kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Откритый урок на тему Welcome to Disneyland

Нажмите, чтобы узнать подробности

                          Welcome to Disneyland

The aims:

 1. To   develop    pupil’s  speaking,   thinking  and   reading  skills.

 2.To bring  up  an  interest  for  the  lesson.

3.To bring  up  pupils’  to  be  honest.

I.Organization moment.

Good afternoon my dear boys and girls.

Good afternoon teacher.

Thank you sit down please.

How are you?

We are fine.

What month is it now?

It is March.

What season is it now?

It is spring.

Ok. Do you like spring.

Yes, we do.

         Видеолав?а.

  Жудаям  яхши, ўлкамизга  ба?ор  фасли  кириб  келди.  Гўзал фаслимизнинг ажойиб кунларида        сизлар билан дийдорлашиб турганимиздан ?оят хурсандмиз. Азизларим, сизларни ба?орий кайфият,  гўзаллик, нафислик сизларни ?еч ?ачон тарк этмасин.

Mickey Mouse Club! Mickey Mouse Club!…
Who’s the leader of the club
That’s made for you and me?
M-I-C-K-E-Y M-O-U-S-E!

Hey, there! Hi, there! Ho, there!
You’re as welcome as can be!
M–I-C-K-E-Y M-O-U-S-E

Mickey Mouse! Donald Duck!
Mickey Mouse! Donald Duck!
Forever let us hold our banners high!
High! High! High!

Come along and sing a song
And join the jamboree
M-I-C-K-E-Y M-O-U-S-E

And, the ending… (Softly)
br> M-I-C – See ya real soon!
K-E-Y – Why? Because we like you!
M-O-U-S-E!

   Бу  лав?аларни  кўрсатишимдан  ма?сад:  мен  сизларни бугунги  дарсимизда  “Диснейленд  оламига”  ?аёлан саё?ат  ?илдиришдир.  Бугунги дарсимизда мен сизларнинг барчангизга манашу эртак  ?а?рамонларидек  кўтаринки  кайфият,  ?ушча?ча?лик, барчангизда фа?атгина ижобий образларнинг  бўлишлигини  тилайман  ва  барчангизни   “Диснейлендга”    таклиф  ?иламан.

Диснейлендга кириш учун атракционлардан фойдаланиш  учун: ?ар бирингизда чипталар бўлмо?и лозим. Сиз бу чипталарнинг ўзингизнинг пухта ва тў?ри жавобларингиз  эвазига ?ўлга киритасиз. Бунинг  учун сиз мен айтиб ўтадиган бос?ичларни бажармо?ингиз лозим.

Ундай бўлса бугунги дарсимиз этаплари билан танишиб олинг.

Диснейлендга кириш учун энг биринчи шарт.

I.Home work.

II.Vocabulary words.

III.Match the pictures

IV.True or false.

V.Think and find out.

VI.The competition  “ Guess The animal ”

VII.The song competition.

VIII. Who is faster?

Сиз  Диснейленд  оламида  сиз кўпро? ?айси мультфильм ?а?рамонларини учратасиз.  Келинг ўша ?а?рамонларни таништириб, ёпиштириб боринг.  

Mickey Mouse, Donald Duck, Winnie-the Pooh, Tom and Jerry, Princess…

  Гуру?лар бўлиниши.                             

 I.What was your home task for  today?  Our home was for today about  to pick  up some information favourite cartoons and write essay about cartoons.

Are you ready?     -Yes.

I-groups.

My favourite cartoon in childhood was Tom and Jerry. It was very funny. 

Thank you very much.

II.Vocabulary words.  In this task there are pictures with letters. You should find words with collecting them.

Бу шартда сизларга расмлар ?арфлар билан бирга берилган. Сиз бу ?арфларни расмлар билан бо?лаган ?олда сўзлар ясашингиз керак.

I-groups.

Ceremony – салтанат – церемония - маросим

Create - жарату - создавать - яратмо?

II-groups.

Magical –си?ырли – волшебный - се?рли

Welcome  - ?ош келді?іздер!  - Добро пожаловать!  - ?уш келибсиз!

And who can translate these words into Uzbek. Kazakh. Russia. English.

OK. Very good, well done.

Мана бу ердан кўриниб турибдики сиз ўтган дарсимиздаги лу?ат сўзларни яхши ўзлаштириб олибсиз.

III.Сизларга салбий ва ижобий ?а?рамонларнинг расмлари берилган. ?ар иккала гуру? буларнинг орасидан 1-гуру? ижобий ?а?рамонларни, 2- гуру? салбий ?а?рамонларни ажратиб беришлари лозим.

IV.Now open you exercise notebook and writedown.

Ex 2 on p55

I-groups.

1.Disneyland   is 55 years old.    F

2.Walt Disney created Disneyland.   T 

3. Walt Disney didn’t like children.   F 

II-groups.

1.Walt Disney  had  2 daughters.   T

2.Walt Disney lived in Kazakhstan.   F 

3.Walt Disney created colourful cartoons. T

     V.What is the name of this cartoon?

Now you should find the name of interesting cartoons which created by Walt Disney.

Сизларга мультфильмлардан парчалар кўрсатилади. Сиз “бу ?айси мультфильм”  эканлигини топишингиз керак.

P: Mickey Mouse.                                            Donald Duck.

T : Do you like this cartoon?

P:Yes, I do.

T :Is it interesting ?

P: Yes, it is.  I think it is interesting and beautiful.

VI. The competition ‘’Guess The Animal”

Now 2 groups will say their riddls and next group should guess it.

Гуру?лар бир – бирларига топишмо?лар тайёрлаб келишган. ?арши гуру? аъзолари бу топишмо?ларнинг жавобларини топишлари керак.

1.I am green. I can swim.

I cannot jump.       (crocodile)

2.I am green. I cannot run.

I can jump and swim.       (frog)

3.I can run. I can climb.

I can catch a mouse.       (cat)

4. I am grey. I can run.

I cannot catch a cat.  (mouse)

5.I am orange. I can run.

I can catch a hare.( fox)

6.I am brown. I can climb.

I cannot jump.   (bear)

VII.The song competition.

Two groups prepared their songs. Please listen them.

?ар иккала гуру? ало?ида муси?а тайёрлаб келишган.

VIII.The competition  “Who is faster?’’

You have done cut puzzles of cartoon characters. Your task to collect them.

Сизларга кесилган расмлар тар?атилган. Сиз бу расмларни бирлаштириб мультфильм ?а?рамонларини чи?аришингиз керак.

         I think you have very tired. Let’s see a cartoon.

Диснейленд истиро?ат бо?ига ?уш келибсиз. Мультфильм кўриб ўзимизни Диснейлэндда ўтиргандек ?ис ?илайлик. 3D

Мана биз барча атракционлардан сайир ?илиб чи?дик. Сизларга бугунги истиро?ат бо?ида сайир ё?дими?

Жуда ?ам яхши. Ундай бўлса ?ани кўрайликчи ?айси бир гуру? аъзолари бугунги сайрдаги атракционлардан кўпро? фойдаланиб ўз билимларини кўпро? намойиш эта  олдилар. ?ар бир гуру?нинг йи??ан чуппа?чупс ширинлиги сармоясин кўриб чи?амиз.

Count your lollipops--

And our winner is the group---

                       Home work

Ex 5 onp56

Бугунги саё?атимиздан олган таъсуротлар ва ўзингизга энг ё??ан шартлар ?а?ида манабу шарларга ёзиб айтиб беришингиз мумкин.

Did you like our lesson?

What did you like?

Our lesson has finished. I think it is very interesting. Pupils we, have done a lot of work today you were very active at the lesson. Thank you very much.

Мен ўйлайманки сиз бугунги саё?атимизда ўзингизнинг билимларингизни янада муста?камлаб олдингиз ва бугунги атракционларда учишларимиз сизларга ўзгача кўтаринки кайфият ба?ишлади деган  ўйдаман.

Бугун синфимизда ту?илган кун со?иби бор экан. Бизга ме?мон бўлиб ту?илган кун со?ибини табриклаш учун микки ва миннилар ташриф буюришган. Келинглар уларни кутиб олайлик.

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Откритый урок на тему Welcome to Disneyland »

Welcome to Disneyland



The aims:

1. To develop pupil’s speaking , thinking and reading skills.

2.To bring up an interest for the lesson.

3.To bring up pupils’ to be honest.

I.Organization moment.

Good afternoon my dear boys and girls.

Good afternoon teacher.

Thank you sit down please.

How are you?

We are fine.

What month is it now?

It is March .

What season is it now?

It is spring.

Ok . Do you like spring.

Yes, we do.

Видеолавҳа.

Жудаям яхши , ўлкамизга баҳор фасли кириб келди. Гўзал фаслимизнинг ажойиб кунларида сизлар билан дийдорлашиб турганимиздан ғоят хурсандмиз. Азизларим , сизларни баҳорий кайфият, гўзаллик , нафислик сизларни ҳеч қачон тарк этмасин.

Mickey Mouse Club! Mickey Mouse Club!…
Who’s the leader of the club
That’s made for you and me?
M-I-C-K-E-Y M-O-U-S-E!

Hey, there! Hi, there! Ho, there!
You’re as welcome as can be!
M–I-C-K-E-Y M-O-U-S-E

Mickey Mouse! Donald Duck!
Mickey Mouse! Donald Duck!
Forever let us hold our banners high!
High! High! High!

Come along and sing a song
And join the jamboree
M-I-C-K-E-Y M-O-U-S-E

And, the ending… (Softly)
br M-I-C – See ya real soon!
K-E-Y – Why? Because we like you!
M-O-U-S-E!!



Бу лавҳаларни кўрсатишимдан мақсад: мен сизларни бугунги дарсимизда “Диснейленд оламига” ҳаёлан саёҳат қилдиришдир. Бугунги дарсимизда мен сизларнинг барчангизга манашу эртак қаҳрамонларидек кўтаринки кайфият, ҳушчақчақлик , барчангизда фақатгина ижобий образларнинг бўлишлигини тилайман ва барчангизни “Диснейлендга” таклиф қиламан.

Диснейлендга кириш учун атракционлардан фойдаланиш учун: ҳар бирингизда чипталар бўлмоғи лозим. Сиз бу чипталарнинг ўзингизнинг пухта ва тўғри жавобларингиз эвазига қўлга киритасиз. Бунинг учун сиз мен айтиб ўтадиган босқичларни бажармоғингиз лозим.

Ундай бўлса бугунги дарсимиз этаплари билан танишиб олинг.

Диснейлендга кириш учун энг биринчи шарт.

I.Home work.

II.Vocabulary words.

III.Match the pictures

IV.True or false.

V.Think and find out.

VI.The competition “ Guess The animal ”

VII.The song competition.

VIII. Who is faster?



Сиз Диснейленд оламида сиз кўпроқ қайси мультфильм қаҳрамонларини учратасиз. Келинг ўша қаҳрамонларни таништириб , ёпиштириб боринг.

Mickey Mouse , Donald Duck , Winnie-the Pooh, Tom and Jerry, Princess…










Гуруҳлар бўлиниши.


I.What was your home task for today? Our home was for today about to pick up some information favourite cartoons and write essay about cartoons.

Are you ready? -Yes .

I-groups.

My favourite cartoon in childhood was Tom and Jerry. It was very funny.

Thank you very much.

II.Vocabulary words. In this task there are pictures with letters. You should find words with collecting them.

Бу шартда сизларга расмлар ҳарфлар билан бирга берилган. Сиз бу ҳарфларни расмлар билан боғлаган ҳолда сўзлар ясашингиз керак.

I-groups.

Ceremony – салтанат – церемония - маросим

Create - жарату - создавать - яратмоқ

II-groups.

Magical –сиқырли – волшебный - сеҳрли

Welcome - Қош келдіңіздер! - Добро пожаловать! - Ҳуш келибсиз!

And who can translate these words into Uzbek. Kazakh . Russia . English .

OK . Very good, well done.

Мана бу ердан кўриниб турибдики сиз ўтган дарсимиздаги луғат сўзларни яхши ўзлаштириб олибсиз.



III.Сизларга салбий ва ижобий қаҳрамонларнинг расмлари берилган. Ҳар иккала гуруҳ буларнинг орасидан 1-гуруҳ ижобий қаҳрамонларни , 2- гуруҳ салбий қаҳрамонларни ажратиб беришлари лозим.

IV.Now open you exercise notebook and writedown.

Ex 2 on p55

I-groups.

1.Disneyland is 55 years old. F

2.Walt Disney created Disneyland. T

3. Walt Disney didn’t like children. F



II-groups.

1.Walt Disney had 2 daughters. T

2.Walt Disney lived in Kazakhstan. F

3.Walt Disney created colourful cartoons. T

V.What is the name of this cartoon?

Now you should find the name of interesting cartoons which created by Walt Disney.

Сизларга мультфильмлардан парчалар кўрсатилади. Сиз “бу қайси мультфильм” эканлигини топишингиз керак.

P: Mickey Mouse. Donald Duck.

T : Do you like this cartoon?

P:Yes, I do.

T :Is it interesting ?

P: Yes, it is. I think it is interesting and beautiful.

VI. The competition ‘’Guess The Animal”

Now 2 groups will say their riddls and next group should guess it.

Гуруҳлар бир – бирларига топишмоқлар тайёрлаб келишган. Қарши гуруҳ аъзолари бу топишмоқларнинг жавобларини топишлари керак.

1.I am green. I can swim.

I cannot jump. (crocodile)

2.I am green. I cannot run.

I can jump and swim. (frog)

3.I can run. I can climb.

I can catch a mouse . (cat)

4. I am grey. I can run.

I cannot catch a cat. (mouse)

5.I am orange. I can run.

I can catch a hare .( fox)

6.I am brown. I can climb.

I cannot jump. (bear)

VII.The song competition.

Two groups prepared their songs. Please listen them.

Ҳар иккала гуруҳ алоҳида мусиқа тайёрлаб келишган.

VIII.The competition “Who is faster?’’

You have done cut puzzles of cartoon characters. Your task to collect them.

Сизларга кесилган расмлар тарқатилган. Сиз бу расмларни бирлаштириб мультфильм қаҳрамонларини чиқаришингиз керак.

I think you have very tired. Let’s see a cartoon.

Диснейленд истироҳат боғига ҳуш келибсиз. Мультфильм кўриб ўзимизни Диснейлэндда ўтиргандек ҳис қилайлик. 3D

Мана биз барча атракционлардан сайир қилиб чиқдик. Сизларга бугунги истироҳат боғида сайир ёқдими?

Жуда ҳам яхши. Ундай бўлса қани кўрайликчи қайси бир гуруҳ аъзолари бугунги сайрдаги атракционлардан кўпроқ фойдаланиб ўз билимларини кўпроқ намойиш эта олдилар. Ҳар бир гуруҳнинг йиққан чуппағчупс ширинлиги сармоясин кўриб чиқамиз.

Count your lollipops-------

And our winner is the group-----------

Home work

Ex 5 onp56

Бугунги саёҳатимиздан олган таъсуротлар ва ўзингизга энг ёққан шартлар ҳақида манабу шарларга ёзиб айтиб беришингиз мумкин.

Did you like our lesson?

What did you like?

Our lesson has finished. I think it is very interesting. Pupils we, have done a lot of work today you were very active at the lesson. Thank you very much.

Мен ўйлайманки сиз бугунги саёҳатимизда ўзингизнинг билимларингизни янада мустаҳкамлаб олдингиз ва бугунги атракционларда учишларимиз сизларга ўзгача кўтаринки кайфият бағишлади деган ўйдаман.

Бугун синфимизда туғилган кун соҳиби бор экан. Бизга меҳмон бўлиб туғилган кун соҳибини табриклаш учун микки ва миннилар ташриф буюришган. Келинглар уларни кутиб олайлик.






Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Английский язык

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 6 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
Откритый урок на тему Welcome to Disneyland

Автор: Мирусманова Венера Турсунбаевна

Дата: 10.03.2015

Номер свидетельства: 184247


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства