kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Развитие творческого потенциала одаренных и высокомотивированных детей в процессе обучения иностранному языку

Нажмите, чтобы узнать подробности

Содержит конкретные советы по организации работы с одаренными детьми.

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Развитие творческого потенциала одаренных и высокомотивированных детей в процессе обучения иностранному языку»

Административная контрольная работа

на промежуточной аттестации по английскому языку

учащегося (щейся) 5__ класса

МОУ СШ №54 Советского района Волгограда

_________________________________________________________

за 2015-2016 учебный год

Вариант 1

1.Match the words.(Score: ­___/8)

  1. School a) TV

  2. Watch b) to bed

  3. Information c) breakfast

  4. Have d) homework

  5. Bottle e) bag

  6. Do f) flowers

  7. Plant g) of lemonade

  8. Go h) technology


3. Fill in a, an or some.(Score: ­___/5)

  1. ______ lemon

  2. ______ orange juice

  3. ______ rice

  4. ______ onion

  5. _______ bananas


2. Underline the correct word.(Score: ­___/4)


1) Ann is so beautiful! Her / she / my eyes are big and blue.

2) Look at the girl. What’s her/ your / his name?

3) This is my father. Look at he / him / her.

4) Can your/ you / yours swim?




4. Write the numbers.(Score: ­___/5)

15- _______________________

79 - ______________________

80-_______________________

6th - ______________________

2nd - ______________________




5. Write the plurals. (Score: ­___/5)

1) boy- __________2) fox- __________3)bus- ___________4)child - ___________5)tomato - _____________

6. Put the verbs in the correct form. Use Present Simple or Present Continuous. (Score: ­___/5)

1) My little sister _______________________________________ (paint a picture) now.

2) I usually ______________________________________(read) books in the evening.

3) Tom ___________________________________________ (play) computer games at the moment.

4) We __________________________________________(go) shopping on Sunday.

5) I _____________________________________________(write) an e-mail now.

7. Look at the picture. (Score: ­___/5)

Fill in: on, in, next to, in front of.

1) The picture is _____________the wall.

2) The table is _____________the window.

3) The carpet is ________ the floor.

4) The bed is_____________the bookcase.

5) There is a wardrobe ___________ the room.

8. Read the text and mark the sentences T (true), F (false) or DS (doesn’t say). (Score: ­___/5)

This is a picture of a penguin. A penguin is a bird. Penguins can’t fly. They live in the Antarctic. Penguins are so fat! The penguin is black and white. Penguins don’t sleep during the day. They sleep at night. They swim fast and catch food in the sea. They eat small fish and can stay under the water for five minutes.

  1. A penguin is a domestic animal. ______

  2. It can’t swim.____

  3. Some penguins are yellow._______

  4. Penguins eat fish._____

  5. They can stay under the water for five minutes. ______

39-42

31-38

21-30

0-20

Very good!

Good!

OK!

Try again!
























Административная контрольная работа

на промежуточной аттестации по английскому языку

учащегося (щейся) 5__ класса

МОУ СШ №54 Советского района Волгограда

_________________________________________________________

за 2015-2016 учебный год

Вариант 2

1.Match the words.(Score: ­___/8)

  1. Go a) bag

  2. Watch b) to bed

  3. Bottle c) breakfast

  4. Have d) homework

  5. Information e) TV

  6. Do f) flowers

  7. Plant g) of water

  8. School h) technology


3. Fill in a, an or some.(Score: ­___/5)

  1. ______ banana

  2. ______ milk

  3. ______ sugar

  4. ______ egg

  5. _______ apples

2. Underline the correct word.(Score: ­___/4)


1) Mary is my friend. I see her/ she/ him every summer.

2) Look at the boy. What’s her/ your / his name?

3) John, can you give my/ I /me the book?

4) Kate is so nice! Her / she / my eyes are big and green.



4. Write the numbers.(Score: ­___/5)

16- _______________________

28 - ______________________

70-_______________________

10th - ______________________

1st - ______________________




5. Write the plurals. (Score: ­___/5)

1) girl- __________2)box- __________3)party- ___________4)man - ___________5)potato - _____________

6. Put the verbs in the correct form. Use Present Simple or Present Continuous. (Score: ­___/5)

1) My father _______________________________________ (watch) TV at the moment.

5) I _____________________________________________(write) an e-mail now.

2) I usually ______________________________________(read) books in the evening.

3) Alice ___________________________________________ (do) her homework now.

4) We __________________________________________(visit) our grandmother on Sunday.

7. Look at the picture. (Score: ­___/5)

Fill in: on, in, next to, in front of.

3) The lamp is ________ the table.

1) The photo is _____________the wall.

4) The bed is_____________the bookcase.

2) The table is _____________the window.

5) There is a wardrobe ___________ the room.

8. Read the text and mark the sentences T (true), F (false) or DS (doesn’t say). (Score: ­___/5)

This is a picture of a Bengal tiger. A tiger is a wild cat. It lives in Asia and the national animal of India. The tiger is orange with black or brown stripes. It hides in tall grass and hunts big animals like deer for food. Tigers like to swim in water. They are beautiful animals.

  1. A tiger is a domestic animal. ______

  2. It is the national animal of Australia._______

  3. It can’t swim._______

  4. Tigers hunt at night.______

  5. Tigers eat meat._____


39-42

31-38

21-30

0-20

Very good!

Good!

OK!

Try again!

















Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Английский язык

Категория: Мероприятия

Целевая аудитория: 8 класс

Автор: Кривенко Юлия Андреевна

Дата: 11.06.2017

Номер свидетельства: 421331


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства