kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Саба?ты? та?ырыбы: Зат есімді ?айталау

Нажмите, чтобы узнать подробности

Саба?ты? та?ырыбы: Зат  есімді ?айталау.

Саба?ты? ма?саты: 1. Зат есімні? с?ра?тарын, жалпы, жал?ы есімді ?айталау, мысалдар келтіру. С?йлем ішінен ажыратып, с?ра? ?оя білу.

2 . Ойлау, есте са?тау ?абілеттерін дамыту, о?ушыларды? с?з ?орын молайту.

3. П?нге деген ?ызы?ушылы?ын арттыру. 

К?рнекілік:

Саба?ты? барысы: І. ?йымдастыру кезе?і

а) о?ушылармен амандасу.

?) тбойынша т?гендеу.

б) психологиялы? к??іл к?йге икемдеу.

(слайд)

?айырлы та? достым!

?айырлы к?н болсын!

Б?гінгі алар ба?амыз,

Кіле? бестікке толсын

ІІ. ?ткен та?ырыпты ?айталау:Сегодня уроке  мы с вами  повторим  имена существительное – зат есім.

  1. Жал?ы, жалпы есім.
  2. С?ра?тары кім? не?
  3. Тапсырмамен ж?мыс.
  4. Жа?а с?здерді ме?геру.
  5. ?ле?мен танысу.

Но, для начала вспомните тему прошлого урока. Имена собственные и нарицательные – жал?ы есім, жалпы есім.

(повторение пройденного материла, учащиеся читают правило)

Жал?ы есім относятся имена, отчества, фамилии, название книг и т.д.

Жалпы есім относятся общие названия вещей, животных, предметы и т.д.

 Выполнить задания расположив слова в нужный столбик ( Астана, кітап, д?птер, ?ара?анды, ?алам, Тал?ат, Алина, а?дар,)

Астана, ?ара?анды, Тал?ат,                       кітап, д?птер, ?алам

(запутаные слова лежат на столе, ученики у доски располагают слова к каждому столбцу)

Молодцы!

IІІ. Та?ырыпты баяндау: Ребята, вспомните тему сегодняшнего урока повторение имени существительного – зат есім .

М??алім: (запишите сегодняшнее число и тему урока)

Зат есім – имя существительное  как в русском так и в казахском языке ...

Обозначает предметы, отвечающие на вопросы кім? не?

(чтение и повторение правила учащимися).

Но, какое отличие существует  в казахском от руского языка ...

В казахском языке вопрос кім? употребляется только по отношению к человеку, во всех других случаях употребляется вопрос не?

Молодцы!

 V. Тапсырмамен ж?мыс: (о?улы?пен ж?мыс) Назовите и запишите предметы изображенные в учебнике ІІ-ІІІ де?гей. С?здерді екі ба?ан?а орналастыру. (слайд)

Тор?ай, д?рігер, дала, о?ушы, кеме, биші, зейнеткер.

      Кім?                                                                                      Не?

       ...                                                                                           ...

Динамикалы? ?зіліс: О??а, сол?а б?рылды?,

                                    Ал?а, арт?а иілдік.

                                    Тіземізді б?ктіріп,

                                    ?олды созды? тік т?рып.

Нам пора идти дальше теперь мы познакомимся со стихотворением «Зат есім» и конечно же с новыми словами

VІ. Жа?а с?здерді ме?геру:

М??алім о?ушылар?а жа?а с?здерді? айтылуымен, жазылуымен таныстырады, с?здік д?птерлері?е сауатты жазуын ?ада?алау ІІ – ІІІ де?гей.

ба?ында – в саду

ойыншы?тар – игрушки

арба – тележка

шана – санки

VІІ. ?ле?ні? мазм?нымен танысу.

М??алім ?ле?ді м?нерлеп о?ып, жалпы мазм?нымен таныстырады, о?ушылар?а м?нерлеп о?ыту, жекелеген с?здерді орыс тіліне аудару.

Зат есім

Ба?ында б?л балалар

Іні,

?пке,

А?а бар.

Ойыншы?тар мол онда:

Машина,

Арба,

Шана бар.

(берілген пара?шаларда зат есімді белгіеу).

VІІІ. Саба?ты бекіту: Слайд к?рсету.

  1.  Балалар, бізді? б?гінгі саба?ымызды? та?ырыбы ...
  2. Зат есім ?андай с?ра?тар?а жауап береді?
  3. С?ра?тарды? ?андай ерекшеліктері бар?

Жарайсы?дар!

IX. ?й тапсырмасы: ?ле?ді де?гей бойынша жаттату (к?нлелікке тапсырманы жаз?ызу).

Саба? ая?талды, сау болы?дар!

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Саба?ты? та?ырыбы: Зат есімді ?айталау »

Сабақтың тақырыбы: Зат есімді қайталау.

Сабақтың мақсаты: 1. Зат есімнің сұрақтарын, жалпы, жалқы есімді қайталау, мысалдар келтіру. Сөйлем ішінен ажыратып, сұрақ қоя білу.

2 . Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, оқушылардың сөз қорын молайту.

3. Пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Көрнекілік:

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі

а) оқушылармен амандасу.

ә) тбойынша түгендеу.

б) психологиялық көңіл күйге икемдеу.

(слайд)

Қайырлы таң достым!

Қайырлы күн болсын!

Бүгінгі алар бағамыз,

Кілең бестікке толсын

ІІ. Өткен тақырыпты қайталау:Сегодня уроке мы с вами повторим имена существительное – зат есім.

  1. Жалқы, жалпы есім.

  2. Сұрақтары кім? не?

  3. Тапсырмамен жұмыс.

  4. Жаңа сөздерді меңгеру.

  5. Өлеңмен танысу.

Но, для начала вспомните тему прошлого урока. Имена собственные и нарицательные – жалқы есім, жалпы есім.

(повторение пройденного материла, учащиеся читают правило)

Жалқы есім относятся имена, отчества, фамилии, название книг и т.д.

Жалпы есім относятся общие названия вещей, животных, предметы и т.д.

Выполнить задания расположив слова в нужный столбик ( Астана, кітап, дәптер, Қарағанды, қалам, Талғат, Алина, аңдар,)

Астана, Қарағанды, Талғат, кітап, дәптер, қалам

(запутаные слова лежат на столе, ученики у доски располагают слова к каждому столбцу)

Молодцы!

IІІ. Тақырыпты баяндау: Ребята, вспомните тему сегодняшнего урока повторение имени существительного – зат есім .

Мұғалім: (запишите сегодняшнее число и тему урока)

Зат есім – имя существительное как в русском так и в казахском языке ...

Обозначает предметы, отвечающие на вопросы кім? не?

(чтение и повторение правила учащимися).

Но, какое отличие существует в казахском от руского языка ...

В казахском языке вопрос кім? употребляется только по отношению к человеку, во всех других случаях употребляется вопрос не?

Молодцы!

V. Тапсырмамен жұмыс: (оқулықпен жұмыс) Назовите и запишите предметы изображенные в учебнике ІІ-ІІІ деңгей. Сөздерді екі бағанға орналастыру. (слайд)

Торғай, дәрігер, дала, оқушы, кеме, биші, зейнеткер.

Кім? Не?

... ...

Динамикалық үзіліс: Оңға, солға бұрылдық,

Алға, артқа иілдік.

Тіземізді бүктіріп,

Қолды создық тік тұрып.

Нам пора идти дальше теперь мы познакомимся со стихотворением «Зат есім» и конечно же с новыми словами

VІ. Жаңа сөздерді меңгеру:

Мұғалім оқушыларға жаңа сөздердің айтылуымен, жазылуымен таныстырады, сөздік дәптерлеріңе сауатты жазуын қадағалау ІІ – ІІІ деңгей.

бағында – в саду

ойыншықтар – игрушки

арба – тележка

шана – санки

VІІ. Өлеңнің мазмұнымен танысу.

Мұғалім өлеңді мәнерлеп оқып, жалпы мазмұнымен таныстырады, оқушыларға мәнерлеп оқыту, жекелеген сөздерді орыс тіліне аудару.


Зат есім

Бағында бұл балалар

Іні,

Әпке,

Аға бар.

Ойыншықтар мол онда:

Машина,

Арба,

Шана бар.

(берілген парақшаларда зат есімді белгіеу).

VІІІ. Сабақты бекіту: Слайд көрсету.

  1. Балалар, біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы ...

  2. Зат есім қандай сұрақтарға жауап береді?

  3. Сұрақтардың қандай ерекшеліктері бар?

Жарайсыңдар!

IX. Үй тапсырмасы: Өлеңді деңгей бойынша жаттату (күнлелікке тапсырманы жазғызу).

Сабақ аяқталды, сау болыңдар!








Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Прочее

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 5 класс

Скачать
Саба?ты? та?ырыбы: Зат есімді ?айталау

Автор: Мусина Жулдыз Асылбековна

Дата: 05.11.2014

Номер свидетельства: 126575


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства