Амандасу, т?гендеу.
Мынау мені?- ж?регім
Б?рі осыдан бастал?ан.
Мынау басым –а?ылды
Б?рін осы бас?ар?ан.
Мынау мені? о? ?олым,
Мынау мені? сол ?олым
Барлы? істі ат?ар?ан.
(ендеше жа?сы істерді осы ?олымызбен ат?арайы?,ж?регімізбен сезейі)
-а?ыз деген не? (?мірде бол?ан, адамны? басынан ?ткен о?и?а)
-а?ыз?а жататын ?андай мысал ертегілерін білеміз? (?ожанасыр мен аш?ара?, ?ожанасыр мен алдарк?се,?ш сом)
Бейнебаян « Си?ырлы то?»
« Венндиаграмма»
- Оны? аты неге Алдарк?се бол?ан?
Себебі, Алдарк?сені? ?кесін бай адамдар алдап кете беріпті. ?кесі ?те а??ау, сенгіш, ?олы ашы? адам бол?ан екен. Ашын?ан ?кесі Алладан ?л тілепті. ?йткені оны? баласы болма?ан екен. С?йтіп ж?ргенде ?лды болып, баланы? атын Алдар деп ?ойыпты.»Мені? байларда кеткен ?шімді алып берсе екен» деп тілепті. Шынды?ында Алдар ?скенде байларды? ?арапайым адамдар?а жаса?ан ?иянатын к?ріп, оларды алдауды? жолын ?арастырыпты. Ол есейе келе о?ан са?ал м?рт шы?папты. Сол себепті Алдар атына «к?се» деген атты ?осып, Алдарк?се атаныпты.
- Тарихта ?зіндік орны бар, кедейге жаны ашып, тап?ан-таян?анын солар?а беретін ?те жомарт, а?ыз адамны? бірі – осы Алдарк?се.
- іштей о?у
- т?ртіп о?у
?ле? «Мен алдармын» МДС
1- топ: « К?рініс »
2- топ: « Рольдік о?у »
3- топ: « Мен Алдарды? орнында болсам »
4- топ: « С?йкестендіру »
Алдарды? дорбасынан алын?ан тапсырмалар»
1. неге оны Алдар деп атады?
2. Алдар кімдерді алдады?
3. Алдарды? осы ісі д?рыс па?
4. Алдар?а ??сайтын адамдар бар ма?
ББ? стратегиясы
Білемін Білгім келеді ?йрендім
1. Алдарк?се кімді кездестіреді?
2. Алдарк?се байды алдады ма?
3. Алдар алдауыш дорбасын ?айда ?алдырды?
4. Алдар дорбасын ?келу ?шін байдан не с?рады?
5. ?ыста не жауады?
6. Бес ?ріптен т?ратын жыл мезгілін ата
7. От жа?у ?шін не ?ажет?
8. ?азір ?ай жыл мезгілі?
9. 10-5 = ?
1.б А й д ы
2.а Л д а д ы
3.? й Д е
4.А т ы н
5.? а Р
6.к ? К т е м
7.к ? м і р
8.? ы С
9.б Е с
«Ба?даршам»
Жасыл -5
Сары – 4
?ызыл – 3
105-106 бет мазм?ны, рольге б?ліп о?у.
«Бас барма?» Саба? ?нады
Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.