Таби?аттан к?птеген тамаша ??былыстарды: а??ан ж?лдыздарды, ?ымбат тастарды, жар?ылда?ан найза?айды, кемпір?оса?ты к?руге болады.
ІІ топ:
Таби?атта?ы барлы? н?рсе ?зара ты?ыз байланыста болады. Адам да таби?атты? бір б?лшегі. Олар айналада?ы ортамен, я?ни жермен, ?зен-к?лдермен, ауамен ж?не барлы? тірі а?замен ?немі байланыс?а т?седі.
Адамдар таби?атты біртіндеп ?згерте бастады: ?зендерді? а?ысын ?згертті, ?сімдіктер мен жануарларды бір елден екінші елге к?шірді. Тауларды ?опарып жерді? бетін ?згертті.
ІІІ топ:
?азір адамдар таби?атты ?з ?алауынша ?згертпеу керек екенін, оны са?тап, таби?атты? берген сыйын ?те ??ыпты пайдалану ?ажеттігін т?сіне бастады. Егер адамдар тіршілік за?ын жа?сы біліп, ?зіні? айналасын ластамай, таби?атпен дос болса, жер бетіндегі ?мір б?дан да керемет болар еді. Егер т?тіннен ауа б?лінсе, был?аныш судан ?зендер ластанады, онда одан таби?ат ?ана ?асірет тартып ?оймайды, адам да ауырып, зардап шегеді. Міне, сонды?тан да таби?атты ?ор?ау дегеніміз-адамны? ?зін-?зі ?ор?ауы деген с?з.
Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Просмотр содержимого документа
«Ашы? саба?: "Таби?ат". 3-уровневые курсы /3 уровень/ »
Ашық сабақ: «Табиғат»
Пәні: қазақ тілі
Сыныбы: 8 «А»
Күні: 29 қыркүйек 2015 жыл
СТРАТЕГИЯ: «ПЕРЕДАЙ ПРЕДМЕТ»
Эта веселая разминка хорошо подходит для начала нового дня тренинга. С одной стороны, она вызывает много положительных эмоций, а с другой — помогает настроиться на групповую работу, повышает концентрацию внимания. Кроме того, она дает участникам возможность проявить креативность и нестандартность своего мышления.
Участники должны по кругу передавать какой-либо предмет, например маркер или мячик. Но способ передачи каждый раз, для каждого участника должен быть новым.
Поворить правила работы в группе:
Тыңдай білейік.
Әрбір қатысушы өз пікірін келтіруі керек.
Біреу сөйлегенде, оның сөзін бөлмейік!
Жеке бастың қасиеттері сыналмай, тек пікірлері ғана сыналады.
Мәселе жеңіске жетуде емес, басқалардың пікірін тыңдай білу.
Басқалардың пікірлерін сыйлайық!
Бірлесе жұмыс істеуге ұмтылайық!
Жанжалдарды болдырмауға ұмтылайық!
Разделить на группы по геометрическим фигурам.
Г.Р. Үй жұмысын тексеру:
Стратегия: «Спираль искусства»
І группа: “Лес”/ Орман/
ІІ группа: “Табиғатты қалай қорғаймыз?”
ІІІ топ: «Экология деген не?»
Взаимооценивание: «Кулак-ладонь».
Раскрытая ладонь, если они уверены, что достигли целей и ожидаемых результатов;
Три пальца верх, если они считают, что частично преуспели в достижении целей, но следует еще поработать;
Кулак, если они считают, что сделали незначительные успехи или совсем ничего для достижения цели.
Мишень, состоящая из трех или более концентрических кругов, нарисована на флипчарте. Вопрос, относящийся к мишени, расположен наверху листка. Ученики должны нарисовать точки.
Чем больше они согласны с вопросом, тем ближе они должны нарисовать точку относительно центра мишени. Если ученики воздерживаются относительно четкого ответа, они могут нарисовать точку во втором круге от центра.
Если они не считают такую работу стоящей, они могут нарисовать точку в самом дальнем круге мишени.
Г.Р. Мәтінмен жұмыс: “Табиғат”.
Мәтінді мәнерлеп оқу, аудару
І топ:
Табиғат. Бұл-орман, дала, теңіз, өзен, жұлдыз. Күн, жел, жабайы өсетін гүлдер, аралар-бір сөзбен айтқанда, адамның еңбегінсіз жасалғанның бәрі. Табиғатта көптеген таңғажайып тірі жәндіктер, гүлдей әдемі көбелектер, қорқынышты қасқырлар және көзге көрінбейтін микробтар бар.
Табиғаттан көптеген тамаша құбылыстарды: аққан жұлдыздарды, қымбат тастарды, жарқылдаған найзағайды, кемпірқосақты көруге болады.
ІІ топ:
Табиғаттағы барлық нәрсе өзара тығыз байланыста болады. Адам да табиғаттың бір бөлшегі. Олар айналадағы ортамен, яғни жермен, өзен-көлдермен, ауамен және барлық тірі ағзамен үнемі байланысқа түседі.
Адамдар табиғатты біртіндеп өзгерте бастады: өзендердің ағысын өзгертті, өсімдіктер мен жануарларды бір елден екінші елге көшірді. Тауларды қопарып жердің бетін өзгертті.
ІІІ топ:
Қазір адамдар табиғатты өз қалауынша өзгертпеу керек екенін, оны сақтап, табиғаттың берген сыйын өте ұқыпты пайдалану қажеттігін түсіне бастады. Егер адамдар тіршілік заңын жақсы біліп, өзінің айналасын ластамай, табиғатпен дос болса, жер бетіндегі өмір бұдан да керемет болар еді. Егер түтіннен ауа бүлінсе, былғаныш судан өзендер ластанады, онда одан табиғат қана қасірет тартып қоймайды, адам да ауырып, зардап шегеді. Міне, сондықтан да табиғатты қорғау дегеніміз-адамның өзін-өзі қорғауы деген сөз.
- Большой палец вверх, если уверены в том, что достигли поставленных целей;
- Большой палец в сторону, если чувствуют, что достигли частичного успеха в достижении целей, но необходима еще работа;
- Большой палец вниз, если думают, что они никак или мало продвинулись к достижению цели.
Взаимооценивание: «Большой палец».
Стратегия: «Своя игра»
І топ: Ученикам дается бумага на котором записаны вопросы по теме, на которую они должны дать ответ.
А) Табиғат деген не?
Ә) Адам нелермен үнемі байланыста болады?
Б) Адамдар табиғатты қалай өзгерте бастады?
В) Табиғаттан қандай тамаша құбылыстарды көруге болады?
Г) Адамдар неден зардап щегеді, ауырады?
ІІ топ: Ученики переводят словосочетания из текста на русский язык.
А) өзара тығыз байланыста болады
Ә) бір бөлшегі
Б) таңғажайып жәндіктер
В) табиғатты өзгерте бастады
ІІІ топ: Ученики переводят словосочетания из текста на казахский язык.
А) с оқружающей средой
Ә) природу надо беречь
Б) законы природы
В) падающие звезды (метеориты)
Взаимооценивание: «Светофор».
Зеленая карточка, если они полностью уверены, что достигли целей;
Желтая карточка, если добились частичного успеха в достижении целей;
Красная карточка, если мало продвинулись к цели.
Совместное обучение:Разноуровневые задания к тексту
І топ: выписать из текста имена существительные /зат есім /
ІІ топ: Мәтіннен 8 сын есімді тауып жаз.
1) ............................................
2) .............................................
3) .............................................
4) .............................................
5) .............................................
6) ............................................
7) ............................................
8) ...........................................
ІІІтоп: выписать из текств слова во множественном числе /көптік жалғау/
Взаимооценивание: «Кулак-ладонь».
Три пальца верх, если частично преуспели в достижении целей;
Кулак, если сделали незначительные успехи или совсем ничего для достижения цели.
Раскрытая ладонь, если достигли целей и ожидаемых результатов
Рефлексия: “Последние 5 минут”
Сабақты қорыту: Табиғат деген не?
Үй жұмысы: пересказ текста, учить новые слова, эссе на тему: “Табиғат”.