kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

?а?аз б?ктеу ?нері - оригами «А??у» жасау

Нажмите, чтобы узнать подробности

Саба?ты? та?ырыбы: ?а?аз б?ктеу ?нері - оригами «А??у» жасау
Саба?ты? ма?саты: Оригами - ?а?аз б?ктеу ?неріні? тарихы, ж?не а??у макетіні? жасалу жолдарымен таныстыру.
Шы?армашылы? ойлау ар?ылы с?лулы? пен ?йлесімділікті ?абылдай білуді, к?збен м?лшерлеуді ?йрету.
О?ушыларды е?бекке деген с?йіспеншілігін, ?ызы?ушылы?ын арттыру ж?не ?а?азбен ж?мыс жаса?анда б?ктеуге, ??растыру?а к??іл б?лу, шеберлікке, ?семдікке баулу.
Саба?ты? т?рі: сараманды? ж?мыс
Саба?ты? типі: жа?а саба?ты ме?герту.
Саба?ты? ?дісі: СТО технологиясын, с?ра? - жауап.
П?наралы? байланыс: тарих, ?н - к?й, бейнелеу ?нері, математика, ?дебиет.
Саба?ты? ??рал - жабды?тары: ?айшы, желім, а? ?а?аз, сыз?ыш, ?арындаш.

Саба?ты? барысы:
?йымдастыру кезе?і
С?леметсіздер ме, балалар!
Саба? бастау?а дайынсы?дар ма?
??ралдары? жинаулы ма?
К??іл к?йлері? ?андай? (Сурет ар?ылы к?рсету)
Ой ша?ыру
?нерге, е?бекке байланысты ма?ал - м?телдер айту.
Ма?ынаны ажырату.

Ма?ан айт – мен естимін, 
Ма?ан к?рсет – мен есімде са?таймын,
Ма?ан істеуге бер – мен т?сінемін.
Жапон ма?алы
- Балалар, б?гінгі саба?ты? та?ырыбы: «?а?аз ?нері - оригами».
Ендеше, б?гін біз ?а?азды б?ктеу ар?ылы оригами техникасын пайдалана отырып, а??у макетін жасаймыз.
Ал осы жерде бізге таныс емес с?з - оригами. ?а?аздарды б?ктеу ар?ылы жасал?ан б?йымдарды оригами деп атайды. Б?л ?нерді? ?зіндік тарихы бар.
?а?азды? ал?аш пайда болуы.
?а?азды? ?ытайда пайда болуы ресми т?рде б. э. д. 105 жыл деп саналады., Цай Лунь шенеулігі император?а осындай технологияны? бар екендігі туралы ресми м?лімдеді. ?ытайлы?тар ж?н мен жібекті арзан ж?не ?олда бар материалмен – ?сімдік талшы?тары, т?т а?ашыны? ?абы?ы ж?не бамбук саба?тарымен алмастырды. М?лде жа?а материал – ?а?аз пайда болды. VII ?асырды? басында буддалы? монах Дан Хо Жапония?а жетіп ?а?аз жасау ??пиясын ашады. Бастап?ы ?а?азды Жапонияда жібек талшы?тарыны? алды. Бертін келе ?ымбат шикізатты арзанымен алмастырды – бамбук саба?тарымен, а?аш ?абы?ымен, кендірмен, ш?берекпен. Ал ж?з жыл ?ткесін жапонды?тар ?здеріні? ?а?аздарын шы?арады, б?л сапасы жа?ынан ?ытай ?а?азынан асып т?седі. ?а?азды? ?ытайда пайда болуы ресми т?рде б. э. д. 105 жыл деп саналады., Цай Лунь шенеулігі император?а осындай технологияны? бар екендігі туралы ресми м?лімдеді. ?ытайлы?тар ж?н мен жібекті арзан ж?не ?олда бар материалмен – ?сімдік талшы?тары, т?т а?ашыны? ?абы?ы ж?не бамбук саба?тарымен алмастырды. М?лде жа?а материал – ?а?аз пайда болды. VII ?асырды? басында буддалы? монах Дан Хо Жапония?а жетіп ?а?аз жасау ??пиясын ашады. Бастап?ы ?а?азды Жапонияда жібек талшы?тарыны? алды. Бертін келе ?ымбат шикізатты арзанымен алмастырды – бамбук саба?тарымен, а?аш ?абы?ымен, кендірмен, ш?берекпен. Ал ж?з жыл ?ткесін жапонды?тар ?здеріні? ?а?аздарын шы?арады, б?л сапасы жа?ынан ?ытай ?а?азынан асып т?седі.

Оригамиді? Отаны - Жапония.
Жапонияда оригами Хэйан заманынан (794 - 1185ж. ж.) бастап келеді. Б?л заманда ?а?аз ?олдан істеу ?дісімен ?ндірілген, ??нды ж?не ?сем материал болды, негізінен діни р?сімдерде ?олданылды. «Ори» – «?а?аз» ж?не «ками» – «??дай» с?здеріні? дыбысталуында?ы ??састы? ма?ызды роль ат?аруы м?мкін. Оригами Жапонияда пайда бол?ан. Жапон ?а?азы - айры?ша ?а?аз. оны шы?аратын кішкене зауыттарда электр ?уатыны? орнына су, к?н ж?не жел ?уатын пайдаланады. Оригамиді ?айшыны пайдаланбай, б?ктеу ар?ылы жасау т?н. Со??ы уа?ыттарда тек Жапонияда ?ана емес, сондай - а? бас?а елдерде оригами ?нерімен айналысады. Екінші д?ние ж?зілік со?ыстан кейін тырна б?ктеу та?ыда бір ма?ына?а ие болды. Бейбітшілік символы Хиросимада?ы атом бомбасыны? зардабынан жапа шеккен. Садако Сасаки 644 тырна б?ктеп, (7 января 1943 — 25 октября 1955) д?ниеден озды.
Оригамиді? т?рлері мен техникасы
?арапайым оригами – оригамиді? стилі, британ оригамисті Джон Смит ойлап тап?ан, б?л б?ктемелерді? тек т?бешік пен жазы?ты??а жиналуымен ?ана шектеледі. Айналдыра б?ктеу – оригами диаграммаларыны? бір т?рі, дайын модельді? б?кіл б?ктемелері бейнеленген сызба Оригамиді? танымал т?рлеріні? біріне модульдік оригами жатады, м?нда т?тас фигура к?птеген ?са? б?ліктерден (модульдерден) жиналады, оларды? ?р?айсысы ?а?аз пара?ынан б?ктеліп жасалады. Сулы б?ктеме – б?ктеу техникасы, Акира Иошизава ойлап тап?ан ж?не сулан?ан ?а?азды фигураларды? т?зу шы?у ?шін, к?рікті болу ?шін, сонымен ?атар ?атты болу ?шін ?олданады.

Б?гін біз сендермен а??у макетін ?а?азбен б?ктеу ар?ылы жасаймыз.
1. А??у туралы ?андай а?ыз білесі?дер?
2. А??у ?андай ??с?
3. А??у туралы ?андай ?ле? жолдарын білесі?дер?
А??у к?йі, а??у?а байланысты ?ле?дер, видеоларды к?рсету. Сараманды? ж?мыс
1?а?азды ?ию, б?ктеу ?дістерін ?йрету.
2. Модульдерді біріктіріп, а??у бейнесін ??растыру

Сергіту с?ті.
К?з ж?не ?ол?а арнал?ан жатты?улар.
Ой тол?аныс кезе?і
Ал енді, балалар б?гінгі саба?ты ?орытындылай келе мына кестені толтырамыз. INSERT ?дісі.
Білемін
Білдім
Білгім келеді
О?ушыларды? білімін ба?алау.
1. О?ушыларды? саба?та?ы белсенділігін атап к?рсету.
2. Жаса?ан ж?мыстарын ба?алау.
К??іл к?йлері? ?андай? (Сурет ар?ылы к?рсету)
?й тапсырмасы: А??у макетін ?а?азды б?ктеп жал?астыру.

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«?а?аз б?ктеу ?нері - оригами «А??у» жасау»


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Технология (девочки)

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 7 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
?а?аз б?ктеу ?нері - оригами «А??у» жасау

Автор: Алжанова Айгул Бертаевна

Дата: 14.03.2016

Номер свидетельства: 305350


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства