kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Arifmetik progressiya

Нажмите, чтобы узнать подробности

9 klass Tema Arifmetik progressiya uchitelnisa Bozorova Dilrabo Davronovna

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Arifmetik progressiya»

9-sinf Matematika

B -variant

1.Funksiyaning aniqlash sohasini toping. y=3x-x3

A)(-;-3)(0;3) B)(-;-3(0;3 C)0;3) D)(-;3)(3;) E)0;)

2.Quyidagi funksiyalardan qaysi biri juft?

(x-8)2 x4+x2+1 7x

A)y= B)y=2x*|x|+5 C)y= D)y= 3 2 x2-9

3.Funksiyaning o’sish oralig’ini aniqlang: y=(x-1)2

A)(-;1)(1;) B) (-;-1)(-1;) C) (-;) D) (-;0)(0;) E) (0;)

4 .Tenglamani yeching. x2-12=x

A)x1=3,x2=4 B)x=4 C)x=3 D)x1=2,x2=3 E)x1=1,x2=5

5 .Tenglamani yeching.x-2=3x-6

A)2 B)3 C)1 D)0 E)-2

6.sin /2+sin 3 /2 ni hisoblang.

A)0 B)1/2 C)-1 D)2/2 E)1

7.Agar tg *cos o bo’lsa,  burchak qaysi chorakka tegishli?

A)2;3 B)3;4 C)1;2 D)1;3 E)1;4

8.ifodani soddalashtiring:cos(3/2-)*tg (-)

A)-sin*tg  B)cos*tg  C)sin*tg  D) -cos*tg  E) sin*ctg 

9.Sin 20100 ni hisoblang.

A)1/2 B)-3/2 C) 3/2 D)1 E)-1/2

10. Cos2(+x)+ Cos2(/2+x) ifodani soddalashtiring.

A) B)cos x C)sin2x D)2 E)1

11. sin2- cos2+cos4

 ni soddalashtiring.

cos2- sin2+sin4

A)tg4 B)tg2 C) ctg4 D) 1/2tg2 E) 2ctg2

12.Agar cos 2=1/2 bo’lsa ,cos2  ni hisoblang.

A)1/2 B)3/2 С)3/4 D)3/8 E)1/8

13.Sin =3/5 va /2 bo’lsa, tg  ni toping.

A)-4/5 B)-3/4 С)3/4 D) -3/5 E) 3/5

14.ctg2-ctg ni soddalashtiring.

1 1 1 1 1

A) B) C) -  D)  E)- 

Sin2 cos2 Sin2 Sin2 sin2

15. Sin =-3/5 bo’lsa, cos2 ni hisoblang.

A)1/25 B)-7/25 С)2/5 D)3/5 E) 7/25

16.Bir nuqta orqali nechta tekislik o’tadi?

A)1 B)2 C)3 D)4 E)istalgancha

17.Kub uchun nechta simmetriya tekisligi mavjud?
A)8 B)9 C)7 D)10 E)6

18.Mn kesma  tekislikda yotmaydi, MM1,NN1,va M1,N1nuqtalarda  tekisliknikesib o’tadi.Agar MM1=12, M1,N1=5,NN1=24 bo’lsa, MN ni toping.

A)26 B)13 C)14 D)15 E)16

19.Kubning bir uchidan chiqqan yoqlarining dioganallari juftliklari orasidagi burchak necha gradus?

A)600 B)450 C)90 D)300 E)750

20.Nechta nuqta orqali 1ta tekislik o’tadi?

A)4 B)3 C)5 D)1 E)cheksiz ko’p

21.Tekislikka tushirilgan og’ma bilan perpendikulyar orasidagi burchak 600 . og’maning uzunligi 203. Perpendikulyarning uzunligini toping.

A)10 B)40 C)103 D)53 E)20

22.To’g’ri chiziq va tekislik orasidagi burchak qanday burchak bo’ladi?

A)to’g’ri B)o’tkir C)o’tmas D)yoyiq E)vertical

23.Ikki to’g’ri chiziq necha xil holatda bo’ladi?

A)1 B)2 C)3 D)4 E)5

24.AA1 BB1 A1, B1 nuqtalar  tekislikda yotadi. AA1=9sm, A1B1=8sm BB1=15sm Abni toping.

A)5 B)10 C)12 D)8 E)17

25.Berilgan nuqtadan tekislikka ikkita og’ma va perpendikulyar tushirildi. Og’malarning proyeksiyalari 27 va 15 ga teng, hamda ulardan biri ikkinchisidan 6 ga uzun bo’lsa, perpendikulyarlarning uzunligini toping.

A)30 B)39 C)45 D)33 E)36







9-sinf Matematika

A-variant

x-3

1.Funksiyaning aniqlanish sohasini toping: y=

x2-4

A)(-2;) B)(-;) C)(-;-2) D)(-;-2)(-2;) E) (-;-2)(-2;2)(2;)

2.Quyidagi funksiyalardan qaysi biri toq?

7x 3x4+x2 2x x(x-8)

A)y= B)y= C)y=|x+3|-6x D)y= E)y=

X+3 8 x2-9 5x+3

3.Funksiyaning kamayish oralig’ini aniqlang: y=3

x

A)(-;) B) (-;0)(0;) C) (-;3)(3;) D) (-;-3)(-3;)

4.Tenglamaning musbat ildizini toping: x1/2=5

A)5 B)25 C)125 D) 5 E)35

5.Tenglamani yeching: x+4-x-1=1

A)4 B)3 C)-5 D)-4 E)5

6.5sin 900+2cos00-2sin2700+10cos 1800ni hisoblang.

A)-3 B)-6 C)-1 D)9 E)19

3 

7.Sin=  bo’lsa cosni toping.

  1. 2

A)-  2/3 B) 2/3 C)2/3 D) 2/3 E)1

8.Ifodani soddalashtiring: cos*tg-2sin

A)sin B)cos C)-sin D)-cos E)tg

9.Cos(-450)+sin3150+tg(-8550)ni hisoblang.

A)0 B) 2-1 C)1+3 D)-1 E)1

10.cos2+cos(/2-)*sin

 ni soddalashtiring

sin(/2+)

A)cos B)2 sin C)-cos D)tg E)-sin

11. sin3 cos3

 --  ni soddalashtiring.

sin cos

A)2cos B)2 C)2 sin D)1 E)0,5

12. tg=1/2 bo’lsa tg 2--?

A)5/3 B)4/3 С)3/4 D)3/5 E)1

13.Agar cos 2=1/2 bo’lsa, cos2 ni hisoblang.

A)1 B) 3/2 C)3/4 D)3/8 E)1/8

1 4.Sin750-sin150ni hisoblang.
A) 2/2 B) 3/2 C) 2 D)-2 E) -2/2

15.Tenglamani yechin: cos (/2-x)=1

A)/2+2n, nZ B)+n, nZ C)0 D)1 E)/2+n, nZ

16.Ikki nuqta orqali nechta tekislik o’tadi?

A)1 B)1 C)3 D)4 E)istalgancha

17.Asosi kvadrat bo’lgan to’g’ri burchakli parallelepiped uchun nechta simmetriya tekisligi mavjud?

A)9 B)7 C)3 D)5 E)4

18.AB kesma  tekislikni O nuqtada kesadi. AA1,BB1.Agar AA!=6, BB1=2, ob1=1,5 bo’lsa, Abni toping.

A)10 B)5 C)15 D)20 E)25

19. Kubning qirrasi a bo’lsa, kub dioganalini toping.

A)a2 B)a3 C)2a2 D)2a3 E)6a3

20.Nechta holatda yagona tekislik o’tkazish mumkin?

A)2 B)3 C)4 D)5 E)cheksiz ko’p

21.Tekislikka o’tkazilgan perpendikulyar bilan og’ma orasidagi burchak 300, perpendikulyarninguzunligi esa10 ga teng.Og’maning uzunligini toping.

A)20 B)103 C)203 D)20/3 E)203

22.Kubning dioganallari va asos tekisligiorasidagi burchakni toping.

A)600 B)300 C)arcos 2/3 D)arcsin3/4 E)arctg ½

23.To’g’ri chiziq va tekislik necha xil holatda bo’ladi?

A)1 B)2 C)3 D)4 E)5

24.AA1, BB1 A1,B1 nuqtalar  tekislikda yotadi.AA1=10sm, BB1=30sm, A1B1=15sm ABni toping.

A)25 B)20 C)10 D)15 E)20,5

25.Nuqtadan tekislikka ikkita og’ma o’tkazilgan.Agar og’malar 1:2ga teng nisbatda bo’lib,ularning proyeksiyalari 1 va 7 ga teng bo’lsa, og’malarning uzunligini toping.

A)2;4 B)3;6 C)4;8 D)5;10 E)1;2










В вариант


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

E

D

B

B

E

C

A

C

E

A

B

B

C

A

A

E

D

A

B

C

D

C

C

A

C








А Вариант


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

A

C

C

B

A

A

C

C

E

E

A

C

A

C

E

E

B

B

A

B

C

B

C

B

E



Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Алгебра

Категория: Презентации

Целевая аудитория: 9 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
Arifmetik progressiya

Автор: Bozorova Dilrabo Yordamida

Дата: 03.04.2020

Номер свидетельства: 545142

Похожие файлы

object(ArrayObject)#851 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(36) "Dars ishlanma "Arifmetik progressiya"
    ["seo_title"] => string(35) "dars_ishlanma_arifmetik_progressiya"
    ["file_id"] => string(6) "545262"
    ["category_seo"] => string(10) "matematika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1585971293"
  }
}
object(ArrayObject)#873 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(118) "Открытый урок на тему:"Arifmetik progressiya. Arifmetik progressiyanyň n-nji agzasynyň formulasy.""
    ["seo_title"] => string(80) "otkrytyi_urok_na_tiemu_arifmetik_progressiya_arifmetik_progressiyanyn_n_nji_agza"
    ["file_id"] => string(6) "404012"
    ["category_seo"] => string(10) "matematika"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1490676267"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства