Бала?ызды? мектепке ?уана баруы ?шін не істеуге болады ?
? Оны? уа?ытында ?йы?тау?а жатуын ?ада?ала?ыз;
? Мектеп туралы жаман айтпа?ыз, баланы? к?зінше м??алімдерді с?з ?ылма?ыз;
? Бала тапсырмалар?а,мектептен ?келген кітаптарына сізді? ?ызы?ушылы? танытып, ?ада?алайтыны?ызды к?рсін;
??зі?із о?ы?ыз, бала ата-аналарыны? бос уа?ытын тек теледидар мен компьютер алдында ?ткізбейтінін білсін, к?рсін;
? Компьютерлік ойынды ойнауда бала к?ніне 20 минуттан асырмауы тиіс;
?Бала?а ?з ойын жазбаша жеткізуді ?йреті?із: онымен хат жазып алмасы?ыз,бірге хат жазысы?ыз; Егер бала сізбен хатты ?сер ал?ан о?и?асымен б?ліссе- сол о?и?а жайлы ??гіме ??растырып жазуын ?тіні?із, ал кешкісін оны барлы? отбасы м?шелеріне о?ып бері?із.
? Мектеп пен сынып ?міріне ?немі белсенділік таныты?ыз.
Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Балаңыздың мектепке қуана баруы үшін не істеуге болады ?
● Оның уақытында ұйықтауға жатуын қадағалаңыз;
● Мектеп туралы жаман айтпаңыз, баланың көзінше мұғалімдерді сөз қылмаңыз;
● Бала тапсырмаларға,мектептен әкелген кітаптарына сіздің қызығушылық танытып, қадағалайтыныңызды көрсін;
●Өзіңіз оқыңыз, бала ата-аналарының бос уақытын тек теледидар мен компьютер алдында өткізбейтінін білсін, көрсін;
● Компьютерлік ойынды ойнауда бала күніне 20 минуттан асырмауы тиіс;
●Балаға өз ойын жазбаша жеткізуді үйретіңіз: онымен хат жазып алмасыңыз,бірге хат жазысыңыз; Егер бала сізбен хатты әсер алған оқиғасымен бөліссе- сол оқиға жайлы әңгіме құрастырып жазуын өтініңіз, ал кешкісін оны барлық отбасы мүшелеріне оқып беріңіз.
● Мектеп пен сынып өміріне үнемі белсенділік танытыңыз.
● Мектепте сіздің балаңыз өзіне деген өте жағымсыз қатынасқа қақтығысып қалуы мүмкін. Және дебарлығы әрқашан іске аса бермейді.Осы сәтте балаға өзіне деген сенімін жоғалтпауға көмектесіңіз;
●Кейде бала барлық мектептегі жағымсыз жағдайларды жүректеріне жақын қабылдап қалулары мүмкін. Әркез оған ненің маңызды,ненің аса маңызды емес екенін үйретіп отырыңыз;
●Балаңызға ұрыссаңыз «сен әрқашан», «сен мүлдем», «сен әркез» деген сөздерді қолданудан аулақ болыңыз... Негізінде сіздің балаңыз әрқашан жақсы, тек бүгін ғана бір нәрсені дұрыс істемеді. Осы туралы оған айтыңыз.
●Әдетте бала жаман қылық істегенде ол ұялу сезімін бастан кешіреді. Ал сіз оны жазалағанда, оның ұялу сезімі өшеді. Ал бұл қауіпті.
Учитель – трудная профессия
Я надеюсь, что Вам помогут правила, сформулированные психотерапевтом, писателем Э.Цветков.
Шесть правил « зоны выигрыша»
1.Правило «зеркала»,Окружающие люди- мои зеркала.Они отражают неосознаваемые аспекты моей личности. Если кто-то грубит мне, значит, я сам готов нагрубить. Так что обижаться не на кого.
2. Правило выбора. Понимаю и осознаю, что все происходящее в моей жизни есть результат моего собственного выбора. Так что не к кому предъявлять претензии. Автор – я сам.
3. Правило ответстенности. Я несу ответсвенность за свой выбор и отказываюсь от любых самооправданий. Самооправдания бесполезны.
4. Правило погрешности. Осознаю погрешность своих суждений и мнений. Привязанность к чувству собственной правоты рано или поздно приводит к личностной катастрофе. Кто свято верит с свой образ мира, тот не видит самого мира.
5. Правило соответствия. Имею ровно то и ровно столько, чему я соответстую и ни на йоту больше, ни на йоту меньше, касается ли это отношения с близкими, друзьями, коллегами, должности, денег. Так что все мои претензии бесмысленны. Меняюсь я, меняются и обстоятелства.
6. Правило прсутствия. Я здесь и сейчас. Прошлого нет, потому что его уже нет. Привязанность к прошлому приводит к депрессии, а озабоченность будущим порождает тревогу. Пока я жив – я бессмертен.
Есть повод порадоваться.
Шесть правил «зоны поражения»
1. Критикую и осуждаю других, то есть пеняю на зеркало.
2. Предъявляю претензии к миру, вместо того, чтобы осознать происходящее со мной.
3. Отказываюсь от собственной ответстенности за свой выбор и стремлюсь переложить ее на других людей или на обстоятельства, иждивенчески ожидаю, что кто-то придет ко мне и подарит удачу и счастье.
4. Категорически убежден в своей правоте, верю в безоговорочную истинность своих концепций, мнений, установок
5. Предъявляю претензии к тому, чему не соответствую, то есть хочу обладать тем, что мне не принадлежит.