Саба?ты? та?ырыбы: Зат есімді ?айталау.
Саба?ты? ма?саты: 1. Зат есімні? с?ра?тарын, жалпы, жал?ы есімді ?айталау, мысалдар келтіру. С?йлем ішінен ажыратып, с?ра? ?оя білу.
2 . Ойлау, есте са?тау ?абілеттерін дамыту, о?ушыларды? с?з ?орын молайту.
3. П?нге деген ?ызы?ушылы?ын арттыру.
К?рнекілік:
Саба?ты? барысы: І. ?йымдастыру кезе?і
а) о?ушылармен амандасу.
?) тбойынша т?гендеу.
б) психологиялы? к??іл к?йге икемдеу.
(слайд)
?айырлы та? достым!
?айырлы к?н болсын!
Б?гінгі алар ба?амыз,
Кіле? бестікке толсын
ІІ. ?ткен та?ырыпты ?айталау:Сегодня уроке мы с вами повторим имена существительное – зат есім.
- Жал?ы, жалпы есім.
- С?ра?тары кім? не?
- Тапсырмамен ж?мыс.
- Жа?а с?здерді ме?геру.
- ?ле?мен танысу.
Но, для начала вспомните тему прошлого урока. Имена собственные и нарицательные – жал?ы есім, жалпы есім.
(повторение пройденного материла, учащиеся читают правило)
Жал?ы есім относятся имена, отчества, фамилии, название книг и т.д.
Жалпы есім относятся общие названия вещей, животных, предметы и т.д.
Выполнить задания расположив слова в нужный столбик ( Астана, кітап, д?птер, ?ара?анды, ?алам, Тал?ат, Алина, а?дар,)
Астана, ?ара?анды, Тал?ат, кітап, д?птер, ?алам
(запутаные слова лежат на столе, ученики у доски располагают слова к каждому столбцу)
Молодцы!
IІІ. Та?ырыпты баяндау: Ребята, вспомните тему сегодняшнего урока повторение имени существительного – зат есім .
М??алім: (запишите сегодняшнее число и тему урока)
Зат есім – имя существительное как в русском так и в казахском языке ...
Обозначает предметы, отвечающие на вопросы кім? не?
(чтение и повторение правила учащимися).
Но, какое отличие существует в казахском от руского языка ...
В казахском языке вопрос кім? употребляется только по отношению к человеку, во всех других случаях употребляется вопрос не?
Молодцы!
V. Тапсырмамен ж?мыс: (о?улы?пен ж?мыс) Назовите и запишите предметы изображенные в учебнике ІІ-ІІІ де?гей. С?здерді екі ба?ан?а орналастыру. (слайд)
Тор?ай, д?рігер, дала, о?ушы, кеме, биші, зейнеткер.
Кім? Не?
... ...
Динамикалы? ?зіліс: О??а, сол?а б?рылды?,
Ал?а, арт?а иілдік.
Тіземізді б?ктіріп,
?олды созды? тік т?рып.
Нам пора идти дальше теперь мы познакомимся со стихотворением «Зат есім» и конечно же с новыми словами
VІ. Жа?а с?здерді ме?геру:
М??алім о?ушылар?а жа?а с?здерді? айтылуымен, жазылуымен таныстырады, с?здік д?птерлері?е сауатты жазуын ?ада?алау ІІ – ІІІ де?гей.
ба?ында – в саду
ойыншы?тар – игрушки
арба – тележка
шана – санки
VІІ. ?ле?ні? мазм?нымен танысу.
М??алім ?ле?ді м?нерлеп о?ып, жалпы мазм?нымен таныстырады, о?ушылар?а м?нерлеп о?ыту, жекелеген с?здерді орыс тіліне аудару.
Зат есім
Ба?ында б?л балалар
Іні,
?пке,
А?а бар.
Ойыншы?тар мол онда:
Машина,
Арба,
Шана бар.
(берілген пара?шаларда зат есімді белгіеу).
VІІІ. Саба?ты бекіту: Слайд к?рсету.
- Балалар, бізді? б?гінгі саба?ымызды? та?ырыбы ...
- Зат есім ?андай с?ра?тар?а жауап береді?
- С?ра?тарды? ?андай ерекшеліктері бар?
Жарайсы?дар!
IX. ?й тапсырмасы: ?ле?ді де?гей бойынша жаттату (к?нлелікке тапсырманы жаз?ызу).
Саба? ая?талды, сау болы?дар!