kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Инновациялы? ба?дар- ?аза? ?дебиетін о?ытуды? ?азіргі ?діс-т?сілдері

Нажмите, чтобы узнать подробности

ИННОВАЦИЯЛЫ?  БА?ДАР  ?АЗА?  ?ДЕБИЕТІН  О?ЫТУДЫ?  ?АЗІРГІ  ?ДІС- Т?СІЛДЕРІ

?азіргі кезде егемен елімізде білім беруді? жа?а ж?йесі жасалып,?лемдік білім беру ке?істігіне енуге ба?ыт алуда. Б?л о?у-т?рбие ?рдісіндегі елеулі ?згерістерге байланысты болып отыр. Себебі, білім беру парадигмасы ?згерді,білім беруді? мазм?ны жа?арып,жа?а к?з?арас,жа?аша ?арым-?атынас пайда болуда. Келер ?рпа??а  ?о?ам талабына сай т?рбие мен білім беруде м??алімдерді? инновациялы?  іс-?рекетіні? ?ылыми-педагогикалы? негіздерін ме?геруі ма?ызды м?селелерді? бірі. ?ылым мен техниканы? жедел дамы?ан, а?паратты? м?ліметтер а?ыны к?шейген заманда а?ыл-ой м?мкіндігін ?алыптастырып, адамны? ?абілетін, талантын дамыту білім беру мекемелеріні? басты міндеті болып отыр. Ол б?гінгі  білім беру ке?істігіндегі ауадай ?ажет жа?ару о?ытушыны? ?ажымас ізденімпаздылы?ы мен шы?армашылы? жемісімен келмек. Сонда?танда ?рбір о?ушыны? ?абілетіне ?арай білім беруді,оны дербестікке,ізденімпазды??а,шы?армашылы??а т?рбиелеуді  ж?зеге асыратын жа?артыл?ан педагогикалы? технологияны ме?геруге ?лкен бетб?рыс жасалуы ?ажет. ?йткені мемлекеттік білім стандарты де?гейінде о?у ?рдісін ?йымдастыру жа?а педагогикалы? технологияны  ендіруді міндеттейді.

  Білім беру саласы ?ызметкерлеріні?  алдына ?ойылып отыр?ан міндеттерді?  бірі- о?ытуды? ?діс-т?сілдерін ?немі жетілдіріп отыру ж?не ?азіргі заман?ы педагогикалы? технологияларды ме?геру. ?азжіргі та?да о?ытушылар инновациялы? ж?не интерактивтік  ?дістемелерін  саба? барысында пайдалана отырып саба?ты? сапалы ?рі ?ызы?ты ?туіне ы?палын тигізуде.

 «Иннивация» ??ымын ?арастырса?, ?алым дарды? к?бі о?ан ?рт?рлі  аны?тамаслар берген. Мысалы, Э.Раджерс  инновацияны былайша т?сіндіреді: «Инновация-на?тылы бір адам?а жа?а болып табылатын идея». Майлс «инновация – арнайы жа?а ?згеріс.Біз одан ж?йелі міндеттерімізді? ж?зеге асуычн, шешімдерін к?теміз»,-дейді.  

?аза?станда  е?  ал?аш «инновация» ??ымына ?аза? тілінде аны?тама берген ?алым Немеребай Н?рахметов. Ол «Инновация,инновациялы? ?рдіс деп отыр?анымыз – білім беру мекемелеріні? жа?алы?тарды жасау,ме?геру, ?олдану ж?не тарату?а байланысты бір б?лек ?ызметі» деген аны?таманы ?сынады. Н.Н?рахметов «Инновация»  білімні? мазм?нында,?дістемеде,технологияда,о?у-т?рбие ж?мысын ?йымдастыруда, мектеп ж?йесін бас?аруда к?рінс табады деп ?арастырып, ?зіні? жіктемесінде инновацияны, ?айта жа?арту ке?істігін бірнеше т?рге б?леді: жеке т?рі (жеке-дара,бір-бірімен байланыспа?ан); модульдік т?рі (жеке-дара кешені,бір-бірімен байланыс?ан); ж?йелі т?рі (мектепті толы? ?амтитын).

?діскер С.К?шімбетова ?зіні? зерттеуіндеи о?у-т?рбие ?рдісінде о?ытуды? инновациялы? ?діс-т?сілдерін ?олдануды? мынадай ерекшеліктерін атап к?рсеткен:

-дербес о?ыту технологиясы о?у –т?рбие ?рдісінде  ?ылымны? негіздерін игерту  ?шін ізгілік, адамгершілік ?асиеттерді ?алып тастыра отырып,? жеке т?л?асны? ?леуметтік-психологиялы? жауапкершілігін арттырады.

-?о?ам  мен таби?ат за?дылы?тарын кіріктіру негізінде ме?геруі;?ытушы білмейтін

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Инновациялы? ба?дар- ?аза? ?дебиетін о?ытуды? ?азіргі ?діс-т?сілдері »

Метод“ЗХН” (Знаю-Хочу знать-Научился) :  Главное үш на первой полосе карты написать7 что ты знаешь об этой теме, на второй-что хотят узнать, а третьей-то, что узнали в течение урока

Метод“ЗХН” (Знаю-Хочу знать-Научился) : Главное үш на первой полосе карты написать7 что ты знаешь об этой теме, на второй-что хотят узнать, а третьей-то, что узнали в течение урока

1- остановка.  Ответы на вопросы . Назови виды сложных предложений. Что такое ССП? Что такое СПП? Назови виды придаточных предложений. Что такое СПП с придаточным изъяснительным? Какие союзы есть в СПП придаточным изъяснительным? Какие указательные слова есть в СПП придаточным изъяснительным?
  • 1- остановка. Ответы на вопросы .
  • Назови виды сложных предложений.
  • Что такое ССП?
  • Что такое СПП?
  • Назови виды придаточных предложений.
  • Что такое СПП с придаточным изъяснительным?
  • Какие союзы есть в СПП придаточным изъяснительным?
  • Какие указательные слова есть в СПП придаточным изъяснительным?
2- остановка . Работа в группе: СПП с придаточным определительным. Защита постеров.

2- остановка .

Работа в группе:

СПП с придаточным определительным.

Защита постеров.

3- остановка.  СПП с придаточным определительным. Работа по учебнику:Упр№...
  • 3- остановка.
  • СПП с придаточным определительным.
  • Работа по учебнику:Упр№...
4 остановка. Работа по тексту: Упр№... Прочитайте текст.Составьте и ответьте на вопросы. Вычитайте СПП с придаточным определительным. Определить главные и придаточные предложения,устно нарисовать схемы СПП.
  • 4 остановка. Работа по тексту: Упр№...
  • Прочитайте текст.Составьте и ответьте на вопросы. Вычитайте СПП с придаточным определительным. Определить главные и придаточные предложения,устно нарисовать схемы СПП.
5- остановка. Разминка. Найти и написать на стиккерах названия картин.Проверка.  «На отдыхе», «Горное озеро», «Берег», «Долина реки», «Чистая вода», «Вид с космоса»
  • 5- остановка. Разминка.
  • Найти и написать на стиккерах названия картин.Проверка.
  • «На отдыхе», «Горное озеро», «Берег», «Долина реки», «Чистая вода», «Вид с космоса»
6 -остановка. Сопоставление с казахским языком:стр.....
  • 6 -остановка.
  • Сопоставление с казахским языком:стр.....
7- остановка. Ассоциация.    Темы: «Моя Родина»,  «Мой город», «Моя семья»

7- остановка. Ассоциация.

Темы: «Моя Родина»,

«Мой город», «Моя семья»

8- остановка. Что знаем, повторяем.

8- остановка. Что знаем, повторяем.

9- остановка. Конечная. Моё настроение .   Ребята, о чем мы с вами говорили на уроке? Понравился ли урок?
  • 9- остановка. Конечная.
  • Моё настроение .
  •  
  • Ребята, о чем мы с вами говорили на уроке? Понравился ли урок?
10-остановка:  Прощание (оценивание):  По оценочным бланкам выставляются оценки.  11-остановка:  Д-з: (Пожелание успехов)  Написать небольшой рассказ о том,  как прошел урок ,  употребив СПП с придаточным  определительным .

10-остановка:

Прощание (оценивание):

По оценочным бланкам выставляются оценки.

11-остановка:

Д-з: (Пожелание успехов)

Написать небольшой рассказ о том,

как прошел урок ,

употребив СПП с придаточным

определительным .

НаЗаРлАрЫ ңЫзҒа РаХмЕт

НаЗаРлАрЫ ңЫзҒа РаХмЕт


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Внеурочная работа

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 11 класс

Скачать
Инновациялы? ба?дар- ?аза? ?дебиетін о?ытуды? ?азіргі ?діс-т?сілдері

Автор: Сейдахметова Г?лнара

Дата: 12.02.2015

Номер свидетельства: 171669


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства