners are awarded with diplomas




Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Английский язык

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 6 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
откритый урок на тему

Автор: Мирусманова Венера Турсунбаевна

Дата: 17.02.2015

Номер свидетельства: 174682

Похожие файлы

object(ArrayObject)#853 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(62) "Откритый урок на тему Welcome to Disneyland "
    ["seo_title"] => string(44) "otkrityi-urok-na-tiemu-welcome-to-disneyland"
    ["file_id"] => string(6) "184247"
    ["category_seo"] => string(15) "angliiskiyYazik"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1426010075"
  }
}
object(ArrayObject)#875 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(66) "Тақырып: "Қозғалмалы ойындар" 5 сынып"
    ["seo_title"] => string(34) "takyryp_kozgalmaly_oiyndar_5_synyp"
    ["file_id"] => string(6) "506653"
    ["category_seo"] => string(10) "fizkultura"
    ["subcategory_seo"] => string(12) "planirovanie"
    ["date"] => string(10) "1554880957"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства